Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nii,+kyllähän+näitä+muitakin+olisi+mutta+kun+ongelmana+on+että+tiede+ei+voi+hyväksyä+yhtäkkiä+niin+suurta+mullistusta.+Lähes+laikki+Nobel+palkinnot+ja+väitöskirjat+menis+nurin,+tiedettä+sponsoroivat+tukijat+vaatisivat+rahojaan+takaisin,+virkoja+menisi+vaihtoon,+professyyreja+lakkautettaisiin,+tiedekuntia+lopetettaisiin+ja+ties+vielä+mitä.+Monen+tieteenalan+koko+keskeinen+maailma+romuttuisi.+Ei+sellainen+käy+yhdellekään+instituutiolle+tosta+vaan.+Menee+vuosia+hyväksyä+nämä+isot+muutokset+vaikka+ne+kuinka+voitaisiin+todistaa+faktoiksi.+Niin+se+vaan+menee!
Mutta+Halleluja+tällekin+kirjoitukselle.+Se+korottaa+vapahtajaamme+Jeesusta+Kristusta!
06.10.2016 16:31
Toivon+todella+että+nämä+täälaiset+selkeästi+ilkeämieliset+trollit+saatas+pois+täältä.+Ei+mua+haittaa+asiasta+väittely,+eikä+tyiukkasanainenkaan+sellainen,+kunhan+nämä+tällaiset+jonninjoutavat+ilkeilyt+saatas+veke.
05.10.2016 19:33
Tuo+copy/paste+aloitus,+jota+tämä+pelle+suoltaa+tänne+kymmenittäin+on+peruja+siltä+ajalta+kun+meidän+kaikkien+yleisesti+käyttämiä+nimimerkkejä+"varastettiin"+rekisteröimällä+niitä+erään+henkilön+toimesta.+Voisit+kyllä+ilmoittautuakin!
Hän+itse+tuli+katumapäälle+ja+myönsi+kirjoitelleensa+meidän+kaikkien+nimissä+näitä+tällaisia,+kuten+aloityus+väittää+minun+tehneen.+Sekin+tunnustus+löytyy+jostain,+mikäli+haluaa+oikeen+etsimällä+etsiä.+Mä+luotan+ihmisten+arvostelukykyyn+ja+jätän+nää+niuvanniemeläiset+omaan+arvoonsa.
Mutta+sellanen+tarina+tällä+aloittajan+"totuudella"+on...+Sen+kirjoitti+joku+kännissä+ja+missä+lie+pillereissä+joku+joka+rekisteröi+mun+käyttämän+Jarmo_EiKirj+niminerkin,+huom.+yhdellä+alaviivalla+ja+siksi+käytän+nykyään+kahta+alaviivaa,+mikäli+en+kirjaudu.
Ja+kun+mietitään+paremmin+vielä,+miksi+ihmeessä+rekisteröisin+nimimerkin+"Jarmo_EiKirj"+jos+minulla+ei+ole+tarkoitus+kirjautua+koska+siinä+lukee+_EiKrij?
05.10.2016 19:30
Olis+tosiaan+kiva+tietää!!
05.10.2016 19:22
Mutta+nyt,+hyvää+yötä!
22.09.2016 00:06
Lisäksi+taidan+tietää+jo+kuka+olet+fyysisesti.
22.09.2016 00:05
Lisäksi+kun+katsoo+kommenttiasi:+"Että+haluat+taas+palstan+sekaisin+inttämiselläsi+ja+syyttämiselläsi"+niin+siinähän+sinä+kerrot+että+sinä+teet+sen+kaiken,+en+minä.+Sinä+sotket+palstan+syytöksilläsi+ja+inttämisilläsi.+En+minä.+Sinä+teet+sen+ihan+ilman+minua,+se+on+nähty+jo.
22.09.2016 00:04
Hopeless!+Ensin+syytät+minua+ja+kun+pulustaudun,+syytät+minua+syyttämisestä,+etkä+ollenkaan+paneudu+asettamiini+kysymyksiin.
Onko+meillä+eri+Kristus?+Ja+kuka+on+sinun+Herrasi?
Minun+Herrani+on+Jeesus+Kristus,+Jumlaan+ainoa+poika,+joka+tunnettin+Jeesus+Nasaretilaisena,+joka+kuoli+puolestani+Golgatalla+ja+vuodatti+vereni+minun+syntien+puolestani.
Onko+tämä+sama+mies?
22.09.2016 00:01
Yks+asia+taas+tietenkin+unohtui.+Eli+profetianhan+tietysti+pitää+olla+raamatullinen.+Sen+sijaan+Raamattua+taas+tulkitaan+sen+kymmenellä+eri+tavalla,+joten+siinä+on+myös+sitten+eräs+asia,+miksi+Paavali+sanoi,+"pitäkää+se+mikä+hyvää+on"+ja+samoin+Jaakobin+kirjeen+eka+luku,+jossa+puhutaan+että+olkaa+mysö+sanan+tekijöitä,+älkääkä+aina+vaan+sen+kuuliojoita,+koska+saarnamies+saattaa+pettää+teidät.+(tämä+oli+minun+vapaa+käännös+mitä+siinä+tarkoitetaan)+Löydät+tuon+sanoman+kyllä+Jaakobin+kirjasta.
21.09.2016 17:28
On+helpopo+tosiaan+sanoa+se+suoraan+"jos+ei+toteudu"+profetia+on+väärä+ja+jos+toteutuu,+se+on+oikea.+Kirjoitin+johdatuksellisetsi+tuon+"jos+ei+toteudu"+sitaatteihin,+koska+meillä+on+esimerkkejä+Joonan+profetiasta+Niinivessä,+joka+ei+toteutunut.+Sille+annettiin+jopa+päivämäärä,+eikä+se+toteutunut.
Joonan+profetian+pitää+toimia+meille+ENNAKKOTAPAUKSENA!
Jeesus+sanoi+että+te+ymmärrätte+taivaan+ja+maan+merkit+ja+osaatte+niistä+ennustaa,+mutta+aikaa+te+ette+ymmärrä.
Samoin+Paavalin+opetuksiin+kuuluu+sanoma+että+profetia+on+vajavaista,+joten+miten+joku+voi+edes+kuvitella+vastoin+tätä+sanomaa+väittää+profetiaa+täydelliseksi?
Meillä+on+siis+Pihon+sivut+esimerkiksi+pullollaan+vajavaisia+profetioita,+joista+pitää+poimia+vain+se+mikä+hyvää+on.+Älkää+siis+haukkuko+niitä+vääriksi+heti,+jos+ne+eivät+toteudu+niissä+olevan+päivämäärän+mukaan.
Mikäli+profetian+päivämäärä+menee+ohi,+se+ei+tarkoita+että+profetian+sanoma+olisi+vielä+ajankohtainen+tai+millään+muulla+tavalla+väärä.
Kuka+jaksaa+odottaa+kärsivällisesti,+siinä+mitataan+vanhurskaan+usko+ja+profeetat.
21.09.2016 17:24
Mutta+sanoin+täällä+jo+ennakkoon+rapiat+viikko+sitten+että+rukoilen+Rauno+Helpin+kanssa+että+mielenpäälläni+oleva+asia+ratkeaa+ja+näin+tapahtui+muutaman+päivän+sisällä.+
Kiitos+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+ja+Hänen+Henkensä+voiman!+Ainakin+hellitti+nyt.
21.09.2016 17:11
Asiaa+brou!
21.09.2016 17:01
Yritin+kommentoida.+Olen+yrittänyt+sinun+takiasi+olla+poissa+täältä.+En+tajua+miksi+olet+minulle+niin+järkyttävän+vihainen+ja+oletat+että+kaikki+jotka+ovat+sinua+vastaan,+ovat+itseasiassa+minä.
Voin+sanoa+että+en+ole+tehnyt+edes+promillea+siitä+mitä+sinä+olet+kustunut+minun+tehneen+tai+kirjoittaneen,+floodanneen+tms.+mitä+lie.
Ei+mulla+ola+voimavaroja+sellaiseen,+eikä+missään+nimessä+motivaatiota.+Mä+olen+ihan+tavallinen+sanajulistaja,+joka+jakaa+seurakuntaa+kahtia.+Toiset+uskoo+tempauksene+ja+yhdet+uskovat++tempuakseen+vihan+ajan+puolivälissä+ja+yhdet+uskovat+vain+Jeeesuksen+näkyvään+paluuseen.
Kysynkin+MITÄ+VÄLIÄ?+Jos+jokainen+on+Jeesuksen+verellä+pesty!!!
21.09.2016 16:58
Yks+asia+unohtui.+Sanon+tämän+Pyhän+Hengen+niemssä:
EN+OLE+POISTATTANUT+AINOATAKAAN+VIESTIÄ+TÄÄLLÄ!+
Kahta+tai+kolmea+lukuunottamatta,+jota+ovat+jo+vuosien+takaa.+Ne+olivat+Suomen+lain+vastaisia,+johon+oli+jokaisen+ilmoitusvelvollisuus.
21.09.2016 16:53
Kiitos+kaikille+kommenteista.+Olen+ensinnäkin+hämmästynyt!
Annan+arvoa+sille+että+aloittaja+viimein+lopettaa+minun+mustamaalauksen.+Mutta+ymmärrättehän+sen+että+Raamatun+mukaan+peruslähtökohta+on+ettei+meistä+kenenkään+oikeus+ole+ketään+mustamaalata.+Eli+jos+aloittaja+lopettaa+tämän+24/7+tekemänsä+parjaamisen,+niin+se+on+vasta++/-0+tilanne,+josta+lähdetään+tekemään+hyvää+tai+pahaa.
Aloittaja+vaatii+minulta+jotain,+jota+hän+ei+erikseen+muotoile.+Vain+vaatii+katumaan+ja+lopettamaan...+siis+minkä?+Jeesuksen+aktiivisen+odottamisen?+Voin+sanoa+että+odotan+sitä+päivää+joka+päivä+edellistä+päivää+kiihkeämmin+ja+se+on+perus+raamatullista+autuutta,+jota+kukaan+ei+voi+estää.
Tulen+julistamaan+edelleen+Jeesuksen+paluuta+tempauksen+muodossa,+enkä+häpeä+koskaan+Jeesuksen+nimeä.+TULE+HERRA+JEESUS!
21.09.2016 16:48
Toivon+että+jatko+pysyy+samassa+formaatissa.
17.09.2016 18:15
Amen+Jouko!+Kuvaus+on+sykähdyttävä.
17.09.2016 18:14
Syyttäjä+asettui+taas+toimeen.+Kannattas+pitää+kyllä+vaarin+vain+ihan+omista+sanomisistaan,+eikä+kantaa+toisten+sanomisia.
16.09.2016 00:22
Kappas..+joo.+Olikos+se+eilen+aamulla+olin+Rauno+Helpin+kanssa+puhelinyhteydessä.+Hän+soitti+takaisin+kun+olin+yrittäny+alkuviikosta+jo+ja+oli+unohtanu+luurinsakin+kokouskiertueelta.+No+soitti+sitten+kun+ehti,+elikkä+eilen+aamulla.
Hän+oli+nyt+just+saapunu+Lappiin+vaellusretkelle+ja+sanoi+sen+olevan+hänelle+hyvä+kuntoilumuoto+ku+on+sellanen+menevä+ja+sutjakka+ruumiinrakenne.
Tehtiin+siinä+sitten+saman+kaavan+mukaan+ku+aina+ennekin+ollu+tapana,+ensin+minä+rukoilin+hänen+puolestaan+ja+sitten+hän+minun.+Se+on+siunauksellista.
Rauno+on+sellanen+vanha+ja+kiva+kaveri+mulle+josta+on+ollu+enemmän+kuin+paljon+siunausta+saada+tuntea+tämä+vanha+veli.+Mulla+ku+on+ollu+sukulaisia+hänen+Kanadan+ajoilla+siellä+ja+suurinpiirtein+saman+ikäisiä+ku+hän.+Olen+siksi+saanu+tuntea+miehen+jo+vuodesta+1976+kun+mut+kastettiin+Adventistien+Kallioniemen+leirikeskuksessa+Laukaassa.+Raunollakin+on+siis+adventistitausta,+kuten+itsellänikin.+Olin+vaan+silloin+sellanen+teinipoika+vielä+kun+tutustuimme.+Olin+silloin+just+päättäny+anta+elämäni+Jeesukselle+ja+Rauno+oli+siellä+silloin+katsomassa+kun+minut+kastettiin.
Sydäntä+lämmitti+kun+Rauno+sanoi+lopuksi+että+olen+vahva+Jumalan+mies.+Se+oli+hieno+kuulla+tuollaiselta+mieheltä+kuin+Rauno+Helppi.+Raamattu+sanoo+että+jos+kerskaatte,+niin+kerskatkaa+uskostanne+minuun.+Tämä+oli+juuri+sitä!
Nykyään+kun+ei+saa+enää+olla+ylpeä+edes+omasta+uskostaan,+kun+heti+joku+huutaa+että+olet+paisunut+ja+itsekeskeinen+jne.+jne.+koska+usko+puuttuu+sellaiselta+kokonaan,+joka+on+kateellinen+toisen+uskosta.
No+mutta+Rauno+laitto+tällasen+viestin+maililla+tänään:
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=17&t=403
16.09.2016 00:00
Kommentoin+jo+tonne+ylemmäs!
11.09.2016 00:10
11 / 121