Moro vaan kaikille,
Suositelkaa joku halpa mutta toimiva laskin AMK insinööri laskentoihin. Ymmärrän kyllä että TI-89 on hyvä, mutta minulle valitettavasti liian hintaava.
Mikä olisi halvin ja tehokkain ratkaisu?
Halpa laskin AMK Insinööri opintoihin?
3
3844
Vastaukset
- yksjaska
Netistä löytyy varmaankin avoimen lähdekoodin ohjelmistoja tarpeisiisi. Itse käytin Wolfram Alphaa http://www.wolframalpha.com/ ja Sagea opiskeluaikana http://www.sagemath.org/ . Halvalla funktiolaskimellakin voi ratkoa differentiaaliyhtälöitä jos vaan jaksaa vääntää ratkaisut sarjoiksi. Mä käytin lukiossa TI-86:tta, jonka jälkeen siirryin matikkaohjelmistojen pariin.
- Jukk4
ti85/86. 89/92 saa käytettynä 50 euron hintaan. Hyvä oppikirja maksaa enemmän.
- laskintahaluan
Mitä niin erikoista mielestänne on TI-89 kun sitä näköjään suositellaan? Ajattelen nyt ihan sama, et monet oppikirjat ovat melkein kalliimpia. Joten päätin tällä kertaa ostaa kerralla paras mahdollinen.
"Köyhällä ei ole varaa halpaan" sanonta muistui.
Jos nyt oikein käsitin, niitä Ti-89 on 4 Hardware versiolla. Mikä on järkevintä hankkia?
Onko HP 50g huonommin tuettu laskin suomessa? Katselin googlessa että TI-89 löytyy mukavasti aineistoa.
Onko Ti-92 sitten jollain tapaa parempi kuin 89?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197