Vapaa kuvaus

Taiteilija galleriassa ; ))

Aloituksia

104

Kommenttia

7336

1. Lapsenlapsettomat

Nykyään yhä useampi jää tahattomasti lapsettomaksi tai ei halua lapsia. Kun lapsettomia on enemmän, on mahdollisesti my
    60 plus
    104
    628
  2. Miten tässä nyt näin pääsi tapahtumaan

Tulin katsomaan onko viimeisin julkkisuutinen jo syynäilyn alla täällä. No, ei vielä mutta nyt on. Mikä onkaan illan hu
    80 plus
    40
    625
  3. Onnea 10%, mm aika vähän.

Olin ns. risusavotassa, sahasin poikki pihlajan ison oksan, raivasin lepän ja pihlajan alkuja sekä napsin poikki repsott
    60 plus
    59
    623
  4. Kehitysideoita harrastuksiin

Eilen mökillä ollessani tein känykällä videoklippejä. Esikoinen lateasi lomalla ollessaan kännykkääni videofilmien muokk
    60 plus
    89
    601
  5. Suomi alas kampanja!

Heti aamusta on hyvä kerätä adrenaliinia vereen lukemalla pientuloisten kulutusvoiman leikkauksista. Leikkaukset koskeva
    60 plus
    200
    587
  6. Kodin perintöä rivien välistä.

Rivienvälistä Olen saanut mielikuvan, että joku kirjoittaja on elänyt puutteellisen lapsuuden, nuoruuden ja aikuisuuden
    70 plus
    91
    577
  7. Valitaan viisaasti seuramme.

Yhteisönmme ilmapiiri on kuin Venäjällä. Palstan kokoamiseen asialliseksi tarvitaan toimia. (Hajoita) Hajoitus voisi
    60 plus
    108
    512
  8. Voi hyvä Jumala...tai siis mikä?

Joulukirkkossa en käynyt. En osallistunut joululaulutilaisuuksiin. Kävin kerran seurakunnan puurojuhlassa. Vanhuksia puu
    60 plus
    129
    482
  9. Sananvapaus

Olen huolissani siitä, että ollanko Suomessa menossa kohti sananvapauden kaventamista, suiden tukkimista ja erilaisten a
    Ikäryhmät
    160
    472
  10. Hanki elämä?

Hanki itsellesi oma elämä, toistuva netin kautta saatu elämisen ohje. Voisitteko kertoa miten sellainen hankitaan? Yli
    70 plus
    83
    469
  11. Ongelmako?

Palstan kestojupina "mennä henkilökohtaisuuksiin". Miten voi kirjoittaa ylipäätään asiaa, jos pitää varoa kommentin vas
    60 plus
    118
    468
  12. Huppuli-ilta

Istun saunan ja Nuaksessa uimisen jälkeen uudeĺla terassilla ja nautin yksin viiniä, tuntuu, että olen huppelissa.
    Ikäryhmät
    28
    457
  13. Yrittäjien yö

Yrittäjien yö Suomelassa Oli lauantai lokakuun 15. päivä. Suomelan kylän yllä oli iltapäivällä vieraillut kevyt sadekuu
    60 plus
    65
    441
  14. Myrkkyä, myrkkyä

Keskustelin eräällä sivustolla sienistä. Laitoin kuvia keräämistäni pihan koivunkannoilla ja -juuristolla olevista sien
    70 plus
    7
    428
  15. Vihan ja rakkauden hedelmäsoppa

Muutama viikko sitten tuomittiin somalialainen isä tyttärensä vuosia kestäneestä raiskauksista. Rikoshistoria oli ällött
    60 plus
    148
    406
  16. Koti-ikävä

Lukaisin taustaa aloitukselleni ja yllätyin sillä koti-ikävään on tehty jopa  selviytymis-oppaita. Eli tunnetko koti-i
    70 plus
    20
    391
  17. Hyvää itsenäisyyspäivää 6.12

Miten aijot viettää huomisen juhlapäivämme?
    60 plus
    121
    388
  18. Eläkeläisen viikonlopun kunto-ohjelma.

Perjantaina 3.2.2017. Aamulla edestakaista kehon venyttelyä pölyimuria apuna käyttäen. Pölypallojumppaa, polvet kyykk
    60 plus
    20
    369
  19. Talakkunapuuroa

Mietin, olenko rasisti, natsi vai mikä olen? Olen natsi ja rasisti sen mittapuun mukaan, jolla mitataan tänä päivänä ma
    60 plus
    148
    363
  20. Itkisinkö vai nauraisinko?

Viime aikojen media myllerryksessä ovat olleet julkkisäidit.Yksi kamppailee masennuksen kourissa syynä kateus pienten la
    60 plus
    113
    360