Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Nii,+kyllähän+näitä+muitakin+olisi+mutta+kun+ongelmana+on+että+tiede+ei+voi+hyväksyä+yhtäkkiä+niin+suurta+mullistusta.+Lähes+laikki+Nobel+palkinnot+ja+väitöskirjat+menis+nurin,+tiedettä+sponsoroivat+tukijat+vaatisivat+rahojaan+takaisin,+virkoja+menisi+vaihtoon,+professyyreja+lakkautettaisiin,+tiedekuntia+lopetettaisiin+ja+ties+vielä+mitä.+Monen+tieteenalan+koko+keskeinen+maailma+romuttuisi.+Ei+sellainen+käy+yhdellekään+instituutiolle+tosta+vaan.+Menee+vuosia+hyväksyä+nämä+isot+muutokset+vaikka+ne+kuinka+voitaisiin+todistaa+faktoiksi.+Niin+se+vaan+menee!Mutta+Halleluja+tällekin+kirjoitukselle.+Se+korottaa+vapahtajaamme+Jeesusta+Kristusta!
  2. Asiaa+brou!
  3. Kappas..+joo.+Olikos+se+eilen+aamulla+olin+Rauno+Helpin+kanssa+puhelinyhteydessä.+Hän+soitti+takaisin+kun+olin+yrittäny+alkuviikosta+jo+ja+oli+unohtanu+luurinsakin+kokouskiertueelta.+No+soitti+sitten+kun+ehti,+elikkä+eilen+aamulla.Hän+oli+nyt+just+saapunu+Lappiin+vaellusretkelle+ja+sanoi+sen+olevan+hänelle+hyvä+kuntoilumuoto+ku+on+sellanen+menevä+ja+sutjakka+ruumiinrakenne.Tehtiin+siinä+sitten+saman+kaavan+mukaan+ku+aina+ennekin+ollu+tapana,+ensin+minä+rukoilin+hänen+puolestaan+ja+sitten+hän+minun.+Se+on+siunauksellista.Rauno+on+sellanen+vanha+ja+kiva+kaveri+mulle+josta+on+ollu+enemmän+kuin+paljon+siunausta+saada+tuntea+tämä+vanha+veli.+Mulla+ku+on+ollu+sukulaisia+hänen+Kanadan+ajoilla+siellä+ja+suurinpiirtein+saman+ikäisiä+ku+hän.+Olen+siksi+saanu+tuntea+miehen+jo+vuodesta+1976+kun+mut+kastettiin+Adventistien+Kallioniemen+leirikeskuksessa+Laukaassa.+Raunollakin+on+siis+adventistitausta,+kuten+itsellänikin.+Olin+vaan+silloin+sellanen+teinipoika+vielä+kun+tutustuimme.+Olin+silloin+just+päättäny+anta+elämäni+Jeesukselle+ja+Rauno+oli+siellä+silloin+katsomassa+kun+minut+kastettiin.Sydäntä+lämmitti+kun+Rauno+sanoi+lopuksi+että+olen+vahva+Jumalan+mies.+Se+oli+hieno+kuulla+tuollaiselta+mieheltä+kuin+Rauno+Helppi.+Raamattu+sanoo+että+jos+kerskaatte,+niin+kerskatkaa+uskostanne+minuun.+Tämä+oli+juuri+sitä!Nykyään+kun+ei+saa+enää+olla+ylpeä+edes+omasta+uskostaan,+kun+heti+joku+huutaa+että+olet+paisunut+ja+itsekeskeinen+jne.+jne.+koska+usko+puuttuu+sellaiselta+kokonaan,+joka+on+kateellinen+toisen+uskosta.No+mutta+Rauno+laitto+tällasen+viestin+maililla+tänään:http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=17&t=403