Anders Behring Breivik ON myös "tihentymä" ikuista asiaa

Mr. Pressure

Jokainen ihminen koostuu erillisistä tihentymistä jotka muodostavat yhden ihmisen / tihentymän.

Jokaiseen ihmiseen / tihentymään kohdistuu aina ulkoinen paine ja jokainen ihminen / tihentymä omaa sisäisen paineen.

Miten sinä kohtelet kanssaihmisiäsi?

Millaista ulkoista painetta sinä aiheutat kanssaihmisiin?

Nyt on korkea aika jokaisen ihmisen katsoa peiliin ja kysyä nämä asiat itseltään!

.

4

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tihentymät jylläää

Hassua mikset sano että Savorinen on tihentymä?
      Yhden aattteen tihentymä tyhjässä avaruudessa jossa kukaan ei kuule eikä halua ymmärtää sanomaasi, eikä siinöö kyllä järkeäkään.

• Toki Brejvikin käytös johtui tähden supernovaräjähdyksestä Maahan saapuneista paljon fotonia tiheämmistä ja nopeammista hiukkasista. Osasit tämänkin massamurhan ennustaa jo vuosia sitten.

Mitä muuten Canvendishin gravitaatiovaa'alle kuuluu? Tai dipolin käytökselle sähkökentässä? Joko on löytynyt selitys ilman vetävää voimaa vai onko OSP yhä edelleen polvillaan näinkin simppelien ilmiöiden edessä?

• Turhaa turhaa turhaa

"jumala" Mr. Pressure vaikenee näistä asioista, koska hänen "täydelliseen mailmankuvaansa" ne eivät sovi. Itsekin odottaisin innolla minkä huvittavan selityksen hän on sille löytänyt.

Ja jos et tiedä mitään Canvendishin gravitaatio vaa'asta kannattaa tutustua lukio fysiikan syventäviin kursseihin ei ulkomaalaisiin nettisivuihin, josta lainailet tekstejäsi.

• Mr. Rakkaus

Yksittäiseen ihmiseen tietysti vaikuttaa muut ympärillä olevat ihmiset ja se miten he kohtelevat kyseistä ihmistä.

Te kohtelette kanssaihmisiä sen verran ikävästi, etten yhtään ihmettele sitä että jotkut herkät ihmiset kokevat ulkoisen paineen sellaiseksi, että heidän sisäinen paineensa kasvaa niin paljon, että se lopulta purkautuu havaitulla tavalla.

ja sitten te todennäöisesti ette edes omaa sympatiaa näiden uhrien läheisiä kohtaan, vaan olette vain tyytyväisiä siitä miten Norjassa kävi.

Mutta sehän ei tietysti ole pelkästään teidän oma vika, koska tekin olette kokeneet elämänne aikana paljon ikävää ulkoista painetta ja nyt sen aiheuttama sisäinen paine purkuatuu trollauksensa tänne.

Saatte siis anteeksi ikävän tavan kohdela minua.

Rakkautta.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82