Itse nautin täysin rinnoin viiden viikon lomasta. Ensin pistin kotona puutarhan loistokuntoon, sitten sisustin talon jokaista huonetta enemmän tai vähemmän, Halusin hyvin valkoista tällä kertaa. Ompelin uudet verhot. Kiertelin eri kaupungeissa sisustus- ja huonekaluliikkeissä. Kävin mökillä useita kertoja, ostin sinne uudet puutarhakalusteet, ja innostuin sisustamaan sielläkin, valkoiseksi tietysti sielläkin, ja ompein koko mökkiin uudet verhot, hoidin puutarhaa sielläkin. Siivosin varastot kotona.
Nautin auringontosta, luin kirjoja, herkuttelin valkoviinillä ja mansikoilla, nautin siitä, että sain tehdä juuri mitä itse halusin, ei aikatauluja, ei vaatimuksia, Ihanaa..
En ollut kovin sosiaalinen, mutta nautin siitäkin, nyt työt on alkanut ja taas saa olla sosiaalinen, no pidän kyllä siitäkin, mutta kaipaan välillä, että saan olla ihan omissa oloissa.
Miten sinkku vietti lomansa?
7
109
Vastaukset
- 45-34
Ei kukaan äijä olis kestänytkään tuollaista sisustusmaniaa, eikä kiertelyä lukuisissa sisustus- ja huonekaluliikkeissä.
- realismus
Makasin sohvalla katsellen telkkaria ja kiroten hellettä
- vcxcvxcv
Eikö olisi ollut mukavampi nauttia helteistä? Minua kyllä ihmetyttää miten ihminen ei kestä helteitä lomallaan. Toki helle voi olla ärsyttävää jos pitää olla töissä puku päällä tms, jolloin ei saisi hikoilla. Lomalla en näe mitään syytä kirota hellettä.
- trtrrrrtrrttr
vcxcvxcv kirjoitti:
Eikö olisi ollut mukavampi nauttia helteistä? Minua kyllä ihmetyttää miten ihminen ei kestä helteitä lomallaan. Toki helle voi olla ärsyttävää jos pitää olla töissä puku päällä tms, jolloin ei saisi hikoilla. Lomalla en näe mitään syytä kirota hellettä.
Jos helle on epämukavaa niin se on. Ei se ole valintakysymys. Miettisit ennen kuin möliset.
Mikä loma?
Tässähän on oltu pakollisella lomalla 24/7/365 jo aika kauan, mulle on työpaikan saanti tällä hetkellä verrattavissa lottovoittoon se on niin utopistista ja kaukaista. Itseasiassa lotossa voittaminenkin on helpompaa, toissa viikolla tuli sieltäkin jotain.- olettaisin näin
YTM pani, nainen lutkaili ja ATM tuskaili yksinäisyyttään.
- YTM-EVP
Pari viikkoa meni lapsen kanssa sukulaisten luona mökkeillessä ja kalastellessa. Yksi viikko ihanan naisen kanssa lemmenlomalla ja viimeinen viikko prätkän ja maastopyörän selässä. Kotona kävin lähinnä pesemässä pyykkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4591168- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51718
- 57691