Vapaa kuvaus

Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.

Aloituksia

128

Kommenttia

663

  1. Koskahan joku puhuisi oikeiston diktatuurista? Ei, kuulu, ei näy. Sen sijaan tästä oikeiston diktatuurista käytetään hupaisia nimityksiä, kuten läntinen demokratia ja kaikkein hupaisin ilmaus taitaa olla sivistysvaltio, kun joku oikein itseään täynnä oleva valtio äityy neuvomaan muita.

    Unionikin on kuuleman mukaan palkkaamassa oikein trolleja, kun läntinen media ensin keksi käsitteen, jolla kansalaisia voitaisiin kätevimmin aivopestä.

    Mutta hallitusta muodostettaessa on tärkeää saada aikaiseksi toimiva kokonaisuus, joten huonoista vaihtoehdoista pitää valita vähiten huonoin, joten ehdottamani kompositio nyt kumminkin näyttäisi yhdeltä mahdolliselta.