Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi tai seksisuhteeseen.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2343

1. Hmm..+No+monet+ihmiset+pitävät+vaihtelustakin.+Ei+elämä+ole+niin+yksiselitteistä.Sehän+on+selvä,+että+kyllä+mies+naista+kaipaa+ja+läheisyyttäkin......Aloittajallahan+sitä+oli+tarjolla+kaksikin+kertaa+vkossa.+Tosin+eipä+se+haluton+pikapanoja+toivova+mahdollisimman+harvoin+toivova+nainen+mikään+herkku+varsinaisesti+siellä+sängyssä+ole?
  2. Jatkoa...Esim.+Tuo+avioliitto+alkaa+olla+nykypäivänä+jo+ihan+pekkä+vitsi..Avioerotilastoista+voi+jo+päätellä,+että+ei+sitä+kukaan+enää+nykyään+kunnioita+kun+ennen+se+oli+vielä+-Kunnes+kuolema+meidät+erottaa-+vakavasti+otettava+juttu.Nykypäivänä+ihmiset+vain+pyrkivät+hyötymään+taloudellisesti+tuon+liiton+kautta.+Muuta+merkitystä+sillä+ei+ole.-Itse+en+lähde+koskaan+avioliittoon.+En+näe+siinä+mitään+ideaa+kun+sitoutua+voi+ilmankin.Rakkaus:+++Tätäkin+voisi+kommentoida+siten,+että+tuota+sanaa+käytetään+ihan+liian+heppoisin+perustein+nykypäivänä..Useimmille+tuo+sana+lieneekin+pelkkä+sana+vailla+mitään+merkitystä.+-Hei+mä+rakastan+sua+ja+vuosi+eteenpäin+nää+ihmiset+ovatkin+jo+eronneet.++-Oikeastaan+nää+edellämainitut+asiat+jo+kuvaa+aika+hyvin+sitä,+et+miks+minua+ällöttää+sarja+parisuhteilijat..ns.+lainavaimot.++-+He+kuvittelevat+olevansa+jotain+arvokasta+kun+antavat+pillua+ainoastaan+ikäänkuin+ns.+parisuhteessa,+mutta+hei+mikä+vitun+parisuhde+se+vuoden+parin+vakipanoilu+suhde+on?....+++-Minusta+on+paljon+arvokkaampaa+kun+ihminen+sanoo+reilusti+nussivansa+fwb-suhteessa,+eikä+yritä+uskotella+olevansa+ns.+parisuhteessa+kun+ei+niitä+todellisia+tunteita+kerran+siellä+ole,+niin+se+ei+silloin+ole+parisuhde...Se+on+fwb-+suhde,+jossa+pyritään+ottamaan+selvää+josko+tästä+vielä+parisuhde+kehittyisi,+eli+tunteet+heräisi.+++++Ottakaa+käsitteet+haltuunne.-Ja+ei+minä+en+ole+aspergeri+vaikka+olenkin+rehellinen+sekä+itselleni,+että+kanssa+ihmisille+ja+vaikka+otankin+lääketiteelliset+tutkimukset+ja+faktat+vakavissaan+(lue+mun+profiili)++85%+ihmisitä+on+tutukimuksien+mukaan+saastuneita(lue+sairaita),+eli+heillä+on+sp-tauti.+-Tuo+kaveri,+joka+pyrkii+mustamaalaamaan+lienee+eräs+takiainen+sinkkupalstalta...-En+sanoisi+metsästäväni+neitseitä...+Paremminkin+niin,+että+tässä+post+apokalyptisessa+seksuaalisesti+saastuneessa+maailmassa+minun+on+mahdollista+tutustua+ainoastaan+neitseellisiin+naisiin+välttyäkseni+saastuttamasta+itseäni+näiden+sairaiden+ihmisten+kanssa...Toisin+sanoen+sana+"metsästää"+on+tässä+yhteydessä+kovin+yliampuvaa..-+Paremminkin+niin,+että+annan+neitseellisille+naisille+mahdollisuuden,+mikäli+ymmärtävät+minun+arvoni+tämän+kaiken+pinnallisen+paskan+ja++saastan+keskellä+minkä+maailma+pitää+sisällään+ja+osaavat+arvostaa+myöskin+terveyttä+kuten+itse+osaan.Niin+ja+sitten+vielä+se+piti+sanoa,+että+nykyään+ihmiset+pyrkivät+selittämään+kaikkia+omia+heikkouksiaan+sekä+lapsuudellaan,+muilla+ihmisillä+ja+heidän+toimillaan,+sekä++erilaisilla+huvittavilla+diagnooseilla...+Kaikki+tämä+vain+koska+ihmiset+eivät+halua+ottaa+vastuuta+omasta+itsestään+sekä+elämästään.
  3. Nyt+on+pakko+sanoo,+et+turhaampa+sitten+olet+avioliittoon+säästänyt+kun+ei+ne+sun+parisuhteet+näytä+kestävän...+Parisuhde+=+Sama+asia+kuin+avioliitto+ilman+taloudellista+sitoumusta..Luulisi,+että+tuollainen,+joka+on+avioliiton+nostanut+noinkin+korkealle+ottaisi+sitten+nämä+parisuhteensa+vakavasti...+Parisuhde+=+Loppuelämän+juttu..Muussa+tapauksessa+se+on+pelkkää+paskaa,+tai+sitten+ihan+fwb-juttuun+verrattavissa...Ei+yhtään+enempää,+vaikka+sellaista+itselleen+yrittäisikin+vakuutella.+Rakkaus+ja+ystävyys+=+kaksi+eri+asiaa.+++Yleensä+parisuhteeseen+lähdetään+rakkaudesta..++Rakkaus+=+Loppuelämän+juttu.-Itse+en+ole+koskaan+ollut+parisuhteessa.+Fwb-suhteessa+kylläkin.
  4. No+tuollaiset+bordellit+Suomessa+olisi+kuin+paluu+1800-luvulle...Sellaisesta+on+ihan+turha+haaveilla+kun+maailmalla,+sekä+etenkin+Suomessa+sivistys+vie+aivan+toiseen+suuntaan...+Ja+kyllä+huoraaminen+lisää+esimerkiksi+sp-tautien+levittämistä+ihan+selkeästi..Suomalaismiehet+hakevat+mm.+Hiv-+virusta+tänne+Suomeen+Venäläisiltä+huorilta..+-Seuraavaks+vedät+kortin+Suomalaisesta+terveydenhuollosta,+mutta+valitettavasti+riskitöntä+seksiä+saastuneiden/sairaiden+naisten+kanssa+ei+ole+olemassakaan..Mikään+kondomi+ei+suojaa+täydellisesti,+ellei+sitten+puhuta+kokovartalo+kondomista,+mutta+en+minä+ainakaan+ole+sellaista+vielä+nähnyt...Sen+lisäks+kondomi+saattaa+rikkoutua,+jolloin+saat+taudin.++Huorat+kokevat+lukemattomia+kertoja+asiakkaita,+jotka+saattavat+aloittaa+kondomin+kanssa,+mutta+aivan+yllättäen+vetävät+kondomin+pois+sen+puolivelttonsa+päältä+ja+panevatkin+lupaa+kysymättä++paljaalla..Näin+huorat+saavat+yhä+uudelleen+kaikenlaisia+sp-tauteja....Yksinkertaisten+ihmisten+kanssa+toimiessa+nämä+asiat+eivät+koskaan+mene+oppikirjan+mukaisesti!+Kaikki+maksulliset+ovat+saatuneet.Jokainen+joka+on+seksiä+harrastanut,+niin+ymmärtää,+että+siinä+eritteet+vaihtuvat+ja+täydellinen+suojautuminen+on+äärimmäisen+haastavaa+kondomista+huolimatta+...Pillunesteet+sisältävät+viruksia+ja+ihmiset+koskevat+toisiaan,+sitten+itseään.+Ei+tarvita+edes+yhdyntää+taudin+saadakseen.Työnnät+vain+sormesi+prostituoidun+pilluun+ja+sitten+kosketat+sillä++samalla+sormella+omaa+mulkkuasi+samalla+kun+asennat+kondomia....-+Tämä+sama+pätee+toki+myöskin+ihan+tavan+naisiin,+sekä+seksiin....Riskitöntä+seksiä+ei+ole+olemassakaan,+ellet+sitten+valitse+itsellesi+neitseellisiä+terveitä+naisia.