Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Leipä miehen tiellä pitää

    Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri
    70 plus
    3
    32
  2. Mistä keskustellaan

    Tämä palsta on ollut pitkään kriittisessä tilassa. Nyt uuteen alkuun, uusin voimin
    70 plus
    0
    32
  3. Tervehdys itsenäisyyspäivänä

    Hyvää satavuotiasta Suomea
    Ikäryhmät
    0
    32
  4. Kokoomus ei ole turvamme

    Kokoomus pelasti valkoisten voimin Suomen kommunismilta,ei muuta
    Yhteiskunta
    1
    31
  5. Keitä ovat ässätollot?

    Nimimerkki, barrikadeille, kirjoitti ässätolloista. Ilmiselvästi nimimerkki tarkoittaa kolmikkoa Sipilä, Soini ja Stub
    Ikäryhmät
    1
    31
  6. Viestit viedään käsistä.

    Kirjoitin hiukan kriittisesti, niin eikös mitä. Viesti lähti käsistä hevon perkuuseen.
    70 plus
    0
    31
  7. Tervetuloa uusi aika, parempi ja ystävällisempi

    Ei ollut mennyt suuri ja hyvä, ei nasta vaan oikein suuri ja paha vasta. Suurin ja jatkuvin palstariidoin, joista kärsi
    70 plus
    0
    31
  8. Entä jos ja kun?

    Täällä on keskusteltu uusista suunnitelmista ja jotakin ihmettelen minäkin. Joku halusi kieltää kaikki vieraat kielet.
    70 plus
    0
    31
  9. Kun on joka päivä syötävä

    Halpuutus on toisessa vaiheessa meillä Marketissa käydessäni kohtasin oho-ilmiön kun esillä oli ruoka-annoksia hintaan
    70 plus
    1
    31
  10. Sain hyvän lehden

    Sain postissa hienon lehden, Time. Suomeksi aika. Liitupaperille painttu ja sisältönä hyvät artikkelit. Hiukan harmitt
    70 plus
    0
    31
  11. Ruotsin kieli ja Suomen kestokyky

    Täällä on taisteltu suomen kielen Semasta, ruotsin kielen pakosta jne. satoja vuosia. No, jaa, ehkä vähän vähemmän, kau
    Ryhmät
    1
    30
  12. Mä varhain aamulla heräsin

    Mä varhain aamulla heräsin, heräsin oloon niin lokoon. Ajatukseni keräsin, mietin, saiskohan jotain kokoon Tuli mieleen
    Ikäryhmät
    0
    30
  13. Erisuuri palkka työllistäjänä

    Mieleeni on jäänyt kokeneen kommunistin toteamus; sama palkka kaikille on järjetöntä. Tuota asiaa rupesin pohtimaan ku
    70 plus
    0
    29
  14. Myöhäisen illan iso kysymys.

    Milloin ja missä olen pyytänyt, että päästäisiin eroon Pilmarista? Molemmat voimme, ja muutama muukin, hyvin kirjoittaa
    Ikäryhmät
    3
    29
  15. Mikä päivä tänään on?

    Maanantai tietysti, kaikkea sitä kyselläänkin. Ei ole ollenkaan niin naurettavaa kuin joskus ennen. Päivät ovat eläkeläi
    70 plus
    4
    28
  16. Pyyntö Pilmarille

    Olet useaan kertaan kertonut palstalla Frederikan viestin itsellesi. älä rupea Ruuneperin kanssa mihinkään! Kerro doku
    70 plus
    2
    28
  17. Kummia arvonimiä

    Pilmarista käytetään palstalla nimitystä Grand Old Man. Vanha suurmies suomeksi, jota ei tosin käytetä. Pilmari väitti
    70 plus
    0
    28
  18. Oma erinomaisuus tulee esiin

    sanoo Pilmari jo avauksessaan. Koko ketju on sitten omakehua.
    70 plus
    1
    27
  19. Kodinkoneiden ja laitteiden kestävyys.

    Kodinkoneiden kestoikä on huonontunut ja äläkkä seurauksena. Muisttteko Edisonin kehittämän sähkölampun? Minä muistan.
    70 plus
    6
    26
  20. Ampuisitteko?

    Katselen kauhuissani Syyrian sodan tapahtumia. Ei ole niinkään väliä vaikka joku puolikuollut äijänkääkkänä itkeekin, on
    70 plus
    2
    26