Ruuneman
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Kuka on tämän palstan Despootti?
Tällainen nimitys on annettu vanhalle palstalaiselle, ilmeisesti juuri minulle, ruuneperille. Ennen olivat keisarit ja7105Pyydän uskovia vastaamaan
Mihin joutuivat ne ihmiset, jotka syntyivät ennen tunnettujen uskontojen syntymistä. Joutuivatko nämä kaikki helvettiin40104Naisten päivänä
Tänäänonnaisten päivä ja toivotan onnea jokaiselle naiselle. Kirjoitin vuosia sitten runon, niin teen tänäänkin. Tämä4104Minkälaisia suomalaisia olemme
Muistan kuulleeni tai lukeneeni, että suommalaisia olisi lähinnä kolmenlaisia. Hämäläiset, savolaiset ja karjalaiset.4103Ryhmittyykö isis Eurooppaan.
Huomattavan paljon hyökkäyksiä on tehty Keski-eurooppaan, Englantiin ym. ja nyt Suomeenkin. Turun puukottajatkin olivat4102Se on jämpti 72 kpl
Niin, että mikä, kysytte? Kovia olettekin kysymään. Vastaaminen onkin sitten hyvinkin kyseenalaista. Kun on palstalla o3101Tervehdys kaikille!
Kirjoitin ihmisyyttä koskevan viestin. Ihmisyyden puute on suuri vaje jokaiselle ihmiselle, myös itselle. Vastakaikua k6101Ja keskustelu jatkuu
70 keskustelut vietiin HS:n kulttuurisiin ole, noin olen ymmärtänyt. Me tietämättömät poloiset jäimme jäljelle. Kohta k3100Palstakirjoituksesta
Meinasin kirjoittaa kokemuksistani ja näkemyksistäni, mutta kauhistuin. Oli kuin aivomyrsky oli ruvennut puhaltamaan pää5100Kummia ajatuksia eu-erosta.
Asiantuntijoiden käsityksistä on selvinnyt, että lirissä ollaan jos eu:sta erotaan. On kerrottu, että britanniassa äänes899Yritys palstarauhasta
Tämä palsta on ollut tulehtuneessa tilassa pitkään. Kun turhat erittelyt asioista ei tilannetta paranna ehdotan seuraa399Loukkaukset kopsanterilta.
Rennosti vaan! kirjoittaa kopsanteri Pilmari. Rennosti tosiaan ja monilla nikeillään. Omien törkeyksiensä hyväksikäyttö2098Nyt Kempeleesen, sanoi Juha Minnalle.
No mennään vaan jos se sinulle sopii. Eikös sinulla riitä noita ministerikiireitäkin tarpeeksi, kysyi Minna. Riittää hyv598Ajatuksia elämästä ym.
Palstalaisia kiinostaa jokin suurempi voima, jota sanotaan kosmiseksi ja meitä ympäröiväksi. Eräs asia on varma. Mitään698Asiaan ihmiset
Meidän pitää tuoda keskusteltavaksi sopivia asia-aiheita. Tyhjänpäiväisyyksiä vältettävä tai palsta kuolee. osaatte kyl598Uskoen tai ei!
Olen kirkkoon kuuluva, mutta uskon tuskin Jumalan olemassaoloon. Raamattu on tehty joskus oppimattomille ihmisille, suur198- 497
Ajassa liikkuvaa jatapahtuvaa, terrorismi.
Terrorismi on tullut tutuksi iskuineen. Iskut vaikkapa Pariisissa ja Brysselissä ovatollet kauhistuttavia ja tuhoisia.697Väkivalta tv-viihteenä
Olen päätynyt joskus seraamaan mtv 3:n elokuvia. Ei voi olla sattumaa, että jokainen elokuva on täynnä niin kuvottavaa v2197Kun keskustelu on kuollut
Otsikko on totta vaikka toisinkin väitetään. Erikoisen hyvin muistan alkuajat, johon liittyi monia tuttuja, hyviä ihmisi1597