Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2889

1. En oikein muista, mihin kaikkeen halusin vastata, mutta tuo siivous ja tekemättömät työt ainakin, sillä ne taas siirtyy, sillä lainasin eilen 7 kirjaa. En anna moisen huolen pilata mieltäni.

Joulua en vietä mitenkään ja yritän välttää kaiken musiikinkin. Radiosta kuuntelen JärviRadiota, joten ilmoitus "Tepalle", se kuuluu sielläkin 90.5 kanavalla.

Parantavia käsiä kaipaisin selkääni, vaikka lienee paras tomertautua/ryhdistäytyä itse kävelemään edes puol´tuntia päivässä.
  2. Omaa oloani minäkin kirjoitan, vaikka sainkin "satikutia" mieheni mollaamisesta, mutta väliäkö sillä jos ei joku halua tavata minua.

Tuo 23 on synttäri päiväni, joten olen nyt 81 vuotias, mutta vasta iltalypsyn jälkeen, kun äitini kävi minut synnyttämässä saunassa ja meni aamulla aamulypsylle, tietenkin.

Täällä kävi kirjastoauto tänään ja nyt se on tauolla, joten sain kirjoja, mutta tämä kirjastoauton "poitsu" muisti synttärini ja antoi lahjan.

Luin tietenkin pakkauksen, että Havi ja oletin että on leskelle kynttilä, mutta olikin Havu. Aivan upea tee pusseja.

Minua ei onneksi siivous rasita, paitsi aamuyön unissa, mutta silloin heräänkin aamukahville vaikka kolmelta yöllä.