Jokainen ihminen koostuu erillisistä tihentymistä jotka muodostavat yhden ihmisen / tihentymän.
Jokaiseen ihmiseen / tihentymään kohdistuu aina ulkoinen paine ja jokainen ihminen / tihentymä omaa sisäisen paineen.
Miten sinä kohtelet kanssaihmisiäsi?
Millaista ulkoista painetta sinä aiheutat kanssaihmisiin?
Nyt on korkea aika jokaisen ihmisen katsoa peiliin ja kysyä nämä asiat itseltään!
.
Anders Behring Breivik ON myös "tihentymä" ikuista asiaa
4
151
Vastaukset
- tihentymät jylläää
Hassua mikset sano että Savorinen on tihentymä?
Yhden aattteen tihentymä tyhjässä avaruudessa jossa kukaan ei kuule eikä halua ymmärtää sanomaasi, eikä siinöö kyllä järkeäkään. Toki Brejvikin käytös johtui tähden supernovaräjähdyksestä Maahan saapuneista paljon fotonia tiheämmistä ja nopeammista hiukkasista. Osasit tämänkin massamurhan ennustaa jo vuosia sitten.
Mitä muuten Canvendishin gravitaatiovaa'alle kuuluu? Tai dipolin käytökselle sähkökentässä? Joko on löytynyt selitys ilman vetävää voimaa vai onko OSP yhä edelleen polvillaan näinkin simppelien ilmiöiden edessä?- Turhaa turhaa turhaa
"jumala" Mr. Pressure vaikenee näistä asioista, koska hänen "täydelliseen mailmankuvaansa" ne eivät sovi. Itsekin odottaisin innolla minkä huvittavan selityksen hän on sille löytänyt.
Ja jos et tiedä mitään Canvendishin gravitaatio vaa'asta kannattaa tutustua lukio fysiikan syventäviin kursseihin ei ulkomaalaisiin nettisivuihin, josta lainailet tekstejäsi.
- Mr. Rakkaus
Yksittäiseen ihmiseen tietysti vaikuttaa muut ympärillä olevat ihmiset ja se miten he kohtelevat kyseistä ihmistä.
Te kohtelette kanssaihmisiä sen verran ikävästi, etten yhtään ihmettele sitä että jotkut herkät ihmiset kokevat ulkoisen paineen sellaiseksi, että heidän sisäinen paineensa kasvaa niin paljon, että se lopulta purkautuu havaitulla tavalla.
ja sitten te todennäöisesti ette edes omaa sympatiaa näiden uhrien läheisiä kohtaan, vaan olette vain tyytyväisiä siitä miten Norjassa kävi.
Mutta sehän ei tietysti ole pelkästään teidän oma vika, koska tekin olette kokeneet elämänne aikana paljon ikävää ulkoista painetta ja nyt sen aiheuttama sisäinen paine purkuatuu trollauksensa tänne.
Saatte siis anteeksi ikävän tavan kohdela minua.
Rakkautta.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473