Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

1. Voitaisko kirjoittaa kommunismista?

On nobelistien palkitsemisen aika ja kirjallisuuden tai paremminkin kulttuurin palkinnon sai amerkkalainen rock- ja popl
    70 plus
    2
    65
  2. Kodinkoneiden ja laitteiden kestävyys.

Kodinkoneiden kestoikä on huonontunut ja äläkkä seurauksena. Muisttteko Edisonin kehittämän sähkölampun? Minä muistan.
    70 plus
    6
    63
  3. Kun on joka päivä syötävä

Halpuutus on toisessa vaiheessa meillä Marketissa käydessäni kohtasin oho-ilmiön kun esillä oli ruoka-annoksia hintaan
    70 plus
    1
    62
  4. Mä varhain aamulla heräsin

Mä varhain aamulla heräsin, heräsin oloon niin lokoon. Ajatukseni keräsin, mietin, saiskohan jotain kokoon Tuli mieleen
    Ikäryhmät
    0
    62
  5. Kohta rahat loppuvat

Pitkät ja loputtomat riitakirjoitukset takaavat rahan loppumisen. Hetki vielä ja mainostulot 70 palstan osalta loppuv
    70 plus
    6
    61
  6. Kiperät ajat Suomella

Vasta tapahtunut brittien brexit, eli ero EU:sta, heikentää Euroopan taloutta ja muutakin yhtenäisyyttä. Euroopan vahvin
    70 plus
    5
    60
  7. Kysymys Pilmarille

Avaat viestejä ja kehoitat mukaan keskusteluun. Itse vastaat itsellesi ja muut haukut. Erikoista, eikö?
    70 plus
    1
    60
  8. Kun Pilmari jyllää nikeillään

Vanhat viestit ja itse luodut väittelyt täyttävät palstaa. Palstan rikkaruoho rehottaa. Sama hulluus rehottaa 80 palsta
    70 plus
    0
    60
  9. Nykyajassa mietittyä

Onko työ edelleen miehen kunnia? Noin oli ennen eikä siitä edes saanut kertoa. Kertominen olisi ollut työllä rehvastelu
    70 plus
    2
    59
  10. Myöhäisen illan iso kysymys.

Milloin ja missä olen pyytänyt, että päästäisiin eroon Pilmarista? Molemmat voimme, ja muutama muukin, hyvin kirjoittaa
    Ikäryhmät
    3
    59
  11. Leipä miehen tiellä pitää

Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri
    70 plus
    3
    59
  12. Oma erinomaisuus tulee esiin

sanoo Pilmari jo avauksessaan. Koko ketju on sitten omakehua.
    70 plus
    1
    59
  13. Uudet brexit vaalit

Juuri kun saatiin kansanäänestys suoritettua ja siitä tuloskin, niin tämän aamun televisiossa esiintynyt suuri asiantunt
    70 plus
    1
    58
  14. Päiväys perjantaiile

Tällekin päivälle pitää yrittää sanoa jotain asiallistakin. Palsta menee piloille noissa "kuninkuusajoissa", joissa vaa
    70 plus
    5
    58
  15. Pilmarille tiedoksi

Älä koskaan enää rupea ehdottamaan ynnälaskua tai muuta alkeismatematiikkaa harjoiteltavaksi. Mene koirien haukkukilpa
    70 plus
    2
    58
  16. Iskikö isis taas?

Venäläinen lentokone matkalla Syyriaan juhlimaan on pudonnut Mustaan mereen. Olen huomautellut uutisten kertauksista tää
    70 plus
    0
    58
  17. Viestit viedään käsistä.

Kirjoitin hiukan kriittisesti, niin eikös mitä. Viesti lähti käsistä hevon perkuuseen.
    70 plus
    0
    58
  18. Sain hyvän lehden

Sain postissa hienon lehden, Time. Suomeksi aika. Liitupaperille painttu ja sisältönä hyvät artikkelit. Hiukan harmitt
    70 plus
    0
    58
  19. Erisuuri palkka työllistäjänä

Mieleeni on jäänyt kokeneen kommunistin toteamus; sama palkka kaikille on järjetöntä. Tuota asiaa rupesin pohtimaan ku
    70 plus
    0
    58
  20. Tervehdys itsenäisyyspäivänä

Hyvää satavuotiasta Suomea
    Ikäryhmät
    0
    58