Mitä ajattelet/teet jos

violet.

uuden tuttavuuden luona huomaat että kämppä vilisee eläimiä? Eikä edes mitään pientä ja tavanomaista kuten banaanikärpäsiä keittiössä tai sokeritoukkia kylpyhuoneessa, vaan esim. luteita tai turkiskuoriaisia sohvassa ja sängyssä? Juoksetko karkuun vai jäätkö yöksi? Onko eläimet este suhteelle? :)

25

171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On liikaa

      Auts. Luteiden kanssa en samaan sänkyyn mene.

      Kumppanilta odotan perushygieniaa, jos sängyssä ja sohvassa on luteita.... hygienia ei ole kohdallaan. Käy mielessä mitä muuta löytyy esim. vaatetuksen alta ja hiuksista.

      Elikkä vastaus on: kohtelia kiitos illasta ja kotiin.

    • puhtaus = sivistystä

      No sivistynyt ihminen on aina siisti ja ihminen jonka koti muistuttaa tunkiota on selvää roskaväkeä. Neuvoni sinulle on - juokse, hyvä lapsi, juokse!

      • violet.

        Myöhäistä, sillä tein jo vierestäni järkyttävän löydön enkä nyt puhu mistään karvanaamasta...... ja asunto on ihan perussiisti, mutta jeesus sentään, turkiskuoriaisia SÄNGYSSÄ :X


      • epäjakorasia
        violet. kirjoitti:

        Myöhäistä, sillä tein jo vierestäni järkyttävän löydön enkä nyt puhu mistään karvanaamasta...... ja asunto on ihan perussiisti, mutta jeesus sentään, turkiskuoriaisia SÄNGYSSÄ :X

        Ahaa eli ehdit siis jo panna sitä miestä? Senkus sitte jakelet siellä saastasessa sängyssä luteiden ja muiden kirppujen seassa, oman arvollesi sopivan paikkasi olet todellakin löytänyt.


      • violet.
        epäjakorasia kirjoitti:

        Ahaa eli ehdit siis jo panna sitä miestä? Senkus sitte jakelet siellä saastasessa sängyssä luteiden ja muiden kirppujen seassa, oman arvollesi sopivan paikkasi olet todellakin löytänyt.

        Enhän mä sanonu tilanteesta mitään, kaikki tuo on omaa päätelmääsi.


    • WrappedInPlastic

      Eihän tuo nykyaikanakaan ole mikään ihme, että on jotain "eläimiä". Matkalaukkujen mukana voi tulla vaikka, mitä kun reissaa, ja muutenkin vaikka naapurista.

      Eli jos on tuholaistorjuja tulossa hoitamaan vaikka ne torakat hemmettiin ja tilanteelle on selitys, niin eihän siinä sitten mitään ;)

      • WIP

        *Pilkkuvirhe. Älkää huomatko :)


      • mikä elefantti?
        WIP kirjoitti:

        *Pilkkuvirhe. Älkää huomatko :)

        Ei oltais huomattu jos et olis sanonut.

        P.S. Älä ajattele elefanttia.


    • tehomies

      Onko eläimet este suhteelle? Ainakin luteet, ym. syöpäläiset on.

    • No huh huh... lähden hetimmiten pois jos tuollaisia syöpäläisiä näen. Muita eläimiä kuten kissoja ja koiria saa olla, mutta tuollaiset muut inhotukset on tapettava.

      • Toimi näin!

        Ei itmies!

        Ensin nussit naista ja vasta sitten poistut ja jonkin ajan kuluttua huomaat että sinullakin on eläimiä - satiaisia!


    • Darth

      Asuuks Helsingissä ihmiset paljonkin luteiden keskellä? Muualta maasta ne on jo hävitetty. :)

      • FF

        Kyllä ne vielä muualle Suomeenkin leviävät. Matkoiltahan ne tulevat. Olen itse ihan hysteerinen luteiden suhteen; kun menen hotelliin niin myllään sängyn ja tarkistan patjojen saumat ja sängyn puuosat (varsinkin liitoskohdat) ja haistelen tuoksuuko ummehtuneelle. Kotiin päästyäni heitän talvella repun vuorokaudeksi parvekkeelle pakkaseen, kesällä pesen pyykit välittömästi tai työnnän ne muovipussissa pakastimeen (jos esimerkiksi tulen niin myöhään illalla kotiin ettei pyykkikonetta voi käynnistää).

        Torakoita olen nähnyt yhden kerran, luteet ovat siitä pelottavampia että niitä ei välttämättä onnistu näkemään ja silti ne ovat voineet munia vaatteisiin.

        Mutta vastaus kysymykseen: turkiskuoriaiset tai ihrakuoriaiset _sängyssä_ saisivat varmaan nopeasti poistumaan.


      • violet.

        Leviävät pk-seudulta hiljalleen kohti pohjoista... Kuten mikä tahansa trendi tai edistys :D


    • ...............

      Noh hesalaiset muijat jakaa niin ahkerasti eri miehille nykyään kun on tämä naisten vapautusliike ja tasa-arvo, niin muijien pöksyistä pomppii kirppuja ja ties mitä luteita pitkin nurkkia ja kiertää makuukamarista toiseen......... vapaan seksin tuloksia.

      • violet.

        Yhtä ajankohtainen ja tuore kuin 70-luku.


    • m36-INTJ

      Banaanikärpäset ovat ei-ei, niitä tulee vanhoista hedelmistä ja muista vastaavista, eli täysin estettävissä. Sokeritoukkia ei voi oikein estää, niitä löytyy monista asunnoista, ja ne tulevat mm. viemäreiden kautta. Syövät hilsettä ja ehkä pölyäkin, ja piiloutuvat lattialistojen alle. Niistä ei pääse eroon helpolla, mutta ne ovat harmittomia.

      Luteet ovat iso-ei-ei, koska niissä voi olla mm. riketsiaa, joka on solunsisäinen bakteeri, joka voi aiheuttaa mm. pilkkukuumetta, ja muuta mukavaa. Löysin muuten yhteyden MS-tautiinkin, eräät lajit muodostavat plakkia.

      • violet.

        "Löysit"? En nyt vittuile siitä minkä suuren tiedemiehen maailma sinussa onkaan menettänyt vaan ihan vilpittömästi kysyn: mikset ole valjastanut tutkijanlahjojasi yhteisen hyvän/ yksityisen organisaation käyttöön?


      • m36-INTJ
        violet. kirjoitti:

        "Löysit"? En nyt vittuile siitä minkä suuren tiedemiehen maailma sinussa onkaan menettänyt vaan ihan vilpittömästi kysyn: mikset ole valjastanut tutkijanlahjojasi yhteisen hyvän/ yksityisen organisaation käyttöön?

        Älä nyt ole lapsellinen. Löysin vain yhteyden, vaan en syy-yhteyttä.

        Joskus 60-luvulla jo julkaistiin tutkimuksia MS-taudista ja riketsioista, mutta ne unohdettiin, eikä niistä olla kiinnostuneita enää. Myöhemmin 90-luvulla löydettiin myös yhteys keuhkoklamydian ja MS-taudin välille, ja joku kehitti jopa triple-antibioottihoidon siihen. Mutta siitäkään ei tullut mitään menestystä, vaikka näyttäisi parantavan taudin joissakin tapauksissa muutamassa vuodessa. Kukaan ei halunnut rahoittaa laajempaa tutkimusta tästä, vaan potilaat itse pitävät tuollaisia pienimuotoisia hoitofoorumeja pystyssä, ja siellä se tieto vaan pysyy.
        Eli Suomessa ei saa mitään järkevää hoitoa MS-tautiin vieläkään, eikä mihinkään muuhunkaan krooniseen sairauteen.

        Lääketiede ei ole kiinostunut ymmärtämään kroonisia tauteja sen tarkemmin, eikä varsinkaan parantamaan niitä, koska siinä pitää olla tuollainen mystisyyden verho, että voi kehittää kaikenlaisia lääkkeitä, joista ei ole juurikaan mitään iloa. Lääkeyritykset nimittäin rahoittavat kaikki laajamittaiset tutkimukset (ne ovat hyvin kalliita toteuttaa), ja heille ei sovi että keksitään jokin halpa ja toimiva hoito, koska siinä menisi pohja lääkekehitykselle ja tulevaisuuden voitoille.

        "mikset ole valjastanut tutkijanlahjojasi yhteisen hyvän/ yksityisen organisaation käyttöön? "

        Olen toki, en saa vaan siitä mitään maksua. Pitää toimia lääketieteen ulkopuolella, että saa tuloksia aikaiseksi. Sitähän tässä olen koettanut sanoa että rehellisestä työstä ei makseta enää mitään. Tai sitten joudut olemaan kaupan kassalla tai muussa vastaavassa. Asiantuntijatehtävät joista maksetaan paljon, ovat yleensä pelkkää huijausta. "Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat."


    • Erkki nenä merkki

      Kierrän kaukaa tuollaiset kämpät ja henkilöt.

    • sinkun eläintarha

      Neuvokaapas minua aiheeseen liittyen. Minulle tulee nykyään ranteisiin punaisia, muutaman millin läpimittaisia puremajälkiä öisin. Patjassa ei kuitenkaan näy jälkiä lutikoista tai ei ainakaan mitään sellaista mitä netistä löydettyjen ohjeiden mukaan pitäisi löytyä. Mitä muita eläimiä aiheuttaa sellaisia jälkiä kuin lutikat?

      • 20+14=333

        Satiaisia housuissa.


      • iujfdkiswujyewrjujfd

        Syyhypunkki.


      • 18+17=35
        iujfdkiswujyewrjujfd kirjoitti:

        Syyhypunkki.

        Mitä saadaan, kun risteytetään tulikärpänen ja satiaisen?

        Saadaan palleihin toimivat työvalot.


    • ghjghjghj

      Tuossa vaiheessa hommaisin elämän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe