Nyt lähti! Olen 34-vuotias perheellinen mies Itä-Helsingistä. Kesälomalla olen aloittanut tavoitteellisen harjoittelun täydellisen muutoksen aikaansaamiseksi. Tämä tekeminen ja tuloksentavoittelu e i s a a jäädä kesään ja hyviin keleihin.
Siksi kuulutankin juuri Sinut mukaan. Voit olla mies, tai nainen. Olet todennäköisesti samassa tilanteessa, jossa olet kyllästynyt itseesi ja vuodesta toiseen junnaavaan kausiluontoiseen innostukseen. Se nyt vaan on todettava: Ei tämä yksin onnistu! Tehdään tämä yhdessä. Kunnon treeniseuraa - kirjaimellisesti ja tilivelvollisuutta toisillemme ja tuloksia. Kumpikaan tai kukaan ei jää yksin.
Olen alkanut seurata ennen kaikkea ravintoa ja tietysti vaativaa harjoitteluohjelmaa, joka vie kolme kertaa viikossa tunnin aikaa. Laitahan mailia jos haluat liittyä mukaan aatteeseen, tehdä tuloksia yhdessä ja saada aikaan todellinen muutos kehossa, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Mä tarvitsen sua ja niin toivottavasti sinäkin minua! Kirjoita mulle: [email protected] / Kimi.
Wanted: Treenikaveri totaaliseen muutokseen
Kimi kuntoilija
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181