Ei seksiä ekoilla treffeillä

lilli1988

Osalla miehistä tuntuu olevan sellainen käsitys, että heti ensimmäisillä treffeillä päädytään harrastamaan seksiä. Kuinka suuri osa miehistä olettaa asian olevan niin?

Itse en ole valmis menemään sänkyyn ensimmäisillä, enkä kolmansillakaan treffeillä. Mielestäni seksi kuuluu aloittaa vasta siinä vaikeessa kun seurustellaan. Onko miehet valmiita odottamaan seksin tulemista suhteeseen vain vaihtavatko naiseen joka antaa helpommin? Ja kuinka kauan miehet jaksaa odottaa?

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40 pillun mies

      No monenko miehen nussima sinä sitten olet kun noin siveän kuvan haluat antaa?

      • ....

        Kaikki naiset eivät ole oleet sängyssä kymmenien miesten kanssa, toisin kuin tämän palstan miehet tuntuu olettavan. Ei kaikki naiset harrasta yhdenyönjuttuja baarituttujen kanssa, vaikka siihen tarjoutuisikin mahdollisuus. Osa naisista on sitä mieltä että seksi kuuluu seurusteluun/parisuhteeseen, eikä sitä harrasta muiden kuin oman miehensä kanssa.


      • sillitrooli
        .... kirjoitti:

        Kaikki naiset eivät ole oleet sängyssä kymmenien miesten kanssa, toisin kuin tämän palstan miehet tuntuu olettavan. Ei kaikki naiset harrasta yhdenyönjuttuja baarituttujen kanssa, vaikka siihen tarjoutuisikin mahdollisuus. Osa naisista on sitä mieltä että seksi kuuluu seurusteluun/parisuhteeseen, eikä sitä harrasta muiden kuin oman miehensä kanssa.

        Mistähän niitä naisia löytyy, jotka eivät harrasta yhden yön juttuja ja vakipanoja?


      • sillitrooli kirjoitti:

        Mistähän niitä naisia löytyy, jotka eivät harrasta yhden yön juttuja ja vakipanoja?

        Itse ainakin kuulun niihin naisiin, jotka eivät harrasta yhden yön juttuja tai vakipanosuhteita. Ne ei todellakaan oo mun juttuni.

        Itse tykkään vapaa-ajallani ennemmin urheilla kuin viettää aikaa baareissa.


    • 12+3

      Ennen olin sitä mieltä, että jaksaisin odottaa vaikka kuukausia ja että nainen jolla ei ole kiire päästä antamaan, olisi ihannetapaus.
      Nykyään olen sopeutunut siihen ajatukseen, että maailma on raadollinen paikka ja seksikysymys olisi parasta hoitaa aika pian alta pois ettei riko itseään. Surkeaa jos nainen sitten 2kk:n päästä eka kerralla toteaa, että seksuaaliset odotukset eivät toteutuneet ja katkaisee suhteen.

      • asdfqwerty_m85

        Samat mietteet täällä.

        En kyllä ekoihin treffeihin seksiä liittäisi. Enkä edes mitään pussailua tai kädestä pitämistäkään. Sitten kun on jo pari viikkoa tapailtu, niin mielestäni touhuun voi jo seksi kuulua, että tietää, ollaanko siinäkin samalla aallonpituudella. Se myös avaa ilmapiiriä erittäin hyvin.

        Seurustelu on jo aika vakavaa ja siinä vaiheessa olisi tylsä todeta, ettei homma toimi, kun on jo ensin ehditty luoda vaikka mitkä kuvitelmat.


    • pihtari mies

      Mä en antais naiselle vaikka kuinka vonkais edes kolmansilla treffeillä.

    • xbnbnxbxnbvnx

      En odota ekoilla treffeillä, mutta kyllä se yleensä selviää varmaan naisellekin parilla tapaamisella, haluaako harrastaa seksiä vai ei. Se, harrastaako seksiä vasta suhteessa vai ei, on mun mielestä kiinni siitä, paljonko nainen on kiinnostunut imagostaan. Tai uhkaako seksi suhteen ulkopuolella sitä kuvaa, mikä hänestä on.

    • hbhjfh

      Minulle on periaatteessa ihan sama milloin seksiä harrastetaan ekan kerran. Onko se sitten ekalla kerralla, kolmannella vai kuukauden päästä. Se ei mitenkään vaikuta kunnioitukseeni naista kohtaan vaikka hän heti hyppäisikin sänkyyn kanssani.
      Jos olen oikeasti kiinnostunut naisesta, niin jaksan kyllä odottaa pitkäänkin, vaikka ehkä tulenkin vähän rennommaksi suhteessa, sen jälkeen kun on tehty lähempää tuttavuutta peiton alla.
      Naisen on joka tapauksessa tehtävä selväksi pelin henki. Eli että hän harrastaa seksiä vain seurustelusuhteessa tai sitten ihan rehellisesti kertoa että testailee olenko oikeasti kiinnostunut hänestä vai haluanko vain panna. Myönnän etten jaksa kovin pitkään tapailla naista joka ei oikein ole tyyppiäni, jos seksiä ei ole pitkään aikaan luvassa.
      On kuitenkin aika julmaa testailla miestä yli kuukauden ja sitten sanoa ettei haluakaan mitään suhdetta.

    • sillitrooli

      Jaksan odottaa vaikka monta kuukautta, jos nainen on oikea. Tai vaikka avioliittoon asti, jos naisella sattuisi olemaan sellainen vakaumus. Harmi, ettei sinunlaisiasi naisia ole paljoa. Sikäli kuin oman elämäni menneitä suhteita tulkitsen, niin se ei tee suhteelle hyvää, jos aloitetaan liian nopeasti seksillä. Mutta kun naiset sitä haluavat; jos mies ei vie heti seksiin, niin nainen pitää homona tai nössönä.

      Pidä linjasi, ja ota joku sellainen mies, joka osaa arvostaa sitä! :)

    • Jaa a ainakaan mä en ole koskaan valmis ensimmäisellä tapaamisella sänkypuuhiin. Mutta sitä seuraavilla kerroilla voisi olettaa että sellaista on luvassa, jos tapaamista on luvassa eka kerran jälkeen.

    • Ihan älytöntä yrittää asettaa mitään määrää kuinka monta kertaa "pitää" käydä treffeillä ennenkuin voi alkaa sitä seksin harjoittamista miettimään koska se määrä, mikä tuntuu hyvältä kustakin vaihtelee niin paljon ihmisestä, tilanteesta ja suhteen laadusta riippuen.

      Omalla kohdallani:

      Jos ideana on tutustua toiseen paremmin ja katsoa syntyykö tästä jotain pidempää niin minulla on tapana edetä tahdilla, joka tuntuu molemmistä hyvältä ja jättää nämä säännöt lukumääristä täysin huomiotta (yhtä poikkeusta lukuunottamatta, ensimmäisillä treffeillä en halua edes yrittää mitään juttuja vaan jätän sen siihen kättelyn tasolle).

      Osaan kohtalaisen hyvin lukea naisen tilaa, eli mihin hän on milläkin hetkellä valmis ja etenen sitten sen puitteissa omalla tahdillani ilman vonkaamista olettaen, että minua kiinnostaa viedä tilannetta siihen suuntaan. Mutta jos nyt lukumääriä halutaan niin tuo prosessi ensitapaamisesta seksiin vie keskimäärin kolmesta kuuteen tapaamiskertaan (riipuen paljon tapaamisten laadusta ja sen toisen ihmisen persoonasta).

      Toisaalta jos huomaan, että toinen on jo ensimmäisen tapaamisen aikana valmis etenemään seksiin saakka (eli perus yhdenillan jutut) niin erittäin todennäköisesti tuo nainen ei koskaan tule herättämään minussa mitään muuta kuin himoa, eli mitään seurusteluajatuksia siinä on ihan turha ruveta kehittelemään.

    • Sataa sataa ropisee

      Vaikea vastata, oletan, että sänkyyn mennään silloin kun molemmilla on haluja, enkä koe, että seksiä olisi syytä lyykätä vain periaate syistä johonkin suhteen virallistamiseen, hääyöhön, tms. tapahtumaan asti. Riippuu siis ihan niistä odotuksen syistyä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2513
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      184
      1609
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      77
      1529
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1323
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      75
      935
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      771
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      709
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      653
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      28
      630
    Aihe