Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Kelmulla nuoleminen ei edes ole suuseksiä, eikä voi verratakkaan siihen.
    Yhtä hyvin voit pyöritellä sormenpäällä kun se kelmu estää kuitenkin kaiken oleellisen.

Ja minä voin miehenä vakuuttaa, että kalu kyllä huomaa eron.

Ikänä en olisi niin lapsellinen, että lähtisin naurettavalla kelmulla kenenkään pillua nuolemaan.

No minun partnerit kun ovat olleet neitseellisiä, niin minulla ei ole tuota ongelmaa kuin tavan ihmisillä. Ollaan voitu rakastella ilman suojaa kaikin tavoin ilman tauti riskiä.
  2. No sinä olet tuossa väärässä ja selvästi imenyt itseesi kaiken sen, minkä valtamedia on sinulle kertonut.

Ei Venäjä tarvitse mitään yhtään keneltäkään. Myös Venäjä ottaa käskyt vastaan "ylempää".
    Kuten Putin ihan itsekkin sanoi: Meiltä pyydettiin järjestämään uusi Maailmanjärjestys ja tätähän he nyt siellä ajavat kun se on heiltä tilattu. Hoitavat omaa rooliaan tässä näytelmässä.
    Esim. Suomen presidentti on tiennyt uudesta maailmanjärjestyksestä vuosikausia ja puhunut siitä julkisesti.
    Wef:n agendaan suosittelen tutustumaan.

Wikissä sanotaan näin:

Teot

Teorian mukaan uuden maailmanjärjestyksen voimat ovat vastuussa lähes kaikista 1900-luvun suurista sodista sekä taloudellisista onnistumisista ja kurimuksista, joista heidän myös väitetään hyötyneen suuresti. Näihin tapahtumiin on luettu muun muassa Venäjän bolševikkivallankumous, 1930-luvun lama, ensimmäinen ja toinen maailmansota, kylmä sota sekä Neuvostoliiton hajoaminen. Nälänhätien, tautien ja aids-epidemian on väitetty olevan uuden maailmanjärjestyksen aseita, joilla he kontrolloivat maailman väestöä ja vähentävät näin rajallisiin luonnonvaroihin kohdistuvaa painetta. Yhdysvalloissa tapahtuneiden terrori-iskujen tarkoituksena taas on väitetty olleen sotatilalakien oikeuttaminen. Jotkut kutsuvat YK:n valtuuttamaa Persianlahden sotaa ensimmäiseksi avoimesti uuden maailmanjärjestyksen sodaksi, koska silloinen Yhdysvaltain presidentti George H. W. Bush käytti kyseistä termiä puhuessaan kongressille.[1]
    Menetelmät

Teorioiden mukaan uuden maailmanjärjestyksen käyttämiä menetelmiä totalitaristisen järjestelmän käyttöönoton turvaamiseksi ovat muun muassa informaation kontrolloiminen, kansalaisten joukkovalvonta, kielenkäytön hallitseminen, sananvapauden rajoittaminen, kemikaalinen kontrolli ja väestön vähentäminen. Monelle tällaiselle toimenpiteelle on saatu vähemmän tiedonhaluisten kansalaisten tuki kutsumalla niitä ”suojeluksi” terrorismilta, rikollisuudelta tai tautiepidemioilta.[2]

--> Näen kaiken tämän tapahtuvan.
  3. Voi hyvänenaika sentään..
    Bakteerikammo vain kun ihmisiä kuolee järjetön määrä vuosittain hpv: n aiheuttamiin syöpiin...Tajuatko sä, että hpv on paljon vaarallisempi tauti kuin vaikkapa hiv sen yleisyyden vuoksi.....

"Mikä aiheuttaa kohdunkaulan syövän?

HPV:n aiheuttama pitkittynyt infektio on kohdunkaulan syövän suurin riskitekijä. Tietyt HPV-tyypit luokitellaan suuren riskin HPV-tyypeiksi, joilla on suurempi riski aiheuttaa solumuutoksia ja kehittyä syöväksi. Muita riskitekijöitä ovat aikainen yhdyntöjen alottaminen, useat seksikumppanit, muut gynekologiset tulehdukset "

Syöpätapauksia löytyy muuallakin kuin kohdunkaulassa: ....Perseessä, nielussa, eturauhasessa jne.

Minäkö tässä hullu olen.......Minulla on tieto. Onko sinulla.
    Te tässä tyhmiä sokeita kanoja olette.

-Tieto lisää tuskaa!