Mies, viihdytko naisseurassa?

.............

Viihdytkö naisseurassa, jos seksiä ei ole luvassa. Ovatko naiset sinusta miellyttävää seuraa vai pidätkö enemmän miesseurasta (siis kaverimielessä)

43

279

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTM-EVP

      Viihdyn todella hyvin ja naise viihtyvät seurassani. Naisten kanssa tulee helposti todella mielenkiintoisia keskusteluja, miesten kanssa vähän harvemmin. Yleensä en edes ajattele naista mahdollisena seksiseurana, jos menen baarissa juttelemaan. Sitten vaan saattaa käydä niin, että kumpikaan ei halua päättää iltaa siihen.

      • jaaaaaha

        Panoeino.


    • Viihdyn kyllä paremmin naisseurassa kuin miesten kanssa. En mä tiedä jotenkin vaan tuntuu siltä että se on luontevampaa. Jutut ovat mielenkiintoisempia mun mielestä ja muutenkin on mukavempaa.

    • 18+5

      Keskimäärin tulen paremmin toimeen naisten kanssa kuin miesten seurassa, mutta jos tutustumisen jälkeen tulen toimeen miehen kanssa niin yleensä se tuttavuus on paljon kestävämpää laatua.

      Mutta vietän iltaa mielummin keskiverto naisen kuin keskiverto miehen kanssa.

    • ghjghjghj

      Kun olen sinkkuna niin jaksan kuunnella naisten juttuja ja jutella naisten kanssa. Kun seurustelen niin "naisjuttukiintiö" on jatkuvasti täynnä ja silloin ei jaksa kuunnella muita pälpättäviä naisia, kun sitä yhtä.

    • Viihdyn hyvin sekä miesten, että naisten seurassa.

      • 15+18

        Kylläpä sitä nyt mielistellään. En usko että olet vastauksessasi rehellinen.


      • se riippuu
        15+18 kirjoitti:

        Kylläpä sitä nyt mielistellään. En usko että olet vastauksessasi rehellinen.

        aina henkilöistä, suoraan sanottuna. On kivoja tyttöjä ja poikia sitten on olemassa ikävämmän puoleisia tyttöjä ja poikia.


      • ählämsähläm
        se riippuu kirjoitti:

        aina henkilöistä, suoraan sanottuna. On kivoja tyttöjä ja poikia sitten on olemassa ikävämmän puoleisia tyttöjä ja poikia.

        Toinen puhuu miehistä ja naisista, toinen on vielä kivojen tyttöjen ja poikien kanssa hiekkalaatikolla. "Alaks olee mun kaa - en ala" olikin ei_kiva_tyttö.


      • 15+18 kirjoitti:

        Kylläpä sitä nyt mielistellään. En usko että olet vastauksessasi rehellinen.

        Ok?

        Yllä on tyyppejä, jotka sanovat viihtyvänsä paremmin naisten kanssa ja sitten minä mielistelen sanomalla, että viihdyn molempien seurassa..

        I don't quite grasp your logic..


      • 15+18
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Ok?

        Yllä on tyyppejä, jotka sanovat viihtyvänsä paremmin naisten kanssa ja sitten minä mielistelen sanomalla, että viihdyn molempien seurassa..

        I don't quite grasp your logic..

        Enpä vertailekaan sinua noihin muihin vaan sinun omiin aikaisempiin puheisiisi. Ei pysy tuo linja johdonmukaisena.


      • AT-SOTURI
        15+18 kirjoitti:

        Enpä vertailekaan sinua noihin muihin vaan sinun omiin aikaisempiin puheisiisi. Ei pysy tuo linja johdonmukaisena.

        Samaa mielistelylinjaa kai se aina vetänyt, että hyvinkin johdonmukaista on mielestäni.


      • 15+18
        AT-SOTURI kirjoitti:

        Samaa mielistelylinjaa kai se aina vetänyt, että hyvinkin johdonmukaista on mielestäni.

        Totta osittain tuokin. Ja useampikin täällä on samanlainen mielistelijä. Kieli pitkällä ollaan persettä nuolemassa mutta kun tulee kokkare kohdalle niin jopas on naama mutrussa.


      • 15+18 kirjoitti:

        Totta osittain tuokin. Ja useampikin täällä on samanlainen mielistelijä. Kieli pitkällä ollaan persettä nuolemassa mutta kun tulee kokkare kohdalle niin jopas on naama mutrussa.

        Enpä nyt ymmärrä, mikä jutuissani on mielistelyä..


      • AT-SOTURI
        15+18 kirjoitti:

        Totta osittain tuokin. Ja useampikin täällä on samanlainen mielistelijä. Kieli pitkällä ollaan persettä nuolemassa mutta kun tulee kokkare kohdalle niin jopas on naama mutrussa.

        Onneksi me todelliset AT-soturit uskalletaan sanoa totuus!!


      • asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        Enpä nyt ymmärrä, mikä jutuissani on mielistelyä..

        On se kiva tietysti huomata, että alkaa ansaita paikkansa palstalla, kun alkaa tulla henkilökohtaista, aiempiin viesteihin perustuvaa vittuilua. :D


      • palstan tasolla
        15+18 kirjoitti:

        Totta osittain tuokin. Ja useampikin täällä on samanlainen mielistelijä. Kieli pitkällä ollaan persettä nuolemassa mutta kun tulee kokkare kohdalle niin jopas on naama mutrussa.

        nii... pitäis kaikkien miesten huutaa kaula kenossa LUUTKA LUUTKA HUORRA HUORRA anna PIILLLUUUUUUU!


      • taso on selvillä
        palstan tasolla kirjoitti:

        nii... pitäis kaikkien miesten huutaa kaula kenossa LUUTKA LUUTKA HUORRA HUORRA anna PIILLLUUUUUUU!

        Onko joku oikeasti tarkoittanut jotain muuta? Jos kirjoittajan sukupuoli (eikä asia sisältö) ratkaisee sen minkälaisen vastauksen saa enpä menisi kehuskelemaan eriävillä mielipiteillä. Muutama poikkeus ei tätä paskakasaa pelasta.


      • taso on selvillä kirjoitti:

        Onko joku oikeasti tarkoittanut jotain muuta? Jos kirjoittajan sukupuoli (eikä asia sisältö) ratkaisee sen minkälaisen vastauksen saa enpä menisi kehuskelemaan eriävillä mielipiteillä. Muutama poikkeus ei tätä paskakasaa pelasta.

        So true! :D


      • bnxcbvmxvbm
        asdfqwerty_m85 kirjoitti:

        On se kiva tietysti huomata, että alkaa ansaita paikkansa palstalla, kun alkaa tulla henkilökohtaista, aiempiin viesteihin perustuvaa vittuilua. :D

        Se on kato kun puhut naisten kanssa ilmeisesti vittuilematta, niin se on palstalla mielistelyä. Vähän omituista porukkaa.


      • X-men
        bnxcbvmxvbm kirjoitti:

        Se on kato kun puhut naisten kanssa ilmeisesti vittuilematta, niin se on palstalla mielistelyä. Vähän omituista porukkaa.

        Ei vaan se kun seuraavana päivänä on aivan toista mieltä kun edellisenä iltana on hehkuttanut. Omituisia ovat ne jotka eivät näe nokkansa pidemmälle. Tai kykene omiin johto päätöksiin.


      • X-men kirjoitti:

        Ei vaan se kun seuraavana päivänä on aivan toista mieltä kun edellisenä iltana on hehkuttanut. Omituisia ovat ne jotka eivät näe nokkansa pidemmälle. Tai kykene omiin johto päätöksiin.

        Milloin olen seuraavana päivänä ollut aivan toista mieltä, kuin edellisenä iltana olen hehkuttanut?

        Ja omiin johtopäätöksiin? Minähän lauon tänne omia johtopäätöksiäni harva se päivä, muiden miinusteltaviksi!


    • Miss Fury

      En ole mies(yllätys!) mutta viihdyn yleisellä tasolla paremmin miesseurassa. Vasta viimevuosina olen saanut enemmän naispuolisia ystäviä ja kavereita.

    • ps

      En ole mies minäkään. Viihdyn hyvin sekä nais- että miesporukoissa, ehkä asteen verran paremmin naisten seurassa. Huonoiten viihdyn sekaporukoissa... tuntuu, että niissä pelataan enemmän erilaisia sosiaalisia pelejä. Samoin monet tuntemani fiksut ja ajattelevat naiset alkavat sekaporukoissa kontrolloida enemmän omaa käytöstään ja sanomisiaan. Menettävät sen särmän, joka heistä tekee viihdyttävää seuraa.

    • tmään88

      Ei ole seuraa (kaverimielessä)

    • Sinkkumies 44

      En viihdy. Minulla ei mitään naisia vastaan, mutta pitkästyn ja tuskastun heidän seurassaan hyvin nopeasti.

      • näillä mennään

        Tulihan se totuus sieltä. Pisteet sinulle.


    • Ei niitä jaksa

      En viihdy naisseurassa. Mahdollisuus pillunsaantiin on ainoa syy, miksi naisten kanssa jaksaa viettää aikaa. Jos tuota mahdollisuutta ei ole, naisseurassa olo on ajantuhlausta. Poikkeuksia on olemassa mutta vähän, eli muutenkin kuin panomielessä kiinnostavia naisia.

      Miesseurassa on paremmat mahdollisuudet harrastaa älyllistä ja analyyttistä keskustelua. Tai sitten voi ottaa rennommin, lähteä ryyppäämään ja äijäilemään, jolloin voi puhua pillusta. Yleisesti ottaen miesporukassa ei tarvitse koko ajan miettiä sanomisiaan ja pelätä, milloinkahan niistä joku loukkaantuu. Nainen on eräänlainen tunteellinen eläin.

    • 3f6h4

      En viihdy. Naisseura ahdistaa.

    • Al nox

      Naisseurassa viihdyn oikein hyvin ja hekin ainakin tuntuvat viihtyvän myös minunkin seurassani. Erittäin miellyttävää seuraa ovat ja mukavaa vaihtelua aina välillä siihen jannujoukkoon, jonka kanssa sitten puheenaiheet ja suorastaan koko keskustelun olemus muuttuu totaallisesti.

    • neiti ruiskukka

      Minäkin tungen vielä itseni tähän keskusteluun, vaikka miehille suunnattu kysymys olikin. Viihdyn ehkä hitusen paremmin naisseurassa. Naisten kanssa niitä samoja kiinnostuksen kohteita ja sitä kautta yhteisiä puheenaiheitakin löytyy paremmin. En oo mistään kovin miehisistä jutuista kiinnostunut, enkä ymmärrä tuon taivaallista mistään autoista, urheilusta, tekniikasta tms.

      Mutta eivät miehetkään huonoa seuraa ole ja miesseura on ihan virkistävää vaihtelua välillä. Vähän erilaisista asioista tulee juteltua kuin naisten kanssa, ja saa myös toisenlaista näkökulmaa aiheeseen. Mutta ei tuo mikään sukupuolisidonnainen asia oo, tuleeko juttuun toisen kanssa vai ei. Molemmissa sukupuolissa on niin erilaisia persoonallisuuksia, ja joittenki kans vaan natsaa, toisten ei.

      • Tempunteki

        Pitäsköhän alkaa hortonomix vai mikä se oli ku bongaa tipuja hmmmmmmm ku tääl tällasii kottaraisii...
        Hei nythän mä just hokasin ettei sua oo viel rengastettu !!!!!!!


      • neiti ruiskukka
        Tempunteki kirjoitti:

        Pitäsköhän alkaa hortonomix vai mikä se oli ku bongaa tipuja hmmmmmmm ku tääl tällasii kottaraisii...
        Hei nythän mä just hokasin ettei sua oo viel rengastettu !!!!!!!

        Siis mitä? :D Saa taas vaihteeksi tuntea itsensä tyhmäksi kun en nyt alkuunkaan ymmärrä mitä yrität sanoa. mistä ihmeestä vedit kottaraiset tähän keskusteluun? Ja eikö hortonomi oo joku puutarha-alan tyyppi, eikä mikään lintubogari?


      • Tempunteki
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Siis mitä? :D Saa taas vaihteeksi tuntea itsensä tyhmäksi kun en nyt alkuunkaan ymmärrä mitä yrität sanoa. mistä ihmeestä vedit kottaraiset tähän keskusteluun? Ja eikö hortonomi oo joku puutarha-alan tyyppi, eikä mikään lintubogari?

        ;) Hortonomi on puutarha-alan tyyppi:

        Miksi ruiskukka on turkulaisten palomiesten tunnuskukka?
        - Koska turkulaiset palomiehet unohtavat säännöllisesti kytkeä letkun palopostiin ja sitten yrittäessään ruiskuttaa katsovat hämmästyneinä letkun suutinta ja sanovat:
        - Kui ei ruiskukka?

        ja ornitologi tutkii lintuja:

        VISKISIEPPO (Highland Queenius) Pesii paremmissa baareissa, kuuluu loislintuihin ja on valmis vaikka mihin. Ääni käheähkö, huorahtavan nikotteleva hik-hik-hik. Saa harvoin poikasia, vaikka pariutuukin usein.


    • ...

      En. Aina siitä on jäänyt paska maku suuhun. En saa heihin minkäänlaista kontaktia.

    • Between two lines

      Olen varmaan sikäli poikkeustapaus että kohtelen ihmisiä ihmisinä, persoonia persoonina ja yksilöitä yksilöinä sukupuolesta riippumatta.

      Mahdoton sanoa kumman sukupuolen kanssa viihdyn lopulta paremmin.

      Tietysti tuo suhtautmiseni johtaa siihen että "pillunsaannin" (tai rakkauden) on käytännössä minimissään koska en ole urosten uros tavoittelemassa naarasta vaan persoona luomassa kontaktia toiseen persoonaan jolla nyt sattuu olemaan erilaiset lisääntymisvehkeet.

      Olen siis naisille joko homo tai se kiva-kaveri-jonka-kanssa-mukava-jutustella, enkä panettava mies.

      Tätä tietysti helpottaa myös rauhallinen ja leppoisa ulkonäköni.

    • En viihdy

      Naiset ovat tyhmiä, niiden jutut on tyhmi ja ne ovat kiinnostuneita tyhmistä asioista. Aino kiinnostava asia naisesta löytyy haarovälitä. Haluan nussia naisia, en keskutetta niiden kanssa.

      • Ihan samaa mieltä

        Nainen on puhuva pillureikä ja parempio olisi että se ei puhuisi.


    • tosi atm

      En ymmärrä ap:n esittämää hypoteesiä. Minkä takia muka seksiä ei olisi luvassa jos ollaan naisseurassa? Tapanani ei ole osallistua marttakerhojen ompeluseuroihin pelkän juttuseuran toivossa.

    • GG

      Riippuu siitä, miten huumorintaju ja kiinnostuksen kohteet osuvat yhteen. Joidenkin naisten seurassa viihdyn hyvinkin, joidenkin en ollenkaan.

    • Aika turhauttavaa

      on olla naisen seurassa, jos pillua ei ole luvassa.

      • aktm

        Viihdyn yhtä hyvin molempien seurassa. Ei se ole sukupuolesta kiinni kenen kanssa tulee toimeen.


    • En kaveeraa naisen kanssa jos en ole kiinnostunut hänestä. Toki minulla on naispuolisia tuttuja, mutta kavereina ja ystävinä ainoastaan miehiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe