Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Pari raamatullista faktaa Odottajat nimimerkistä

    Kun mietitte että mitä tämä Odottajat nimerkki oikein edustaa, niin näytän pari tosiasiaa: 1. Hän esimerkiksi pilkkaa J
    Profetiat
    18
    207
  2. Uni tänä aamuna 4.2.2020

    Näin heräämisen hetkellä hyvin lyhyen uninäyn. Siinä oli joku tummahko viiksekäs mies, joka päästi portista väkeä solken
    Profetiat
    86
    206
  3. Polttoaineen hinta

    Näin viime yönä sellaista unta että polttoainetta oli tullut erä Suomeen ja siinä jakeluerässä niillä huoltoasemilla, jo
    Uskonnot ja uskomukset
    11
    186
  4. Isisin johtaja Abu Bakr al-Baghdadi on kuollut

    Onko ilmestyskirjan 13. luvun ensimmäinen peto tässä? Nyt jää nähtäväksi jos tämä kaveri nousee esille vielä ja hänellä
    Profetiat
    6
    169
  5. 1. ylösotto, laittoman ilmestys ja Herran päivä

    2. tessalonikkalaiskirje 2:1-2 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumisee
    Profetiat
    171
    166
  6. Joku levittää palstalla valheita

    Joku on kaiketi ottanut käyttöön nimimerkkini "Jarmo_EiKirj" ja kirjoittanut minun nimissäni muka jotan soopaa, luultava
    Profetiat
    14
    162
  7. Nyt sit rukoushaastetta

    Kaikki Sinetti, Ninni, TuulaH, Seurailija ja kaikki muutkin Pertsa, SamiA ja Westsider, Filadelf ym. kaikki Piho, Veijon
    Profetiat
    32
    158
  8. Millaista on tuhatvuotiskaudella?

    Näkyy joskus aina tuo tuhatvuotiskausi puhuttavan ja siitä on erilaisia käsityksiä. Ehkä on hyvä että siitä keskustellaa
    Profetiat
    69
    153
  9. "Venäjä miehittää" kritiikki kadonnut

    Kumma kun ennen oli jatkuvasti joku naureskelemassa että Ruotsi hyökkää Suomeen ja millon joku Islanti miehittää Suomen
    Profetiat
    7
    148
  10. Onko adventisti unohtanut mitä on adventismi?

    Minä kun olin pikkupoika ja isoisäni polvella, hän kertoi minulle että adventisti tarkoittaa Jeesuksen odottamista. Siit
    Adventismi
    67
    142
  11. Profetia "miten kaikki tulevat tietämään"

    Tämä on minun aloituksena sellainen jota en yleensä tee, mutta tuli nyt mieleen johdatuksesta että tee aloitus. Noh, si
    Profetiat
    25
    140
  12. Alakurtin joukko-osasto

    HS: "En tiedä ketä vastaan puolustaudumme, mutta Suomesta vihollinen ei varmasti tule", sanoo arktisen prikaatin sopimus
    Profetiat
    22
    139
  13. Jarmo toivottaa rauhallista Joulua kaikille!

    Hyvää Joulua! Tämä on osoitettu kaikille ateisteille ja kelle vaan... Gävlen olkipukki paloi, joka hieman kierolla taval
    Profetiat
    48
    137
  14. Profetaalinen aika alkaa

    Olemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen
    Profetiat
    9
    135
  15. 192 oli lähtö...

    Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon
    Laihdutus
    4
    132
  16. Morsiamelle tiedoksi!!!

    Niille, jotka odottavat palavasti Jeesusta ja uskovat vakaasti näihin pariin jakeeseen: Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanu
    Profetiat
    43
    124
  17. Ketkä vihittiin?

    Luukas 12:35-37 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka her
    Adventismi
    102
    118
  18. Ateistit - kustukaa itseänne jumalattomiksi

    Miksi te mielellänne kustutte itseänne uskonnottomiksi, koska se on valheellista. Kukaan ei ole todistanut Jumalaa oleva
    Profetiat
    9
    114
  19. Lopunaikojen merkkihenkilöt

    Kun te etsitte lopuanikojen merkkihenkilöitä ja te saatte jopa profetioita ja sanomia niistä, niin älkää hypätkö puolest
    Profetiat
    1
    114
  20. Palstan änkyräateistit katsokaa tää video

    https://www.youtube.com/watch?v=awIo9Wwu-HI ....ja huomatkaa kuinka asioihin tunneälyltään ja mieleltään terveellä tava
    Profetiat
    9
    113