SkillaN
Hei!
Täältä Savon puolelta olen 83- vuotta täyttänyt naisihminen, kaksi lasta, mieheni menettänyt.
Yksin olen elellyt jo kohta kaksikymmentä vuotta. vuotta, ei valittamista olossani;)
Yksinäiseksi en eloani tunne, aina jotakin touhua päiviin riittää.
Kirjoittelen melkein joka päivä 80+ketjuun, Noja-tuoli otsikon alle , vuoden alusta tänne siirryin, päiväni näin aloitan.
Uskon että mieleni pysyy näin tehden vireänä ja uudet virkistävät ajatukset syntyy lukiessa toisten viestejä.
Eläkeläisyhdistykseen kuulun ja siellä lauluryhmässä laulelen, pientä piristystä hakien..
Terveyteni on hyvä, mitä nyt nuo polvet meinaa kenkkuilemaan ruveta ja se aika paljon jo rajoituksia asettaa, mutta hammasta purren nämä joka päiväiset rientoni suoritan.
Nyt on hiljentynyt harrastus toiminta, enää en jaksa, en tunne yhtä mielekkääksi, mutta mukana kuitenkin vielä olen.
Kesää jo kovasti odotan, nyt kauniista talvesta nautin, siinä se etenee lämpimän tulo, toivossa olen, että kaunis kesä tästä vielä tulee.
Elämässä kiinni, valoisin mielin uutta kohti.
Iloa ja voimia profiiliini kurkistaville;)
Aloituksia
154
Kommenttia
2546
Noja-tuoli (10 )
Huomenta taas kauniimpaan aamuun, myrskyjä on koettava, että elämä ei yksitoikkoiseksi käy;) Täällä meilläpäin ei ollut2161526NOJA-tuoli
Ajattelin nyt täällä viimeisessä keskustelu ketjussa avata uuden Noja-tuoli keskustelun mielipiteiden vaihtoon Minkä vas2401516Noja-tuoli (20 )
Sunnuntaiaamua, seitsemän asteen pakkasessa sen aloitamme ja hieman harmaa on taivas, saadaanko aurinkoa tänään, jää näh2221493Noja-tuoli (25 )
Toukokuun ensimmäinen täysi viikko, mikä päättyy äitienpäivään, siitä varmaan keskustelua riittää, muistoja kauniita, he2181413Noja-tuoli
Uutta putkeen, siis Noja-tuoli ketju uusiksi. Viikonloppu taas aluillaan ja sää on monen kirjavaa, väliin tulee lunta k2171411KAHVIPIRTTI 102/ 2015
Uuden pirtin aika, vanhassa jo pitkä rimpsu, hankalampi lukea. Sää on mitä parhain ja sopivin uudistus hommiin. Aurinko2111280Noja-tuoli (2)
Heleää Helluntaita ystävät, jos ei heilaa helluntaina, ei koko kesänä, ilman siis joudun olemaan(; Eipä mitään, tottunut1561187KAHVIPIRTTI
Sunnuntaiaamun rauhaa taas ihastelen kuten niin monta kertaa aiemminkin. Tänään kuitenkin hieman haikean oloisena näin t2341024NOJA-tuoli
Uusi yritys Noja-tuoliketjun aikaan saamiseksi, yhden jo kirjotin, mutta lähetys ei onnistunut, vaikeuksia edelleen Su202977KAHVIPIRTTI 122 / 2016
Aikaista, pimeää lokakuun aamua, Saanan, Sainin ja Saagan nimipäivää aloitellaan. Aloitetaan myös uusi pirtti, se 200 vi209957KAHVIPIRTTI 113 / 2016
Lumituiskuiset terveiset täältä Savon puolelta, tämän uuden pirtin sisään astujille ja lukijoille. Kopistelen nyt vaan n223935KAHVIPIRTTI 123/ 2016
Huomenta, tervetuloa uuden pirtin lämpöiseen ja rauhaisaan olotilaan, unohda kiire ja huolet, nauti takan loisteesta j211935KAHVIPIRTTI 111 / 2015
Hyvää sunnuntaiaamua, maa on valkeana, ensi viitteitä talven tuloon. Ajattelin uuden pirtin pystyttää, on muutopäiväksi235933KAHVIPIRTTI jouluna 2019
Hyvää huomenta, pimeästä Savosta, taitaa pimeää olla joka paikassa, lämmön puolella mittari ja lumet saa kyytiä. Reilu v215909Noja-tuoli
Huomenta ja terveiset Pärnystä, matka on tehty ja pieniä vastoinkäymisistä huolimatta matka oli onnistunut. Vastoinkäymi208886KAHVIPIRTTI 121 / 2016
Sunnuntai aamun rauhaa, hiljaisuutta mikä tuntuu hyvältä ja niinpä pirtin uusiminen sattuu rauhaisaan aikaan. Tästä on t209868Ystävänpäivä tervehdys!
Kirjoittajaystäville terveiset ja hyvää ystävyyttä kaikille ! Iloa ja ystävyyttä tarvitaan;)35867KAHVIPIRTTI 166 / 2019
Vielä vaan pirtin aion aloittaa, vaikka nuo hankaluudet meinaa innon viedä. Jospa pirtin kuitenkin pystyyn saan ja viest210853KAHVIPIRTTI 112 / 2015
Sunnuntaiaamun rauhaisaa oloa ja melkein tavaksi on tullut tämä sunnuntainen majan muutto;) Nyt on asteen verran pakkast224810KAHVIPIRTTI 152 / 2019
Nytpä tahdon olla mä, pienen pirtin laittaja,,,,, näin alkaa vanha lasten laulu ja lapsuuden muistoja muistellaan usein206802