Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.liljeroos
profiilit
a.liljeroos
a.liljeroos
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
hahhah olilko muuta sanottavaaa
11.06.2009 20:23
onnea sulle mihinkään. kannattiko kirjoittaa koko viestiä. munakasta pääsiäistä vaan
11.04.2009 19:36
tämä levy oli sitä mitä uskalsinkin odottaa eli tosi mahatava.kaikki kappaleet tosi hyviä niin uudet kuin vanhemmatkin.en ole se mies kappalee kolahtaa.siitä löytyy joitain myös vanhaa kansaa. ja heikki elon kaunis kappale on vertaansa vailla on syli auki. myös muut kappaleet ovat hyviä mutta nämä mieleenpainuvimmat minun mielestäni. pilkettä silmänkulmassa kuuntelen äidin pikkupojn paluuta
nyt mukavaa viikonloppua kaikille lukijoille, itselläni se menee työn merkeissä
13.03.2009 14:47
minäkin että kotisivuilta olisi mukava lukea tapsan omia juttuja.no kirjoittihan tapsa joulupakinan.
10.03.2009 17:57
aivan sama vaimo taikka avo. yhdesä joka tapauksessa asuvat
01.03.2009 18:49
kulkumies levystä.olihan sekin hyvä mutta nyt rähjähtää pommi. odotellaan vielä muutama päivä niin päästään tykittämään oikein kunnolla
25.02.2009 20:30
uskokaa vaan että on tulossa tosi hyvä levy markkinoille. en ole se mies on mahtava. siinä on jotain niin hyvää että kuuntelisin sitä yhä uudelleen ja uudelleen .
nyt ois ainesta lähteä tekemään konserttikiertuetta uusista ja myös vanhemmistakin kappaleista ja poriin pitäs tulla heti.
kyllä se vaan niin on että mies paranee vanhetessaan kuten viinikin
25.02.2009 18:18
niin se vain on että vaimo kuskaa ja simo juo karhua. että en ihmettele vaikka faneja ei niin kovin paljon kiinnostaskaan. minua ei ainakaan.
25.02.2009 10:50
menne ehdottomasti viisuihin suurella äänestysprosentilla. kapaale on paras näistä ja sanomaltaan ajankohtainen...tsemppiä tapasalle
31.01.2009 11:11
ei suinkaan vaan oma persoona ja tekee mitä tahtoo ja toiset tekee mitä osaa jos osaa.
usein ajatellaaan että tapsa on diiva mutta ajattelisin että on kuitnkin pohjimmiltaan vähän ujo ja yrittää peittää sitä ehkä vähän diivamaisin elkein
24.01.2009 18:01
lue tapsan kotisivut .sieltä löytyy keikat.
Tapsa on hyvä silloin kun kaikki menee nappiin. nyt lomalla ja ehkä joskus on hyvä ladata akut täyteen. oli rankka syksy kaikenpuolin etenkin lehtien palstoilla. niinhän se on aina ollut että mitä tapani tekee siitä kirjoitetaan.itsse olen kyllä aina pitänyt tapanista vaika joskus ei aina ihan hyvä ole ollutkaan
24.01.2009 17:57
kansan ääni ratkaisee että Kansa laulaa euroviisuissa jatkoon . kappale on nimittäin hyvä
09.01.2009 18:28
että tapani kansa on erittäin hyvä euroviisuehdokkaaksi.miehestä lötyy kaikkea sitä mitä kilpailuissa tarvitaan.tsemppiä tapsa
28.09.2008 19:24
ONNEKSI EI OLE PAKKO TULLA KATSOMAAN MUTTA EI OLE PAKKO ROIKKUA TÄÄLLÄ SIVUILLAKAAN
20.09.2008 21:29
siis konsertista tulikin sydämellisesti. samapa tuo . joka tapauksessa hyvää kannattaa odottaa. olin itsekin ensin tulossa hämeenlinnaan kun ei porin konserttia kuulunut,mutta onhan se onneksi
porissakin. kirjoitellaanko kuulumisia konserteista?
täällä sivuilla ei juurikaan keskustella tapsan musiikista vaan enemmän arvostellaan sitä mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä. jotenkin tuntuu vain siltä että tapsan ja ninan välit ei välttämättä kuulu meille faneille. mehän fanitetaan tapsaa ja kuunneellaan häntä innoissamme.odetellaan taas uutta musiikkia ja toivottavasti saadaan sitä mitä on odotettukin.
20.09.2008 21:26
kyllä mäkin 30 vuotisen faniurani aikana oon ehtinyt käydä useissa kymmenissä konserteissa ja tanssikeikoilla. ja lissää on tulossa....
mukavaa sateista lauantaita teille kaikille
19.07.2008 16:01
joskus olin tässä vuosia sitten tapsan lavakeikalla niin silloin ainakin oli mustalaisia keikalla mukana ja tapsa tuumasi tapsamaiseen tapaansa että kun on tummia , tapahtuu aina kummia
22.04.2008 08:50
olen kyllä samaa mieltä että ei suosiota kuvista mitata
05.04.2008 21:54
että huh huh.kari tapion laulamana maan parasta artistia tapani kansaa. ei kiitos
tapani kansa vaan itsenänsä ja kari tapio vois jättää vaikka laulamatta
30.03.2008 21:49
oli jäänyt monta hyvää kappaletta pois. itse pidän argentiinalaisista tangoista joten jäin kaipaamaan yira yiraa.
tosin yksi suosikeistani on anna mun jäädä sun luo..se saa aina mielen ja tunteet nousemaan lähes taiavaisiin
konsertti oli tosi hyvä vaikka ei aivan saman vertionen kuin paikan päällä katsottuna . toivottavasti tapsa lähteee pian taas kiertuelle vaikka sekin on raskasta
22.03.2008 21:47
5 / 9