Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
hänellä on huono itsetunto. hän vertaa itseään muihin itseään parempiin naisiin, mutta kun ei pärjää siinä, hän käyttää viehätysvoimaansa miehiin. hänellä on jo lapsuudesta huono itsetunto, sillä kodissa oli valtataisteluja.
oletteko puhuneet rakkaudesta? ja siitä mitä hyvä ja tasapainoinen suhde voi antaa? sinä olet itsekin vielä epävarma ja huomaat, että et saa tyydytystä tarpeillesi. sinua odottaa vaalea nainen, jolla on herkkä sydän ja auttavat kädet. ehkä ajattelet hänen pehmoleluistaan ja matkamuistoistaan hassuja, ne ovat hänelle kuitenkin aitoa totta. sellaisen näen eteen tulevaksi ja ei hän ole lapsellinen, muta sitäkin sydämellisempi.
t. Keskiyö
22.06.2014 00:36
Hei
en tiedä kuka on veera, mutta rohkenen kirjoittaa sinulle pari sanaa.
enkä tahdo hyppiä kenenkään varpaille, jos tuntemasi veera olisi paikalla!
sanotaan näin: nuoruutesi unelmat ovat tuoneet sinulle paljon kestävää hyvää. sinulla on lapset ja he ovat aidosti hieno asetelma ja tunnelma hitaasti etenevälle vanhuudelle. sanon hitaasti etenevälle, koska sinussa on vielä paljon potkua.
miehesi energiat eivät taida olla aivan kunnossa. oletko huolissasi hänestä? tälle kärttyisyydelle on olemassa syy. sinä olet löytänyt oman henkisyytesi ja sitä ei voi mitata rahassa. meille kaikille tulee aika, jolloin laitamme asioita vaakakuppiin. sinulla on elämänkokemusta ja viisautta, sitä ei voi ostaa eikä vaihtaa.
on mies, joka näyttää kiinnostuneelta sinun tarinallesi. oletko koskaan miettinyt kirjoittamista? sinulla olisi siihen lahjoja. muutaman mutkan kautta sinä käyt mukavalla reissulla, siitä poikii hyviä ideoita ja ei ole mahdottomuus, että saisit sitä kautta laitettua kotiisi uutta ja kaunista. tämä on viestini sinulle, että älä ole vaatimaton ja kyllästynyt, vaan potki eteenpäin ja löydä se kipinä, mikä sinussa asuu. kirjoita ylös tunteitasi, vaikka se ei aluksi järkevältä tuntuisikaan. sinussa asuu vahva sydän ja sillä on paljon asiaa.....
t. Keskiyö
14.06.2014 23:08
Hei
vastaan lyhyesti, mutta vastaan kuitenkin.
raha-asiat vaivaavat mieltäsi kaikkein eniten tällä erää. näen myös nuoren miehen, ketä sinä mietit kovasti.
kun oikein kovasti ja syvästi toivot, sinä myös saat! luota itseesi ja unelmaasi, laita kynttilä palamaan silloin kun olet epävarma, sillä minusta sinä onnistut toiveesi suhteen.
tyttäresi pääsee opiskelemaan muutaman mutkan jälkeen, mahdollisesti hän muuttaa aineiden osalta suunnitelmiaan. hän yrittää kovasti, joten viimeistään seuraavalla kerralla hänelle tärppää. neuvo häntä tekemään jokin kurssi avoimen yliopiston kautta, se on hyvää pohjatyötä tulevalle ja helpottaa tulevia paineita suuresti.
t. Keskiyö
14.06.2014 22:42
Hei
lasten puolesta olisi parempi olla muuttamatta. mutta te haluaisitte muuttaa kauemmaksi. minun vastaus on kyllä, eli te muutatte vielä kauas.
olen lomalla ja katselen nettiä harvakseltaan näinä päivinä.
t. Keskiyö
05.06.2014 10:42
Hei
kirjoitan uudestaan, koska tuo aika-ajatuksesi kuulostaa hyvältä argumentilta.
näkeminen on varmasti niin henkilökohtainen lahja, että se toimii jokaisella eri tavoin.
olen samaa mieltä kanssasi, että näkemänsä kuvan mukaan voi esim. päätellä vuodenajan. minulle tulee myös ajoittain sellainen poltto, tai kuuma olo, että siitä päättelen asian olevan ajankohtainen, eli lähitulevaisuudessa. ihmisen hädän tunnen omassa ruumiissani, myös liikkuessani ulkona asioilla jne.
ehkäpä se on niin, että näkeminen ja ennustaminen eivät ole samoja asioita. ennustaminen voisi olla enemmän korteista katsomista, silloinhan voi vaikka antaa korttien numeroille tai järjestykselle symbolin ajasta. se on minulle juuri sitä, mihin itse en usko.
olen itse käynyt monelle ennustajalla elämäni varrella, eikä kukaan ole koskaan pystynyt kertomaan aikoja. muita tapahtumia sitten sitäkin enemmän, aivan uskomattoman hyvinkin. jotkut taas menivät ihan pieleen, sanon senkin.
minä näen hyvin harvoin numeroita tai kirjaimia. oma intuitioni antaa tunteen, minkä perusteella hahmottelen ns. aikaa.
no, "soopani" ajan olemattomuudesta on minulle henkilökohtaisesti täyttä totta.
jokaisella näkijällä on oma tietolähteensä, mistä sanomansa ammentaa. minua myös kiellettiin puhumasta terveyteen liittyvistä asioista, mutta annan kuitenkin vihjeitä katsellessani energian virtaa. koska näen ihmisen auran ja energian väreinä, osaan päätellä niistä missä kohtaa voimat ovat heikoilla. yksi omituinen asia mitä minulle tapahtuu näkemisen tiimoilta on se, että pystyn näkemään saman ihmisen eri ikäisenä, välillä eri aikakausillakin.
niin, tämä ajattomuus hämäsi minuakin aikoinaan paljon. meni paljon aikaan ennen kuin itse ymmärsin, mistä on kysymys. minä uskon nyt, että tämä kaikki on unta. todellisuus ei ole tässä, me olemme täällä kokemassa eri asioita elämästä, keräämässä tietoa ja kokemuksia. historiassa on ollut monta esimerkkiä, että ihminen ymmärtää tämän tiedon viimeisillä hetkillään. niin olivat esim. Albert Einsteinin viimeiset sanat, kun hän hymähti viimeisen kerran.
jokainen voi ihan vapaasti uskoa mihin uskoo, minusta on hienoa että jokaisella on oma vapaa tahto. ilman sitä ei voisi elää onnellisesti.
t. Keskiyö
27.05.2014 22:28
Hei
lapseen vaikuttaa lähinnä äidin suku, vahvasti. tarkoitan huolta, mitä he miettivät. toisinaan teeskentelevät.
lapsen vanhemmat eivät ole varsinaisesti yhdessä, tässä on rako. äidin puolelta tulee hankaluuksia, näen sen toistuvasti.
isän puolelta näen ärtymystä, mutta tervettä järkeä kuitenkin. asia hyväksytään niin kuin se on.
tämä näkyy niin sekavasti, että keskityn itse vauvaan. lapsi syntyy ajallaan ja muistuttaa isoäitiään. hän on vanha sielu. takana on kokemusta ja tietoa. tästä lapsesta käydään jonkinasteista kiistaa myöhemmin, en sano sitä mielelläni.
äidin suku on valmis vaikka mihin.
t. Keskiyö
24.05.2014 00:35
Hei
no vanhat olet hoitanut hyvin mielestäsi pois ja olet avoin uudelle. taloutta olet pyörittänyt mukavasti, vaikka et aina plussalle olet päässyt. tuo tilanne kyllä pian helpottaa.
sinä olet rohkea ja määrätietoinen, pidät aina järjen käpälässä. rakkaus on hieno asia, sanotaan niin! rakkaus antaa ja ottaa, se ei pihistä eikä säästä, se on avoin.
nyt ihan oikeasti: tiedän ja tunnen, että olet vihdoinkin kohdannut kivan ihmisen rinnallesi. mutta minulle näkyy, että et saa häneltä kaikkea sitä, mitä oikeasti niin kovasti tarvitset.
en minä tätä pahalla sano, mutta ehkä ei vielä kannata ajatella naimisiinmenoa. sinä olet miestä avoimempi ja anteliaampi, kaikessa suhteessa. olisi niin hyvä nähdä sinut paremmassa tasapainossa, vaikka tämä asetelma toistaiseksi tukea toisikin. sinä et vielä rakasta täysillä, niin sen sanoisin.
sanot "lapsista pidän", mutta tarkoitat rakastavasi heitä koko sydämestä. sinä et ole vain täysillä tässä meidän viestityksessä tällä hetkellä. sinä olet hyvä äiti ja todella laitat itsesi likoon jälkipolven suhteen. jos niin on tarvis.
sinä voit saada vielä lapsia, jos niin valitset. juuri tämän miehen kanssa. mutta teet samalla muutamia kompromisseja ja se on sinulle tietoista. eikö olekin?
en tahdo vaikuttaa valintaasi, joten sanon niin, että voit saada turvaa ja perhettä hänen kanssaan, mutta sisäistä tähtisadetta ehkä vähemmän. laita vaakakuppi paikoilleen ja katso: sinä olet nuorekas ja iloinen, hän varovainen ja konservatiivinen. jos se sinulle riittää, niin anna mennä. mikä on sinulle tärkeintä? sinä olet itse tässä päättäjäroolissa.
t. Keskiyö
24.05.2014 00:22
Hei
kirjoitat kauniisti ja runollisesti! mutta sanopa se, että mitä kukin on ansainnut elämältä? missä on se mittari?
et sinä nähdäkseni aivan ilman ole jäänyt. älä nyt suutu, vaikka tuohdutkin :-)
tässä on sukukatkeruutta, vanhoja asioita ja kilpailua, jokainen näkee sen omalta kantiltaan. kuitenkin te kaikki olette kiintyneitä toisiinne ja tarvitsette toisianne. kun ajattelee, että kaikille ei ole suotu samoja älynlahjoja, voi tehdä johtopäätöksiä, että röyhkeimmät ja typerimmät polkevat ensimmäisinä koputtamaan ovelle. tietysti se tie on lyhyt, ehkä hetken iloa mutta ei sen enempää.
sinä olet kuitenkin vahva ihminen! olet niin vahva, että lukitset itsesi ulos muutamalta pieneltä herkkyydeltä. mikset kerrankin itkisi ja antaisi koko raivon tulla ulos, se tekisi sinulle hyvää. se tekee kaikille hyvää.
sinun kysymyslistasi on pitkä, vaikket monia sanoja käytäkään. katson sitä lyhyesti sanoen, että päällimmäisenä näen raha--asioihin muutosta. se on muutosta parempaan suuntaan ja päätös on sinun omissa käsissäsi. mutta mitä avioliittoon tai ystävyyteen tulee, siinä on vielä vähän pohtimista. periaatteessa sinä olet valmis aloittamaan alusta, mutta kuitenkin: se suuri onni on matkan päässä. en tarkoita aikaa, vaan välimatkaa. hän, ketä et vielä tunne, on kaukana sinusta toistaiseksi. miksi näin on? näen hänen tulonsa, vahvana ja energisenä, mutta oletko sinä oikeasti jo valmis?
nyt sanon tähän niin, että jos tahdot minun pohtivan ja kirjoittavan koko tästä sopasta oikein syvällisesti - niin ota sähköpostin kautta yhteyttä. en voi kertoa koko maapalloa tässä lyhyessä vastauksessa.
sen vielä sanon, että työasioilla on siunauksensa, kun vain itse olet täysillä mukana. muuten se ei ole sinun hommiasi, toistaiseksi.
t. Keskiyö
23.05.2014 21:51
Hei
no se, minkä tiedän horoskoopeista, on tietenkin positiivista teille kahdelle. merkkinne sopisivat yhteen.
mutta valitettavasti en voi saada näin lyhyestä kysymyksestä kiinni, ehkä joku toinen voi.
minä en ole mikään tivolin automaatti, mikä vastaa yhteen kysymykseen luotettavasti :-)
t. Keskiyö
23.05.2014 21:08
Hei
näitä kuvailemiasi kokemuksia on kaikilla, mutta jokainen ei tunnista niitä.
minä tulkitsen asian niin, että koska aikaa ei ole, niin tapahtumat tulevat tietoisuuteen kaiken aikaa.
mitä herkemmässä mielentilassa on, sitä valppaampi on vastaanottamaan tietoja. paras aika ainakin omalla kohdallani on juuri ennen nukahtamista, kun olen täysin rento..
kirjoita ihmeessä ylös tuntemuksiasi, niitä on mukava katsastella myöhemmin ja verrata oikeisiin tapahtumiin. olet oikealla tiellä herkkyytesi kanssa, anna sille tilaa ja tätä tulee tapahtumaan enemmänkin!
esimerkiksi nämä kappaleen sanat sinä olet voinut kuulla tai lukea joskus aiemmin, nyt et vain tiedosta koko asiaa, koska se ei ole relevanttia.
kun kehityt tuntemuksissasi, koet erikoisia asioita. ehkä esim. kellosi pysähtyy tiettyyn aikaan, jolloin jotakin tärkeää tapahtuu lähipiirissäsi. tai ehkä saat déja-vun muusta asiasta, mikä on tullakseen.
kyllä näitä tapahtuu monille ja tässä voi harjoittaa itseään pidemmälle. jos sinä niin haluat, opi rentoutumaan - se on minun neuvoni sinulle. rennossa tilassa, aivojen beeta-aalloilla, olet valpas vastaanottamaan tietoa.
t. Keskiyö
23.05.2014 19:53
Hei
sinä teet parhaillaan sitä parasta ja arvokkainta työtä, mitä ihminen voi ikinä tehdä. olet synnyttänyt ihanat lapset, tulevaisuuden, ja nyt kasvatat heitä rakkaudellasi. tälle työlle ei voi kukaan maksaa sellaista palkkaa, minkä sinä ansaitsisit. äidin työ on maailman tärkein työ. et tuhlaa yhtään minuuttia, kun annat sen lapsillesi. ihminen, jolla on sydän ja arvot ´paikallaan tietää, mitä sinä nyt käyt läpi. niin on miestenkin kanssa, jotka suorittavat samaa rumbaa päivästä toiseen, heitäkin on monia.
totta kai sinun on myös saatava tuntea itsesi naiseksi, olet nuori ja tarvitset vahvaa olkapäätä. mutta on oltava varovainen, vaikka en usko että nautinto olisi kiellettyä.
ihminen on luotu nauttimaan, ei vain suorittamaan.
välisi lapsiin pysyvät hyvinä ja kehittyvät, teillä on vahva side mitä sinä pidät yllä! et sinä yksin jää, näen sinulle uuden liiton tulevassa. mutta älä kiirehdi, ota päivä kerrallaan. osaathan jo hoitaa asiasi, ilman apua ja neuvoja. sinulla on kotona valokuva-albumi mitä ajoittain katselet. se antaa sinulle ns. impulsseja. siinä on ajatuksenvoimaa, voisit miettiä sitä enemmänkin.
älä koskaan lainaa rahaa kenellekään, vaikka kuinka kysyisivät. ei kannata, kaikki omasi on perheen hyväksi. näen että toivoisit jonkinlaisen sopimuksen purkautumista. ehkä teillä on jokin yhteinen sopimus, kesänviettopaikka, vapaa-ajan mahdollisuus, jotakin siihen suuntaan. sinä osaat tässäkin pitää lapsiesi puolta ja tiedät mikä on heille hyväksi. pidä vain pintasi.
luoksesi on pyrkimässä, tulemassa, nainen, joka haluaa auttaa ja neuvoa. voit ottaa hänet vastaan, mutta viimeisen pisteen virkkeen perään laitat sinä. älä siis suostu kaikkeen, ennen kuin olet punninnut asioita itseksesi.
kyllä sinä oman puolisosi löydät, vaikka et sitä ehkä vielä oikein usko. hänellä on paljon mielessään, unelmia jotka ovat vielä toteutumatta. teidän toiveenne voivat yhdistyä, mutta sinun on oltava hänen kanssaan äärimmäisen avomielinen. puhu mitä sylki suuhun tuo, älä jarruttele sanojasi. sillä tavalla te pelaatte avointa peliä.
hän tulee kohdallesi kun olet siihen valmis, sinun ei tarvitse etsiä häntä. mitä vahvempi olet ja mitä enemmän omaa naisellisuuttasi sinä ylläpidät, sitä aidomman kuvan itsestäsi annat. tämä ei ole paluuta entiseen, vaan menoa eteenpäin.
sinä kannat vastuun omista lapsistasi, se on ihana työ verrattuna moneen muuhun työhön. kun mies astuu kuvioon, hän rikastuttaa sinua naisena. mutta sinä olet lapsiesi päämies, niin se on ja pysyy.
ei siis kannata taistella luontoa vastaan, koska sinä olet rikas ihminen omien lapsiesi kautta. he kyllä näyttävät kiitollisuutensa, kun sen aika tulee.
kohtaat tämän miehen, joka on kaikkea muuta kuin tähänastiset kokemuksesi. hänellähän on myös paljon elämänkokemusta repussaan. mies on tekemisissä tanskan kanssa.
t. Keskiyö
23.05.2014 19:29
Hei
olen hämmennyksissä äskeisestä, tahdon kuitenkin kirjoittaa sinulle muutaman sanan.
sinä polkaiset nähdäkseni vauhdikkaasti alkuun, osaat hommasi ja teet niin kuin pitääkin, miten sinulta odotetaan. olet vahva ja itsetietoinen, en näe vastusta yrityksellesi. sopimukset ovat vedenpitäviä.
tämä "suhteentynkä" antaa vielä kuulla itsestään. hän on vielä varattu omalla alueellaan. hän lähtee sieltä pois, muutoksia on tulossa. hän lähtee itku silmässä vanhoista muoteistaan, häntä odottaa parempi tulevaisuus. hänellä on oikeasti paljon mahdollisuuksia edetä elämässään.
työn puolesta hän ei vielä ole kohdannut omaa maksimiaan, se on tulevassa.
sinulla on syvä luottamus ja usko häneen.
sanoisin, että ensin on paremmat koulumahdollisuudet. sitten on liikkuvaa työtä, mikä tuo rahaa, mutta ei ilman kitkaa. pukeudu vahvaan panssariin ja liiku siinä kuin oman nahkasi sisällä, vahvasti ja itsevarmasti - kyllä onnistuu.
sinä tutustut mieheen, jolla on tytär. hän on jämpti ja järkevä, aivan hyvä mies sinulle, jos niin tahdot.
t. Keskiyö
17.05.2014 02:37
Hei
tunnistan sinut sivistyneenä ja reippaana ihmisenä. vastaan tähän myöhemmin, sillä nyt saan viestin, minkä kirjoitan avoimesti..
t. Keskiyö
17.05.2014 01:28
Hei
ei tämä mies vielä tiedä omia halujaan, hän on hieman keskeneräinen.
yksinäisyys tekee ihmeellisiä ajatuksia, sinä osittain pelkäät yksinoloa ja vertaat ajoittain itseäsi muihin. ei sinun tarvitse niin tehdä, koska olet oma ainutlaatuinen oma itsesi! katso peiliin ja pidä hyvänä sitä, minkä näet!
te kaksi kehitytte eri vauhtia, te sopisitte toisillenne vasta kovin pitkän ajan päästä. mutta kannattaako sinun varttua niin kauan? ehkä tosiaan ei, jos rehellisiä ollaan.
sinun voimasi ovat menneet pitkälti arjen pyörittämiseen ja kirjoittamiseen, minkä olet sydänverellä tehnyt. sinä saat yhteydenoton mieheltä, joka on vähäsanainen.
sinun tekstisi: en pysty puhumaan tarkoista ajoista, aikaa ei ole minulle sillä tavalla olemassa. mutta, sinä saat ristiriitaisen vastauksen tekstiisi.
siihen liittyy toisen naisen menetys, hän itkee epäonnistumistaan. toisaalta, hänen epäonnistumisensa on sinun onnesi!
raha taas on miehen käsissä, hänen henkisen valmiutensa kautta. sinä saat tarjouksen, mutta se ei lähtökohdiltaan ole hyvä. tarvitset aikaa, sitten myöhemmin sinun hetkesi todella koittaa!
työkuviot näkyvät hankalina, näen myös pulaa luottamuksesta vanhemman miehen kautta. mutta usko tai älä, sinuakin onni potkaisee. se ei ehkä tule sillä tavalla kuin nyt ajattelet, mutta näen sinut onnellisena ja tyydyttyneenä naisena kaikessa siinä, mitä elämä voi tarjota.
nyt on kovia aikoja ja ankaria kokemuksia, mutta näiden kautta sinä löydät oman paikkasi, mikä on varakkaampi - kun vain muistat antaa taloudellisen puolen luotettaviin käsiin.
t. Keskiyö
17.05.2014 01:16
Hei
sinä et pidä tästä työpaikasta ollenkaan, se ei ole sinun paikkasi auringossa.
sinä jännität, etkä voi hyvin. ei se ole sinun vikasi, vaan olet luonnollisesti väärässä paikassa, niin se näkyy.
sinä kannat vastuusi ja teet parhaasi, mutta kaikkeen et kuitenkaan voi itse vaikuttaa. olet erittäin tunnollinen ihminen ja työntekijä, sinä otat helposti paineita pienestäkin. ei se ole paha luonteenlaatu, mutta kaikki vain eivät ole yhtä tunnollisia kuin sinä! pienellä lipevyydellä ja ajanhaaskauksella voi hetkellisesti löytää omaa arvoa, mutta siihen sinä et uppoa, etkä alistu. se ei ole sinun hommiasi. siksi sinun ei kannata verrata itseäsi niihin, jotka luulevat olevansa parempia. oikeasti he eivät ole yhtään mitään.
tämä työpaikka vie sinulta pian yöunet, jos et ole varovainen! siellä on myös eräs "hiirulainen", joka on jo ollut talossa pitkään. hän tietää missä mennään, oletko edes vielä huomannut häntä?
vastaus siihen että löydätkö pian uutta on se, että kyllä ja ei. tarjolla olisi huono paikka, mihin ei vielä kannata tarttua.
kyllä sinä löydät uuden työpaikan, koska sinulla on halua ja voimaa siihen.
ajatellen uutta työtä minulle nousee ensin mieleen sana "maitotalous". mitä se sitten tarkoittaakin. naisiin et voi luottaa, eli miesmaailmassa mennään. ja lapsiuutinenkin tässä näkyy. joudut myös kokemaan läheltä eron, mikä ei ole sinun mutta koskettaa sinua kovasti.
tässä näen vielä miehen, jonka elämässä on kovasti muutoksia ja hänellä on muutto käsillä. hän voi auttaa sinua.
t. Keskiyö
17.05.2014 00:39
Hei
miksi rakkauden polku ei voisi kulkea omaa vauhtiaan? näen musiikkia ja musikaalisuutta.
ajoista en nyt kuitenkaan voi puhua, eli en tarkalleen kesästä. sitä ei voi nähdä.
joku sekoittaa ehkä korttejaan ja puhelee ajoista, mutta siihen en usko.
olet haasteellinen ihminen, otan haasteen vastaan. siis näen erittäin tyytyväisen miehen, hänellä menee tätä nykyä erittäin hyvin! lapsista ei tarvitse murehtia, se asia on kunnossa. opintojen kautta lapset ovat löytäneet paikkansa. olkoon siis tässä tämä mies, jolla on asiat kunnossa. sinä ja mies katsotte toisianne suoraan silmiin, välillä ei ole pilven pilveä.
kysyt raha-asioista. ne ovat sinun mielesi päällä ja ne liikkuvat vauhdikkaasti. raha on kotiin sidoksissa, se pysyykin niin. jos kovasti luotat, sillä on siunaus.
tässä on nainen, joka kovasti häiritsee ja ärsyttää sinua. hän on vahvoilla, eli sinä tarvitset hyviä argumentteja häntä vastaan.
tämä nainen yrittää häiritä tasapainoasi, mutta voit vastata siihen tarjoamalla omaa otsaasi. sinä olet tarpeeksi vahva siihen.
yleisesti sanon, että sinun taloutesi näyttää hyvältä kun olet kumppanin kanssa yhdessä. yhteinen talous on parempi kuin yksin.
t. Keskiyö
17.05.2014 00:16
Hei
niin, tällä miehellä on vielä omaisuuden selvitys kesken.
mies on hyvin maskuliininen, hänestä oikein "roiskuu" miehekkyyttä ja se saa sinut tuntemaan itsesi oikeaksi naiseksi. tässä on paljon vetovoimaa ja tunnetta.
sinulle on toisiaankin avautumassa tieto, mutta niin kuin aina sanon, en osaa puhua tarkoista ajankohdista. tähän asiaan näen ensinnäkin leveän tien, kadun. sen varrella on kivitalo, vanha talo. tässä talossa on ennen asunut nuori nainen, joka kärsi vääryyttä. sinä olet tietoinen tilanteesta, vaikkakin ehkä alitajuntaisesti.
oletko sinä jo aavistanut jotakin?
tällä naisella on lapsi, nyt jo aikuinen. ja teidän polkunne kohtaavat, teidän vanhat juurenne ovat vahvaa verta. miltä sinusta tämä kuulostaa? minä joudun pinnistämään kamalasti.
t. Keskiyö
16.05.2014 23:29
Hei
tämä mies oli koko ajan toisen naisen kanssa yhteydessä, mutta nainen ei vielä aluksi antanut hänelle vihreää valoa. sellaista sattuu, on oikeastaan hyvä etteivät teidän asianne ehtineet kehittyä tämän pidemmälle. olen tosi pahoillani tästä huonosta kokemuksestasi, mutta ehkä se on varoittavana esimerkkinä tulevassa, että et anna itseäsi aivan liian nopeasti sielua myöten peliin.
en osaa tai pysty puhumaan suoraan ajoista, mutta näen että sinulle on tulossa onnea ja iloa työn kautta ja se kaikki liittyy sitten mutkan kautta myös kotiisi.
teet siis työtä ja pohjatyötä ja sen kaiken tulos näkyy kodissasi.
näen sinulle turvallisuudentunnetta ja edistystä, sinä olet oikealla polulla. olet oikein hyvässä kunnossa ja voimissasi. toki vastaan tulee myös mies, mutta tällä on niin paljon ongelmia repussaan, että sinä näet pian hänen lävitseen.
keskity nyt vain näihin tehtäviisi ja tee kodissa se, minkä olet suunnitellutkin. kaikki se onnistuu hyvin, vielä paremminkin. sen jälkeen on aika juhlia.
t. Keskiyö
16.05.2014 23:11
Hei
ikä ja paineet tekevät tehtävänsä. oman miehen kanssa on rankkaa ja tasapaksua, sinä vielä toivoisit asioiden muuttuvan. eihän tuo helpolta näytä.
jaksatko sinä näin?
ystävämielessä kyllä tulee miehiä, niin kuin naisiakin. sinä olet seurallinen ja pidät mielelläsi lystiä, niin kuin pitääkin. sinun kannattaisi vähän reissata ja päästä tuulettumaan. älä vielä heitä pyyhettä kehään, lähde vain itse liikkeelle ja pidä hauskaa. ei kannata rynnätä minnekään, koska et ole varma mitä haluat.
tämä ketä ajattelet ei tule, mutta ei se loppujen lopuksi mikään suuri menetys ole.
ystävän minä näen, miehisen, loppu jätetään vielä auki.
t. Keskiyö
09.05.2014 22:35
Hei
sinä tarkoitat sitä vanhanaikaista luottamuksellista rakkautta. olet kokenut sellaista ja sitä sinä ikävöit.
sinä olet tosiaankin nähnyt ja kokenut elämää, ihmisiä ja kohtaloita. nytkin mielessäsi on mies, mutta hän on jo lähdössä.
kyllä minä sinulle vielä hyvän miessuhteen näen, iloisen ihmisen. tietysti täytyy tehdä molemminpuolisia kompromisseja, mutta se kannattaa. älä pelkää, vaan antaudu sen tuulen vietäväksi, kun sinua kysytään.
saat viestin, tai voi se soittokin olla, se on jonkin paikan lopettajaisiin. siellä te olette molemmat.
aika kivalta tuo näyttää, usko vain hyvää ja silloin hyvä tulee sinun luoksesi.
t. Keskiyö
09.05.2014 22:28
11 / 123