Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakas uskonveljeni !

VANHA VIESTI

-----------------------------------------------------------------

Jumalan_henkäys 26.9.2015 15:34

Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa - kun sen aika on täysi. Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut. SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

"Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit? Olitko täällä jo vuonna 2010?"

EN OLE KOSKAAN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT TÄNNE, ja nytkin vain KESKUSTELUUN: >uskonnot-ja-uskomukset/profetiat<

-------------------------------------------------------------------------

JULKINEN PROFIILI: Jumalan_henkäys (tämä enää käytössä)

Jouni Ylönen

Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.

NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

Jumalan_henkäys 13.8.2015 14:01

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80304051

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa - joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

MESSIAS on tulossa . . . valmistelen Jeesus Kristuksen toista tulemista.

MESSIAS SAAPUU = VIHON VIIMEINEN TEMPAUS, sitä valmistelemme !!!

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

******** NÄIN TULEE TAPAHTUMAAN 2015-16********

TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Niitä on siis kohta tulossa lisää . . . SE ON JUMALAN TAHTO !

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Toivottavasti USKOT . . . KUN NÄET TODISTEET.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !
  2. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Keskustelen jatkuvasti tuosta aiheesta . . . Jumalan kanssa !

******** KIRJOITIT:

"Ei mistään psyykkisestä sairaudesta parane. Kaikki diagnoosit ovat peruuttamattomia, ne ovat aivan yhtä peruuttamattomia, kuin uhrin antaminen missä tahansa muussakin uskonnossa, eihän uhrilla muuten olisi mitään virkaa, sehän on uskonnon perusta, ja annetaan syntien sovittamiseksi, miten muuten esimerkiksi valehtelija tai puolisoaan pettänyt voisi tässä nykyajan väkevimmässä uskonnossa lopulta puolustautua, kuin vakuuttamalla että: En minä nyt sentään sairas ole. Sama pätee homoihin nykyään. Tämä esitetään psykologiassa itsessään projisointina, mutta koska se on uskonnon eräs perusta, ei siinä mainita olevan mitään väärää tai sairasta sinänsä."

Miksi ei parane?

******** VASTAAN:

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.

Ihminen ei voi määrätä - Jumalan tahdon - toteutumista, siis . . .

. . . PARANEEKO - vai - EI PARANE . . . :)

JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

--------

TOTEUTAN - Jumalan tahtoa . . . PUHUN ja TEEN TEKOJA . . . Jumalan nimissä.

Jumala YKSIN on minut nimittänyt tehtävääni 12.06.2015 alkaen . . . TOTEUTAN . . . SIIS . . . Jumalan tahtoa . . . edustan Kaikkivaltiasta Jumalaa.

--------

TODISTAN - JUMALAN - OLEMASSA OLON . . . TEKEMÄLLÄ IHMEPARANTUMISIA.

SAMALLA TODISTAN - RAAMATUN - TAPAHTUMIA TOSIKSI . . . TEKEMÄLLÄ IHMEPARANTUMISIA.

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Palaan asiaan . . . :)

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

3. Rakas uskonveljeni "raamatusta" ! (??? TULEVA TYÖPARINI ???)

Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!

TUOTAKAAN edellistä lausetta et enää ymmärrä, olet niin HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!

NIMIMERKKI: "raamatusta" = nytttenolet = jeepjep (tässä koko keskustelussa)

--------------------------------------------------------------------------

EILEN - KESKUSTELUSSA: >Miksi tuot pahaa palstalle?<

LUULIT: sinettisormus7 = Jumalan_henkäys = minä

NIMIMERKKI: "raamatusta" = etttänäin = ettttänäin =soriepäilystänii = jookyllä = teinteille = biiisii = biisiä = nyttenolet

----------

etttänäin

27.9.2015 12:11

sitten???

oletko muuten sinettisorumuksenkin takana? ;)

koska sinetti nimimerkin opetus ja puhe muuttui ihan erillaiseksi mitä paiviikkoa sitten!

enkö sanonut että täälläkin meno tulee meneemääm viel pahemmaksi! ;)

miksi vyörytät palstaa?

Jumalan_henkäys

Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !

ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . . ;)

JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !

Olet ?TYÖPARINI?, mutta et voi vielä HYVÄKSYÄ minua, koska . . . MINÄ EDUSTAN JUMALAA MAAN PÄÄLLÄ ja myös tällä palstalla.

******** VASTAAN tuohon yhteen kysymykseen:

"kysyn edellennkin sinulta kuka on Herrasi ja kuka käskee sinua?

en edelleenkään pelkää sinua ja kumarra sinua ja ota yhtään käskyä sinulta...! :)"

--------------------------------------------------------------------------------------------

EDUSTAN JUMALAA . . . MAAN PÄÄLLÄ . . . :)

KUN TULEN JULKISUUTEEN - EDUSTAN JUMALAA . . .

. . . PUHEILLANI JA TEOILLANI . . . KAIKKIALLA MAAN PÄÄLLÄ !

TAPAAN PAAVIN JA MUITA . . . JUMALAN EDUSTAJANA . . . :)

Jumala YKSIN on minut nimittänyt tehtävääni 12.06.2015 alkaen . . . TOTEUTAN . . . SIIS . . . Jumalan tahtoa . . . edustan Kaikkivaltiasta Jumalaa.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

4. Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Kaikki viestini täällä ovat Jumalan määräämiä ja ne kirjoitetaan Jumalan kanssa yhdessä ---> OSA VIESTEISTÄNI ON SUORIA JUMALAN ILMOITUKSIA, ja siten Pyhiä, joten niitä ei saa muokata tai osaa tekstistä irrottaa erilleen asiayhteydestänsä.

Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .

******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********
    -------------------------------------------------------------------------------------

VAIHDAT JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSET KAIKKI !!!

KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !

ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . . ;)

JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !

KIRJOITIN: "Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle !!!"

Vertaa näitä kahta viestiä (päivämääriä) ja LOPETA myös NIMIMERKKINI HERJAUS tai muuten et voi tehdä töitä Jumalalle . . . :)

KIRJOITIN: "Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon."

---------------------------------------

Jumalan_henkäys

25.9.2015 22:00

Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

---------------------------------------

Jumalan_henkäys

26.9.2015 13:02

Et saa ahdistella täällä ketään . . . SUOMEN PAPIT SINÄ KOHTA TUOMITSET !

Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon.

Jumalan mukaan, Jarmo edustaa tällä palstalla . . .

. . . NÖYRYYTTÄ . . . Jumalan syvin olemus . . . Jumala on ITSE NÖYRYYS . . . :)

. . . Jumalan tahdon noudattamista . . . Tempaus oli - Jumalan Tahto - JARMOLLE.

KOITA HILLITÄ ITSESI . . . hieman nöyryyttä ja kärsivällisyyttä . . . ;)

******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:

"mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"

Miten TEHTÄVÄ voi olla EPÄONNISTUNUT, ennen kuin se on edes ALKANUT ?

Olemme vasta aloittamassa . . . tekemässä alkuvalmisteluja !

Jumalalla on hieno suunnitelma . . . niin hieno, että ihminen ei pysty sellaista vähäisellä älyllään kehittelemään.

Siinä suunnitelmassa - koko maapallo - on . . .

. . . Jumalan SANAN julistuksen kohteena.

EIKÄ haittaa, vaikka osa Jumalan sanasta menisi avaruuden puolelle, jos siellä joku meitä kuuntelee . . . ;)

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on lähetyskäsky suoritettava loppuun.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13838716/jumalan-sanan-puhdistava-vaikutus#comment-80944269

5. Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa - kun sen aika on täysi. Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut. SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

"Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit? Olitko täällä jo vuonna 2010?"

EN OLE KOSKAAN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT TÄNNE, ja nytkin vain KESKUSTELUUN: >uskonnot-ja-uskomukset/profetiat<

Jouni Ylönen

Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

Jumalan_henkäys 13.8.2015 14:01

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80304051

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa - joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

MESSIAS on tulossa . . . valmistelen Jeesus Kristuksen toista tulemista.

MESSIAS SAAPUU = VIHON VIIMEINEN TEMPAUS, sitä valmistelemme !!!

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

******** NÄIN TULEE TAPAHTUMAAN 2015-16********

TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

6. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

Et saa ahdistella täällä ketään . . . SUOMEN PAPIT SINÄ KOHTA TUOMITSET !

Jarmon jätät myös rauhaan . . . Jumala on hyvin mieltynyt Jarmoon.

Jumalan mukaan, Jarmo edustaa tällä palstalla . . .

. . . NÖYRYYTTÄ . . . Jumalan syvin olemus . . . Jumala on ITSE NÖYRYYS . . . :)

. . . Jumalan tahdon noudattamista . . . Tempaus oli - Jumalan Tahto - JARMOLLE.

KOITA HILLITÄ ITSESI . . . hieman nöyryyttä ja kärsivällisyyttä . . . ;)

******** Vastaan tuohon yhteen kysymykseen:

"mitä sitten uskostaosattomat ettekö nytten ole epäonnistuneet tehtävässänne?"
    Miten TEHTÄVÄ voi olla EPÄONNISTUNUT, ennen kuin se on edes ALKANUT ?

Olemme vasta aloittamassa . . . tekemässä alkuvalmisteluja !

Jumalalla on hieno suunnitelma . . . niin hieno, että ihminen ei pysty sellaista vähäisellä älyllään kehittelemään.

Siinä suunnitelmassa - koko maapallo - on . . .
    . . . Jumalan SANAN julistuksen kohteena.

EIKÄ haittaa, vaikka osa Jumalan sanasta menisi avaruuden puolelle, jos siellä joku meitä kuuntelee . . . ;)

---------------------------------------------------------------------

7. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

Meistä piti tulla työpari, mutta ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

******** KIRJOITIT:

mikä sinulla on muita vastaan olemeko me tehneet sinulle jotain väärää?

oletko muuten Jumalan_Henkäys nimimerkin takana?

koska olen laittanut merkille että monessa nimimerkissä on tommonen viiva jota käytät...

eli esim he-man sitten on adam-and-eve ja monia muita sovelluksia mutta kaikissa on aina tuo viiva jotenkin....

olen tämän viiva jutun löytänyt jopa maailman menoakin palstalta ja muilta uskonnottomilta palstoilta oletko niilläkin palstoilla joku asiantuntia joka tieää kaikesta kaiken kun joskus olin lääke palstalla kirjoittelee niin siellä oli ihan samanlainen tyyppi kuin sinä joka oli tietävinään kaiken kaikesta... :)

monella palstalla oikein vaikutat?

eli onko sinulla myös pilkka nimimerkkikin kuten he-man? koska monessa ketjussahan tämä he-mannikin on jossa sinä kirjoitat joka huutelee mitä satuu ja kaikken silmiin pistävintä siinä on se että kirjoitustyylinne on sama et sinä mitenkään kirjoitus tyyliäsi pysty peittämään... ;)

käskeeö Herra sinua pilkkaamaan ja siunaamaan + opettamaan ja haukkumaan muut + tuomitsemaan?

ONKO tuo kaikki vuodatus, vain ja ainoastaan . . . MINULLE ?. . . :)

Jos on, NIIN MISTÄ MOINEN KUNNIA ?

VAROITUS:

NIMIMERKKI ---> Jumalan_henkäys . . . EDUSTAA JUMALAA.

ÄLÄ VAAN MENE SOLVAAMAAN TÄTÄ NIMIMERKKIÄ . . .

. . . Jumala voi SUUTTUA PUOLESTANI !

Jouni Ylönen

8. Rakkaat uskonveljet !

TÄMÄ KOSKEE AIVAN KAIKKIA IHMISIÄ:

Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen

Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

------------------------------------------------

EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . JUMALAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !

------------------------------------------------------------------------

Jumala on ILMOITTANUT . . .

. . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

---------------------------------------------------------------------------

9. Rakkaat uskonveljet !

Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.

EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . JUMALAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !

. . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

10. Rakkaat uskonveljet !

11. Rakkaat uudestisyntyneet siskot ja veljet !

******** Jumalan tahto ********

Meidän tehtävämme on . . .

. . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Kun nuo on todistettu, niin on helpompaa . . .

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------