palstan suhteen.
Olen skeptinen tämän
6
831
Vastaukset
- bruus villis
ne hallitsevat mediaa ja nyt ne hallitsevat sinua, koska luet tätä plastaa. Satelliitit lähettävät aivoihisi mielenhallintasäteitä, jotka käskevät sinua syömään hookoon sinistä.
- Maatiainen
Ei ne ovat vieneet rahani ja on pakko syödä edes sinistä "hengenpitimiksi".
- skeptomaani
Skeptisyytesi tämän palstan suhteen haiskahtaa huuhaalta. Taidat olla antiskeptikko, joka yrittää tuhota skeptismin skeptismin omin asein.
- niin
Minusta skeptikot -skepsis yms- ovat itse vieneet uskottavuuden itseltään omaksumalla kaikenlaisia uskomuksia ja ennekkoasenteita, jotka ovat OIKEAN skeptisyyden vastaisia.
Oikeat skeptikot näet pysyvät tiukasti faktoissa, mitä ns "skeptikot" eivät kyllä tee.
Siksi minäkin suhtaudun näihin "skeptikoihin" skeptisesti.
- toinen skeptikko
Noinhan voisi kuka tahansa tänne eksynyt väittää, eikä tuo todista juurikaan mitään. Kyllä sitä monet suomalaiset ovat päivittäin skeptisiä monien keskustelupalstojen suhteen, joten minusta tässä nyt ei ole esitetty oikeastaan mitään näyttöä vielä.
- minä
jos olet skeptinen tämän palstan suhteen, niin miksi, tai paremminkin miten, kirjoituksesi on täällä?
Vai onko?
..olin täällä, vai olinko..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791