Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Teoreettinen ihmiskunnan suojelu
Pitäisi tehdä yhteinen Suuri Päätös Päätös sota-aseiden valmistamisesta ja sota-armeijoista. Edut: Säästyisi niin suur259Kodinkoneiden ja laitteiden kestävyys.
Kodinkoneiden kestoikä on huonontunut ja äläkkä seurauksena. Muisttteko Edisonin kehittämän sähkölampun? Minä muistan.658Minä ja tapani
En osaa mä ääntää inisten vaan karjua leijonan lailla. En osaa koskea hipaisten vaan rutistaa karhun lailla. Kun minua058Kiperät ajat Suomella
Vasta tapahtunut brittien brexit, eli ero EU:sta, heikentää Euroopan taloutta ja muutakin yhtenäisyyttä. Euroopan vahvin556Kysymys Pilmarille
Avaat viestejä ja kehoitat mukaan keskusteluun. Itse vastaat itsellesi ja muut haukut. Erikoista, eikö?156Kun Pilmari jyllää nikeillään
Vanhat viestit ja itse luodut väittelyt täyttävät palstaa. Palstan rikkaruoho rehottaa. Sama hulluus rehottaa 80 palsta056Mä varhain aamulla heräsin
Mä varhain aamulla heräsin, heräsin oloon niin lokoon. Ajatukseni keräsin, mietin, saiskohan jotain kokoon Tuli mieleen056Uudet brexit vaalit
Juuri kun saatiin kansanäänestys suoritettua ja siitä tuloskin, niin tämän aamun televisiossa esiintynyt suuri asiantunt155Nykyajassa mietittyä
Onko työ edelleen miehen kunnia? Noin oli ennen eikä siitä edes saanut kertoa. Kertominen olisi ollut työllä rehvastelu255Myöhäisen illan iso kysymys.
Milloin ja missä olen pyytänyt, että päästäisiin eroon Pilmarista? Molemmat voimme, ja muutama muukin, hyvin kirjoittaa355- 155
Kohta rahat loppuvat
Pitkät ja loputtomat riitakirjoitukset takaavat rahan loppumisen. Hetki vielä ja mainostulot 70 palstan osalta loppuv654Viestit viedään käsistä.
Kirjoitin hiukan kriittisesti, niin eikös mitä. Viesti lähti käsistä hevon perkuuseen.054Palaavatko pakkaset?
Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin. Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa.154Erisuuri palkka työllistäjänä
Mieleeni on jäänyt kokeneen kommunistin toteamus; sama palkka kaikille on järjetöntä. Tuota asiaa rupesin pohtimaan ku054- 154
En jaksa osallistua vihaviesteihin!
Yritän parhaan kykyni ja voimieni mukaan pitäytyä vain asiaviesteissä.1353Päiväys perjantaiile
Tällekin päivälle pitää yrittää sanoa jotain asiallistakin. Palsta menee piloille noissa "kuninkuusajoissa", joissa vaa553Leipä miehen tiellä pitää
Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri353Pilmarille tiedoksi
Älä koskaan enää rupea ehdottamaan ynnälaskua tai muuta alkeismatematiikkaa harjoiteltavaksi. Mene koirien haukkukilpa253