Asperger-testi

Ass Burger

Testatkaa onko teillä asperger.

Minulla ei ole.

51

424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ass Burger
      • luojan kiitos

        Ei ole assburgeria, vaikka ei mikään lääketieteellinen testi ollutkaan.

        "Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 54 sekuntia ja testipistemääräsi on 102 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 -159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 97. "


    • ...............

      Kyllä susta huokuu tosiaan kaikinpuolinen henkinen eheys.

    • Mies1985

      Sain 115. Osa kysymyksistä oli vähän ristiriitaisia tai epämääräisiä.

      • .......

        Eli onko sulla asperger?


      • Mies1985
        ....... kirjoitti:

        Eli onko sulla asperger?

        On diagnosoitu muutamia vuosia sitten ja sitä ennen epäilty lapsena. Viimeinen psykiatri (tänä vuonna) ei kyllä pitänyt sitä erityisen kuvaavana diagnoosina.


    • also_sprach_jungfrau

      "Testipistemääräsi on 134 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

      Huoh. Sekin vielä.

      • Pitihän se arvata

      • also_sprach_jungfrau
        Pitihän se arvata kirjoitti:

        Tässä sulle uus palsta: http://asperger.foorumi.org/index.php

        Kiitos! Aika mielenkiintoisia juttuja tuolla. En tiennyt, että esim. aikainen kielellinen kehitys ja pikkulapsen kirjakielen käyttö ovat Aspergerissa tyypillisiä piirteitä.

        Olen siis toistaiseksi palstan hallitseva aspergerkuningatar. Hieman yllättävää.


      • Missä iässä
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Kiitos! Aika mielenkiintoisia juttuja tuolla. En tiennyt, että esim. aikainen kielellinen kehitys ja pikkulapsen kirjakielen käyttö ovat Aspergerissa tyypillisiä piirteitä.

        Olen siis toistaiseksi palstan hallitseva aspergerkuningatar. Hieman yllättävää.

        opit lukemaan, tai oli hetki jolloin oivalsit että "hei, minähän ymmärrän tätä"?

        Entä onko/oliko perheesi yleensäkin oppineita?

        Jos siis saa kysyä.


      • also_sprach_jungfrau
        Missä iässä kirjoitti:

        opit lukemaan, tai oli hetki jolloin oivalsit että "hei, minähän ymmärrän tätä"?

        Entä onko/oliko perheesi yleensäkin oppineita?

        Jos siis saa kysyä.

        En ikinä muista näitä itse, mutta 4-vuotiaana ainakin opin kirjoittamaan, kun siitä on hassu pieni tarinakin... äitini aikanaan yllättyi että olin opetellut kirjoittamaan, kun kirjoitin hänelle viestilappusen. Richard Scarryn avulla opettelin lukemaan itse, kun kyllästyin laiskan äidin lyhennettyihin versioihin iltasaduista. Isoisä auttoi kyllä tietysti, kun kysyin mikä tuo kirjain on ja niin edelleen.

        Perheessä ei ole mitään varsinaisia oppineita, en edes keksi yhtään yliopiston käynyttä sukulaista. Äiti kyllä osti minulle valtavasti kirjoja pikkulapsena, mistä jäi onneksi innostus lukemiseen.


      • Samoihin
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        En ikinä muista näitä itse, mutta 4-vuotiaana ainakin opin kirjoittamaan, kun siitä on hassu pieni tarinakin... äitini aikanaan yllättyi että olin opetellut kirjoittamaan, kun kirjoitin hänelle viestilappusen. Richard Scarryn avulla opettelin lukemaan itse, kun kyllästyin laiskan äidin lyhennettyihin versioihin iltasaduista. Isoisä auttoi kyllä tietysti, kun kysyin mikä tuo kirjain on ja niin edelleen.

        Perheessä ei ole mitään varsinaisia oppineita, en edes keksi yhtään yliopiston käynyttä sukulaista. Äiti kyllä osti minulle valtavasti kirjoja pikkulapsena, mistä jäi onneksi innostus lukemiseen.

        aikoihin itse opin lukemaan. Ennen koulua kuitenkin oli ja taisi olla Asterix-albumi tai joku vastaava äidin kanssa kirjastosta haettu. Muistan sen hyvin koska olin niin iloinen havainnostani, mutta en muistaakseni kertonut siitä edes äidille. Tai jos kerroinkin, se meni ohi korvien työkiireidensä takia.

        Hmm, tuli mieleen että voisikohan tästä vetää jonkinlaisen huomion, että pojat eivät saa huomiota naisilta yhtälailla kuin tytöt edes lapsena.


      • also_sprach_jungfrau
        Samoihin kirjoitti:

        aikoihin itse opin lukemaan. Ennen koulua kuitenkin oli ja taisi olla Asterix-albumi tai joku vastaava äidin kanssa kirjastosta haettu. Muistan sen hyvin koska olin niin iloinen havainnostani, mutta en muistaakseni kertonut siitä edes äidille. Tai jos kerroinkin, se meni ohi korvien työkiireidensä takia.

        Hmm, tuli mieleen että voisikohan tästä vetää jonkinlaisen huomion, että pojat eivät saa huomiota naisilta yhtälailla kuin tytöt edes lapsena.

        Jaa-a, en sitten tiedä millaista huomiota olisin sinun äidiltäsi saanut. Minun äitini oli aina kotona, joten väkisinkin kiinnitti minuun jotain huomiota. Olisi varmaan kiinnittänyt sinuunkin.

        Asterix-albumeja minäkin lueskelin pienenä - niissä oli jotain todella kiehtovaa.


    • Tulos tulee ulos: "Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia ja testipistemääräsi on 89 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa"

    • m36-INTJ

      testipistemääräsi on 92 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • WrappedInplastic

      86 pistettä! "Sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa" X)

    • aspurgeri

      106 pistettä, 5 minuuttia eikä edes Aspergeria. Mitä siis teen tällä palstalla?

    • -antsukka-

      98

    • ----

      "Käytit testin tekemiseen 13 minuuttia 42 sekuntia ja testipistemääräsi on 113 eli sinussa on piirteitä, jotka ovat tyypillisiä Asperger-henkilöille."

    • Sain tosta testistä 102 pistettä, eli ei ollut monien harmiksi siis mitään aspergeria, eli ihan kuten tiesinkin.

      • ............

        Epäilyttää vähän. Teepä tuo Eysinckin testi joka on linkattu, niin tiedetään mikä sun valheellisuus arvosi on, eli huijasitko aspitestissäkin.


      • Ei normaalia

        Eikö sullä ole ketään kaveria, jonka kanssa olisit voinut tehdä testin yhdessä? Eihän nuori mies voi yksinään tehdä tällaista testiä. Sellainen ei ole normaalia. Nyt kyllä kerron äidillesi.


      • ............ kirjoitti:

        Epäilyttää vähän. Teepä tuo Eysinckin testi joka on linkattu, niin tiedetään mikä sun valheellisuus arvosi on, eli huijasitko aspitestissäkin.

        "Epäilyttää vähän. Teepä tuo Eysinckin testi joka on linkattu, niin tiedetään mikä sun valheellisuus arvosi on, eli huijasitko aspitestissäkin. "

        Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on paha mennä yhtään mitään tästä sanomaan ja alkaa mua tuomitsemaan. En huijannut tossa testissä ollenkaan, mutta luulin kyllä sen, että jotkut vastaukset nostivat heti tota pistemäärää, kun eihän tässä maassa saisi olla koskaan missään asioissa massasta poikkeava persoona.


      • ...........
        DarkFear kirjoitti:

        "Epäilyttää vähän. Teepä tuo Eysinckin testi joka on linkattu, niin tiedetään mikä sun valheellisuus arvosi on, eli huijasitko aspitestissäkin. "

        Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on paha mennä yhtään mitään tästä sanomaan ja alkaa mua tuomitsemaan. En huijannut tossa testissä ollenkaan, mutta luulin kyllä sen, että jotkut vastaukset nostivat heti tota pistemäärää, kun eihän tässä maassa saisi olla koskaan missään asioissa massasta poikkeava persoona.

        Eli vastasit tuohon testiinkin sillä periaatteella "ettet erottuisi massasta". Selvä asperger. Sä olet paha tapaus. Laitoshoitoa jo suosittelen.


      • Jotain tiedetään
        DarkFear kirjoitti:

        "Epäilyttää vähän. Teepä tuo Eysinckin testi joka on linkattu, niin tiedetään mikä sun valheellisuus arvosi on, eli huijasitko aspitestissäkin. "

        Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään, joten sun on paha mennä yhtään mitään tästä sanomaan ja alkaa mua tuomitsemaan. En huijannut tossa testissä ollenkaan, mutta luulin kyllä sen, että jotkut vastaukset nostivat heti tota pistemäärää, kun eihän tässä maassa saisi olla koskaan missään asioissa massasta poikkeava persoona.

        "Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään"

        Kyllä täällä aika moni tietää sun elämästäsi jo aika paljon:

        - Ikä 29v
        - Ei kavereita
        - Sivari
        - Veli, jolla on paljon ystäviä
        - Vanhemmat, jotka ovat ylikontrolloivia sinua kohtaan
        - Asuu Helsingissä, mutta kotiseutu Hämeessä, jossa ihmiset kohtelivat sinua huonosti esim. sivarivalinnan takia ja ihmettelivät, miksi käyt yksin baareissa.
        - Unelmoi kavereista, laivaristeilystä ja isommasta asunnosta.
        - Haluaisi tehdä kotiseusun asukit kateellisiksi.
        - Tekee paljon töitä, myös viikonloppuisin.
        - Ei seurustele, tai ole naimisissa.
        - Ei lapsia


      • Lisää
        Jotain tiedetään kirjoitti:

        "Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään"

        Kyllä täällä aika moni tietää sun elämästäsi jo aika paljon:

        - Ikä 29v
        - Ei kavereita
        - Sivari
        - Veli, jolla on paljon ystäviä
        - Vanhemmat, jotka ovat ylikontrolloivia sinua kohtaan
        - Asuu Helsingissä, mutta kotiseutu Hämeessä, jossa ihmiset kohtelivat sinua huonosti esim. sivarivalinnan takia ja ihmettelivät, miksi käyt yksin baareissa.
        - Unelmoi kavereista, laivaristeilystä ja isommasta asunnosta.
        - Haluaisi tehdä kotiseusun asukit kateellisiksi.
        - Tekee paljon töitä, myös viikonloppuisin.
        - Ei seurustele, tai ole naimisissa.
        - Ei lapsia

        - Tykkää metallista ja seuraa urheilua
        - Tupakoi
        - Tunnustuksellinen pasifisti, halveksii asepalvelusta ja armeijaa
        - Välttelevä persoonallisuushäiriö


    • Älyn haamu

      "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 46 sekuntia ja testipistemääräsi on 103 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. "

    • 34242432

      Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 47 sekuntia ja testipistemääräsi on 128 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

    • aaaasssburger

      testipistemääräsi on 213 eli olet todennäköisesti full asperger.

      • Kirk Lazarus

        never go full asperger


    • näin tällä kertaa

      127: ei mikään yllätys, vaikka virallista diagnoosia ei olekaan tehty.

    • Kertis

      "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 55 sekuntia ja testipistemääräsi on 97 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

      En olisi yllättynyt, jos testi olisi saattanut indikoida lievää taipumusta.

    • Mielenkiintoista, vaikka tuloksen tiesinkin:

      "Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 46 sekuntia ja testipistemääräsi on 85 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

    • 14+2+1

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 55 sekuntia ja testipistemääräsi on 79 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • duudaduudadimdimdaa

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 7 sekuntia ja testipistemääräsi on 96 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

      Ei paljon ystäviä, viihdyn omissa oloissani ja paras ystäväni on tietokone. :D Luulin jo saavani aspergerin paperit. Tietenkin ikä voi osittain parantaa. Esimerkiksi nuorena oli paljon vaikeampi katsoa ihmisiä puhuessa silmiin, mutta tämäkin taitaa olla aika yleistä.

    • Porotyttö....

      Eipä taija olla. Testasinpa huvin vuoksi.

      • klopsspos

        Montako pistettä sitten sait?


      • Porotyttö.....
        klopsspos kirjoitti:

        Montako pistettä sitten sait?

        Testin tein 4minuutissa 24 sekunnissa ja sain 55 pistettä.


    • Sain 114, eli on piirteitä. Hehe heh! Ei ole ikinä diagnosoitu mitään.

    • 4 minuuttia ja testipistemäärä on 98, ei aspergeria, enkä ole tuloksesta yllättynyt.

    • 131 pistettä.

    • violet.

      95, not aspie.

    • Naisenrumilus

      Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 54 sekuntia ja testipistemääräsi on 70 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • Tämmösen anto

      Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 56 sekuntia ja testipistemääräsi on 78 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

    • 32

      Tulos 92 eli ei aspergeria.

    • NN27v.

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 52 sekuntia ja testipistemääräsi on 76 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

      Tämän kyllä tiesinkin. Melkein kaikkiin kysymyksiin vastasin ei.

    • Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 7 sekuntia ja testipistemääräsi on 74 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

      Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 ja vastausten keskiarvo on tällä hetkellä 97. Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!

    • cvxxv

      4 min ja 45 sek

      Tulos: 61

      Lähes kaikkiin vastasin "ei", mutta muutamaan laitoin sen keskimmäisen vaihtoehdon ja muistaakseni yhteen "kyllä".


      DarkFear on kyllä valehdellut testissä jos sai noin matalat pisteet. Kirjoituksiesi perusteella sinun pisteesi pitäisi olla jotain aivan muuta.

    • Testaajat
    • Empaattinen
    • Monologi

      Käytit testin tekemiseen 11 minuuttia 35 sekuntia ja testipistemääräsi on 89 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

      Meni hiuka enemmä aikaa kun en muistanut mitä sivistyssana "monologi" tarkoitti ni piti alkaa googlettaa keske testi. ^^

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe