Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

hänellä on huono itsetunto. hän vertaa itseään muihin itseään parempiin naisiin, mutta kun ei pärjää siinä, hän käyttää viehätysvoimaansa miehiin. hänellä on jo lapsuudesta huono itsetunto, sillä kodissa oli valtataisteluja.

oletteko puhuneet rakkaudesta? ja siitä mitä hyvä ja tasapainoinen suhde voi antaa? sinä olet itsekin vielä epävarma ja huomaat, että et saa tyydytystä tarpeillesi. sinua odottaa vaalea nainen, jolla on herkkä sydän ja auttavat kädet. ehkä ajattelet hänen pehmoleluistaan ja matkamuistoistaan hassuja, ne ovat hänelle kuitenkin aitoa totta. sellaisen näen eteen tulevaksi ja ei hän ole lapsellinen, muta sitäkin sydämellisempi.

t. Keskiyö
  2. Hei

kirjoitan uudestaan, koska tuo aika-ajatuksesi kuulostaa hyvältä argumentilta.
    näkeminen on varmasti niin henkilökohtainen lahja, että se toimii jokaisella eri tavoin.
    olen samaa mieltä kanssasi, että näkemänsä kuvan mukaan voi esim. päätellä vuodenajan. minulle tulee myös ajoittain sellainen poltto, tai kuuma olo, että siitä päättelen asian olevan ajankohtainen, eli lähitulevaisuudessa. ihmisen hädän tunnen omassa ruumiissani, myös liikkuessani ulkona asioilla jne.

ehkäpä se on niin, että näkeminen ja ennustaminen eivät ole samoja asioita. ennustaminen voisi olla enemmän korteista katsomista, silloinhan voi vaikka antaa korttien numeroille tai järjestykselle symbolin ajasta. se on minulle juuri sitä, mihin itse en usko.
    olen itse käynyt monelle ennustajalla elämäni varrella, eikä kukaan ole koskaan pystynyt kertomaan aikoja. muita tapahtumia sitten sitäkin enemmän, aivan uskomattoman hyvinkin. jotkut taas menivät ihan pieleen, sanon senkin.

minä näen hyvin harvoin numeroita tai kirjaimia. oma intuitioni antaa tunteen, minkä perusteella hahmottelen ns. aikaa.
    no, "soopani" ajan olemattomuudesta on minulle henkilökohtaisesti täyttä totta.
    jokaisella näkijällä on oma tietolähteensä, mistä sanomansa ammentaa. minua myös kiellettiin puhumasta terveyteen liittyvistä asioista, mutta annan kuitenkin vihjeitä katsellessani energian virtaa. koska näen ihmisen auran ja energian väreinä, osaan päätellä niistä missä kohtaa voimat ovat heikoilla. yksi omituinen asia mitä minulle tapahtuu näkemisen tiimoilta on se, että pystyn näkemään saman ihmisen eri ikäisenä, välillä eri aikakausillakin.

niin, tämä ajattomuus hämäsi minuakin aikoinaan paljon. meni paljon aikaan ennen kuin itse ymmärsin, mistä on kysymys. minä uskon nyt, että tämä kaikki on unta. todellisuus ei ole tässä, me olemme täällä kokemassa eri asioita elämästä, keräämässä tietoa ja kokemuksia. historiassa on ollut monta esimerkkiä, että ihminen ymmärtää tämän tiedon viimeisillä hetkillään. niin olivat esim. Albert Einsteinin viimeiset sanat, kun hän hymähti viimeisen kerran.
    jokainen voi ihan vapaasti uskoa mihin uskoo, minusta on hienoa että jokaisella on oma vapaa tahto. ilman sitä ei voisi elää onnellisesti.

t. Keskiyö
  3. Hei

no vanhat olet hoitanut hyvin mielestäsi pois ja olet avoin uudelle. taloutta olet pyörittänyt mukavasti, vaikka et aina plussalle olet päässyt. tuo tilanne kyllä pian helpottaa.
    sinä olet rohkea ja määrätietoinen, pidät aina järjen käpälässä. rakkaus on hieno asia, sanotaan niin! rakkaus antaa ja ottaa, se ei pihistä eikä säästä, se on avoin.
    nyt ihan oikeasti: tiedän ja tunnen, että olet vihdoinkin kohdannut kivan ihmisen rinnallesi. mutta minulle näkyy, että et saa häneltä kaikkea sitä, mitä oikeasti niin kovasti tarvitset.

en minä tätä pahalla sano, mutta ehkä ei vielä kannata ajatella naimisiinmenoa. sinä olet miestä avoimempi ja anteliaampi, kaikessa suhteessa. olisi niin hyvä nähdä sinut paremmassa tasapainossa, vaikka tämä asetelma toistaiseksi tukea toisikin. sinä et vielä rakasta täysillä, niin sen sanoisin.

sanot "lapsista pidän", mutta tarkoitat rakastavasi heitä koko sydämestä. sinä et ole vain täysillä tässä meidän viestityksessä tällä hetkellä. sinä olet hyvä äiti ja todella laitat itsesi likoon jälkipolven suhteen. jos niin on tarvis.
    sinä voit saada vielä lapsia, jos niin valitset. juuri tämän miehen kanssa. mutta teet samalla muutamia kompromisseja ja se on sinulle tietoista. eikö olekin?

en tahdo vaikuttaa valintaasi, joten sanon niin, että voit saada turvaa ja perhettä hänen kanssaan, mutta sisäistä tähtisadetta ehkä vähemmän. laita vaakakuppi paikoilleen ja katso: sinä olet nuorekas ja iloinen, hän varovainen ja konservatiivinen. jos se sinulle riittää, niin anna mennä. mikä on sinulle tärkeintä? sinä olet itse tässä päättäjäroolissa.

t. Keskiyö
  4. Hei

kirjoitat kauniisti ja runollisesti! mutta sanopa se, että mitä kukin on ansainnut elämältä? missä on se mittari?
    et sinä nähdäkseni aivan ilman ole jäänyt. älä nyt suutu, vaikka tuohdutkin :-)

tässä on sukukatkeruutta, vanhoja asioita ja kilpailua, jokainen näkee sen omalta kantiltaan. kuitenkin te kaikki olette kiintyneitä toisiinne ja tarvitsette toisianne. kun ajattelee, että kaikille ei ole suotu samoja älynlahjoja, voi tehdä johtopäätöksiä, että röyhkeimmät ja typerimmät polkevat ensimmäisinä koputtamaan ovelle. tietysti se tie on lyhyt, ehkä hetken iloa mutta ei sen enempää.

sinä olet kuitenkin vahva ihminen! olet niin vahva, että lukitset itsesi ulos muutamalta pieneltä herkkyydeltä. mikset kerrankin itkisi ja antaisi koko raivon tulla ulos, se tekisi sinulle hyvää. se tekee kaikille hyvää.
    sinun kysymyslistasi on pitkä, vaikket monia sanoja käytäkään. katson sitä lyhyesti sanoen, että päällimmäisenä näen raha--asioihin muutosta. se on muutosta parempaan suuntaan ja päätös on sinun omissa käsissäsi. mutta mitä avioliittoon tai ystävyyteen tulee, siinä on vielä vähän pohtimista. periaatteessa sinä olet valmis aloittamaan alusta, mutta kuitenkin: se suuri onni on matkan päässä. en tarkoita aikaa, vaan välimatkaa. hän, ketä et vielä tunne, on kaukana sinusta toistaiseksi. miksi näin on? näen hänen tulonsa, vahvana ja energisenä, mutta oletko sinä oikeasti jo valmis?

nyt sanon tähän niin, että jos tahdot minun pohtivan ja kirjoittavan koko tästä sopasta oikein syvällisesti - niin ota sähköpostin kautta yhteyttä. en voi kertoa koko maapalloa tässä lyhyessä vastauksessa.
    sen vielä sanon, että työasioilla on siunauksensa, kun vain itse olet täysillä mukana. muuten se ei ole sinun hommiasi, toistaiseksi.

t. Keskiyö
  5. Hei

sinä teet parhaillaan sitä parasta ja arvokkainta työtä, mitä ihminen voi ikinä tehdä. olet synnyttänyt ihanat lapset, tulevaisuuden, ja nyt kasvatat heitä rakkaudellasi. tälle työlle ei voi kukaan maksaa sellaista palkkaa, minkä sinä ansaitsisit. äidin työ on maailman tärkein työ. et tuhlaa yhtään minuuttia, kun annat sen lapsillesi. ihminen, jolla on sydän ja arvot ´paikallaan tietää, mitä sinä nyt käyt läpi. niin on miestenkin kanssa, jotka suorittavat samaa rumbaa päivästä toiseen, heitäkin on monia.

totta kai sinun on myös saatava tuntea itsesi naiseksi, olet nuori ja tarvitset vahvaa olkapäätä. mutta on oltava varovainen, vaikka en usko että nautinto olisi kiellettyä.
    ihminen on luotu nauttimaan, ei vain suorittamaan.

välisi lapsiin pysyvät hyvinä ja kehittyvät, teillä on vahva side mitä sinä pidät yllä! et sinä yksin jää, näen sinulle uuden liiton tulevassa. mutta älä kiirehdi, ota päivä kerrallaan. osaathan jo hoitaa asiasi, ilman apua ja neuvoja. sinulla on kotona valokuva-albumi mitä ajoittain katselet. se antaa sinulle ns. impulsseja. siinä on ajatuksenvoimaa, voisit miettiä sitä enemmänkin.
    älä koskaan lainaa rahaa kenellekään, vaikka kuinka kysyisivät. ei kannata, kaikki omasi on perheen hyväksi. näen että toivoisit jonkinlaisen sopimuksen purkautumista. ehkä teillä on jokin yhteinen sopimus, kesänviettopaikka, vapaa-ajan mahdollisuus, jotakin siihen suuntaan. sinä osaat tässäkin pitää lapsiesi puolta ja tiedät mikä on heille hyväksi. pidä vain pintasi.

luoksesi on pyrkimässä, tulemassa, nainen, joka haluaa auttaa ja neuvoa. voit ottaa hänet vastaan, mutta viimeisen pisteen virkkeen perään laitat sinä. älä siis suostu kaikkeen, ennen kuin olet punninnut asioita itseksesi.
    kyllä sinä oman puolisosi löydät, vaikka et sitä ehkä vielä oikein usko. hänellä on paljon mielessään, unelmia jotka ovat vielä toteutumatta. teidän toiveenne voivat yhdistyä, mutta sinun on oltava hänen kanssaan äärimmäisen avomielinen. puhu mitä sylki suuhun tuo, älä jarruttele sanojasi. sillä tavalla te pelaatte avointa peliä.

hän tulee kohdallesi kun olet siihen valmis, sinun ei tarvitse etsiä häntä. mitä vahvempi olet ja mitä enemmän omaa naisellisuuttasi sinä ylläpidät, sitä aidomman kuvan itsestäsi annat. tämä ei ole paluuta entiseen, vaan menoa eteenpäin.
    sinä kannat vastuun omista lapsistasi, se on ihana työ verrattuna moneen muuhun työhön. kun mies astuu kuvioon, hän rikastuttaa sinua naisena. mutta sinä olet lapsiesi päämies, niin se on ja pysyy.
    ei siis kannata taistella luontoa vastaan, koska sinä olet rikas ihminen omien lapsiesi kautta. he kyllä näyttävät kiitollisuutensa, kun sen aika tulee.
    kohtaat tämän miehen, joka on kaikkea muuta kuin tähänastiset kokemuksesi. hänellähän on myös paljon elämänkokemusta repussaan. mies on tekemisissä tanskan kanssa.

t. Keskiyö
  6. Hei

ei tämä mies vielä tiedä omia halujaan, hän on hieman keskeneräinen.
    yksinäisyys tekee ihmeellisiä ajatuksia, sinä osittain pelkäät yksinoloa ja vertaat ajoittain itseäsi muihin. ei sinun tarvitse niin tehdä, koska olet oma ainutlaatuinen oma itsesi! katso peiliin ja pidä hyvänä sitä, minkä näet!

te kaksi kehitytte eri vauhtia, te sopisitte toisillenne vasta kovin pitkän ajan päästä. mutta kannattaako sinun varttua niin kauan? ehkä tosiaan ei, jos rehellisiä ollaan.
    sinun voimasi ovat menneet pitkälti arjen pyörittämiseen ja kirjoittamiseen, minkä olet sydänverellä tehnyt. sinä saat yhteydenoton mieheltä, joka on vähäsanainen.

sinun tekstisi: en pysty puhumaan tarkoista ajoista, aikaa ei ole minulle sillä tavalla olemassa. mutta, sinä saat ristiriitaisen vastauksen tekstiisi.
    siihen liittyy toisen naisen menetys, hän itkee epäonnistumistaan. toisaalta, hänen epäonnistumisensa on sinun onnesi!
    raha taas on miehen käsissä, hänen henkisen valmiutensa kautta. sinä saat tarjouksen, mutta se ei lähtökohdiltaan ole hyvä. tarvitset aikaa, sitten myöhemmin sinun hetkesi todella koittaa!

työkuviot näkyvät hankalina, näen myös pulaa luottamuksesta vanhemman miehen kautta. mutta usko tai älä, sinuakin onni potkaisee. se ei ehkä tule sillä tavalla kuin nyt ajattelet, mutta näen sinut onnellisena ja tyydyttyneenä naisena kaikessa siinä, mitä elämä voi tarjota.
    nyt on kovia aikoja ja ankaria kokemuksia, mutta näiden kautta sinä löydät oman paikkasi, mikä on varakkaampi - kun vain muistat antaa taloudellisen puolen luotettaviin käsiin.

t. Keskiyö
  7. Hei

sinä et pidä tästä työpaikasta ollenkaan, se ei ole sinun paikkasi auringossa.
    sinä jännität, etkä voi hyvin. ei se ole sinun vikasi, vaan olet luonnollisesti väärässä paikassa, niin se näkyy.

sinä kannat vastuusi ja teet parhaasi, mutta kaikkeen et kuitenkaan voi itse vaikuttaa. olet erittäin tunnollinen ihminen ja työntekijä, sinä otat helposti paineita pienestäkin. ei se ole paha luonteenlaatu, mutta kaikki vain eivät ole yhtä tunnollisia kuin sinä! pienellä lipevyydellä ja ajanhaaskauksella voi hetkellisesti löytää omaa arvoa, mutta siihen sinä et uppoa, etkä alistu. se ei ole sinun hommiasi. siksi sinun ei kannata verrata itseäsi niihin, jotka luulevat olevansa parempia. oikeasti he eivät ole yhtään mitään.

tämä työpaikka vie sinulta pian yöunet, jos et ole varovainen! siellä on myös eräs "hiirulainen", joka on jo ollut talossa pitkään. hän tietää missä mennään, oletko edes vielä huomannut häntä?
    vastaus siihen että löydätkö pian uutta on se, että kyllä ja ei. tarjolla olisi huono paikka, mihin ei vielä kannata tarttua.
    kyllä sinä löydät uuden työpaikan, koska sinulla on halua ja voimaa siihen.

ajatellen uutta työtä minulle nousee ensin mieleen sana "maitotalous". mitä se sitten tarkoittaakin. naisiin et voi luottaa, eli miesmaailmassa mennään. ja lapsiuutinenkin tässä näkyy. joudut myös kokemaan läheltä eron, mikä ei ole sinun mutta koskettaa sinua kovasti.
    tässä näen vielä miehen, jonka elämässä on kovasti muutoksia ja hänellä on muutto käsillä. hän voi auttaa sinua.

t. Keskiyö