Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2895

1. Saaperin "Ulla-pulla"! Luulin jo, että tämä utelias olisi toivottanut minut joukkoon, mutta ei. Ihmettelen, miksi häntä niin kiinnostaa, kuka minä olen, koska toistamiseen sitä kyselee?

Sinua on kiva nimittää Ullapullaksi, koska oma tyttäreni on Ulla ja häntä aina noin nimiteltiin kaikella rakkaudella. Joskus kirjoitin siitä sinulle aikoja sitten, mutta minun Ullani täyttää joulukuussa 50 v?? Hiivatti! Pian hän ohittaa minun ikäni, kun noin vanhenee?

Taitaa taas mennä kirjoitukseni "tietämättömän" piikkiin, jotka ei saa tänne kirjoitella? :)))
  2. sinulle ent.siivoojaparka

"kun äiti jo lapsena povasi, että minulle ei kunniankukko laula. Liekö katkaissut siltä kaulan."

Nauroin eilen yksikseni vedet silmistä sinun hyvää oivallustasi ja yritin vastata, mutta ei minulle se "kunniankukko" laulanut? Kone oli "juntturassa", ei mennyt eteen, ei taakse ja hyvä että sain katkaistua virran kunniallisesti...en kukosta, vaan töpselistä!

Minut on muuten nimitetty Kreetan kukoksi!

Esimieheni oli siellä lomalla ja oli todella ärsyyntynyt näihin kukkoihin, jotka herättivät hänet liian aikaisin. Minä taas tulin työpaikalle ennen "kukonlaulua", joten hän totesi; "olet kuin Kreetan kukko".))

Ai´ niin, se aloittajan kysymys? Lukiessani taas aamulla näitä juttuja, niin siellä oli jo kirjoitettu "minun ajatukseni"? Uskomatonta, että joku rohkenee tehdä sellaista? Jos esitän jotain toista mielipidettä, niin mielipiteeni on liian vanhoillinen, ei sovi hipin maailmaan?