Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Miksi sinä arvostelet minun omaisuuteni arvoa ja pilkallisesti, koska en ole koskaan korostanut, että istuisin jonkun kultakaivoksen päällä.

Uskoisin, että saisin paremman hinnan tuosta talosta, kuin sinä omastasi siellä rannalla, mutta emme ole aikeissa myydä sieltä mitään, ...toistaiseksi.

Lopeta jo tuo kaunasi minua kohtaan, sillä en ole koskaan sortunut sinua arvostelemaan, tai herjoja kirjoittamaan, josta ounastelit minunkin sortuvan moiseen.

No, kerran kirjoitin, että tulit löhömään sinne SkillaN ketjuun, mutta kuinkas sitten kävikään osaltasi. Taisi tuoli kaatua altasi ja ketjukin loppui ja vain sinun ansiostasi, ei minun.

Minusta on hauska kuulla sinun elämästäsi ja todellakin, ilman sarvia ja hampaita, sillä jotenkin koen sinut kuitenkin sellaiseksi ihmiseksi, että voisimme jopa viihtyä yhdessä.

Mikäpä meillä olisi siellä sinun mökillä viettää iltaa yhdessä veden äärellä ja sinä voisit tulla Espooseen luokseni. Olisi minullakin joku drinkki tarjota ja lämmin (kuuma) sauna.

Puhumattakaan, että voisimme paistaa makkaratkin takkahuoneessa ja jutella mukavia ja ennenkaikkea selvittää tämä "sotku", miksi inhoat minua?

Sen inhon haluaisin ennenkaikea selvittää ja uskoisin, että meillä ei olisi riitaa sen jälkeen.
  2. "+kuten+viimeksi+ano+10:57?"Älä+välitä+Markiina,+koska+tuohan+oli+vain+sitä+huumoria,+josta+en+pahoita+mieltäni.Nyt+jos+osaisin+siedettävästi+kertoa+vitsin,+jossa+kaksi+naapuria+keskusteli+kirkossa+naapurinsa+kuolemasta,+tietenkin+kovalla+äänellä,+koska+urut+pauhasivat.Naapuri+kysyi,+perikö+se+mitään,+johon+toinen+vastasi+"per`se",+mutta+urkujen+soitto+oli+loppunut,+joten+kaikki+kirkkokansa+kuului+vain+tämän+viimeisen+sanan.Ei+tarvitse+nauraa.Minä+tietenkin+perin+meidän+omakotitalon+Espoosta+täydellä+hallintaoikeudella,+josta+on+puolet+lapsilleni+isänsä+perintönä+minun+kuoltuani.+Onhan+se+perintötila,+mutta+sopuisasti+lapsieni+kanssa+elelen.Hautajaisetkin+(muistotilaisuus)+pidettiin+Espoossa+naapureille+ja+sitten+Kiteellä,+jossa+suurin+osa+sukuamme+elää+edelleen+ja+tuhkat+on+siroiteltu+mieheni+synnyinkodin+rantaan,+josta+virta+vie+ne+minun+synnnyinkotini+rannan+ohi+Saimaan+syväväylään.Olihan+siellä+myös+sekin+ongelma+tämän+kirjoittajan+taholta,+että+miksi+minulla+on+toinen+asunto+ollut+v-2006+alkaen,+jolloin+lapselleni+syntyi+toinen+lapsi+ja+siitäkin+ounasteltiin,+että+minulle+on+tullut+avio+ero?+Ei+tullut,+vaan+yhdessa+ihastelimme+perilisiämme+isovanhempina+ja+usein+kävimme+myös+yhdessä+Kiteellä+ja+tapasimme+täällä+lapseni+luonna.No,+olkoon+nyt+tässä,+koska+ketä+kiinnostaa+jonkun+perheen+elämä+liian+pitkälä+kertomuksella.Yleensä+minulla+on+aina+hyvä+fiilis,+mutta+kun+luin+aamulla+taas+nuo+ounastelut+asioista,+joita+olen+mukamas+jättänyt+kertomatta,+niin+miksi+niitä+kertoisin,+koska+silloin+tulee+taas+tuo++EVVK