Vapaa kuvaus




https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

  1. Työn puitteissa joudun usein soittamaan juuri tuohon numeroon.
    Onnekseni yleensä kestää vain muutamia minuutteja kun saan avun paikalle.
    Tuskaisimpia odottaa nuo minuutit ovat silloin kun vieressä on henkilö, jonka hengityksessä on ongelmia.

    Tietoiskuja esimerkiksi aivoverenvuodon oireista saisi näyttää useammin televisiossa, että joka mies tietäisi ja tunnistaisi oireet ja osaisi toimia nopeasti.

    Tänään haluaisinkin saada 112 kautta ambulanssin nopeasti paikkaan, jossa nuori työikäinen ihminen saa aivoinfarktiin. Niissä tapauksissa nopea hoitoon pääsy ja auttajien ammattitaito tärkeää.
  2. Se ja sama,
    kunhan kirjoitellaan...

    Toivottavasti laittavat sen ruksin, että kun sivun aukaisee niin aina on kirjautuneena,
    voihan se jossain jo nytkin olla, vaan näillä rilleillä ei tahro kaikkia ruksattavia huomata.