JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Pääministerimme 19.4.2015
Profetiassa sanotaan että urheilullinen pääministerimme on ymmällään kun Venäjä tulee rajojemme yli. Hän ei tiedä mitä t202411. ylösotto, laittoman ilmestys ja Herran päivä
2. tessalonikkalaiskirje 2:1-2 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumisee171234Pari raamatullista faktaa Odottajat nimimerkistä
Kun mietitte että mitä tämä Odottajat nimerkki oikein edustaa, niin näytän pari tosiasiaa: 1. Hän esimerkiksi pilkkaa J18217Nyt sit rukoushaastetta
Kaikki Sinetti, Ninni, TuulaH, Seurailija ja kaikki muutkin Pertsa, SamiA ja Westsider, Filadelf ym. kaikki Piho, Veijon32210Isisin johtaja Abu Bakr al-Baghdadi on kuollut
Onko ilmestyskirjan 13. luvun ensimmäinen peto tässä? Nyt jää nähtäväksi jos tämä kaveri nousee esille vielä ja hänellä6208Onko adventisti unohtanut mitä on adventismi?
Minä kun olin pikkupoika ja isoisäni polvella, hän kertoi minulle että adventisti tarkoittaa Jeesuksen odottamista. Siit67197Polttoaineen hinta
Näin viime yönä sellaista unta että polttoainetta oli tullut erä Suomeen ja siinä jakeluerässä niillä huoltoasemilla, jo11195"Venäjä miehittää" kritiikki kadonnut
Kumma kun ennen oli jatkuvasti joku naureskelemassa että Ruotsi hyökkää Suomeen ja millon joku Islanti miehittää Suomen7173Morsiamelle tiedoksi!!!
Niille, jotka odottavat palavasti Jeesusta ja uskovat vakaasti näihin pariin jakeeseen: Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanu43172Profetaalinen aika alkaa
Olemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen9170Ketkä vihittiin?
Luukas 12:35-37 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka her102170Venäjän johto uusiksi
Tätä ei ole kukaan profetoinut, eikä kukaan oikeen ole tiennyt, kuinka tämä Venäjän johto muuttuu vihamieliseksi Suomea16169Joku levittää palstalla valheita
Joku on kaiketi ottanut käyttöön nimimerkkini "Jarmo_EiKirj" ja kirjoittanut minun nimissäni muka jotan soopaa, luultava14168Millaista on tuhatvuotiskaudella?
Näkyy joskus aina tuo tuhatvuotiskausi puhuttavan ja siitä on erilaisia käsityksiä. Ehkä on hyvä että siitä keskustellaa69166192 oli lähtö...
Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon4150Profetia "miten kaikki tulevat tietämään"
Tämä on minun aloituksena sellainen jota en yleensä tee, mutta tuli nyt mieleen johdatuksesta että tee aloitus. Noh, si25149Lopunajat paketissa
Mä oon alkanu kallistua ajattelemaan lopunaikoja niin, että en enää kiinnitä aikamääreissä huomiota, kuin faktoissa. Nim27148Alakurtin joukko-osasto
HS: "En tiedä ketä vastaan puolustaudumme, mutta Suomesta vihollinen ei varmasti tule", sanoo arktisen prikaatin sopimus22148Jarmo toivottaa rauhallista Joulua kaikille!
Hyvää Joulua! Tämä on osoitettu kaikille ateisteille ja kelle vaan... Gävlen olkipukki paloi, joka hieman kierolla taval48145Miksi joku luulee, että aito profetia on aina täydellistä?
Olen jo monta kertaa pannut merkille, että jonkun uskovan mieli on niin tylsä ja kalkkeutunut, ettei he ymmärrä profetia6132