Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
en minä voi kehottaa ketään perheellistä eroamaan tai olemaan itsekäs. mutta järkevä voi olla, aina voi hakea neuvoa ja yrittää uudella tavalla.
sanot että mies on ihan hyväkin, eli tunnet vielä hänen hyvät puolensa. teillä on kommunikaatio pahasti solmussa, eikä se vielä ole syy eroon, sitähän voi muuttaa ja parantaa.
kyllä sinä olet lukenut ja miettinyt, sen näen. perheesi on sinulle tärkein kaikesta! mutta näen myös miehesi kärttyisyyden ja huonon käytöksen, se ei ole kiva asia.
sinunkin liitossasi on riitaa, niin kuin kaikilla on. mutta sinulla on myös avaimet käsissäsi, sinä olet teistä se vahvin osapuoli. osaat puhua ja kirjoittaa, tee hänelle selväksi missä mennään ja mitkä sinun tunteesi ovat. älä kuitenkaan unohda kertoa niistä hyvistä asioista, joita hänessä arvostat. kerro mikä tekee kipeää ja mitä muutosta toivot ja odotat.
teille tulee se muutos. jos ei vapaaehtoisesti, niin ainakin puoliväkisin. minä näen niin, että sinä pidät vielä taloa pystyssä. et lähde pois, eikä lähde miehesikään. te tarvitsette ilmaa ja vaihtelua, olisi parasta löytää ilmareikä teille kahdelle ilman lapsia.
on järkeä pysyä yhdessä ja on järkeä siinäkin, että miehesi työasiat saavat paremman käänteen. siellä on yksi kivi hänen kengässään. koitahan jaksaa ja keksiä pientä kivaa!
t. Keskiyö
28.01.2015 22:44
Hei
onpas kivan näköinen tämä uusittu palsta, taitaa kestää kotvan aikaa totutella....
työasiaasi näen muutosta, mikä voi kuljettaa sinua toiseen paikkaan. joudut tässä asiassa risteykseen ja osaat valita omasi, siinä on aurinko mukana.
uskoakseni olet joutumaan pois sieltä, missä viihdyit oikein hyvin ja missä sinun oli hyvä olla. se sattui sinuun.
nyt sinä olet vahvempi ja uskot itseesi, kyllä sinulle työtä löytyy.
oma rakas näkyy ystävän kautta, eli on mahdollista että ystävyydestä voi kehittyä syvempiä tunteita. ehkä jo aavistat jotakin. tähän näen myös matkan ja uuden alun, mikä on molemmille mieluisa.
t. Keskiyö
28.01.2015 22:33
Hei
sinä olet sosiaalinen ja osaat jutella. elämässäsi on melko tasapainoisesti niin kivoja, kuin vähemmän kivoja tapahtumia. ymmärrän selvästi, että haluat heilauttaa vaakaa enemmän positiiviseen päin.
rakkaudessa sinulla on ollut yleensä järki päässä, eli vaikka on ollut kovia koettelemuksia, sinä olet osannut pistää käsijarrun päälle ajoissa.
rahaa ajatellessa minä näen miesasiat ja sen, että älä missään nimessä enää maksa tai kannusta miehiä rahallisesti. ei edes yhtä olutta.
kun olet varovainen, sinä pärjäät rahan kanssa erinomaisesti. sinulla on tuloja firmasta tai muusta instituutiosta ja se kannattaa pitää pystyssä.
näen läheisen sukulaisnaisen ja hänen kauttaan sinä voit saada rahaa. ole sitten järkevä sen kanssa, älä tuhlaa liian nopeasti kaikkea mitä saat.
sinulla on jonkinlainen allergia, mikä ihmetyttää. en tiedä onko se metallista vai pölystä, mutta nykyajan menetelmillä sen voi saada melko helposti selville, kannattaa.
rakkaus on hyvä kysymys. tässä mieleeni nousee aivan ensimmäiseksi pariskunta, joka on sinulle läheinen. he ovat hyviä ihmisiä ja sinä olet hyvä heille.
toiselta paikkakunnalta tullut mies ei ole sitä, mitä hän tahtoo näyttää olevansa. ole varovainen ja katso kahdesti.
t. Keskiyö
23.12.2014 02:30
Hei
uskon että sinun on ehdottomasti tehtävä ensi itse ja yksin valintasi. mitä vahvempi olet, sitä helpompi sinun on siitä jatkaa.
työ ja asunto kulkevat käsi kädessä. se asunto mihin ensin menet, on pieni ja välttävä, mutta siinä on kaikki näennäinen mitä tarvitset. sinä teet ahkerasti työsi.
menee hieman aikaa, sitten sinne tulee kumppani ja asunto käy liian pieneksi. tästä asiat lähtevät rullaamaan eteenpäin. ei hän ole sinulle vielä tuttu, ei lainkaan.
hän on eronnut entisestä kumppanistaan ja kokemukset olivat mieltä karmivia. hän on se hyvä ihminen, ketä sinä etsit.
t. Keskiyö
23.12.2014 02:16
Hei
haluan vielä vastata tähän isäkysymykseesi lyhyesti.
noh, sinussa sattuu olemaan paljon niitä ominaisuuksia, mitä hän olisi omalta kumppaniltaan toivonut.
äitisi ei ole niin vahva ihminen kuin sinä. isäsi on joutunut elämään myötäilevästi ja haukotellen, kunnes on päässyt väsymään. sinussa on vahvaa verta ja älyä, mitä hän joutuu nyt seuraamaan vierestä, mutta mihin hän ei voi tarttua. ymmärräthän sinä?
minä voin joskus lähteä katsomaan tätä kaukaa takaapäinkin, jos niin tahdot. ota silloin sähköpostilla yhteyttä, teen pitkiä tulkintoja sitä kautta, toki en tee niitä aivan ilmaiseksi.
toivotan sinulla ihanaa ja rauhallista joulua!
t. Keskiyö
23.12.2014 01:57
Hei
minä vastaan, kun et ole muiltakaan vastausta saanut.
opiskelu voisi parhaiten sujua kotoa käsin, eli etäisopiskeluna. miehesi ei ole samaa mieltä, mutta sinulta se onnistuu jos sen tien valitset.
työn ohella opiskelu olisi kaikkein järkevintä, mutta joudut tekemään aikataulun tehtävillesi, että pysyt motivoituneena. sinulla on siihen kaikki mahdollisuudet, koska intoa riittää! näen nämä opinnot avainkysymyksenä omalle itsellesi, sinä janoat uutta tietoa ja pyrit eteenpäin.
taloudellisesti sinä saat nämä asiat järjestymään, sinulla on työpaikka ja on mahdollista, että jostakin löytyy hieman ylimääräistä rahaa opintojen kustannuksiin.
jos opiskelu on sinulle sydämenasia, siitä ei kannata luopua. minäkin opiskelen parhaillaan, se vaatii hermoja ja itsekuria, mutta kyllä se antaakin! sitä oppii näkemään asioita uusilta kanteilta ja on ihanaa kehittää itseään, siksi haluan kannustaa sinua tähän, mikä on vain ja ainoastaan positiivista.
parisuhteeseen näen miehen puolelta ristiriitaisuutta, hän on tainnut jättää entisiä kavereitaan pois pelistä ja ikävöi heitä välillä. mutta toisaalta, jos juttelette unelmat selviksi yksi mahdollisuus olisi isompi asunto, senkin näen.
mitä hän suunnittelee sinun ja teidän tulevaisuudelle? hän haluaisi enemmän tuloja että niitä unelmia voi toteuttaa. liitän häneen moottoreita ja koneita.
tärkeimpinä kulmapilareina sanon, että koti ja työ ovat teillä tärkeimpiä asioita ja että niissä on ollut paljon onnea. sinun opintosi odottelevat omaa lähtölaukaisuasi, älä ihmeessä jarruttele jos sinulla on himo opiskella.
miehestäsi on hieman vaikea saada otetta, älä pelkää kysyä suoraan sillä yllättäen tullut kysymys voi saada mitä suorimman vastauksen.
sinun tähtesi loistavat kirjojen yllä, eli minusta sinun kannattaisi lähteä opintojen tielle ehdottomasti.
jos haluat ja jaksat, olisi kiva kuulla mitä näet minulle, kaikki on tervetullutta!
t. Keskiyö
23.12.2014 01:36
Hei
sinä käytät lyhyessä kysymyksessäsi kolme kertaa sanaa "usko" otsikko mukaan lukien.
olet äärettömän rehellinen ihminen ja juuri sellainen, joka haluaa uskoa asioihin ja ihmisiin. mutta usko ja vaisto eivät ole sama asia.
sinä uskot kaikkeen sellaiseen, mihin sinä luotat vanhasta tottumuksestasi.
niinpä sinä uskot myös omaan vaistoosi, sillä se ei ole koskaan jättänyt sinua liriin.
sinä epäilet nyt vaistoasi, koska pelkäät sitä ja olet hämilläsi.
olet huomannut ilmapiirin muutoksen kotonasi ja tuntuu raskaalta. tähän vaikuttaa ärhäkkä luonteinen nainen, joka on tullut tähän samaan ilmapiiriin. sinä tunnistat hänen henkensä. tämä on se asia, mikä sinua painostaa, tämä nainen.
et luonnollisesti voi väittää mitään, jollei sinulla ole todisteita. mutta sen henkisen värinän sinä vaistoat loistavasti, näin se on.
voit saada hänestä näytteen viattomien viestien kautta. ne ovat kovin viattomia! näin minä sen näen, enkä usko että asiat ovat vielä päässeet karkuun käsistä. mitään peliä ei ole vielä menetetty ja nyt olisi korkea aika kohdistaa elämän suunnitelmia ja unelmien toteutuksia oman katon alle. voit vielä tehdä hyvää, paljon asioita joita ei ole vielä toteutettu.
t. Keskiyö
23.12.2014 01:08
Hei
tällaista suosimista tapahtuu useammissa perheissä, kuin uskotkaan! yleensä vanhemmat eivät ymmärrä asiaa itse, se vain tapahtuu. mutta yritän katsoa tätä lähemmin.
veljesi on henkisesti sinua heikompi, se on yksi syy että hän saa enemmän tunnustusta, sillä "täytyyhän miehen olla vahva". vanhempasi ovat nähdäkseni jutelleet asiasta niin, että poikaa pitää auttaa, tai paremminkin rohkaista.
ja kun nyt puhumme henkisistä asioista, niin kuin selvänäköisyyskin on, sanon sen että biologiset vanhempamme eivät välttämättä tarkoita samaa, kuin henkiset vanhempamme. elämän varrella käy useasti niin, että ihminen löytää itselleen parempia esikuvia ja tukihenkilöitä, kuin omat varsinaiset vanhempansa. omat biologiset vanhempasi ovat juuri veljesi maalliset vanhemmat, myös sinun. mutta sinun henkiset vanhempasi ovat muualla. heitä sinä et ehkä ole vielä löytänyt, et ole arvannut vielä etsiä. kun löydät heidät, tunnet olevasi kotona.
en usko että kukaan isä tai äiti voisi vastata tuohon suoraan kysymykseesi, sillä heidän ymmärryksensä ja tunteensa ei riitä vastaamaan. he voivat korkeintaan tuntea itsensä noloksi, vaivautuneeksi tai mennä muuten hämilleen.
jokainen vanhempihan tekee sen, mihin hän on pystyvä, eikä enempää voi vaatia.
äitisi on sitä ikäpolvea, että poika on aina poika. hänen omat välit äitinsä kanssa eivät olleet niitä kaikkein parhaimpia, eivät ainakaan syvälliset. sitä oppia hän ei siis ole saanut kotoaan. hän pitää isäsi kanssa yhtä monessa asiassa.
mutta sinä voit olla heitä fiksumpi ja avoimempi, sinä voit antaa omalle elämällesi valoa ja avoimuutta. katkaise vanha malli ja elä omaa elämääsi, missä on uudet arvot ja suoraa kommunikaatiota.
kun vanhempiesi aika tulee ja kun he tarvitsevat apua, he kääntyvät ensiksi sinun puoleesi. sitten saat miettiä miksi näin on ja vastauksen tiedät sydämessäsi ja se on se, että sinä olet henkisesti vahva ihminen.
t. Keskiyö
23.12.2014 00:53
Hei
en voi puhua ajoista, mutta voin kertoa energioista.
näen sinut menemässä tapaamaan uutta kumppania, joka on aidosti pariaan etsimässä. aika mukava asia, että vakka etsii kanttaan. hän on hiukan vanhoillinen mielipiteissään, mutta kuiskaan sinulle, että niihin voi vaikuttaa ajan ja tunteen kanssa, kyllä niitä voi muokata sopivaan suuntaan ja se kannattaa.
jos kestät häntä aluksi ja jaksat kuunnella, hän avautuu ja näyttää todellisen minänsä. hän on ihana ja aito ihminen.
olin itse eilen kylässä ja siellä oli eri ikäisiä ja kovin erilaisia ihmisiä iltaa viettämässä. yksi mies oli niin hiljainen ja sulkeutunut, että ajattelin hänestä vaikka mitä outoa. kun hän sitten loppuillasta avautui, jokaiselta jäi suu auki. oli siis hänen luonteenomaistaan, että ensin vain kuunnellaan ja seurataan, mitä muut puhuvat ja tekevät. kun tämä mies avasi kantensa, ilmeni että hän on ympäri maailmaa matkannut tohtori, viisas kuin mikä, vaatimaton ja erittäin sporttinen. että niin sitä vain tekee vääriä johtopäätöksiä, minä ja me muut naiset....
tällaisen erilaisen ihmisen minä sinullekin näen.
jos teemaa kysyt, niin minulle näkyy kaksi miestä ja he ovat pääteemasi. on tässä myös hyvä naiskaveri ja teillä on kaikenlaista kivaa yhdessä.
hyvää uuden vuoden odotusta sinulle!
t. Keskiyö
23.12.2014 00:28
Hei
ehkä voin kertoa jotakin. hän oli onnellinen mies ja erittäin läheisissä väleissä oman isänsä kanssa. he ajattelivat hyvin samalla tavoin ja pitivät palon yhtä, myös henkisesti. nytpä en ole ihan varma, että olivatko he fyysisesti vaiko henkisesti niin läheisiä. heillä on yhteinen aura tavallaan, sama virta.
hän sai vanhan ajan kasvatuksen ja oppi lyhyessä ajassa mitä pitikin. vahva henkisyys liittyy hänen elämäänsä ja uskon, että hän matkusteli. ehkäpä hän vei myös sanaa eteenpäin, kulki niin kuin puhujan roolissa.
häntä on vaikea jäljittää, koska hän liikkui paljon. hänen kuolemastaan on erilaisia tarinoita, koska häntä pelättiin, inhottiin ja hänestä oltiin kateellisia. hänellä oli tietoa ja viisautta. osa tuli lukemalla ja osa oli isältä perittyä henkistä tietoa.
tulet löytämään hänet, kun etsit. hän tulee luoksesi, sellaisen tiedon minä tähän saan. hänestä on joitakin merkintöjä jossakin virastossa tai kirkonkirjoissa, enempää en pysty sanomaan. on mahdollista, että hän oli ulkomailla.
t. Keskiyö
19.12.2014 20:39
Hei
tässä tapauksessa minä olen huono näkijä, koska elämäsi ei voi pysähtyä niin kauan, kuin sinä pystyt kirjoittamaan. kun mitään kivaa ei tapahdu, on vika sinussa itsessäsi. sitä kivaa pystyy tekemään itse, myös muita varten. niitä pipareitakin voi leipoa lähimmäisilleen tai vaikka naapureille, kyllä he sitten kahvit keittävät.
yksin ja onneton on myös oma valinta, mihin toinen ei voi vaikuttaa. se on nimenomaan valinta, johon antaudutaan. jos sinä antaudut jo, et saa odottaa tulevalta mitään parempaa. miksi sinulle pitäisi tehdä ilostustemppuja, kun et itse vaivaudu tekemään mitään toisten hyväksi?
kun ei ole mitään paikkaa, niin mikä sinun kotisi sitten on? etkö arvosta omaa kotiasi tai etkö pidä sitä sievänä? mistä se voisi johtua?
hyviä paikkoja mihin mennä on paljon, niitä on lähellä ja kaukana. sinä voit viedä itsesi sinne, tai sitten sinä et välitä.
ihmisellä on oma tahto, mikä menee kaiken muun ylitse. vaikka lupaisin sinulle kuun ja tähdet taivaalta, sinä jäisit näillä näkymillä vain odottelemaan. sano sinä se, että oletko silloin ansainnut kaiken sen kiiltävän?
mutta on toinenkin mahdollisuus, voisit aloittaa uuden vuoden omassa kirjassasi ja kirjoittaa valkoiselle puhtaalle sivulle muutaman pienen suunnitelman, mitä siitä tuumaat?
t. Keskiyö
19.12.2014 20:28
Hei
kyllä näkyy muutto, koska tämänhetkinen tilanteesi on niin raskas. sinua se muutto pelottaa, mutta kuitenkin sinun kannattaa pitää itsestäsi hyvää huolta myös henkisellä tasolla ja sitä se muutto tarkoittaa. jos vaikka jäisit vähän tappiolle muuton takia, se kannattaa kuitenkin.
uusi koti on uusi alku sinulle, se on hyvä päätös. eivät ne asiat itsestään muutu, vaan sinun on haluttava niiden muutosta. mitä enemmän vain odotat ja mietit, sitä hitaammin se uusi elämä pääsee käyntiin. sinä jarrutat koko ajan, mutta henkinen olosi tarvitsee sitä muuttoa, että pääset taas hyvin jaloillesi. nyt sinun pitäisi olla rohkea, olet ansainnut sen.
näen että pääset riidoista eroon, että ilmapiiri vaalenee ja piristyy ja sinä sitä myöten. sinulla on ystäviä, et ole yksin jos et halua. tästä miehestä sinun on päästävä kauemmaksi, että jaksat. hän ei ole se oikea ihminen sinua varten.
t. Keskiyö
19.12.2014 20:20
Hei
näkijällä ei ole lupaa puhua sairauksista, sillä ne eivät ole ihmisen käsissä.
olet varmasti saanut hyvää hoitoa ja olet taistellut, kyllä sinun kannattaa kuunnella lääkäriäsi ja ottaa häneltä neuvot vastaan.
näen että sinulle on tulossa hyvä viesti tai kirje, saat positiivista palautetta odottamaasi kysymykseen. voit myös asua kotonasi, mikä on sinulle hyvä ja rakas paikka. näen tulevassa miehen, joka on kotonasi. hän tuo sinulle kukkia.
kyllä sinun olosi paranee ja vakiintuu, näen rakastavan ja huolehtivan miehen elämääsi. se on uusi alku kaiken harmin jälkeen. kun ajattelet taudin estävän kaiken kauniin, voit samalla ajatella, että monilla ihmisillä on erinäköisiä esteitä, mitkä estävät ilon tuloa. tällä miehelläkin on omat esteensä elämässään.
tyttäresi pärjää työelämässään ja etenee, ei hänkään jää paikalleen. joskus näitä ikäviä asioita kasaantuu niin kamalasti lyhyessä ajassa ihmisen niskaan, että ei voi kuin ällistellä. kun sen vuoren yli on sitten kiivetty, voi lasketella kevyesti pulkalla alas ja laulaa mennessään.
toivotan sinulle kaunista ja rauhallista joulua!
t. Keskiyö
19.12.2014 19:54
Hei
totta kai on mahdollista!
kun nimimerkkisi on etsijä, sinä tiedät jo mitä pitää tehdä. on vilkutettava valoa siihen suuntaan, mistä etsii. on annettava signaaleja, että on sydän avoin. on pidettävä itsestään huolta, että toinenkin voi rakastaa sinua niin syvästi, kuin sinä itse itseäsi rakastat. elämän jakaminen toisen kanssa on antamista ja ottamista.
sinua ei tulla hakemaan, vaan sinun on katsottava ihmisiä silmiin ja hymyiltävä, näytettävä että haluat jutella. sitä kautta kehittyy lisää tutustumista. kaikkialla liikkuu ihmisiä, kaupoissa ja postissa ja kirjastossa, missä tahansa. hyvin monet ovat etsimässä itselleen kumppania, et varmasti ole ainoa näillä asioilla.
viihdyt kotona ja se on hieno asia. mutta jos siellä olisi tilaa toiselle, laita itsesi siihen kuntoon ja käännä sohva ympäri että saat hyvää mieltä itsellesi.
kyllä sinä löydät kumppanin jos etsit ja tahdot.
t. Keskiyö
19.12.2014 19:45
Hei
no ensiksi se pointti, että hauska on paljon itsestä kiinni, että miten sen toteuttaa. hauskaa voi olla ilman rahaakin, kun on hyvä ihminen lähellä ja kun on sinut itsensä kanssa. hauskaa voi pitää lukemalla ja kirjoittamalla ja vaikka ulkoilemalla, sillä ei ole rajoja.
muuttoon kohdistat kaikki odotuksesi, näen myös miehen joka ähkäilee saman asian kimpussa. näen muuton ja ison rakennuksen, mikä voisi olla kerrostalo.
työasiat ahdistavat sinua ja tunnet olosi usein huonoksi niitä ajatellessa, koska pelkäät. rahantulo ei lopu, enkä usko sinun jäävän paitsi.
onhan sinulla myös miehen kautta tuloja, joko asutte yhdessä tai hän muuten tukee sinua taloudellisesti, en tiedä oletko vuokrannut paikan tai miten se toimii.
minä en voi puhua ajoista, koska niitä ei minulle ole olemassa. siksi en voi sanoa mikä on tulevassa eläkeikään asti ja mikä ei.
sinulla on nimenomaan hauskaa siellä uudessa asunnossa ja siellä käy myös erittäin mukava nainen, olette läheisiä toisillenne ja pidätte hauskaa.
t. Keskiyö
19.12.2014 19:37
Hei
no minä uskon, että sinä pääset tyydyttävään, ellei hyvään loppupäätökseen asiasi kanssa. asiasi kokee liikettä ja sitä viedään eteenpäin, työtä tehdään sen puolesta.
tämä ihminen tekee työnsä, vaikkei se sinusta siltä tunnu. hänellä on myös pykälät ja oma esimiehensä itseään valvomassa.
sinä pääset elämässäsi eteenpäin ja katsot kohti vapautta.
t. Keskiyö
19.12.2014 19:30
Hei
sinä annat energiasi palaa! olet vahva kuin puu ja pidät itsesi pystyssä vaikka muut kaatuisivat. tähän asti olet ollut onnekas itseesi luottaen ja kyllä tästä eteenpäinkin. annat itsestäsi kaiken ja vielä enemmänkin, joka saralla missä vaaditaan.
on sinulla vielä asioita hampaankolossa ja tulee pysymäänkin, eli sinä vain opettelet hyväksymään tappiot ja huonon onnen, mitä tulee ja menee. sen kanssa voi elää ja ilman sitä sinä et olisi nyt se ihminen, mikä sinä olet. aika hieno saavutus!
työssä on haasteita ja tartut niihin vanhalla tarmollasi. et petä itseäsi, etkä ketään muutakaan, eli selviät hyvin.
rakkaus on elämän päämäärä, mitä ei voi järjellä ohjata. olet tähänastisessa elämässäsi ohjannut itseäsi siten, että teet kaiken järjestyksessä kuin uskollinen koira. mutta on sinussa lohikäärmettä ja oravaakin. lähesty niitä ominaisuuksia hellästi, mitkä ilmoittelevat itsestään.
t. Keskiyö
18.12.2014 22:38
Hei
minä riipaisen pinnalta näitä asioita.
kotonasi taistellaan rahasta ja sitä ei ole tarpeeksi tällä hetkellä. näen sinut ja kumppanin toivomassa ja päätä raapimassa, etsitte kumpikin ulospääsyä elämäntilanteeseenne. se uusi alku tulee ja se on kiinnostava.
takanasi on työpaikka, mikä teki sinut lähes sairaaksi, sinne sinä et enää koskaan palaa.
työasiat näen fifty-fifty, eli ilman auttajaa et osaa lähteä oikeaan suuntaan. ota huomioon se ihminen, kuka voi neuvoa ja auttaa asioissa.
taloutesi paranee varmasti, kun et kuuntele vain sydäntäsi, vaan käytät järkeä. kaikki saamasi neuvot kannattaa ottaa harkintaan suurennuslasin alle, siellä ne näkyvät paremmin. mahdollinen työ mihin liittyy liikkumista tai toiselle paikkakunnalle käyntiä, ilmenee myös.
taloutesi paraneminen vie aikaa, mutta onhan sinulla aikaa! älä hoppuile ja tee itsellesi suunnitelma, silloin sinulla on jotakin, mihin voit itse luottaa.
asunnonvaihto tulee esille ja siihen liittyy myös kumppani, joka tulee siihen mukaan. rakkautta tulee sitten, kun olet siihen valmis.
"paljon olen toivonut mutta saanko sen?"
mitähän tuo voisi tarkoittaa, en tiedä. ei ainakaan kiiltomatoja.
t. Keskiyö
18.12.2014 22:23
Hei
tällä hetkellä tämä ei näytä herkulta, vaan enemmänkin "kestämiseltä". tähän tulee kyllä muutosta.
kodissa sinä tulet tekemään työtä ja jonkinlaisia muutoksia, ne tekevät sinut kovin onnelliseksi.
sinulla on ollut menneessä suuri onni, mikä katkesi ikävällä tavalla. sitä sinä olet surrut monta kertaa vielä vuosien jälkeenkin.
te elätte vanhojen tottumusten kautta arkea, minkä olette itse rakentaneet. toki perinteet pitävät liitoksia kasassa. minä uskon että toinen teistä haluaa vielä lähteä ja sen jälkeen tulee uusi alku. te pelaatte vain aikaa, mutta mitään ei tapahdu. tämä loppuu sitten, kun toinen teistä on rohkea, niin se näkyy. rohkea ja rehellinen.
sinä saatat olla se rohkea ihminen, joka taistelee onnensa puolesta. sinä löydät itseäsi nuoremman miehen niin tahtoessasi, hän on uskollinen ystävä ja paljon enemmänkin. näen sinulle turvaa, ystävällistä yhdessäoloa ja hyvän talouden.
t. Keskiyö
18.12.2014 22:13
Hei
sinulla on ollut huono olo työasioissa ja toivot siihen suuntaan parempaa.
olet kiivennyt varsinaisen vuoren ylitse ja olet väsynyt ponnistukseen.
uskon sinun vaihtavan työtä ja se kannattaa ehdottomasti, kun sen päätät tehdä.
raha-asioissa sinä olet myös tunneihminen, varsin erikoisella tavalla. uskon sinun myös käyttävän rahaa "tunteellisesti". raha-asiasi eivät ainakaan huonone, mutta oletko välillä miettinyt suhtautumistasi rahaan? että mikä sinua siinä viehättää?
minusta tuntuu, että sinulta on mennyt rahaa mieheen tai hänen kauttaan viettämääsi elämään.
rakkauteen näen liikettä. yksi tärkeä ihminen on lähtenyt lopullisesti elämästäsi, eikä hänen peräänsä tarvitse enää surra tai elättää toivoa, sillä hän ei palaa. toiseksi voin sanoa, että sinä lähdet eteenpäin rakkautta katselemaan, avoimin mielin ja sydän vapaana.
sinulla on myös hyvä naisystävä. hänen kauttaan tai hänen kanssa yhdessä ollessa sinä tapaat hyvän miehen, tämä näyttää hyvältä.
t. Keskiyö
18.12.2014 22:01
4 / 123