Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Poika-01
profiilit
Poika-01
Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei google sitä estä. Autisti.
12.01.2016 20:01
http://lmgtfy.com/?q=Islamic+State+of+Iraq+and+Syria
siinä kaipaamasi linkki. Painu nyt vittuun.
12.01.2016 01:11
Aivan. ISIS taas ei omaa materiaaleja, eikä kykenisi valmistamaan varmatoimista pommia, tai tapaa saada se kohteeseensa.
10.01.2016 00:24
Ensimmäinen ja toinen maailmansota oli pikkurähinöitä verrattuna ydinsotaan. Ydinsodassa on se ero, että kaikki tietää aidosti häviävänsä joka tapauksessa, eikä taktiikka vaikuta. Ammutaan koko arsenaali ulos ja kohteeseen ja odotetaan. Joko voitto tulee, tai vihollinen ehtii laukaista vastahyökkäyksen, joka tuhoaa aloittajamaan. "Voiton" onnistuessa muut maat todennäköisesti laskevat sodan aloittaneen maan vaaraksi, ja näännyttävät tai tuhoavat sen.
Tämän takia kukaan ei halua aloittaa ydinsotaa, aseistus on aloitteeseen vastaamista varten.
10.01.2016 00:21
Suomeen ei tuu paljoo muita ongelmia ku mahdolline jääkausi ja energiapula.
Muistakaa vaan pysyä säteilyn ulottumattomissa (maailman suurin ydinase, Tsar Bomba: 55km säteellä olevat talot tuhoutuivat, lämpöpulssin vaikutukset havaittavissa 270km päässä, alle 100km päässä oleville olisi syntynyt 3. asteen palovammoja, shokkiaalto rikkoi ikkunoita vielä 900 km päässä.) vois olla suositeltavaa pysyä n. 300 kilometrin päässä mahd. kohteista kuten Pietari, Petroskoi ja Murmansk. Norjaan kannattaa pitää samanlainen etäisyys.
Ydinsotaa ei kuitenkaa tule.
06.01.2016 18:24
Ok, no onnittelut suhteesta.
06.01.2016 17:38
Lol.. Noin pienil perusteluil tms. vaikutat pienelt lapselt joka ei saanu kaupasta karkkii ku halus... Et vähä parempaa kirjotusta vois odottaa jos oot iha tosissas...
Positiivista: Muistit välimekit.
06.01.2016 17:35
Siis ei millää pahalla, mut täähä on naurettavaa. Jos oot oikeesti nii kokematon että uskot ku joku tyyppi kertoo sulle että toinen tyyppi pitää susta nii kyl sä vähä kokemusta kaipaat.
Yritä kestää.
06.01.2016 02:03
Ei millää pahalla, mut sä oot aika hankala täs asias. Sulle on annettu monta hyväää syytä elää. Jos viittisit AIDOSTI kuunnella, ja HARKITA asiaa, etkä vaan keskittyis keksimää syitä sille miks se ei kävis vaan sun pitää kuolla, ja haukkumaan kommentteja jotka antaa sulle syitä elää.
Nyt sä haluat haukkua mut maahan sanomalla että mä oon tyhmä (tms), enkä tiedä miltä ihmisestä voi tuntua. Sä oot väärässä. Oon käyny saman läpi. Oon ajatellu asiaa ennen, sen aikana ja jälkeen. Tiedän et ihmisellä on tapana haudata ittensä piiloon avulta ja tunkee korviinsa nii iso kasa omia väitteitä ja vastustaa kaikkia muita mielipiteitä. Apua tulee pyytäneeks jollain tavalla, mutta potkii avuntarjoojat jokeen. Se on luonnollista. Älä silti tee sitä. Kuuntele niitä jotka ei haluu sun kuolevan. Sä et oo välttämättä kovin arvokas muiden SILMISSÄ. Mut ihmiselämällä on nimeämätön, suuri arvonsa. Sen tunteminen ympärillään ja toisissa on vähä niinku rikkaus: sitä ei arvosta ennenku sitä menettää.
Eli älä nyt tapa itseäsi, se menee ohi muutamassa vuodessa, jos ei nii hanki sitä apua joltain, äläkä kieltäydy tarjouksista ja kannustuksesta.
Onnea peliin!
PS. Jos kuitenkin päädyt tappamaan itses, mikä on tosi surullista, jos se tapahtuu, niin:
1. Tapa ittes tavalla, josta mahollisimman harva muu joutuu kärsimään. Kukaan ulkopuoline (esim. junan tai bussin kuljettaja) ei saa kärsiä.
2. Tee se niin kivuttomasti ku voit, ja varmista et kuolet nopeesti ilman kitumista, ja pidä huoli siitä ettet selvii, koska jos se yritys jättää vielä muutaki isoa ku henkiset jäljet, sun elämäs on varmasti helvettiä sen jälkeen.
06.01.2016 01:55
Hanki elämä ku viel voit...
JA LAPSET ULOS TÄÄLTÄ, KIITOS. MYÖS ALOITTAJA.
05.01.2016 00:40
Siis varmaa hämmentyisin aik paljo mut ei se mua varmaa haittais.. Kiva se ois tietää et oon ok edes jonku mielest :D
05.01.2016 00:27
Ainaki pienet tehot taitaa olla siviililentäjillä ok. Armeijasta en tiedä yhtään. Mut iteki oon kyllä aina halunnu lentää, mut sit huomasin et mun muisti ei meinaa riittää ku yksinkertasiin lentokoneisii, ja jos armeijassa haluis lentäjäks nii pitäs olla oikeesti motivaatioo liikkua.
02.01.2016 04:41
Niistä joil on massii, lihaksii ja se vitun "swag"-"tyyli"+muu massapaska... nii ja muidta sit et jos ei oo joka viikko varaa viedä tyttöö leffaan ni ei mahollisuuksii
T. Kokemusta tarpeeksi..
02.01.2016 01:52
Siis sähä oot aika tavallise pitune
T. 13v 180 (nyt vähä enemmä)
02.01.2016 01:44
Paskat... Tsekkaa steamist jotai parempaa siel taitaa olla ale 4.1.2016 asti
27.12.2015 23:48
Jumala teki ihmisestä virheellisen, olennon joka voi langeta "syntiin" jumala ei myöskään luonut ihmistä joka uskoisi automaattisesti. Nyt se rankaisee ihmisiä omista virheistään.
Ja katso maailmaa.. näet tuhansia köyhiä, jotka uskoo sydämestään ja toimii niin hyvin kuin voivat.. miksi jumala antaisi heidän kärsiä?..
24.12.2015 02:49
Ur boring m8..
Viittikkö ettii uuden keskustelun trollattavaks?
21.12.2015 02:53
Jep. Ja ripustaa sut sun surkastuneista kalleuksista rautalangalla kuuseen ja polttaa koko paska :)
21.12.2015 02:25
Elikkäs: Mitä jos säki 12v munaton hinttari menisit vaan juomaan sitä ES:ää ja lähtisit täältä. Kato tänne ei kuulu täysin aivottomat paskat. Ja se animepervo "lolihentai" voi mennä myymään itteään vanhoille karvasille läskeille, koska ei keneltäkää muulta saa. Nii ja jos teillä trollit ette oikeesti keksi parempaa tekemistä nii sitokaa jalkoihinne 40 kiloo terästä ja hukuttautukaa. Saisitte maistaa edes kerran oikeeta elämää ja kaikki olis ilosempii :)
21.12.2015 02:21
Aand here we go again :)
21.12.2015 02:12
12 / 20