Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

1. Pääministerimme 19.4.2015

Profetiassa sanotaan että urheilullinen pääministerimme on ymmällään kun Venäjä tulee rajojemme yli. Hän ei tiedä mitä t
    Profetiat
    20
    241
  2. 1. ylösotto, laittoman ilmestys ja Herran päivä

2. tessalonikkalaiskirje 2:1-2 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumisee
    Profetiat
    171
    234
  3. Pari raamatullista faktaa Odottajat nimimerkistä

Kun mietitte että mitä tämä Odottajat nimerkki oikein edustaa, niin näytän pari tosiasiaa: 1. Hän esimerkiksi pilkkaa J
    Profetiat
    18
    217
  4. Nyt sit rukoushaastetta

Kaikki Sinetti, Ninni, TuulaH, Seurailija ja kaikki muutkin Pertsa, SamiA ja Westsider, Filadelf ym. kaikki Piho, Veijon
    Profetiat
    32
    210
  5. Isisin johtaja Abu Bakr al-Baghdadi on kuollut

Onko ilmestyskirjan 13. luvun ensimmäinen peto tässä? Nyt jää nähtäväksi jos tämä kaveri nousee esille vielä ja hänellä
    Profetiat
    6
    208
  6. Onko adventisti unohtanut mitä on adventismi?

Minä kun olin pikkupoika ja isoisäni polvella, hän kertoi minulle että adventisti tarkoittaa Jeesuksen odottamista. Siit
    Adventismi
    67
    197
  7. Polttoaineen hinta

Näin viime yönä sellaista unta että polttoainetta oli tullut erä Suomeen ja siinä jakeluerässä niillä huoltoasemilla, jo
    Uskonnot ja uskomukset
    11
    195
  8. "Venäjä miehittää" kritiikki kadonnut

Kumma kun ennen oli jatkuvasti joku naureskelemassa että Ruotsi hyökkää Suomeen ja millon joku Islanti miehittää Suomen
    Profetiat
    7
    173
  9. Morsiamelle tiedoksi!!!

Niille, jotka odottavat palavasti Jeesusta ja uskovat vakaasti näihin pariin jakeeseen: Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanu
    Profetiat
    43
    172
  10. Profetaalinen aika alkaa

Olemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen
    Profetiat
    9
    170
  11. Ketkä vihittiin?

Luukas 12:35-37 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka her
    Adventismi
    102
    170
  12. Venäjän johto uusiksi

Tätä ei ole kukaan profetoinut, eikä kukaan oikeen ole tiennyt, kuinka tämä Venäjän johto muuttuu vihamieliseksi Suomea
    Profetiat
    16
    169
  13. Joku levittää palstalla valheita

Joku on kaiketi ottanut käyttöön nimimerkkini "Jarmo_EiKirj" ja kirjoittanut minun nimissäni muka jotan soopaa, luultava
    Profetiat
    14
    168
  14. Millaista on tuhatvuotiskaudella?

Näkyy joskus aina tuo tuhatvuotiskausi puhuttavan ja siitä on erilaisia käsityksiä. Ehkä on hyvä että siitä keskustellaa
    Profetiat
    69
    166
  15. 192 oli lähtö...

Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon
    Laihdutus
    4
    150
  16. Profetia "miten kaikki tulevat tietämään"

Tämä on minun aloituksena sellainen jota en yleensä tee, mutta tuli nyt mieleen johdatuksesta että tee aloitus. Noh, si
    Profetiat
    25
    149
  17. Lopunajat paketissa

Mä oon alkanu kallistua ajattelemaan lopunaikoja niin, että en enää kiinnitä aikamääreissä huomiota, kuin faktoissa. Nim
    Profetiat
    27
    148
  18. Alakurtin joukko-osasto

HS: "En tiedä ketä vastaan puolustaudumme, mutta Suomesta vihollinen ei varmasti tule", sanoo arktisen prikaatin sopimus
    Profetiat
    22
    148
  19. Jarmo toivottaa rauhallista Joulua kaikille!

Hyvää Joulua! Tämä on osoitettu kaikille ateisteille ja kelle vaan... Gävlen olkipukki paloi, joka hieman kierolla taval
    Profetiat
    48
    145
  20. Miksi joku luulee, että aito profetia on aina täydellistä?

Olen jo monta kertaa pannut merkille, että jonkun uskovan mieli on niin tylsä ja kalkkeutunut, ettei he ymmärrä profetia
    Profetiat
    6
    132