Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. siinäkö kaikki tästä vastauksestani?
    sinuahan ei hymyilyttänyt, muistelen...
  2. Hei

1: jos olette kaupassa tms. Saatteko joistain ihmisistä jonkin näyn? Menneestä tai tulevasta esim?
    - kyllä, se voi olla mistä ajasta tahansa. vahvimmin koen ihmisen auran ja energian. näen hänen värinsä ja energiansa. sen vuoksi en esim. mene istumaan jonkun huonon värisen ihmisen viereen - ja päinvastoin.

2: millaiseen kysymys muotoon haluaisitte kysymyksen että siitä saisi parhaan mahdollisen näyn? Ja kysymyksessä nämä keskustelu palstan kysymykset.
    - pinnallisista kysymyksistä en innostu ollenkaan. hädän hetkellä minua alkaa kuumottaa ja haluan auttaa. kysymysmuoto on minulle ihan sama, siitä on vain saatava kiinni. sellaiset " kuka minä olen"-kysymykset ovat täyttä roskaa.

3: miksi joihinkin kysymyksiin ette vastaa ollenkaan?
    - useat kysyjät eivät ole tosissaan, silloin en vastaa. samoin silloin, kun toinen näkijä yrittää naruttaa. "miten huomiset treffit menee" on esim. turha kysymys.

4: millaisena ennustaja näkee jonkin tietyn ihmisen energian tai auran? Jonain värinä vai?
    - väreinä ja henkisyytenä. joillakin on valtava aura, joillakin repaleinen, joillakin pieni.... kaikenlaista. väsyneenä, voimakkaana, rakastuneena...

5: voiko jotain tiettyä ihmistä katsomalla tietää onko tämä ns. Paha?
    - aivan varmasti voi. se on sitä ihmisen sanomaa "kemiaa", sen tuntee jo näkemättäkin. toki jokainen on joskus paha, se ei vielä pilaa ihmisen auraa.

6. silloin, kun eteeni tulee paljon tietoa, ehdotan että kerron koko pitkän tarinan.
    en voi, enkä halua kirjoittaa pitkiä asioita ilmaiseksi, koska se kaikki aika on pois muusta työstäni.

t. Keskiyö
  3. Hei

sinulla on varmaan ihmissuhteetkin kellahtaneet melko kyljelleen kaikkien näiden hankaluuksien takia. sinä olet luotettava ystävä monelle ihmiselle, kun vain jaksat pitää yhteyttä.
    yksi avain eteenpäin pääsemisessä olisi sellaisen naisen kautta, johon sinä et luota. anna vain olla, vaikka hän sinulle ideoitaan ehdotteleekin. sinulla on vielä omia unelmia ja niistä kannattaa pitää kiinni.

voisit vaikka harrastaa tällä väliajalla, kun sinulla tuota aikaa on. ota kiinni tanssista tai soittopelistä, vaikka kansanopistolla on edullisia kursseja kaikille. siellä on myös samanhenkisiä kivoja ihmisiä.

saat mieheltä viestin ja se saa sinut miettimään hartaasti. sinulla on sitten kaksi mahdollisuutta ja toisen niistä sinä valitset. kysymys on työpaikasta, mitä sinä aluksia arastelet. mutta toisen niistä kahdesta sinä otat, sinä opit työn ja jatkat siitä eteenpäin. mutta saadaksesi tuon viestin, sinun on tietenkin ensin haettava paikkoja.

t. Keskiyö