Suurimmat virheet naisten profiileissa

juopot suohon

Itselle ylivoimasesti suurin on profiilikuva joka esittää naista baarissa drinkki kädessä tai jossain festareilla kännissä. Tämä ilmiö on naisilla täysin universaali, esiintyy niin lääkärinaisilla kuin pisssaliisoillakin. Näin epävarma nainen osaa määritellä itsensä ihmisenä ainoastaan alkoholin kautta.

Toinen on naiset jotka kertovat etsivänsä "nallea". Nainen etsii siis ylipainoista isähahmoa, haluaa tuntea itsensä pieneksi ja heikoksi, haluaa alistua ja olla alempiarvoinen, haluaa miehen itsensä omistajaksi ja suojelijaksi. Itse olen terveellisesti normaalipainoinen ja pidän naisia tasavertaisina kanssani, joten en todellakaan ole mikään "nallekarhu".

16

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Fury

      Nyt kyllä on joku keittiöspykologi taas vauhdikkaana anylyysiä vääntämässä kuin torttua konsanaan...hui.

    • Turhaa vääntämistä

      Mitäs virheitä nuo nyt sitten ovat? Kuva elävästä elämästä ja jonkinlainen kuvaus siitä mitä on hakemassa. Jos et pysty asettumaan toisen hakukliteereihin, niin hyppää sitten vaikka yli, sen sijaan että alat etsimään toisesta virheitä.

    • wertyuiopplk

      Nalle kuvaa kai kyllä turvallista ja leppoisaa miestä, ei ylipainoista. Jotakin ketä saa helliä ja ei tarvi pelätä. Uskokaa, että teitä aggressiivisia kilareita saavia löytyy jo ihan liikaa. Ja ylipainonkin voi saada ennemmin anteeksi kuin viiraavan pään.

      • sillitrooli

        Jos nainen hakee "nallea", niin minullekin tulee kyllä mieleen, että hakusessa on joku 190 senttinen, 120 kiloinen karvainen äijä, joka tuhisee hyväksyvästi, kun nainen pälättää läpi päivän jotain tyhjänpäiväistä, ja kun nainen saa pälätyksensä loppuun, niin "nalle" ottaa naisen tassujen väliin.

        Eli kun haetaan "nallea", niin nainen hakee jotain fantasiaansa. Meikäläisen ominaisuudet eivät valitettavasti tuohon asiakaspalvelun tasoon yllä, siispä skippaan aina kaikki ilmoitukset, joissa haetaan "nallea" (tai skippaisin, jos nettideittailisin; en ole nettideittaillut moneen vuoteen).


      • Kerro mulle
        sillitrooli kirjoitti:

        Jos nainen hakee "nallea", niin minullekin tulee kyllä mieleen, että hakusessa on joku 190 senttinen, 120 kiloinen karvainen äijä, joka tuhisee hyväksyvästi, kun nainen pälättää läpi päivän jotain tyhjänpäiväistä, ja kun nainen saa pälätyksensä loppuun, niin "nalle" ottaa naisen tassujen väliin.

        Eli kun haetaan "nallea", niin nainen hakee jotain fantasiaansa. Meikäläisen ominaisuudet eivät valitettavasti tuohon asiakaspalvelun tasoon yllä, siispä skippaan aina kaikki ilmoitukset, joissa haetaan "nallea" (tai skippaisin, jos nettideittailisin; en ole nettideittaillut moneen vuoteen).

        Mitäs fantasiaa naisen sopisi hakea, jotta se osuisi sinuun?


      • sillitrooli
        Kerro mulle kirjoitti:

        Mitäs fantasiaa naisen sopisi hakea, jotta se osuisi sinuun?

        Ei sellaista fantasiaa varmaan ole, tai ainakaan se ei ole yleinen naisten keskuudessa.

        Minuun voisi sopia esimerkiksi "kumppani arkipäivän seikkailuihin", mutta ei naiset kaipaa sellaista.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Jos nainen hakee "nallea", niin minullekin tulee kyllä mieleen, että hakusessa on joku 190 senttinen, 120 kiloinen karvainen äijä, joka tuhisee hyväksyvästi, kun nainen pälättää läpi päivän jotain tyhjänpäiväistä, ja kun nainen saa pälätyksensä loppuun, niin "nalle" ottaa naisen tassujen väliin.

        Eli kun haetaan "nallea", niin nainen hakee jotain fantasiaansa. Meikäläisen ominaisuudet eivät valitettavasti tuohon asiakaspalvelun tasoon yllä, siispä skippaan aina kaikki ilmoitukset, joissa haetaan "nallea" (tai skippaisin, jos nettideittailisin; en ole nettideittaillut moneen vuoteen).

        Jaa a tuollainen nallen määritelmä osuu muuten tosi hyvin meikäläiseen. Painoa ja pituuttakin on himpun verran enemmän.


    • Newsflash for you

      Ensinnäkään nuo eivät ole varsinaisia "virheitä" profiileissa koska naisilla on netissä niin paljon vientiä että jos ei ole ihan mahdottoman lihava jne. niin yksi drinkki kädessä tai ei niin aivan varmasti löytyy ottajia.

      Toki kuten sinäkin niin itse sivuutin nettideitissä nuo tapaukset.

      Mitä tulee tuohon "nallekarhumaisuuteen" jota naiset hakevat niin itse en ole ole ylipainoinen, mutta noin muuten sen oloinen ja näköinen että arvaapa onko kaikki kynnelle vähänkään kykenevät (ja kykenemättömät) nallekarhujen haaliajat perässäni?

      Yleensä sieltä löytyy vielä ne peruskliseet eli "kaipaan lämpöistä kainaloa pimeneviin syysiltoihin" ja "eihän haittaa jos olen naisen muotoinen eli kokoa XXXXXXXXXXXXXXL".

      "pidän naisia tasavertaisina kanssani,"

      Naiset eivät etsi tasavertaista kumppania.
      He etsivät dominoivaa suojelijaa joka ei alistu, mutta sopeutuu naisen elämään, ongemiin, sosiaalisiin ympyröihin sekä tunne-elämän sotkuihin.

      Se on sitä "miesmäisyyttä" jota nainen hakee. Tietynlainen jämptiys ja yksinkertaisuus sekä putkiaivomaisuus.

    • psykologin hoitoon

      Naiset voisi kommentoida miksi ne laittaa aina sen kuvan jossa ollaan drinkki kädessä baarissa?

    • yksi nainen vain

      No, sama ilmiö on miesten profiileissa... jos ei se lapin kulta ole kädessä, niin sitten jossain taustalla :P

      Ja monasti miehet itse kirjoittaa profiiliin olevansa nallekarhuja, täytyy myöntää että se ei mullekaan tuo mitään hirveän positiivista kuvaa, lähinnä mielikuvat on joku karhu Paddington tai sitten se juo paljon Karhua :P
      En mä halua mitään teddykarhua, vaan miehen! Joka voi sitten olla iso ja karvainen, mutta jos nyt kuitenkin joskus kommunikoisi sanoin eikä murahduksin...

    • Känniin ja melaa

      Just niille drinkki kädessä hilluville naisille kannattaa vastata. Ne on helppo juottaa tolkuttomaan känniin ja sitten vaan melaa mekkoon.

      • Melamelamelamela

        Ja mikä vitun kirosana "mela" muka on?


    • kultakutri ja nalle

      Minun mies on nallekarhu muttei tosiaan mikään alistava ja omistushaluinen läski. Vaan ihan normaalivartaloinen, hellä ja naista tasa-arvoisena pitävä mies.
      Tai mikä nyt on normaalivartalo kenenki mielestä, minusta mieheni kroppa on normaali.
      Ja minuahan ei niin vain alistetakkaan.

    • Bamse-

      Mitäs vikaa nalleissa on?

    • niinpä näyttää

      Oli pakko tarkistaa väittämäsi niin suomi24:jältä kuin myös ulkomaalaisilta sivuilta ja KYLLÄ...8/10 pitää joko paukkua kädessä tai juo siitä!

      Joko sillä halutaan tuoda julki, että h-vaihde on jäänyt päälle
      tai sitten halutaan tuoda julki, että halutaan myös holisti mies...
      Tahi sitten vain ollaan laitettuna baariin mentäessä, eikä käynyt siinä mielessä, että olisi sen lasin voinut laittaa muualle kuvan ajaksi...

      Noh makunsa kullakin...Kait se ajatus on, et kun on laitettuna baarissa sitä kuvaa sit käytetään itsensä myymiseen, mut se naisen järjenjuoksu on vähän prakannut tossa kohtaa..Menee vähän väreitä kun noita katsoo. =(

    • en ole juoppo

      Naiset tykkää juopoista. Ei sille mitään voi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe