"Lapset asuvat kanssani"

trefftreff

jotenkin alkaa heti oksettaa kun lukee tuon tekstin naisen treffi ilmoituksesta.

43

300

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksettaaaaaaaa

      köyhää. itse olet aika kuvottava.

    • Mikä vaivaa sua?

      No mikä siinä niin inhottaa? On ihan normaalia, että ihmiset hankkivat lapsia. On myös ihan normaalia, että kaikki suhteet eivät kestä.

      Sinä se taidat olla se epänormaali, joka vatkaa matoaan kuukaudesta toiseen ilman mitään seuraa. Mikä vika sinussa on, kun et naista löydä? Jopa maailman lihavimmalla miehellä on nainen...

      • ei niin ei

        Just se ku hankintaan niitä lapsia vaikka se suhde ei ees kestä...

        Vastuuttomuus kaikissa muodoissa on kuvottavaa..oli sitten läski tai yh.


      • 2+9

      • 2+9
        2+9 kirjoitti:

        "On myös ihan normaalia, että kaikki suhteet eivät kestä. "

        Perspektiiviharha. Ei se ole ollut tällaisessa massamittakaavassa normaalia kuin vasta viimeisen parinkymmenen vuoden ajan.
        Milloinkohan yhteiskunta nostaa kissan pöydälle ja sanoo ääneen, että eroperhekulttuurista seuraa valtavasti ongelmia? Ensimmäiset merkit ovat jo ilmassa.

        http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2024284/UK-riots-2011-Liberal-dogma-spawned-generation-brutalised-youths.html

        "Anyone who reproaches a child, far less an adult, for discarding rubbish, making a racket, committing vandalism or driving unsociably will receive in return a torrent of obscenities, if not violence.

        So who is to blame? The breakdown of families, the pernicious promotion of single motherhood as a desirable state, the decline of domestic life so that even shared meals are a rarity, have all contributed importantly to the condition of the young underclass.

        The social engineering industry unites to claim that the conventional template of family life is no longer valid.

        And what of the schools? I do not think they can be blamed for the creation of a grotesquely self-indulgent, non-judgmental culture.

        This has ultimately been sanctioned by Parliament, which refuses to accept, for instance, that children are more likely to prosper with two parents than with one, and that the dependency culture is a tragedy for those who receive something for nothing."


    • Ohan se noinkin

      Joo no tohon se lukeminen mul aina jääkin..
      Ei sen puoleen olen seurustellut pitkiäkin (yli 10 vuotta)
      yh-äitien kanssa ja kasvattanut siinä sivussa uskomattoman lauman
      mukuloita, mutta nyt ei enää jaksa... Tiedä jaksaisinko omiakaan lapsia,
      mut toisen lapset niin hyi vaan ..öö hiiskatti..

      Ei voi mitään, toi on sellainen turn off, että meinaa oksennus lentää.
      Tätä en tietenkään totea pahalla niille naisille joilla on tuo perhesuunnitelu vieras käsite, samalla kuin järjenkäyttö.
      Mutta kyllähän tuo markkina arvoa alentaa miehellä ja naisella...

      No elämä on täynnä valintoja.

    • Ei tu treffejä ei

      Näin on. Kyllä vituttaisi katsella joka päivä ämmän heikkolahjaisia äpäräpenikoita jotka joku vähä-älyinen panopelle on käynyt ohimennen kiksaisemassa.

      Se on vähän kuin ostaisi käytetyn japanilaisen auton, jonka edelliseltä omistajalta on lirahtanut ripulipaskat ajaessa: muutenkin paska rakkine ja lisäksi kuskinpenkillä on tahra joka ei lähde.

    • Juu ei ei ei

      Niin ja sitten se lasten isä on vielä jotenkin kuvioissa. Vituttais katella jotain lippalakkijantteria omassa olohuoneessa niitä penikoita viihdyttämässä.

    • Miksi?

      En minäkään haluaisi miestä, jolla on lapsia, mutta ei se nyt sentään okseta.

    • kaiken nähnyt

      Mielenkiintoista lukea miten ihmiset päättelee, millainen joku ihminen on jostain tuollaisesta kirjoituksesta. Onkohan kaikki keinot tehty että ajatus voisi taas kulkea normaaliin tapaan. ei kenenkään ole pakko ottaa naista jolla on lapsia, muttta ajatus että naisella on lapsia tekisi naisesta huonon on mielestäni aika huono kriteeri.
      Silloinhan kaikki naiset joilla on lapsia tekisi heistä huonoja. Jos menisi yhteen naisen kanssa ja saisi lapsia hänen kanssa, niin nainen olisi huono sen jälkeen ja olisi niin kuvottava että pitäisi heti jättää hänet.
      Te voitte selittää itsellenne ihan mitä haluatte, mutta sen sijaan minä hankkisin vähän enemmän kokemusta naisista ja tekisi sen perusteella päätelmät eikä jonkun idioottimaisen trauman perusteella.
      Ihan vaan vinkkinä. jos pelkäätte lippalakkisia poikia niin diacori palvelee.
      ja mitä nopemmin tartutte ihan reaalimaailmaan niin sitä parempi teille.

      • huit hait

        Kuulutkin rotuun joka ostaa katsastamattoman loppuun ajetun auton.

        Jos luit niin kokemusta löytyy...Ei se asia millään sun
        länkytyksellä paremmaksi muutu!


    • Ällistynyt

      Minusta on ihan selvää, että lapset asuvat äitinsä kanssa. Ilmaisu kuulostaa vähän oudolta. Ajatukseni on, että lapset - totta kai - asuvat kotonaan siis kirjoittajan luona. Useimmiten lapset asuvat äitinsä kanssa. Mitä kuvottavaa siinä on? Mikä siinä voi kuvottaa

      • Niinpä niin

        Niin siis sen lisäksi ,että olet käytetty niin olet myös kupannut ex:ältäsi rahat...mitä se kertoo sinusta?


      • Ei yhtään ällistynyt

        Ne eivät ole minun lapsiani, vaan roskaväen panoreiskan harhalaukauksia, joten vihaan niitä. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?


    • also_sprach_jungfrau

      Toivottavasti ette koskaan muuta mieltänne ja yritä kuitenkin luikerrella noiden naisten suosioon. Lapset eivät tarvitse mitään isäpuoliehdokkaita, joille heidän olemassaolonsa on oksettava ajatus ja joiden mielestä he ovat "äpäräpenikoita".

      "Lapset asuvat kanssani" oksettaa? Minua oksettaisi enemmän "minulla on lapsia, mutta ne ovat tällä hetkellä huostaanotettuina".

    • 3+11

      Mä olen 30v mies, jolla luki:

      "4-vuotias lapseni asuu kanssani, ja tulee siinä mielessä elämässäni aina ensimmäisenä, etten voi enkä missään nimessä halua sysätä häntä taka-alalle uuden suhteen vuoksi".

      Otin sittemmin ilmoituksen pois, kun ei näyttänyt naisia nappaavan koulutettu, vakinaisessa työsuhteessa oleva komeahko rock-mies, joka oli myös YH.

      Nainen voi olla YH netti-ilmoituksessa, peruskoulun käynyt ja tukevahkokin, ja saa kyllä huomiota. Mutta saapa huomiota ihan hyväkroppaisena ja komeahkona yh-miehenä, ja olet jo aika taitava. Ja miksi oikeastaan pitäisikään saada. Onhan se niin että nainen sen yleensä aina sanoo "joo, voin mä sun kans ruveta oleen" eikä mies ;-) Jos naisella on varaa valita myös se korkeasti koulutettu hyväkroppainen ja komeahko _lapseton_ rokkari, niin miksei se tätä valitsisi. Näin tekisin varmasti itsekin.

      Mä en syytä ketään, mutta en jaksaisi enää ihmisten uteluja miksei mulla ole ketään naista ollut pariin vuoteen, kun syy on ihan ilmiselvä ja kävelee mun kanssa päiväkotiin joka aamu, leikkii ja peuhaa mun kanssa iltapäivät ja tuhisee iltasatujen jälkeen omassa huoneessaan uneksien ties mistä ihanasta.

      En vaihtaisi pois mistään naisesta. Jos niin käy että iskä soittelee kitaraa yksinään vielä viisikymppisenäkin, niin sitten se on niin.

      • Huonoa mainosta

        Sinua olisi varmaan onnistanut huomattavasti paremmin, jos olisit jättänyt tuon pätkän pois ilmoituksestasi. Kyllä jokainen ihminen ymmärtää, että lapsi on vanhemmalleen se kaikkein suurin huolenaihe ja kulkee järjestyksessä ensimmäisenä ennen asuntoa, autoa, koiraa, kissaa ja seurustelukumppania.

        Koska jokainen tietää tuon, ei sitä tarvitse tuoda esille noin luotaantyöntävästi. Tuo nimittäin kuulostaa tältä: "etsin naista huushollini toisarvoisimmaksi jäseneksi ja sinun on muistettava, että sinä tulet tärkeysjärjestyksessä aina muiden perässä". Hieman kärjistettyä toki, mutta asian ydin lienee selvä?

        Yksinhuoltajaisä saa naisilta, etenkin yksinhuoltajaäideiltä, takuulla valtavasti positiivista huomiota, kunhan vain käyttäytyy kunnolla. Se, että kiinnostuneet naiset eivät lähesty sinua esimerkiksi kadulla tai leikkikentällä, kun olet tenavasi seurassa, johtuu vain siitä, että oletusarvoisesti olet naimisissa. Jos selässäsi olisi lappu "YH-isä seuraa vailla", saisit käyttää sitä kitaraasi pitämään innokkaimpia loitolla. ;)


      • Samaa mieltä edellisen kanssa. Jos olet lapsen yksinhuoltaja, niin oletusarvo on, että lapsi tulee ykkösenä, suurin osa lapsettomista sinkkunaisistakin sen tajuaa. Muotoilisin tuon toisin. Typeräähän se on, mutta tekstinä tuo on aggressiivista ja siitä tulee käsitys (vain naisille tietenkin, jotka luemme toisin kuin miehet), että olet olet kokenut suhteen, jossa lastasi on yritetty sivuuttaa ja siitä on jäänyt jonkinmoinen uhkakuva naisesta, joka syrjii lastasi. Nainen voi miettiä, että mikä se hänen paikkansa tässä kuviossa nyt sitten on.

        Naiset lukevat tekstiä ihan eri tavalla kuin miehet, se kannattaa muistaa. Sanoihin liittyy tunnetiloja, joita naiset yrittävät "haistella" esiin. Se on tyhmää, koska kyse on tulkinnasta ja oletuksista, joilla ei ole todellisuusarvoa, mutta näin se vaan menee jostain syystä. Naiset ei tarkoita sitä pahalla. Kaikkien tulisi luetuttaa treffi-ilmonsa jollakin yhdellä vastakkaisen sukupuolen edustajalla ennen niiden julkistamista saadakseen tietää miten se luetaan, siis sekä miesten että naisten.


      • 3+11

        Joo, on kyllä paljon mahdollista. Päädyin kai lisäämään tiettyjä asioita alleviivattuna, sillä on kaksi asiaa joiden vuoksi pääsääntöisesti keskustelu on treffeillä tyssännyt. Eka on siis se, että olen yh, mikä tuli ilmeisesti usealle yllärinä vaikka statseissa jo luki ylempänä että mulla on lapsi tai lapsia, joka tai jotka asuvat kanssani.

        Toinen asia jonka päädyin alleviivaamaan on se, että en muuta maalle mökkiin kasvattamaan kaaleja ja perunoita. Olen kaupunki-/lähiöihminen, mutta jostain syystä kaikki tapaamani naiset haluavat maalle :-) Oli sitten helpompaa laittaa nämä asiat jo ilmoituksen tekstiin, ettei tarvitse sitten naisen treffeillä pettyä kun mies ei olekaan lapseton eikä halua maaseudulle. Ja toki siinä tekstissä oli paljon positiivistakin asiaa, ei se ollut mikään ehto- tai vaatimuslista.

        No, onhan tässä vielä vuosia edessä, ei mitään kiirettä mihinkään. Rakkaus on ajoituskysymys, kuten eräässä leffassa sanottiin. Mut kiitti teille kommenteista.


      • oooooooooooooooooooo

        Vastausta 30v yh-miehelle:

        Nettitreffit ovat hakuuammuntaa ja harva lapsetonkaan sieltä kumppania löytää, siirry siis "oikeaan elämään". Luulisi ikäisesi löytävän toisen yh:n vai onko kuitenkin kyse siitä, että tahtoisit lapsettoman??


      • 3+11
        oooooooooooooooooooo kirjoitti:

        Vastausta 30v yh-miehelle:

        Nettitreffit ovat hakuuammuntaa ja harva lapsetonkaan sieltä kumppania löytää, siirry siis "oikeaan elämään". Luulisi ikäisesi löytävän toisen yh:n vai onko kuitenkin kyse siitä, että tahtoisit lapsettoman??

        En etsi lapsetonta, tietenkään, mulle kävisi paremmin se että kummallakin on entuudestaan lapsi tai lapsia, se toinen yh tietää mitä lapsiperheen arkeen kuuluu eikä vierasta lapsia.

        En käy paljoa baareissa, ne on ihan bingoa, ja työskentelen aika julkisessa työssä, ei viitsis ihan joka viikko käydä vonkaamassa vosuja oman asiakaskunnan edessä :-) Sellainen 30-vuotiaiden sinkkujen törmääminen keskellä päivää on aika harvinaista. On mua töissä ollessani kyllä kysytty useampaankin kertaan ulos, ja puolestani olen tehnyt samoin muutamalle muulle. Nyt sit 5-6 naista tietää että paitsi että olen vapaa mies, olen myös yh-isä, eli vielä ei oo osunu kohdalle yh-myönteistä naista tai toista yh:ta.


    • No ylipäänsä minkä takia niitä on vilkaistava? Siinähän on hakukriteereissä vaihtoehto että ei lapsia... itte ainakin käytän tuota aina.

      Kuitenkin niin ei mulle tulee mitään tuollaista fiilistä, niin ja yks kamunainen on yh. Muuten ihan hyvä mimmi muuten mutta ei oo mulle passeli, koska itte kattelen lapsetonta kun itsekin olen.

    • Minusta lapset ovat ihania:)

      Seurustelisin yh-iskän kanssa jos muu asia ovat kohdalla.

      Mielestäni jokaisen äitin ja isän ensisijäinen velvollisuus suoella lapsia ja jos toinen aikuinen ei ymmärä sen, niin sellaisen itsekkän ihmisen ei kannata päästä perheseen.
      Kyllä, normaali/sydänpaikalla oleva ihminen kykene hyväksymän toisten ihmisten lapsia.

      • Sul onki varmaan ihan sikana kokemusta... Voin oikein kuvitella kun oot lusinut kymmeniä vuosia perheessä jossa on muitten kersoja.

        No kyllä se muuttuu kun kasvat.


    • realismus

      kokeile maitohappobakteereita

    • Et vain osaa

      Suomi24 treffeillä voi ainakin valikosta valita: "Ei lapsia", niin ei toi häiritse.

      • kjhkjh

        Kyllähän toi aloittajan teksti osoittaa sen, ettei osaa edes nettiä käyttää ja valita sellaiset kriteerit, ettei tarvitse lukea kenenkään treffi-ilmoituksia, joilla on lapsia. Samoin voi valita pois esim. ylipainoiset ja valita esim. vain sporttiset ja hoikat.

        Nykyään pienten lasten erot taitavat olla yleisempiä kuin se, että pysytään yhdessä. Se ei tosiaankaan tarkoita sitä, että sadoistatuhansista eronneista naisista yli puolet olisivat idiootteja. Päinvastoin joskus on niin, että kun nainen on koulutettu ja hänellä on vakituinen työ, niin hänen ei tarvitse rahan takia pysyä suhteessa huonon miehen kanssa.

        Itsekin olen eronnut, YH ja lasteni lähihuoltaja, joskin lasten isä on myös kuvioissa etävanhempana. Itse olen aikoinaan jättänyt mieheni, joka ei ollut eikä ole juoppo luuseri, vaan ihan OK mies, mutta ei vaan minulle sopiva. Pitkässä suhteessa käy usein niin, että intohimo katoaa ja ollaan ikään kuin sisko ja veli ilman mitään vipinää. Eron taustalla ei tosiaankaan ole aina väkivaltaa ja juopottelua Sitä ei voi kukaan tietää, että millainen suhde on esim. 5, 10, 15 tai 20 vuoden päästä.


      • Periaatteen mies
        kjhkjh kirjoitti:

        Kyllähän toi aloittajan teksti osoittaa sen, ettei osaa edes nettiä käyttää ja valita sellaiset kriteerit, ettei tarvitse lukea kenenkään treffi-ilmoituksia, joilla on lapsia. Samoin voi valita pois esim. ylipainoiset ja valita esim. vain sporttiset ja hoikat.

        Nykyään pienten lasten erot taitavat olla yleisempiä kuin se, että pysytään yhdessä. Se ei tosiaankaan tarkoita sitä, että sadoistatuhansista eronneista naisista yli puolet olisivat idiootteja. Päinvastoin joskus on niin, että kun nainen on koulutettu ja hänellä on vakituinen työ, niin hänen ei tarvitse rahan takia pysyä suhteessa huonon miehen kanssa.

        Itsekin olen eronnut, YH ja lasteni lähihuoltaja, joskin lasten isä on myös kuvioissa etävanhempana. Itse olen aikoinaan jättänyt mieheni, joka ei ollut eikä ole juoppo luuseri, vaan ihan OK mies, mutta ei vaan minulle sopiva. Pitkässä suhteessa käy usein niin, että intohimo katoaa ja ollaan ikään kuin sisko ja veli ilman mitään vipinää. Eron taustalla ei tosiaankaan ole aina väkivaltaa ja juopottelua Sitä ei voi kukaan tietää, että millainen suhde on esim. 5, 10, 15 tai 20 vuoden päästä.

        --Pitkässä suhteessa käy usein niin, että intohimo katoaa ja ollaan ikään kuin sisko ja veli ilman mitään vipinää--

        Puhuitko siis p..aa kun lupasit rakastaa myötä ja vastamäissä?
        Montako vuotta yritit tosissasi löytää rakkauden uudelleen?
        Ei ihme että maa on hunningolla ja pahoinvointi lisääntyy kun asenteet ovat tuota luokkaa.
        Suomeen pitäisi saada takaisin laki, ettei ero ole läpihuutojuttu vaan oikeusasia ja pettäjä tai muuten eroon syyllinen joutuu maksamaan vahingonkorvaukset.


    • petofi

      Itseläni on aina ollut kriteerinä se, että selainen nainen ei ole minulle tarkoitettu, jolla on lapsia. Olen itse aina tiennyt, että minusta ei mitään isukkia koskaan tule enkä aio edes isukkipuoleksi ryhtyä.

      Kyllä minä silti ymmärrän sen, että yhteiskunta tarvitsee lapsia enkä ole koskaan vihannut tai inhonnut lapsia enkä ymmärrä ihmisiä jotka nyt lapsia inhoavat. Samaten yh-äitejä on monista eri syistä, ei se yh-status naisesta huonompaa tee.

    • ei kaikki siedä

      Joillekkin lapsi ei ole este. Saattaa nauttia lasten seurasta ja lapsetkin tulokkaan seurasta.. Eikä niistä lapsista kannata ehkä heti haastellaakkaan. Välttämättä. Kotiin ei ensimmäisenä treffeille mennä, eikä varmaan toisella tai kolmannellakaan kerralla.
      Puolueettomalla maalla. Omasta asunnosta, lapsista kerro vain suurpiirteisesti. Pääosassa olet sinä.

    • lapsellinen mies

      ihmettelen kovin miksi yh-äitejä haukutaan. Jos naisella on ollut muutama suhde takana ja ja on ollut muutaman miehen kanssa sen lisäksi, niin ei se kyllä automaattisesti tee naisesta huonoa.
      Mistä kukaan tietää siihen syyt itse kullakin miksi se vuosisadan rakkaustarina ei ole heitä kohdannut.
      Jos naisella on lapsia, niin mitä sitten. Kaikilla on oma historiansa.
      Minusta se on vain plussaa lapsettomia mitenkään sorsimatta.
      Kokemuksesta voi olla hyötyä ihan oikeasti.
      No kaikilla on tietenkin oikeus mielipiteeseensä, toivon mukaan se johtaa johonkin hyvään

      • Lapseton mies

        "Jos naisella on lapsia, niin mitä sitten. Kaikilla on oma historiansa."

        Vaan kun ei ole, ei minulla ole yhtään mitään. Arvaa onko hauskaa kun ämmä heiluttelee niitä kakaroitaan nenän edessä: "Kato mitä se jänskä järjetön panokone josta ei ollut perheenisäksi on tekaissut., eix oo ihquuuu!"

        En taatusti suostu olemaan joku B-vaihtoehto sen jälkeen kun Pano-Petteri penikoituaan lähti lätkimään. Pano-Petteri kun tyypillisesti on paljon minua tyhmempi, köyhempi, juopompi, lyhyempi ja rumempi. Pano-Petterin ainoa tussua kostuttava ominaisuus on sen vastenmielinen jatkuvasti länkyttävä ja vonkaava kita.

        Naisten huono maku on heidän oma ongelmansa, ei minulla ole mitään velvollisuutta huolia jotain penikoinutta vanhaa raatoa, ne on kato ne iih iih ihanat tunteet ja kemiat jotka puuttuu.


      • -TSS-
        Lapseton mies kirjoitti:

        "Jos naisella on lapsia, niin mitä sitten. Kaikilla on oma historiansa."

        Vaan kun ei ole, ei minulla ole yhtään mitään. Arvaa onko hauskaa kun ämmä heiluttelee niitä kakaroitaan nenän edessä: "Kato mitä se jänskä järjetön panokone josta ei ollut perheenisäksi on tekaissut., eix oo ihquuuu!"

        En taatusti suostu olemaan joku B-vaihtoehto sen jälkeen kun Pano-Petteri penikoituaan lähti lätkimään. Pano-Petteri kun tyypillisesti on paljon minua tyhmempi, köyhempi, juopompi, lyhyempi ja rumempi. Pano-Petterin ainoa tussua kostuttava ominaisuus on sen vastenmielinen jatkuvasti länkyttävä ja vonkaava kita.

        Naisten huono maku on heidän oma ongelmansa, ei minulla ole mitään velvollisuutta huolia jotain penikoinutta vanhaa raatoa, ne on kato ne iih iih ihanat tunteet ja kemiat jotka puuttuu.

        Hahhah! Tuo on suurin piirtein miten itsekin näen nämä uusperhetouhut mutta sinä osasit pistää paremmin sanoiksi.


      • voi mursun vehje

        Ja muuten tekee.

        Jos alle sanotaan ny 30:kynppisellä naisella on mukuloita ja on erottu
        niin ei se nyt selity millään "kaikilla on historiansa... ral lal lei jutuilla..

        PERHESUUNNITTELU!!!

        Jos täytyy 18 vuotiaana alottaa ja koittaa jokasen kans vekaraa,
        ja 23:sena ne hankkia ilman sen kummempaa elämänkokemusta tai yhdessä oloa, niin mitä siinä vois odottaa käyvän??

        Lapset voi tehdä nuorena..Mut en nyt alle 30:pisenä niit
        ois tehnyt minkään 1-2 vuoden seurustelun jälkeen...

        Kertoo aika paljon naisesta ihmisenä...Ja siitä kuinka kypsä
        hän on ollut... Ja on eri-asia jos puoliso kuolee,
        parhaiten elämänsä tuhonnut yh-mies ja nainen löytävät toinen toisistaa.. Parin, mutta älkää nyt tulko myymään tuota normaalina...Tai et se olis jotenkin hyväksyttävää kun Maija ja Matti unohti kortsun 21:sinä,
        kun ne muksut on niin ihanii ja mun pitäis jollain tommotteen lapisen lisääntyminen hyväksyy..

        Tää on niin tätä kun 21 vuotiaat vonkuu kuinka se on ok...
        Sopii koikeilla..Menkää ja ottakaa yh-mies tai nainen...
        Olkaa nyt 10-30 vuotta yhdessä ja tulkaa uudestaan opettamaan tänne =D


    • rakastava yyhoo

      Vaikea ymmärtää vihaatko naisia, toisia miehiä vai lapsia.

      Rupea sitten kuvottavaksi panokoneeksi niin saat jälkeläisiä ja tuotat maahan yksinhuoltajan lisää. jos se oli kateutesi alkulähde.

    • hyihyihyi

      Kyllä tollaset länkyttävät ukot tässä keskusteluketjussa on niitä jotka jää aina ilman. Nimittäin tolla asenteella se ero tulee eteen aika äkkiä. Hyi helvetti mitä asenteita ja luonteita, olispa tollasissa joku lätkä päällä että tietäis jokainen välttää.

      • ruhhahhaa

        voi lehmää =(


      • On ne hurjii

        Eipä nämä yksinäiset madonvhatkaajat mitään tiedäkään ihmissuhteista tai lapsista. Ulisevat vaan esittäen jotain täydellistä, vaikka takana on max kuukauden tapailu jonkun tytön kanssa ja vuosikausien yksinäiset illan teinipoken parissa.

        Eivät edes tajua, että he ovat niitä epänormaaleita, luontaisia häviäjiä sosiaalisessa elämässä.


    • me_bella

      //Vaikea ymmärtää vihaatko naisia, toisia miehiä vai lapsia.//

      Kaikeahan se vihaa, koska kuvittele, että KAIKKI yh-äidit nyt halua hänet, hih!:))))

      • Mees taas kasvamaan


    • Sinkkumies 44

      "jotenkin alkaa heti oksettaa kun lukee tuon tekstin naisen treffi ilmoituksesta."

      No ei tuo ole kovin kypsä tapa suhtautua asiaan. Ei ole mikään pakko "ottaa" sellaista naista jolla on lapsia. En minäkään "ottaisi", jos naista etsisin. Mutta on kai se nyt selvää, että ne omat lapset on sille naiselle se ykkösjuttu.

    • varoitus!!

      Aloittaja on potentiaalinen raiskaaja tai ihmiskauppaan sekaantuja. Varmaan jo valmistelee priklopil-tyyppistä putkaa kellariinsa jotta saisi orjuuttaa jonkun vihaamansa naisen ja ottaa väkisin itselleen vallantunnetta jota hän himoitsee.

      Poliisi voisi selvittää ip-osoitteen ihan tarkastusmielessä.

    • jgöqojgloijög

      Sinulle on kai kunniakkaampaa jos on viisi aborttia tehtynä, tai adoptioon annettu.

      Kunhan mikään ei häiritse rauhaasi omistaa yksi tietty osa naisesta. Muut osat eivät sinua edes kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe