Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
siinäkö kaikki tästä vastauksestani?
sinuahan ei hymyilyttänyt, muistelen...
19.04.2013 20:21
Hei
tämä on pitkä juttu, mutta voin raapaista sitä pinnalta.
noh, sitä oikeaa rakkautta sinä et ole vielä löytänyt, niin se minulle näkyy.
oletkohan lyöttäynyt yhteen tilanteen pakosta? pienistä henkilökohtaisista paineistasi? ei rehellistä, mutta käytännöllistä.. on sinulla on tuo "väliaikainen" paikkasi, niinpä...
sinä olet unelmoiva romantikko! osaat toki olla se "juuri tällä hetkellä oikea", mutta teistä kumpikaan ei usko joulupukkiin. toki seksikäs sinä osaat olla.
näissä kirjoituksissani minä aina luotan suomalaisen rehellisyyteen, niin sinunkin osaltasi.
nousee niin mieleeni mies pohjanlahden rannalta, en tiedä miksi.
mutta katsotaampa tätä lamakautta:
numeroissa sinä olet hyvä. myös hyvä kirjanpitäjä. myös painonhallinta on numeroasia sinänsä :)
hitsi, sinulla on avaimet kahteen asuntoon. vaan toisessa niistä vaani kettu.
sinun tulee siis valita kahden asunnon väliltä, toisessa niistä asustaa se oikea kultakimpale tulevaan vahvaan yhteiseleoon.
empä kerro enempää, koska minuakin naurattaa koko vouhotus : -D
t. Keskiyö
19.04.2013 19:54
Hei
aika mukavaa tällainen kanssakäynti... minähän en osaa puhua ajoista!
olisi erittäin mielenkiintoista jutella isäsi kanssa, näen hänet jämäkkänä koti-ihmisenä ja hääräävänä toimi-ihmisenä.
unia minä arvostan aina! isä tahtoo aina lapsensa parasta, niinkuin biologinen äitikin.
sinä olet niin kuumissasi siitä hevosunesta ja pärjäämisestäsi! isäsi haluaa että osallistut, eli mikset tekisi hänen mielikseen? minä pieni näkijä näen sinulle myös muita alueita, joissa olisit todella hyvä.
tuo hevonen on voiman merkki. mihin sinä koko sydämelläsi ryhdytkin, se on sinun tiesi. mutta epäilen kuitenkin, josko olisit tässä nyt täysillä mukana.
en toki näe paitasi väriä, mutta sinun energiasi sitäkin paremmin. se on sykyilevä ja epäröivä, sanon että sinua vetää rajojen ulkopuolelle. sinun aurasi on minulle vihreä, se tarkoittaa maanläheistä ja tunnollista voimaa. siinä on voimakkaita teräviä kärkiä, mitkä eivät tyydy vielä tähän päivään. loistavaa!
t. Keskiyö
19.04.2013 19:29
Hei
kenelläkään näkijällä ei ole lupaa puhua terveydestä tai kuolemasta, se on fakta.
mutta katsotaan muuten energiaasi:
no, sinun kroppasi ei oikeasti reistaa, se on vain lukossa. sinä olet lukossa, koska et oikein näe iloa missään. näen sinut risaisen kodin lapsena. äitisi oli vaikean kodin lapsi, mutta hänen äitinsä oppi ja ymmärsi paljon myöhemmin. sinä toivot taloudellista huojennusta kotiisi ja näin on myös tapahtuva.
etsit vieläkin oikeutta! uskot, että sinut on ymmärretty väärin. näen hyvin paljon naishekilöitä, jotka ovat vaikuttaneet elämääsi.
tarvitset rahaa kotiisi, sen pyörittämiseen. näen eläimiä, ne näyttävät suuntaa sinun tulevaisuuteesi. odotuksesi ovat muualla, kuin todellisessa elämässä.
tarvitsemasi raha tulee kommunikaation ja jollain tapaa eläimien kautta. kaksi miestä osoittavat sinulle suunnan, mitä kohti lähteä. voi olla suurempikin muutos elämässäsi!
muutos ei ole tällä paikkakunnalla, missä nyt asut.
mietin, että eläimet voivat tietenkin viitata myös tuotteisiin, ehkä elintarvikkeisiin tai nahkaan yms.....
tässä näin pikalukuna sanon, että älä luota miehiin.
t. Keskiyö
19.04.2013 19:04
Hei
olet mukavasta kodista kotoisin, mutta teillä on myös ollut oikeudenkäynti.
äitisi on vahva ihminen, jota kannattaa kuunnella.
minulle ei näy "markkinat", sitäkin enemmän koti- ja perheasiat. ne ovat hieman sekaisin.
sinä tahdot kovasti päästä eteenpäin elämässäsi, unelmia sinulla on paljon!
osan niistä pidät visusti salassa. onhan sinulla myös kirjallisia lahjoja.....
äitisi menneisyyteen liittyy salaisuus. mutta mitä enemmän kaivelet vanhoja kotonasi, sitä enemmän menet ymmällesi. isäsi tietää näistä asioista.
teillä on suvussa ns. tietäjä, josta vaietaan. häntä yritetään pitää tyhmänä, mutta kysymys on oikeastaan niin syvällä, ettei siihen kukaan osaa vastata. valitettavasti kukaan ei kirjoittanut ylös tämän vanhuksen sepustuksista.
kun lähdet kauemmas kotoasi, sinä löydät itsesi. tarvitset välttämättä välimatkaa tähän kaikkeen. englanti on sinulle lämmin ja todellinen paikka.
t. Keskiyö
19.04.2013 18:40
Hei
lama tuntuu pahalta, muttei ole vielä läheskään niin paha, kuin monessa muussa maassa!
pieni korruptio on jo levittynyt suomeenkin. ajoista en osaa puhua, mutta näen että suomessa leikataan sosiaaliavustuksia rankemmin tulevassa. nuorisoa työnnetään eteenpäin, mikä sinänsä ei ole ollenkaan huono asia. kokoomus on puolue, jonka jäsenet käyvät ahkerasti äänestämässä. jokaisella on oma äänensä päästä kuuluville, joten kansa itse päättää missä mennään.
en ole ollenkaan poliittinen ihminen. näen niin, että muutoksia tulee kovasti.
milloin talous elpyy? eu:n todelliseen toimintaan, eli miksi se on rakennettu, menee vielä parikymmentä vuotta. talous elpyy yksityisyrittäjien sektorilla kaikkein nopeitten. kuka uskaltaa yrittää, se saa. tullimääräykset ovat helpottuneet roimasti, eurooppalainen kauppa on vakaata.
pienet yritykset voivat kaikkein parhaiten, heistä se voima ja yritteliäisyys lähtee.
käsityö ja käden taito on nykyään kysyttyä maailmalla.
laman aiheuttajana näen suureksi osaksi aisalla istujat, nuoret terveet ihmiset.
suomessa on paljon tietoa ja taitoa, mitä voisi enemmän kehittää ja myydä. mutta suomalainen on vaatimaton, puuttuu kansainvälinen markkinointi.
mitä näyttää cnn? kuinka myydään suomea helsingin lentokentällä?
firmat tulevat takaisin kiinasta, toki eurooppalainen työ on kalliimpaa. mutta on laatukin parempaa, samalla voi säästää rahtikustannuksissa.
t. Keskiyö
19.04.2013 17:50
Hei
yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.
tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.
t. Keskiyö
19.04.2013 17:22
Hei
nähdäkseni sinulla on jo ihminen elämässäsi, näen myös lapsen. riitaista on luottamuksen kanssa.
pelkän seksin kanssa se ei onnistu, olet kokenut jo aikaisemmin eron tekemän kipeän.
lapsesta on tai tulee riitaa, mikä liittyy maksuihin. työasiat paranevat, hermoilet risteyksessä jossa et heti osaa päättä mihin suuntaan lähteä.
t. Keskiyö
19.04.2013 17:08
Hei
1: jos olette kaupassa tms. Saatteko joistain ihmisistä jonkin näyn? Menneestä tai tulevasta esim?
- kyllä, se voi olla mistä ajasta tahansa. vahvimmin koen ihmisen auran ja energian. näen hänen värinsä ja energiansa. sen vuoksi en esim. mene istumaan jonkun huonon värisen ihmisen viereen - ja päinvastoin.
2: millaiseen kysymys muotoon haluaisitte kysymyksen että siitä saisi parhaan mahdollisen näyn? Ja kysymyksessä nämä keskustelu palstan kysymykset.
- pinnallisista kysymyksistä en innostu ollenkaan. hädän hetkellä minua alkaa kuumottaa ja haluan auttaa. kysymysmuoto on minulle ihan sama, siitä on vain saatava kiinni. sellaiset " kuka minä olen"-kysymykset ovat täyttä roskaa.
3: miksi joihinkin kysymyksiin ette vastaa ollenkaan?
- useat kysyjät eivät ole tosissaan, silloin en vastaa. samoin silloin, kun toinen näkijä yrittää naruttaa. "miten huomiset treffit menee" on esim. turha kysymys.
4: millaisena ennustaja näkee jonkin tietyn ihmisen energian tai auran? Jonain värinä vai?
- väreinä ja henkisyytenä. joillakin on valtava aura, joillakin repaleinen, joillakin pieni.... kaikenlaista. väsyneenä, voimakkaana, rakastuneena...
5: voiko jotain tiettyä ihmistä katsomalla tietää onko tämä ns. Paha?
- aivan varmasti voi. se on sitä ihmisen sanomaa "kemiaa", sen tuntee jo näkemättäkin. toki jokainen on joskus paha, se ei vielä pilaa ihmisen auraa.
6. silloin, kun eteeni tulee paljon tietoa, ehdotan että kerron koko pitkän tarinan.
en voi, enkä halua kirjoittaa pitkiä asioita ilmaiseksi, koska se kaikki aika on pois muusta työstäni.
t. Keskiyö
18.04.2013 20:52
Hei
en osaa lukea kädestä, mutta minulla on sen taidon vanha "kurssi" tässä käsissäni, josta voin tuota vilkaista.
niitä x-merkkejä on kaikilla, eri syviä ja eri kokoisia. ei siis pelkoa.
jos sinulla on tähden muotoisia merkkejä käsissäsi, ei siis pelkkiä ristejä, niin ne tarkoittavat joskus harvoin shokkia, mutta yleensä intensiiviseksi muuttuvaa energiaa. oletko kovin energinen ihminen?
mitä spiritismiin tulee, siitä kannattaa pitää näpit erossa. ette saa sieltä järkeviä vastauksia, päinvastoin. liikutte vaarallisilla vesillä ja voitte satuttaa itseänne henkisellä tasolla todella pahasti. kyllähän sitä moni kokeilee, mutta ei siihen voi luottaa.
t. Keskiyö
17.04.2013 16:56
Hei
kiva lukea sinusta taas! sinulla on ihan järkevät työkuviot edelleen, niitähän me katsoimme viimeksikin. pärjäät hyvin taloutesi kanssa, sinä vain arastelet antaa ohjeita toisille.
se on vain opittava, sille se kuuluu työsi kuvaan - ei siinä mitään pahaa ole, he tietävät sen myös!
muuten tuota risteystä olisi hyvä katsoa "suurennuslasin" kanssa, ota taas yhteyttä niin katsotaan ihan ajan kanssa. niin on parempi....
ja terveisiä äidillesi, oletko käynyt hänen luonaan viime aikoina?
monin terveisin,
Keskiyö
17.04.2013 16:42
Hei
teidän välillänne paistaa aurinko täysillä! ette voi välttyä tämän asteiselta energialta, vaikka kuinka yrittäisitte. olette vihdoinkin löytäneet toisenne.
se on tässä kaikkein tärkeintä, työ tulee vasta toisella sijalla.
ihanaa aurinkoista kevättä sinullekin/teillekin!
t. Keskiyö
11.04.2013 10:13
Hei
sinulla on varmaan ihmissuhteetkin kellahtaneet melko kyljelleen kaikkien näiden hankaluuksien takia. sinä olet luotettava ystävä monelle ihmiselle, kun vain jaksat pitää yhteyttä.
yksi avain eteenpäin pääsemisessä olisi sellaisen naisen kautta, johon sinä et luota. anna vain olla, vaikka hän sinulle ideoitaan ehdotteleekin. sinulla on vielä omia unelmia ja niistä kannattaa pitää kiinni.
voisit vaikka harrastaa tällä väliajalla, kun sinulla tuota aikaa on. ota kiinni tanssista tai soittopelistä, vaikka kansanopistolla on edullisia kursseja kaikille. siellä on myös samanhenkisiä kivoja ihmisiä.
saat mieheltä viestin ja se saa sinut miettimään hartaasti. sinulla on sitten kaksi mahdollisuutta ja toisen niistä sinä valitset. kysymys on työpaikasta, mitä sinä aluksia arastelet. mutta toisen niistä kahdesta sinä otat, sinä opit työn ja jatkat siitä eteenpäin. mutta saadaksesi tuon viestin, sinun on tietenkin ensin haettava paikkoja.
t. Keskiyö
10.04.2013 23:24
Hei
ei tarvitse olla ennustaja tietääkseen, että skorpioni epäilee ja vainuaa aina kaikkea :-)
eikä ole kyllä skorpioni usein väärässäkään vaistoineen!
mies on kyllä aika myrskyinen luonne, hänen sisällään kiehuu ja kuplii ajoittain. jos kysymys on talokaupoista tai muuten kiinteistöistä, silloin tässä on kaikki luottamus ja pelisilmä paikallaan.
sinä aivan vähän toivot, että saisit hänet kiinni "itse teosta". näen teidät lähekkäin, mutta selät vastakkain, teitä molempia ympäröi hyvät energiat.
tulee tieto erittäin hyvästä asuntokaupasta, mihin löytyy loistava rahoitus mahdollisuus.
vaikket kysynytkään taloista, niitä vilisee minulle kuin junanvaunuja....
t. Keskiyö
10.04.2013 23:16
Hei
sinulla on kilpailijatar, joka käsittelee rahaa erittäin hölläkätisesti. hän on yksinäinen nainen.
sanon kilpailijatar siksi, että te ette oikein voi sietää toisianne. ja kuitenkin olette kiinnostuneita toistenne tekemisistä.
sinulla on oma roolisi, millä vaikutat ympäristöösi. menneessä sinulla oli varakas kaveri, hänellä on nyt uusi nainen.
sanoisin, että toivot varakasta muutosta elämääsi, olisit valmis vaihtamaan paikkakuntaakin tilanteen niin salliessa. mutta hyvä fyysinen suhde menee kuitenkin aina varallisuuden ohitse.
erikoinen uskontoon tai uskomuksiin liittyvä, mystinen kirjallisuus saa sinut pauloihinsa. se saattaa sivuta työelämääsi, ainakin tulevassa.
t. Keskiyö
10.04.2013 23:04
Hei
tämä mies voi antaa sinulle lyhyitä neuvoja, mutta pitkää ratkaisumallia hänellä ei ole. hän on luotettava ja terve, te ymmärrätte toisianne oikein hyvin.
ennenkuin pistät rahoiksi elämässäsi tapahtuu paljon muutakin uutta. rakkaus ja liitto kiiltelee pääsi päällä, siinä puhaltaa raikkaat tuulet.
t. Keskiyö
10.04.2013 22:49
Hei
en vastaa enää tätä kautta..
t. Keskiyö
08.04.2013 21:15
Hei
ja yritysmaailma käyttää myös, useinkin.. eilen viimeksi minuun otettiin yhteyttä talousasioissa..
t. Keskiyö
07.04.2013 16:36
Hei
tuosta kysymyksestä minun on ihan mahdotonta saada kiinni.
olitko se sinä, joka juuri lähetti sähköpostia?
t. Keskiyö
07.04.2013 16:32
Hei
no hitsi, sinähän se olet!!
tunnuit niin tutulta ja läheiseltä, mietin monta kertaa mikä minua vetää sinun juttuja lukemaan.... niissä kun oli niin tuttu lämmin värinä!
muistanhan minä sen pohjoisen miehen ja muistan mummosikin, hän vahtii vierelläsi arkipäiväisiä askareitasi. onkos sinulla töitä riittänyt? mitenkä jälkikasvu jakselee?
työ se vain meitä aina paikoillaan pitelee, minkäs teet. sama täällä, vaikka välillä tekisikin mieli karata. mutta karkailen sitten, kun pääsen eläkeikään ;-D
olin eilen kaupungilla asioilla, kävin kampaajallakin, sitten tuli semmoinen olo, että en VARMASTI vielä lähde kotiin. kotona oli niin paljon hommia odottamassa, että pistäydyin uhmallani elokuviin iltapäivä näytökseen.
kuule, en voi kun kehua tuolla kokemuksella, kyllä naisten pitäisi enemmänkin karkailla ja pitää omaa huvia, kun te työt eivät kuitenkaan lopu koskaan.
muistathan sinäkin välillä levätä?
lämpimin terveisin Keskiyö
PS. teen tässä mainosta, että tämä kiltti 4 SMILE kirjoittelee hienosti tuolla Tarot-palstalla, käykäähän katsomassa !
06.04.2013 21:56
24 / 123