Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AOAOAOAOAO
profiilit
AOAOAOAOAO
AOAOAOAOAO
Vapaa kuvaus
Suomen kansalainen. Mies. Kristitty.
[email protected]
Aloituksia
10
Kommenttia
116
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aamen.
30.12.2015 11:02
Huomenta Sinetti !
"Anna palaa vaan", kyllä sinua kuunnellaan !
Hyvää alkavaa vuotta sinulle !
t.AOAOAOAOAO
30.12.2015 11:00
Kiitos Sinetti viestistäsi.
Tuli ajatus, että voisiko tuo nainen kuvata seurakuntaa, eli Kristuksen, Kuninkaan, morsianta ?
Ja, naisen haudasta nostaminen, seurakunnan "ylösnousemusta", ei vielä Taivaaseen, vaan jonkinlaista ajallista uutta herätystä, viimeisen kerran ?
En oikein osaa ajatella näyn tarkoittavan mitään pahaa, koska näit enkelien nostavan naisen ylös. Enkelithän ovat niitä "palvelukseen lähetettyjä", heitä varten, jotka saavat autuuden periä.
Enkelithän tekivät myös Jeesukselle palvelusta sekä 40 päivän paaston ja paholaisen kiusaamisten jälkeen, että myös Öljymäellä, kun Jeesus oli ahdistuksessa.
Näitä tuli mieleen, mutta mitään varmuutta ei tuosta näystäsi minulla ole.
27.12.2015 16:02
Hyvää ja rauhallista joulua sinulle, Sinetti !
Hyvää joulua myös kaikille palstalaisille !
24.12.2015 11:23
Kiitos viestistäsi Sinetti, pitkästä aikaa !
Ajattelin juuri tänne tullessani, että olisikohan Sinetillä sittenkin meille jotain jaettavaa, ja oli hieno huomata että olihan sitä. Oikein toivoin mielessäni, että Sinulla olisi jotain kerrottavaa. : ))
Tuo kuvailemasi näky liittyy varmaankin jonkun palstalaisen elämään, en tosin osaa yhtään sanoa mitä nuo asiat kertovat, mutta odotan josko piankin selviäisi.
Kiitos !
05.12.2015 10:34
Kiitos viestistäsi Sinettisormus !
Minulle nuo sanat tarkoittavat, että Jumalalta tullut viesti/sanoma on kuin Jumala itse, siis tietenin vain silloin kun viesti/sanoma on todella Jumallata.
Jumala halusi rinnastaa nämä kaksi asiaa keskenään, eli Itsensä ja antamansa sanoman. Kuin myös Jumala itse on Totuus niin on myös Hänen antamansa viesti/sanoma.....uni/näky.
Mutta, rakas Sinetti, en tuota saamaasi viestiä ymmärtänyt niin, että sinun pitäisi lopettaa saamiesi sanomien välittäminen tällä(kään) palstalla, voi olla että olen väärässä tässä asiassa, mutta näin minä koen.
Siunausta ja iloa ja rauhaa uudelle tulevalle viikollesi.
15.11.2015 12:37
Kiitos jälleen viestistäsi.
1. "minä"
2. "armo, Jeesuksen puhdistava veri, lääke syntiin"
3. "todistus, Evankeliumi"
4. edellä mainittujen asioiden toteutumispaikka
Näin itse ajattelin tuon näkysi tarkoittavan, jollekin ihmiselle henkilökohtainen.
04.11.2015 15:27
Kiitos näystäsi !
Tuo mainitsemasi "valo", menikö se siis tuonne avttuun rakennukseen sisälle, vai tuliko tuo valo sieltä rakennuksen sisältä ulos, lukitun oven etupuolelle, siis pihalle ?
28.10.2015 13:28
Kiitos näystäsi, mutta minulle sen sanoma jäi aukeamatta.
Ehkä se oli juuri sinulle, sihen työhösi liittyvää ??
23.10.2015 12:25
"Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" Gal.3:13 Pyörähän näyssäsi oli puuta.
14.10.2015 07:22
Tarkka käännös tuohon viimeiseen Telarannan tekstiin on ;
" ja joista Kristus mukaan lihan" siis, sta-pääte. Ei "heidän".
13.10.2015 18:18
Voin yrittää neuvoa tuossa REKISTERÖINNISSÄ;
eli, 1. ensin klikkaat tuota oikeassa yläkulmassa olevaa valkoista laatikkoa,...
2.sitten siinä avautuvassa laatikossa on alimpana teksti; "luo tunnus", klikkaat sitä.
3. Sitten sinulta pyydetään "käyttäjätunnusta", eli haluamaasi NIMIMERKKIÄ !
Tähän valitset mieleisesi nimimerkin.
4. Nyt vain täyttelet loput tiedot.
5. Kannattaa laittaa rasti vain alimpaan ruutuun, niin et saa turhaa mainoskrääsää.
Ps. luin nuo käyttöehdot ja niissä ei ole mitään erikoista, samat tekstit melkein kaikilla sivustoilla.
Toivottavasti tuo rekisteröinti onnistuu, ja kokeillaan niin monta kertaa että varmaan onnistuu.
13.10.2015 18:02
Kiitos Sinetti taas näystäsi !
Olin äsken uimassa, ja siinä muun muuassa ajattelin "käärmeen tappamista", oikein sellaisen ison.
On ennenkin ollut erilaisia ajatuksia mielessäni, ja sitten sinulla on ollut jokin ilmestys sivuten tai koskettaen näitä omia ajatuksiani.
Luulin sinun jääneen jo pois, kun tuo eräs tykkää häiriköidä täällä, mutta onneksi et ole jäänyt pois.
Toivoisin, edelleen, sinun rekisteröivän itsellesi nimimerkin, niin olisi helpompi löytää sinun kirjoituksiasi, välillä kun täällä noita roskaviestien lähettäjiä on ihan liiankin kanssa.
Siunausta.
13.10.2015 15:14
Hei Sinetti !
Ehdotan edelleen, että sinä rekisteröisit itsellesi oman nimimerkin.
Ja, pyyntö;
Toivon että aloittaisit uuden ketjun jo aiemmin, sillä nämä ketjut ovat aivan liian pitkiä, ja monesti menevät vielä pitkittyesään sekaisemmaksi kaikenlaisten "hörhöjen" kirjoituksista.
Sinun Jumalalta saamia unia ja näkyjä täällä moni lukee, ja odottaa. Aloita rohkeasti uusi keksuteluketju, kyllä ketjut joissa on 70, tai enemmän, viestiä, alkavat monesti olla liian hankalia seurattavaksi.
Hyvää päivän jatkoa sinulle.
30.09.2015 11:01
Sinettisormus1:lle!
Siunausta Sinulle ja rauhallista uutta alkavaa viikkoa!
Olen vilkuillut tämän ketjun kirjoituksia, ja miettinyt kuka tällaista "dialogia" käy, ja lähinnä itsensä kanssa.
Sinulle Sinettisormus1 on täällä ehdoteltu paastoa, ja ties mitä muuta.
Paastossa ei ole mitään vikaa, kunhan kaiken takana on Jumalan johdatus ja tahto. Ei ihmisten kuvitelmat, vaikka olisivatkin kuinka hyväntahtoisia tahansa.
Minä pidän sinua Jumalaa lähellä olevana uskovana, enkä usko sinun tarvitsevan paastokehoituksia suomi24.fi-sivuston kautta.
Sinun saamasi monet unet ja ilmestykset Jumalta todistavat siitä, että Jumala puhuu sinulle henkilökohtaisesti. Jos Hän haluaa sinun aloittavan paaston jonkun tietyn asian vuoksi, Hän kyllä kertoo siitä sinulle Itse.
Ei ole tarkoitus loukata ketään kirjoittelijaa, ja siksi en ole viitsinyt kommentoida tämän ketjun höpötyksiä, mutta koska nyt sinua yritetään väen väkisin saada paastoamaan ja koet epävarmuutta asian vuoksi, halusin kirjoittaa.
Jatka ystäväni sitä mihin Jumala on sinut varustanut, eli kertomaan Hänen antamiaan ilmestyksiä ja unia.
Ja, jos vaikka tekisitkin tällä kertaa Lehtimajajuhlien "ohjeen", eli käskyn mukaan; "syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia" : )) ....suunnilleen näin kai se oli.
Siunausta Sinulle ja läheisillesi.
28.09.2015 19:57
Kiitos taas näyistäsi.
Yritin tuota "tunely level " selventää itselleni, mutta en tiedä käsitinkö oikein....
Tune on mm. säätää/virittää, level mm. on taso. Olisiko tuo selitys "virittää taso",
siis joko puheen tasoa tai jotakin vastaavaa.
Kyllä tuo on sellaista arvailua/päättelyä minun osaltani.
22.09.2015 16:05
Kiitos näystäsi. Taitaa taas olla jollekin henkilökohtaista.
17.09.2015 22:06
Amen. Kiitos näystä. Jotenkin tuli mieleen, että tuo olisi henkilökohtainen jollekin.
Mutta, rukoillaanko tuo kurkkijan puolesta, että uskaltaisi, saisi Jumalalta rohkeuden tulla ja puhua. Jumalan ajalla.
09.09.2015 10:24
"Kiitosvirsi ", kiitos viestistäsi !
Jumala antoi aamuyöllä vuonna 2006 nuo kirjoittamasi Habakukin sanat. Tottelin, ja kirjoitin silloin saamani näyn ylös paperille. Kauan on mennyt, en olisi sillon uskonut että näin kauan joudun odottamaan.
Toivon näyn loppuosan pian käyvän toteen, että uusi vaihe elämässäni voisi alkaa.
ps. Uutta ketjua seuraavaksi, jookos ?
02.09.2015 20:53
Kiitos kertomistasi unista. Jäin miettimään, että mitäkiviin laitetut miekat tarkoittavat ?.....taistelut on ohi, miekka tuppeen...??
Tuo talvinen tie-näky, toi mieleeni Suomen talousvaikeudet, jotka saattavat vasta olla alkamassa.
Välillä harmittaa nykyinen palsta, kun viestin kirjoittajan henkilötiedot eivät näy etusivulla, joutuu monesti pelkän otsikon perusteella etsimään esim .sinunkin viestejäsi.
Voisitko harkita aloittavasi aina uudet keskusteluketjut laittamalla otsikon alkuun, "Sinetiltä", ?
Siunausta.
01.09.2015 16:06
4 / 6