Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Kristiina23

Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                36 aloitusta · 2900 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • "Eliaana",
                                                  tuntuu tutulta tuo.
                                                  "Agatha Chistien ja Downton Abbeyn ystäville, murhamysteeri, joka heittää lukijan keskelle salaisuuksien vyyhtiä Skotlannin ylämaan hämyisillä nummilla."

Olen lukenut, koska jotain muistankin lukemastani. Nyt oli katko kirjasto autolla, joten luin ne kirjat uudestaan, joten muistini on huomattavasti heikentynyt, tai sitten luen ja ajattelen jotain muuta.

Nyt on meneillään tämä "Rämön" kirja "Hildurista", mutta on jokunen kirja, siis viis lisäksi, jotka minulle annetaan toiveeni mukaan.

Minulla on toivomus, että saan kirjastoautosta aina noin 5-6 kirja kahdeksi viikoksi "tosin lainaus on kuukausi", mutta "autokuski" valitsee ne.

Todella yllättäviä on osunut kohdalle, joita en olisi itse lainannut, mutta mielenkiintoisia. Harmi. että en koskaan lue, tai muistan, kuka on kirjoittaja.
                                                  15.01.2025 15:30
                                                • Tulihan Hilla samaan aikaan kanssani ja vieläpä samoin aatoksin, joten kiitos sinnekin päin.

ps. rohkeasti nikilläni.
                                                  06.01.2025 09:55
                                                • Kiitos kannustuksesta leikkaukseen, mutta olen jo 81-.v, joten riskinsä siinäkin.

Minäkin pärjäisin, jos ei tarvitsisi mennä vessan ja ruoka laittamaan, sillä ei makuulla koske mihinkään.

Kuten tiedät , luen paljon kirjoja, mutta aina sängyssä maaten, joten liikunta on lähinnä vessa, keittiö ja "tietsikka", mutta kuinka lonkat voisi siitä rasittua?

Tosin olin v-74 autokolarissa ja makasin 8-v kallovedossa, jonka jälkeen oli opettelu kävelemiseen.- mutta sen jälkeen tulikin ristiselkään hermoja vaurioittava ongelma,. jonka ortopedi Morri leikkasi ja hermot oli mukamas ruhjoutuneet ja nikama siirtymä oli useita millejä, joista mietin, että koskahan ne nikamat siirtyy hieman lisää ja olen halvaantunut tai kuollut?

No,. taas tuli asiatonta juttua, mutta niin täällä tuntuu olevan toisiltakin.
                                                  21.12.2024 15:59
                                                • Kysymys sinulle "demeter1". Sinulla on muistaakseni ollut lonkka leikkaus. Kuinka ne kivut alkoivat ja mihin koski eniten?

Olin itse "terkkarissa" eilen lääkärillä, joka antoi lähetteen röntgeniin, sillä selkäni on tosi kipeä ja joudun ottamaan nykyisin jopa kaksi Ibusalia päivässä.

Kipu alkaa ristiselästä, siis ei lonkista, mutta ilman lääkitystä se on sietämätöntä.

Tämä kysely sopisi aivan toisaalle, mutta kysyn nyt samalla toisiltakin lonkkaleikkauksen kokeneilta.
                                                  21.12.2024 14:35
                                                • No, huumorilla, kun posti kulkee huonosti, jos ollenkaan. Minäkin sain kolme Joulukorttia, jotka ei ole minulle, mutta henkilö asuukin talon toisella puolella, siis rivitalon.

Itse en ole "tietsikan" lähellä, siis omani, joten anteeksi tämä etukäteen onnitteluni. SkillaN:ille ne kuitenkin kelpaavat.
                                                  21.12.2024 14:13
                                                • Kiitos ex-brinkkala. Sinä taisit viedä lahjapaketinkin? Mitä mahtaa olla paketissa?

Olet ollut Paloheinässä hiihtelemässä, kuten minäkin. Yksi Jouluaatto olimme tyttären ja koiran kanssa Luukissa ja oli toisiakin aattoa viettämässä siellä.

Toisen tyttären kanssa olimme kerran Teneriffalla ja söimme aattona pizzaa, toki sitten palattuamme oli kinkkukin kotona tykö`tarpeineen mieheni ja vävyni laittamina.

No, nyt olen yksin omasta tahdostani ja ei tule lahjoja ,mutta ruokaa on riittämiin.
                                                  21.12.2024 12:58
                                                • Taidankin lähettää synttärionnittelut aloittajalle, joka on minulle edelleen SkillaN.

Kukkia en osaa lähettää, jospa joku taitavampi niitäkin lähettelisi.
                                                  21.12.2024 10:12
                                                • Voi harmi sinulle ja minä jo ehdin aamulla eläytyä, missä vaiheessa olet nukutuksessa.

Muistan itse, kun menin selkäleikkaukseen ja silloin olin jo sairaalassa edellisenä päivänä ja olin ottanut lukemista "Okalinnut", joka tietenkin itketti.

Naapuri petiltä tuli lohdutusta, älä pelkää, johon nolona tunnustin, en pelkää leikkausta, vaan itken kirjan tarinaa.

Toivottavasti saat pian uuden ajan, että Hollannin matkanne onnistuu.
                                                  12.12.2024 09:56
                                                • Anteeksi, olitkin Eliaana ja minäkään en ole "tuikituntematon", mutta tuli mieleeni tuolla kauppareissulla nämä tuotteiden nimet. Kyllä minäkin jotain ymmärrän, mutta "oudoksi" on mennyt.

Katselin alennustuotteita, joista en saanut selvää, vaikka "jotenkuten" osaan jotain kieliä, mutta ajattelin näitä paikkakunnan eläkeläisiä.

Miksi täytyy iäkkäiden (minkäkin jo 81-v) elämä tehdä näin vaikeaksi?
                                                  11.12.2024 18:00
                                                • Kiitos Hilla mielipiteestäsi ketjun sisältöön. Ei minullakaan ole ollut asiaa tänne kirjoitella, sillä aina ei lukeminenkaan mieltä ylennä. Ei kai se ole tarkoituskaan.09.12.2024 08:34
                                                • Demeter, ei suinkaan, vaan ajattelin pitää pidemmän tauon kirjastoautolle, koska ajattelin mennä katsomaan sitä Espoon kiinteistöä, joka on myynnissä.

On tämä olo sellaista, että aina saan jotain "hässäkkää", kuten äsken näytön väärään asentoon, mutta onneksi tuli huoltofirma naapuri taloon ja siellä noheva poika laittoi heti kuvan oikein päin. Ennen senkin osasin itse, mutta muisti ei toiminut nyt.
                                                  03.12.2024 13:28
                                                • En oikein muista, mihin kaikkeen halusin vastata, mutta tuo siivous ja tekemättömät työt ainakin, sillä ne taas siirtyy, sillä lainasin eilen 7 kirjaa. En anna moisen huolen pilata mieltäni.

Joulua en vietä mitenkään ja yritän välttää kaiken musiikinkin. Radiosta kuuntelen JärviRadiota, joten ilmoitus "Tepalle", se kuuluu sielläkin 90.5 kanavalla.

Parantavia käsiä kaipaisin selkääni, vaikka lienee paras tomertautua/ryhdistäytyä itse kävelemään edes puol´tuntia päivässä.
                                                  03.12.2024 10:59
                                                • Kiitos taas sinulle Hilla, koska jaksat aina aamuisin kirjoittaa, sillä sen jälkeen menenkin kirjojeni pariin.

Minulla ei siis imuri laula ja pölytkin pyyhkäisen, jos ne häiritsevät jossain kohdin.

Ihmettelen sitä, että aina saat jonkun valittamaan, kuinka "onnettomasti" sinä toimit! Siksi en ole uskaltanut kirjoitella tänne, sillä siitähän "riemu repeäisi" mitä minä teen, tai todellakin jätän tekemättä.

Tänään oli pakko mennä kauppaan, koska maito oli loppu ja monta muutakin ostosta tuli hankittua samalla, mutta tuohon "etomatkaan"(pieneen, vaatimattomaan) meni tunti.

Kauppa on uusittu viimeisen päälle hienoksi ja kaikki ostokset oli hakusessa entiseen verrattuna. Silloin osasin jo kotona laittaa ostettavat siihen järjestykseen, kuinka kaupassa kuljen.

Sodan pelosta en ostanut edes vettä, sillä sieltähän tullee joku "ydin pommi", joten mitä turhaa jättää vihollisille edes vettä Vitsi, vitsi.
                                                  30.11.2024 13:55
                                                • Meillä käy kirjastoauto joka toinen viikko ja lainan 5 kirjaa, jotka luen. Muuta en sitten teekään, joten ei ole listaa tehdyistä töistä.27.11.2024 12:18
                                                • Minun lapsuudessa kuunneltiin iltaisin isän kertomia "Kuikka Koposen" juttuja, mutta myös satuja, joita isä "sävelsi" mielensä mukaan. No, useinhan me kuitenkin nukahdimme ilman satuja ja tarinoita.

Sitten, kun opimme lukemaan, minä ja siskoni yht`aikaa, niin kovat oli lukuharjoitukset isäni vuoksi.

Jaa, jaa, mitäpä minä taas jaarittelen.
                                                  18.11.2024 13:37
                                                • Anteeksi Hilla. Toivottavasti luit myös viestini, että tuo rahakasoissa pyöriminen sai mielikuvitukseni lukemastani kirjasta, jossa henkilö etsi mafian rahoja ja sai löydöstään palkkion dollareina, joiden seassa sitten pyöriskeli.

Minä en ole myymässä taloamme, van lapset hoitavat tämän ja kiirettä ei ole, kunhan vain ......niin....mietitään.
                                                  12.11.2024 09:37
                                                • Kiitos Makriina, muistan joskus kuvasi ja mietin, miten joku on laittanut minun kuvani esiin.??

No ei täällä pian pyöriskellä rahoissa ja voi olla, että kuolen sitä ennen, kun talo on myyty.

Tuo rahoissa "pyöryksely" tuli lukemastani kirjasta jossa, jossa oli tällainen ilmaisu. Siinä oli nainen, joka jäljitti piilotettuja rahoja ja palkkion sai seteleinä, jossa sitten pyöriskeli.
                                                  11.11.2024 11:28
                                                • Kiitos taas kuulumisista, josta jäi mieleeni tuo ison asunnon myynti, joka meillä on "vaiheessa" ja odottaa ratkaisua.
                                                  Tontti myydään "purkukuntoisella" talolla, mikä on mielestäni "hirvittävää", että hyvä talo puretan.

Keinutuoli oli myös mainittu ja minua hieman surettaa, että ostamani "jalaskeinu" meni, josta maksoin sentään "maltaita" ja on edelleen "torilla" 200,-€", mutta eihän se minulle mahdu, samoin kuin piano.

Onhan tämä sopeutumista vanhuuteen ja on muistettava, että hautaan ei saa mitään mukaan. Olen onneksi jo tottunut luovuttamaan kaikesta "maallisesta" ja olen tyytyväinen, että mitään pahempaa ei ole terveydessäni.

Hieman kismittää teidän ahkerat siivoukset, jota minä en laiskuuttani tee, vaan mieluummin painun kirjoja lukemaan.

Hieman huumorilla, että pian minä pyörin rahakasassa tuossa sängyssäni kirppujen kanssa, jos en viitsi vaihtaa petivaatteita ja otan osuuteni seteleinä talosta, jonka omistan perikunnan kanssa.
                                                  11.11.2024 10:53
                                                • Tiedän, joku Westend, mutta nyt on myynnissä tontti, jossa on asuinkelpoinen omakotitalo, jonka saa "kaupan päälliseksi"27.10.2024 14:34
                                                • Neliöitä on noin 3000 nel., ja rakennus oikeutta on siis, koska tontti on kaavoitus alueella.

Talo on "ilmainen", mutta remppaa vailla.

Sijoittajalle mahtava tilaisuus, sanoisin näin nuorempana.
                                                  27.10.2024 13:42
                                                Edellinen
                                                Sivu 3 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen94

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.93

Mitä mieltä olette asiasta?

• Pilattiin sitten Omakanta29

Omakanta uusittiin. Meni päin persiitä. Ennen sain siellä uusia reseptit, katsoa labratulokset ja lukea infoa joka käynnistä. Nyt ne sivut niin kummalliset, että uusimmat tiedot ja reseptit jossain huitsin hiidessä. hel…

• TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."21

Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. ​Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…

• Sinimustan liikkeen rasistisia tarroja on liimattu kouluihin Helsingissä117

Apulaispormestari Shawn Huff (vihr) sanoo, ettei syntyperäisenä helsinkiläisenä ole ennen nähnyt näin avointa vihaa myös lapsia ja nuoria kohtaan https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012316928.html

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Muistatko Charlien enkelit 70-luvulta? Uudelleenlämmitetyt enkelit tv:ssäCharlien enkelit näyttävät taitojaan vakoilussa, naamioinnissa ja itämaisissa taistelulajeissa.

Stara

• Puolustusvoimat ampuu kovilla – mukana 2 200 sotilastaPuolustusvoimien suuri tykistön ampumaharjoitus näkyy ja kuuluu 19.-23. lokakuuta. Southern
                                                • Puolustusvoimilta sykähdyttävä F-35A Lightning II julkaisuIlmavoimat on nyt julkaissut upean videon, jossa esitellään sen
                                                • Puolustusministeri Antti Häkkänen kielsi kiinteistökauppoja: ”Riskejä turvallisuudelle”Puolustusministeri Antti Häkkänen on estänyt jälleen kuusi kiinteistökauppaa, joissa

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia