10-14

10-14 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Purjeveneilijä.

Liittynyt 10v sitten
51 aloitusta · 2593 kommenttia
Huijaamista+olisi+se,+että+peliin+ei+sovelleta+ilmoitettuja+sääntöjä,+esimerkiksi+se+tälläkin+palstalla+usein+väitetty+fuskaus+itse+arvonnassa+olisi+huijausta.++Mihin+et+usko?++Siihenkö,+että+alavoittojen+pienentäminen+johtuu+päävoittoon+panostamisesta?++Luultavasti+se+on+totta,+vaikka+pitäisi+mennä+vielä+pidemmälle,+päävoiton+pitäisi+olla+aina+vähintään+1,5-2+miljoonaa.++Se+raha+tietysti+otetaan+alavoitoilta.Vai+onko+uskonpuutteesi+kohde+se,+että+ihmiset+haluavat+nimenomaan+isoa+päävoittoa?++Minä+uskon+sen+olevan+totta,+ei+ole+todennäköistä,+että+Veikkaus+kohdentaisi+voitonjakoa+tietoisesti+tavalla,+joka+heidän+omien+markkinatutkimustensa+mukaan+on+heille+epäedullinen.++Ja+todistaahan+tuosta+jo+sekin,+että+pelaaminen+kiihtyy+potin+kasvaessa.Se+voi+olla+totta,+että+Veikkaus+palauttaa+pelaajille+vähemmän+kuin+joku+toinen+peliyhtiö.++Mitä+sitten?++Veikkaus+on+olemassa+eräänlaisena+verottajana+ja+minulle+pelaajana+ja+veronmaksajana+se+on+aivan+OK.++Jos+sinua+ei+miellytä,+lopeta+pelaaminen+ja+pidä+suusi+kiinni.++Kaikkialla+maailmassa+valtiot+saavat+vapaasti+päättää,+kenen+sallivat+järjestää+rahapelejä+vai+sallivatko+sitä+ollenkaan+eikä+siinä+ole+mistään+ihmisoikeudesta+kyse.
Just+näin.