Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: 90-luvun musiikki
Suosikkileffat: Komedia, draama, romanttinen, seikkailu
Lempikirjat: Katajamäki - sarja (Anneli Kivelä)
Vapaa-aikanani: Laulan kuorossa, opiskelen, luen, kirjoitan blogia sekä karavaanailen
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Chat, työpaikat, terveys, suhteet...
Katson tv:stä mieluiten: Dokumentit, elokuvat, musiikkiohjelmat, Sohvaperunat
En pidä: Ukkonen, hyönteiset, uskottomuus, yksinäisuus, masennus, ahdistus, työttömyys, rahattomuus
Parhaat matkakohteet: Norja, Saimaa, Lappi,
Parhaat juomat : Kaakao, lonkero, siideri, viinit.
Ruoista parhaat: Pizza, pulled pork ja poronkäristys
Koulutus: Viittomakielen ohjaaja
Ammatti: Opiskelija
Yhdistykset/kerhot: Cassiopeia, Uuden Oulun reumayhdistys, SF-karavaanarit
Siviilisääty: Naimisissa
Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

16

Kommenttia

30

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Mikä aiheuttaa paniikkihäiriön?

    Uskokaa tai älkää, mulla se on ukkonen. Menen suoraan sanottuna ihan paniikkiin. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, hikoilen
    Paniikkihäiriö
    6
    119
  2. Kuntoutuspaikan vaihto

    Mulla on tulossa kaksi jaksoa Oulun Edenissä (toinen syyskuussa 2021 ja toinen marraskuussa 2021). Sain tietää, että kok
    Kysy terveydestä
    0
    42
  3. Miten otan asian puheeksi?

    Työskentelen varhaiserityisavustajana päiväkodissa. Lapsen avustamisen lisäksi tehtäviini kuuluvat mm. muiden lasten av
    Työpaikkakiusaaminen
    0
    50
  4. Reuma vai ei?

    Nyt sitten sain lähetteen verikokeisiin, jossa tutkitaan onko mulla reumaa (suvussa HLA-B27 -antigeeni äidin puolella).
    10
    134
  5. Selkäkipu vie hermot

    No niin, taas vaihteeksi levossa kovan selkäkivun takia. Tähän on kokeiltu kohta kaikki vesikävelyt, fyssarin liikkeet j
    Terveys
    1
    40
  6. Selkävaivat työn seurauksena

    Olen tehnyt henkilökohtainen avustajan töitä nyt neljä vuotta. Nyt olen jo toisen kerran pitkällä sairaslomalla selkäkiv
    Kysy terveydestä
    1
    43
  7. Kaikki alkaa alusta

    No niin... Tässä pari (tai kolme) viikkoa sitten tuli viesti esimieheltä, että työni eivät jatku heidän yrityksessään 6.
    Työelämä
    3
    66
  8. Lyhyestä virsi kaunis...

    Dodii - nyt tuli oltua yhdessä firmassa töissä hurjat kaksi päivää (ne tosin oli vasta perehdytyspäiviä eli itse varsina
    Työpaikkakiusaaminen
    0
    58
  9. Onko vammaisella lainkaan oikeuksia?

    Hei! Ensinnäkin kirjoitan tätä viestiä CP - vammaisen avustajana, en vammaisena ja toivon, etten loukkaa ketään - mutta
    Ihmisoikeudet
    2
    495
  10. Mikä minua vaivaa?

    Minun pitäisi olla tyytyväinen elämääni, koska minulla on rakastava aviomies ja alan työpaikka (työskentelen henkilökoht
    Kysy terveydestä
    1
    93
  11. ADHD vai Asperger?

    Olen huolissani mieheni terveydestä. Hänen täytyy koko ajan tehdä jotain eli hän ei osaa olla tai rentoutua lainkaan. Ku
    Miesten terveys
    0
    59
  12. Ravitsemusterapia

    Hei! Olen menossa nyt torstaina terveydenhoitajan vastaanotolle ja toiveena on saada lähete ravitsemusterapeutille. Onk
    Laihdutus
    0
    33
  13. Ongelmia ruoan kanssa

    Hei! Mulla on ollut ongelmia ruoan kanssa, joka tuli esiin taas tänään. Söin siis perunalaatikkoa ja kalapuikkoja ja jo
    Kysy terveydestä
    4
    62
  14. Tunteiden purkua

    Nyt on pakko purkaa kaikki paha olo tänne. Olen pian 34-vuotta täyttävä nuori nainen Oulusta. Tällä hetkellä olen työtön
    0
    28
  15. Pakkomielle purkkaan / kurkkupastilleihin

    Heippa! Mulla on aikamoinen ongelma, eli mulla pitää olla aina ruokailun jälkeen suussa joko purkka tai kurkkupastilli.
    Kysy terveydestä
    3
    49
  16. Ei astmaa - mutta mitä?

    Hei! Jouduin lopettamaan edellisessä työpaikassa sisäilmaoireiden takia (tästä olen jo kertonutkin). Olen ollut 2 viikk
    Terveys
    0
    33