Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AOAOAOAOAO
profiilit
AOAOAOAOAO
AOAOAOAOAO
Vapaa kuvaus
Suomen kansalainen. Mies. Kristitty.
[email protected]
Aloituksia
10
Kommenttia
116
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos tuosta todistusketjusta.
Onneksi jaksoin selata kokonaan läpi, sillä muutama kohta tarttui erityisesti silmiini ;
Sak.3:2 " Ja Herra sanoi saatanalle: "Herra nuhdelkoon sinua, saatana. Nuhdelkoon sinua Herra, joka on valinnut Jerusalemin. Eikö tämä ole kekäle, joka on tulesta temmattu? "
Juuda 1:9 " Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra! "
11.03.2015 17:41
Katsoppa mitä Jumala sanoo ehtoollisen esikuvista Mooseksen kirjoissa.
Ehtoollinen on niille, joiden synnit ON ANTEEKSIANNETTU. Kertakaikkisesti.
Kaste on se "sakramentti", jossa Jumala vanhurskauttaa syntisen, ei ehtoollinen, tai "synninpäästö", tai "evankeliumin julistaminen".
06.03.2015 14:21
Katsoin saman "dokumentin" myös.
Jos oikein muistan, niin EI yhtäkään sopimusta, tai sopimusluonnoksia mainittu koskien "Palestiinan" aluetta.
Ohjelmassa äänessä olleiden ihmisten nimet jätettiin mainitsematta, samoin heidän taustansa.
Ei esitetty keiden ihmisten tai valtioiden hallussa maa-alueet olivat, ennen kuin ne myytiin, useimmassa tapauksessa siis maahan muuttaneille juutalaisille.
Ei tuotu Kansainliiton aikaisia sopimuksia esille
Ei tuotu YK:n aikana solmittuja sopimuksia esille.
Ohjelma sinänsä oli mielenkiintoinen vaikka se jätti perusasiat kokonaan kertomatta.
Ei sanaakaan Isarelin naapurivaltioiden "historiasta", kuinka ne tulivat itsenäisiksi, ja millä perusteilla. Keiden toimesta nämä valtiot itsenäistyivät, sitäkään ei mainittu.
Ohjelma ilmeisesti oli tehty taustaltaan liberaali-vasemmistolaislähtöisten henkilöiden toimesta.
Jumala oli jätetty kokonaan taka-alalle.
En itse ole mikään Pekka Sartola-fani, enkä lue hänen kirjoittamiaan kirjoja.....mutta tässä kohden tein poikkeuksen..
Pekka Sartolan kirjoittama Miksi tästä ei puhuta-kirja on lukemisen arvoinen.
Koska aihe on valtavan laaja ja monitahoinen, ei tämäkään ohut kirjanen pysty, eikä siihen edes pyri, aihetta tyhjentävästi käsittelemään.
Kirjassa on 157 sivua epilogin loppuun asti.
Itse olisin kaivannut vielä enemmän ns.tietosanakirjatyyppistä teosta, jossa olisi ollut kaikkien sopimusten koko sisältö, myös niiden jotka eivät ikinä neuvottelupöydiltä päässeet täytäntöön, vaikka olisivatkin olleet käytännössä hyväksyttyjä.
KTS ! Et mitään menetä, jos luet tuon ohuen kirjasen. Olet sitten mitä mieltä tahansa.
06.03.2015 14:07
Sinettisormus1, mitä nuo "perheet" sinun mielestäsi kuvasivat ?
Ja, onko kyseessä mielestäsi hyvä tai huono asia ?
28.02.2015 09:59
Huomenta !
Kun luin unesi, ja että siinä näkyi yhdessä olevia perheitä, ja siten luulin sen olevan hyvä asia, kun jakeessa 16 sanotaan "Hänen Henkensä" on ne yhteen koonnut.
Ajttelin heti Apostolien teoissa sanottuja sanoja ; Apt.11:14 ja 16:31 ....." Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".
Mutta, kun sitten tarkistin koko luvun 34 alun jakeet, niin niissähän puhutaan TUOMITTAVIEN kokoamisesta.
28.02.2015 09:56
Kiitos.
Oli selvä näky ja siihen saamasi Raamatun paikka. Ja, antamasi selitys näylle oli selkeä.
27.02.2015 10:18
Ei Jumala luonut "tyhjästä" vaan Itsessääm ja Itsestään.
"Kaikki on saanut syntynsä Hänen kautta, ilman Häntä ei ole syntynyt mitään mikä on syntynyt.
Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus." Joh.1:3-4 (33/38 KR)
2.Piet.3:5 " Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan Sanan voimasta."
Room.1:20 (33/38 KR) " Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa ."
26.02.2015 09:15
Lue Johanneksen evankeliumi, 33/38-käännös.
Jeesus ON Jumala.
Joh.8:58 Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, Minä-Olen."
Joh.10:30 "Minä ja Isä olemme Yksi."
Joh.14:9 "......Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän...."
Joh.17:12 "varjelin minä heidät SINUN NIMESSÄSI, jonka sinä olet MINULLE ANTANUT"
Joh.1:1-2 " Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Jumala oli Sana.
Hän oli alussa Jumalan tykönä."
Jesaja 9:6 " Sillä LAPSI on meille syntynyt, POIKA on meille annettu, jonka hartioilla on HERRAUS, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä JUMALA, Iankaikkinen ISÄ, Rauhanruhtinas."
Isän Nimi on Jeesus. Pojan Nimi on Jeesus. Pyhän Hengen Nimi on Jeesus.
On Yksi Jeesus.
Efes. 4:5-6 " Yksi Herra, Yksi Usko, Yksi kaste;
Yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."
22.02.2015 14:23
Korkea Veisu on Salomon kirjoittama. Hänet lisäksi mainitaan viisi kertaa kirjassa.
22.02.2015 13:51
Jeesus ON Jumala ! Jumalan Nimi ON Jeesus !
15.02.2015 16:22
Venäjä EI TULE Suomeen, ei nyt eikä myöhemminkään.
Suomen "suurin" vihollinen on se itse. Valtion voi tuhota huonon taloudenhoidon myötä.
11.02.2015 16:55
Aamen, ja kiitos taas tuomistasi näyistä ! Niitä on mielenkiintoista lukea, ja tutkia.
Ensimmäinen kuva varmaankin kertoo rukouksesta Jumalan puoleen.
Toisesta kuvasta tuli itselleni mieleen saamani uni,ehkä noin vuosi sitten, jossa eräässä kohdassa tuo " OIKEALLE"-termi mainittiin. Ehkä tuo oli muistutus/varoitus/neuvo minulle, en tiedä.
Eilisiin kuviisi vielä palatakseni....;
ne autot, olivat ihmisiä, uskovia, joiden "lamput" paloivat kirkkaana, ja he itse ovat myös nämä kirkkaat "lamput" pimeässä maailmassa.
He kulkevat "karavaanissa" autiomaassa, kohti päämäärää.
Toinen kuva, jossa oli niitä lautoja, uskon sen tarkoittavan jonkin hankkeen, eli "rakennuksen" vielä keskeneräisenä olemista. Työ käynnissä, ja "talo" valmistuu.
Otsikoit tämän päiväisen viestin; "katse oikealle päin", kuin käskynä, ....se ilmeisesti oli tulkintasi, ei siis tullut esille itse näyssä, vai kuinka ?
10.02.2015 10:40
Uskon noiden saamiesi kuvien olevan jollekin henkilökohtaista puhetta elämänsä vaiheista.
09.02.2015 16:08
Missä "profetiassa" niin sanotaan ?
En usko Venäjän enää sotivan Suomen kanssa. Ja, tämän asian puolesta rukoilen.
07.02.2015 13:18
"Kyllä on joskus kovaa vääntöä tää uskoontulo ja raju oli hyökkäys kyllä."
Yllä oleva kuvaa hyvin, että monta kertaa juuri ennen kuin jotakin hyvää tapahtuu, yrittää paha viimeisen kerran estää tuota hyvää tapahtumasta.
Ilmeisesti vihollinen tiesi, että tuo kurdimies oli sydämessään valmis Jeesukselle, ja sen takia yritti viekä kerran tuhota ihmisen.
04.02.2015 10:49
Kiitos linkeistä !
Tuo saksalainen sivusto oli hyödyllinen. Sieltä löytyi sukulaisiani, 22 hlö.
03.02.2015 15:41
6 / 6