Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
es47
profiilit
es47
es47
Vapaa kuvaus
kiva kun kävit, hyvää päivän jatkoa.
Aloituksia
8
Kommenttia
137
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+saanut+50+influenssa+piikkiä,+vielä+pitää+ottaa+ensisyksynä.
Sairastakaa+korona+niin+tiedätte,+minä+olen+nähnyt+tai+paremminkin+kuullut+12+sairastuneen+tarinan+lastenlasteni+välityksellä.
25.12.2021 18:20
Jo+-68+vuonna+tunsin+Imatralla+pariskunnan+joka+halusi+esiintyä+erikoisesti.
Se+oli+outoa+ja+sanoivat+silloin+että+Helsingissä+heitä+ei+huomioitaisi.
Minä+opin+jo+silloin.+
Myöhemmin+minulle+on+kerrottu+että+40v+huomaavat+vasta+oman+identiteettinsä+ja+se+johtaa+sitten+eroon.+Eroavat+hyvässä+sovussa.
+
Kyllä+tässä+on+viisasta+olalla+suvaitsevainen+,+niin+menee+mukavasti.
25.12.2021 17:45
Joo+MV+lehti+sen+tietää.
Itse+ja+puolisoni+on+saanut+50+influenssa+rokotusta+ja+kymmeniä+muita+rokotuksia.
Olemmeko+erityisen+vahvoja,+vai+olisiko+sittenkin+rokotukset+auttaneet+88/89+vuoden+ikään.
Ollaan+saatu+jo+3+koronaa+ja+neljäskin+kelpaa.
Lapset+käskivät,+on+ihanaa+kun+jälkipolvella+on+isovanhemmat+ja+iso-isovanhemmat.+
Toki+ehkä+joku+haluaisi+että+vanhemmat+kuolee,+jotta+saavat+perintörahat.
25.12.2021 17:37
Me+käytiin+Australiassa+ja+Singaporessa+4+viikon+reissulla+juuri+korana+keväänä+joulu-tammikuussa.+Kyllä+oli+sopiva+ajoitus.
Siellä+on+pari+uutta+ja+yksi+vanha+naapuri+ja+koulukavereita+,+kyllä+on+hieno+ja+turvallinen+seutu.+Lapset+olivat+5-9v,+vanhemmat+55v+ja+isovanhemmat+75-80v.+
Suosittelen+kaikille.
25.12.2021 17:18
Tuntuu+että+mikromuovi+kehossa+on+yhtä+hyvää+kuin+muovi+yleensä.+Eli+pitkäikäistä+ja+kestävää.+pidän+huoneenlämpöisestä+,+olen+saanut+opin+Aku+ankoista.++Laitan+aina+veden+pulloon+ja+juon+sitä,+ehkä+mikromuovi+on+terveyden+salaisuus.
25.12.2021 15:37
Juuri+viimeyönä+näin+taasen+pahimman+painajaisuneni.+Olin+töihin+menossa,+iltavuoroon+ja+onneksi+pomo+oli+vielä+työpaikalla.+Sanoi+hänelle+että+ajattelin+lopettaa+työt+.+Hän+sanoi+että+teetkö+vielä+iltavuoron+vai+lopetatko+heti.+Ihmettelin+kun+ei+vängännyt+jatkamista.+Mutta+sitten+jatkoi+,+kai+sinä+vielä+viikonlopuksi+tulet+töihin+,,,,,,,,+ja+siihen+heräsin,+klo+5.00
Tuota+on+ollut+1-2+kertaa+vuodessa+jo+useina+vuosina+.+Olen+ollut+eläkkeellä+18+vuotta.
Minäkään+en+tekisi+mitään,+viimeisessä+työpaikassa+en+ottanut+vastuuta+mistään+jotta+ei+sanottaisi+aina+että+"Erkki+neuvoo"+ja+Erkki+tulee+mukaan,+Erkki+auttaa,+yms.+
Olen+syntymälaiska.
05.09.2021 23:51
Kyllä+se+edellinen+SOTE+olisi+priorisoinut+paljon+tehokkaammin.
Et+taida+olla+ajan+tasalla.
06.07.2021 18:20
Minulla+oli+999+suomi24+sähköpostia+aikoinaan,+eräällä+ohjelmalla+sai+niitä+tehtyä.+nykyäänkin+on+ehkä+8+ylen+nimmaria+suomi24+sähköpostilla,+vaikka+posti+ei+enää+toimi,+toimiin+nimimerkit.
Miksikö+niin+monta,+kirjaudun+eri+asioihin+suoraan+määrätystä+pikakuvakkeesta.
On+minulla+8+selainta+googlen+lisäksi,+jotta+eri+asioihin+pääsee+suoraan.
06.07.2021 17:48
Olen+käynyt+näillä+palstoilla+kenties+yli+100+rekisteröidyllä+nimimerkillä.+Aina+kun+näen+"tuttuja",+samalla+nimmarilla+kirjoittavia+nostan+🅷🅰🆃🆃🆄🅰.
Toiset+tekee+ja+aikaansaa+paljon,+toiset+vain+suunnittelee+ja+tarkkailee+muiden+tekemisiä.
06.07.2021 17:39
Pitää+sinun+ainakin+käydä+äänestämässä+Vihreitä,+et+voi+olla+täysin+piilossa.
05.07.2021 13:35
näin+isoisäsi+ikäisenä+voin+kertoa+että+opiskelu+on+aina+järkevää.+
oppii+opiskelukulttuuria,+sosiaalista+toimintaa+ja+jokaisesta+koulutuksesta+on+hyötyä+kodissa+ja+työmarkkinoilla+sen+pitkän+elämän+aikana.
05.07.2021 13:33
"Eli+en+pääse+mihinkään+töihin+koska+tein+työni+täysin+asiallisesti+ja+normaalisti?"
Pääset+varmaan+töihin,+mutta+satavarmaan+tulee+hankaluuksia+seuraavassakin+työpaikassa.+Ja+ehkä+myös+ihmissuhteissa.+Maalaisjärki+ja+lojaalisuus+ja+empatia+puuttuu+sinulta+täysin.+Ehkä+alkoholin+käytössäkin+on+hyvä+valita+sopiva+paikka+ja+ystävät.
Tai+sitten+olet+huipputaitava,+pystyt+kaikkeen+kuten+meidän+pääministerimme,+jolla+on+ihana+ja+loistava+tulevaisuus.
05.07.2021 13:29
meissä++85+lentopallokerhossa+,+eikä+kotimaan+seuramatkoilla+,+ei+ole+paljoa+lihavia.
04.07.2021 10:26
Aivan,+se+on+se+kotikasvatus.+Toiset+fiksumpia+kuin+toiset.
03.07.2021 11:51
Kilgore.Trout+eikös+se+ole+niin+että+me+sähköautoilla+ajavat+ollaan+automaattisesti+kokoomuslaisia.
14.05.2021 17:56
Prepaid+on+jo+halvempi+ja+siihen+ei+tule+kaupustelija+soittoja+eikä+soittoja+ulkomailta.++Kun+otin+Moi,+alkoi+tulemaan+ikuisesti+salaisena+olleeseen,+salaisena+ostosta+asti+olleeseen+soittoja+ulkomailta.+
Se+on+kodin+varapuhelin,+jossa+aina+äänet,++myös+yöllä.+kymmenkunta+vuotta+oli+eikä+yhtään+häiriötä.+Otin+ensin+No+teleltä,+sitten+oli+DNA+ja+viimeisenä<saunalahdella.+Kun+muutun+Moi,+alkoi+häiriösoitot.
29.09.2020 18:18
Jäin+,+pääsin+putkeen+55-vuotiaana+vuonna+1986.+
Pian+on+90v+lääkäri+ajokorttia+varten.++😊
23.09.2020 21:29
kiitos,+aioin+juuri+ostaa++https://www.joom+++piste+com+verkkokaupasta,+kiva+kun+olette+kertoneet.
12.09.2020 17:56
"Nykyään+Android/IOS+aikaan+näihin+on+pakattu+kaikki+tuetut+kielet+riippumatta+onko+laite+myynnissä+Usassa+vai+täällä."
ei+ainakaan+kiinan+puhelimissa+ole+suomea.
Olen+tilannut+wish,+vova+ja+joom++,+niissä+on+ollut+vain+jotain+5+-9+kieltä.
En+suosittele+sieltä+tilaamaan,+tilausta+pitää+tarkkaan+tutkia+ja+aivan+huumorimielessä+tilata.
07.09.2020 20:18
En+minäkään+tiedä+paljoa+liikennesääntöjä,+kortti+hankittiin+vuonna+1964.+
Väistän+jos+joku+tulee+eteen.+Eipä+ole+autoja+kolhittu.
Pidän+edellä+ajavaan+sopivan+välin.+
Sitä+väliä+ei+pitänyt+kaksi +perässäni+ajajaa,+3+viikkoa+takaperin.+Jouduin+jarruttamaan+ peuran+takia,+oli+hirvivaroitus+alue.+Molemmat+onneksi+osaavat+väistää+minua+oikealle+ojaan,+koska+oli+vastaantulijoita.+Toinen+keikahti+katolleen.+Peura+meni+menojaan.+Video+tulee+nettiin+kun+tilanne+menee+hieman+ohi.
Paikka oli+hankala,+oli+kaarretta+oikealla+ja+100+km/h+sallittua,+en+itsekään+oikein+uskalla+täysillä jarruttaa+kaarteessa.+En+luota+autoon+vaikka+on+vm+2019.
Uskallatteko+te+painaa+jarrua+kaarteessa+satasen+alueella.
07.09.2020 17:54
4 / 7