Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Kiitos kannustuksesta leikkaukseen, mutta olen jo 81-.v, joten riskinsä siinäkin.

Minäkin pärjäisin, jos ei tarvitsisi mennä vessan ja ruoka laittamaan, sillä ei makuulla koske mihinkään.

Kuten tiedät , luen paljon kirjoja, mutta aina sängyssä maaten, joten liikunta on lähinnä vessa, keittiö ja "tietsikka", mutta kuinka lonkat voisi siitä rasittua?

Tosin olin v-74 autokolarissa ja makasin 8-v kallovedossa, jonka jälkeen oli opettelu kävelemiseen.- mutta sen jälkeen tulikin ristiselkään hermoja vaurioittava ongelma,. jonka ortopedi Morri leikkasi ja hermot oli mukamas ruhjoutuneet ja nikama siirtymä oli useita millejä, joista mietin, että koskahan ne nikamat siirtyy hieman lisää ja olen halvaantunut tai kuollut?

No,. taas tuli asiatonta juttua, mutta niin täällä tuntuu olevan toisiltakin.
  2. Neliöitä on noin 3000 nel., ja rakennus oikeutta on siis, koska tontti on kaavoitus alueella.

Talo on "ilmainen", mutta remppaa vailla.

Sijoittajalle mahtava tilaisuus, sanoisin näin nuorempana.