Olenko nähnyt unta vai mennyt kenties joskus vipuun esim. aprillipilaan, jossa joku perusti Suomen rajojen sisäpuolelle valtion? Tämä tuli taasen mieleen ja jäi vaivaamaan ja jos tämä on todella tapahtunut niin kaipaisin lisätietoa asiasta.
Vastaukset 12
- Jyrkkä K.
On perustettu: Siuruan demokraattinen kansantasavalta, päämies on hra. Tykylevits.
- 14+1
Hartola on edelleenkin itsenäinen kuningaskunta.
Kalasataman perustuslaillinen kleptokratia?
- WTT
Kollimaattori kirjoitti hyvin.
- ....,,,,
4 §
Valtakunnan alue
Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa ilman eduskunnan suostumusta.- ....................
Piti sitten pilata tämänkin ketjun ilo?
- 18+10
Avoimeksi tietysti jää kysymys, miksi lainaamasi lakiteksti olisi ketää velvoittava ja mikä oikeus Suomen eduskunnalla olisi kiistää jonkin alueen itsenäistyminen.
- hullu skenaario
18+10 kirjoitti:
Avoimeksi tietysti jää kysymys, miksi lainaamasi lakiteksti olisi ketää velvoittava ja mikä oikeus Suomen eduskunnalla olisi kiistää jonkin alueen itsenäistyminen.
Ajattelepas jos joku itänaapurin kansalainen ostaa saaren Suomesta, julistaa sen itsenäiseksi, ja pyytää sitten veljellistä apua ex-kotimaastaan...
- 18+10
hullu skenaario kirjoitti:
Ajattelepas jos joku itänaapurin kansalainen ostaa saaren Suomesta, julistaa sen itsenäiseksi, ja pyytää sitten veljellistä apua ex-kotimaastaan...
Niin, mitä sitten? Millä tavalla tuo muka vastasi kysymykseen oikeudesta/velvoittavuudesta? Se, että jokin skenaario saattaa olla jonkun mielestä epämiellyttävä tai miellyttävä, ei liity mitenkään siihen, onko se eettisesti hyväksyttävä.
- qwerty16+6=22
18+10 kirjoitti:
Niinpä, miksi lait yleensä ovat velvoittavia? Mikä oikeus eduskunnalla on säätää lakeja, kun en minä niitä aio noudattaa, ainakaan suurinta osaa niistä.
- 18+10
qwerty16+6=22 kirjoitti:
Niinpä, miksi lait yleensä ovat velvoittavia? Mikä oikeus eduskunnalla on säätää lakeja, kun en minä niitä aio noudattaa, ainakaan suurinta osaa niistä.
Mikä oikeus Suomella oli itsenäistyä 1917? Tai Virolla 1918? Miksei sitten Hartolalla olisi? Tai Kauniaisilla? Tätä minä ajoin takaa, että miksi jollain olisi se oikeus ja jollain toisella ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591230
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96960
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 46761
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669