Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

381

  1. Ei millää pahalla, mut sä oot aika hankala täs asias. Sulle on annettu monta hyväää syytä elää. Jos viittisit AIDOSTI kuunnella, ja HARKITA asiaa, etkä vaan keskittyis keksimää syitä sille miks se ei kävis vaan sun pitää kuolla, ja haukkumaan kommentteja jotka antaa sulle syitä elää.

    Nyt sä haluat haukkua mut maahan sanomalla että mä oon tyhmä (tms), enkä tiedä miltä ihmisestä voi tuntua. Sä oot väärässä. Oon käyny saman läpi. Oon ajatellu asiaa ennen, sen aikana ja jälkeen. Tiedän et ihmisellä on tapana haudata ittensä piiloon avulta ja tunkee korviinsa nii iso kasa omia väitteitä ja vastustaa kaikkia muita mielipiteitä. Apua tulee pyytäneeks jollain tavalla, mutta potkii avuntarjoojat jokeen. Se on luonnollista. Älä silti tee sitä. Kuuntele niitä jotka ei haluu sun kuolevan. Sä et oo välttämättä kovin arvokas muiden SILMISSÄ. Mut ihmiselämällä on nimeämätön, suuri arvonsa. Sen tunteminen ympärillään ja toisissa on vähä niinku rikkaus: sitä ei arvosta ennenku sitä menettää.

    Eli älä nyt tapa itseäsi, se menee ohi muutamassa vuodessa, jos ei nii hanki sitä apua joltain, äläkä kieltäydy tarjouksista ja kannustuksesta.

    Onnea peliin!



    PS. Jos kuitenkin päädyt tappamaan itses, mikä on tosi surullista, jos se tapahtuu, niin:
    1. Tapa ittes tavalla, josta mahollisimman harva muu joutuu kärsimään. Kukaan ulkopuoline (esim. junan tai bussin kuljettaja) ei saa kärsiä.
    2. Tee se niin kivuttomasti ku voit, ja varmista et kuolet nopeesti ilman kitumista, ja pidä huoli siitä ettet selvii, koska jos se yritys jättää vielä muutaki isoa ku henkiset jäljet, sun elämäs on varmasti helvettiä sen jälkeen.
  2. Aand here we go again :)