Mitä ruokaa teillä on ekana koulupäivänä? Meillä on nakkikeittoa. Joka kerran, kun koulu alkaa pitkän tai lyhyen loman jälkeen, on sitä samaa.
Ekan päivän ruoka
9
276
Vastaukset
- ruoka kuin ruoka
Mitäs vikaa nakkikeitossa on? Kyllä sillä elossa pysyy koulupäivän, kunhan syö kotona kunnon aamiaisen.
- sisusasu
Eihän siinä mitään vikaa ole. Eikä sekään ole negatiivista, että sitä on jokaisen loman jälkeen. Lähinnä siinä ihmetyttää ruokalistan laatijan mielikuvituksettomuus, kun ainakin 8 vuotta on ollut niin. Kysyin vain, mitä muualla on, mutta saahan sen tulkita kuten haluaa.
- iojnikjiojojo
nakkipeitto
- ei koululainen
En ole enää koulussa, mutta muistan kuinka joskus peruskoulussa oli varmaan joka syksy ekana ruokana makaronilaatikkoa ;)
Sitten myöhemmin on kyllä enempi vaihdellut toi aloitusruoka - varmaan joka vuosi ollut eri ruoat (lukiossa, ammatillisissa opinnoissa)... - Mantar
Lihapullat ja jauheesta tehty pottumuusi
- 7-luokkalainen
Meilläkin oli nakkikeittoa.
- noppaaaa
meillä oli makaroonia ja jauhelihakastikettä ((:
- .
Koulun lomina myös keittiön työntekijät ovat lomilla, siksi ruoka on kypsästä ruoka aineesta. Koululla ei ole keittiössä tavaran vastaan ottoa eikä esikäsittelymahdollisuutta...
Tietysti siitä ei ole hajuakaan heillä jotka eivät ruokaa valmista jne. - mhj,kndfchn
Joskus ku menin kouluun oli hernekeittoa. Nytten oli viimisen päivän läskikeitosta otettu liemet pois ja säilötty koko kesäloman ajan pakastimessa! NAMNAMNAM : /
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782