Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Kodinkoneiden ja laitteiden kestävyys.
Kodinkoneiden kestoikä on huonontunut ja äläkkä seurauksena. Muisttteko Edisonin kehittämän sähkölampun? Minä muistan.651Pieni pyyntöni Ladyt ja tytöt
Älkää nyt enempää kuormittako Pilmaria hempeillä viesteillänne. Postilaatikon pohja ei kestä.451Kysymys Pilmarille
Avaat viestejä ja kehoitat mukaan keskusteluun. Itse vastaat itsellesi ja muut haukut. Erikoista, eikö?151Kun Pilmari jyllää nikeillään
Vanhat viestit ja itse luodut väittelyt täyttävät palstaa. Palstan rikkaruoho rehottaa. Sama hulluus rehottaa 80 palsta051Terveiset Pilmarille
Saat aktiivisilla asiattomuuksillasi palstan tuhoutumaan. Palsta on kohta täynnä jumalanpalveluksia tai niihin liittyvää549Teoreettinen ihmiskunnan suojelu
Pitäisi tehdä yhteinen Suuri Päätös Päätös sota-aseiden valmistamisesta ja sota-armeijoista. Edut: Säästyisi niin suur249Viestit viedään käsistä.
Kirjoitin hiukan kriittisesti, niin eikös mitä. Viesti lähti käsistä hevon perkuuseen.049- 149
Erisuuri palkka työllistäjänä
Mieleeni on jäänyt kokeneen kommunistin toteamus; sama palkka kaikille on järjetöntä. Tuota asiaa rupesin pohtimaan ku048Mä varhain aamulla heräsin
Mä varhain aamulla heräsin, heräsin oloon niin lokoon. Ajatukseni keräsin, mietin, saiskohan jotain kokoon Tuli mieleen048Kohta rahat loppuvat
Pitkät ja loputtomat riitakirjoitukset takaavat rahan loppumisen. Hetki vielä ja mainostulot 70 palstan osalta loppuv648Minä ja tapani
En osaa mä ääntää inisten vaan karjua leijonan lailla. En osaa koskea hipaisten vaan rutistaa karhun lailla. Kun minua048Kun voimat loppuvat
Tuo "kädet riisuttuna" on kuin jonkun muun viesti. En tunnista siitä itseäni. Se on kuin jonkun muun kirjoittama tai ole048Päiväys perjantaiile
Tällekin päivälle pitää yrittää sanoa jotain asiallistakin. Palsta menee piloille noissa "kuninkuusajoissa", joissa vaa547Leipä miehen tiellä pitää
Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä. Itse olen suuri347On hyvä hetki arjessa
Palsta on rauhallinen ja ystävällinen. Näin ei ole aina ja tämä on hyvä muistaa. Kerätään hetkistä voimia ja hyvää mielt047Iskikö isis taas?
Venäläinen lentokone matkalla Syyriaan juhlimaan on pudonnut Mustaan mereen. Olen huomautellut uutisten kertauksista tää047Palaavatko pakkaset?
Uutisissa mainttiin sana pakkasennätys. Oikein ikiaikainenko, tuskin. Entistenlaisten kylmien palaamiseen ei voi uskoa.147Myöhäisen illan iso kysymys.
Milloin ja missä olen pyytänyt, että päästäisiin eroon Pilmarista? Molemmat voimme, ja muutama muukin, hyvin kirjoittaa346Nykyajassa mietittyä
Onko työ edelleen miehen kunnia? Noin oli ennen eikä siitä edes saanut kertoa. Kertominen olisi ollut työllä rehvastelu245