Minkä kokoinen on sopivan kok. mies?

mittoja, kiitos

Mikä on mielestäsi miehelle ihanteellinen pituus ja paino?

72

3729

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka olen mies

      niin voin kertoa faktaa naisten puolesta

      miehen ihanteellinen pituus on 187 cm ja paino 90 kg, pelkkää lihasta.

      tollasia miehiä luulee jokainen nainen saavansa.

      oli sitten lyhyt tai pitkä, paksu tai laiha tai mitä tahansa siitä väliltä. ruma tai kaunis tai aivan törkeän ruma, niin joka ikinen nainen luulee että heille kuuluu tuollainen.

      • Kaunotar vai kulkuri

        Onko sua kauheastikin rumat naiset ahdistelleet, kun tunnut olevan vähän kireenä ;-)))
        Ja ihanko just tarkalleen 187 cm pitää olla ? Naisten mielestä vai omastasi ?


      • kkkkknnnnnn

        Kyllä se raja nimenoman on pituudessa ja ulottuvuudessa, eikä niillä muskeleilla näitä asioita korjata jos niissä vjautta on.Voi sanoa että kaikissa alta 180cm miehissä on vjavuutta tämän asian suhteen.
        Minä en kyllä pidä ollenkaan välttämättä kelvottomina alta 180cm miehiä, mutta naiset kyllä haluavat pidempiä miehiä. Ja minä en siis ole mikään homo, enkä sillä silmällä miehiä katsele,vaan ihan muulta pohjalta heitä arvioin.


      • joo, sinänsä

        Minulla oli juuri tuollainen mies 187/90, kaikin puolin komea, mutta jätin hänet, luonne oli niin hankala että huh..huh.


    • ...

      180/80.

    • FF

      Pituus 170-175, paino pituus miinus 95.

      Oliko tarpeeksi tarkka ihanne?

      • jjjjjjjjjjjjjjjjjjj0

        Tässä kysyttiin varmaan NAISTEN mielipiteitä, ei nussimisrobottien.


      • Vai vitsailitko?

        Ihmeellistä, pitääkö joku nainen oikeasti pätkistä miehistä? Olen 172cm/71kg. Jos painaisin kaavasi mukaiset 77 kg, menisi kuitenkin jo lihavuuden puolelle. Nykyisessäkin painossani on pari kiloa tingittävää, vaikka lihastakin on sen verran, kuin 2-3 kertaa viikossa kuntoilemalla saa ilman lisäaineita.


      • FF
        Vai vitsailitko? kirjoitti:

        Ihmeellistä, pitääkö joku nainen oikeasti pätkistä miehistä? Olen 172cm/71kg. Jos painaisin kaavasi mukaiset 77 kg, menisi kuitenkin jo lihavuuden puolelle. Nykyisessäkin painossani on pari kiloa tingittävää, vaikka lihastakin on sen verran, kuin 2-3 kertaa viikossa kuntoilemalla saa ilman lisäaineita.

        En vitsaile, tykkään siitä ettei mies ole minua päätä pitempi. Ja ruumiinrakenne mieluummin normaali/tukeva kuin kuivan kesän orava.

        En kulje ympäriinsä mittanauhan kanssa mutta jostain syystä Suurimmat Rakkauteni ovat asettuneet about tuohon mittaluokkaan.


    • n42-INTJ

      Pituus 180, paino 90-100. Tummat hiukset, jykevä leuka, leveät hartiat, hyvä ryhti. Tapio Rautavaara, mielellään myös lauluääni.

      • jooopajaaaaaaaaaaaaa

        Ei mikään ihme että olet vielä nelikymppisenä sinkku


      • n42-INTJ
        jooopajaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Ei mikään ihme että olet vielä nelikymppisenä sinkku

        Niinpä. Ei kukaan osaa laulaa kuin Tapsa. Ei niitä enää valmisteta.
        Ja ne nelkytluvun miesten kropat: fyysisellä työllä hankitut sopusuhtaiset, lihaksikkaat vaan ei pullistelevat... No nii nyt valuu kuola.


      • m36-INTJ

        Hyi sinua. Annoin myös sinulle miinuksen.


      • n42-INTJ
        m36-INTJ kirjoitti:

        Hyi sinua. Annoin myös sinulle miinuksen.

        Ai siksikö, että pidän Tapsan äänestä ja tulkinnoista? :-D

        Yksikään seurustelukumppanini ei muutes ole ollut Tapsan tapainenkaan. Eikä ne edes osanneet laulaa, kerspeles. Se, mihin omat silmäni ensimmäisenä tarttuvat, on hartialinja. Onko Jorma Ollila edes mies, kysyn minä..


      • m36-INTJ
        n42-INTJ kirjoitti:

        Ai siksikö, että pidän Tapsan äänestä ja tulkinnoista? :-D

        Yksikään seurustelukumppanini ei muutes ole ollut Tapsan tapainenkaan. Eikä ne edes osanneet laulaa, kerspeles. Se, mihin omat silmäni ensimmäisenä tarttuvat, on hartialinja. Onko Jorma Ollila edes mies, kysyn minä..

        "Ai siksikö, että pidän Tapsan äänestä ja tulkinnoista? :-D"

        Eipä oikeastaan. Pituus on OK (180), mutta paino 90-100 arveluttaa kyllä. Oletko itsekin lihava? Esim. tyypillinen INTJ-mies on kyllä hoikka, eikä mikään lihavuori, tai muskelikasa. Urheilu on muuten haitallista terveydelle, ja en usko että kehonrakentaminenkaan on mitään terveellistä. Liikunta vähentää tulehdusta elimistössä, mutta saattaa samalla heikentää immuunipuolustuksen toimintaa, joten pitkällä aikavälillä, voi olla haitallista sekin.


      • n42-INTJ
        m36-INTJ kirjoitti:

        "Ai siksikö, että pidän Tapsan äänestä ja tulkinnoista? :-D"

        Eipä oikeastaan. Pituus on OK (180), mutta paino 90-100 arveluttaa kyllä. Oletko itsekin lihava? Esim. tyypillinen INTJ-mies on kyllä hoikka, eikä mikään lihavuori, tai muskelikasa. Urheilu on muuten haitallista terveydelle, ja en usko että kehonrakentaminenkaan on mitään terveellistä. Liikunta vähentää tulehdusta elimistössä, mutta saattaa samalla heikentää immuunipuolustuksen toimintaa, joten pitkällä aikavälillä, voi olla haitallista sekin.

        Urheilijat ja keharit eivät ole ykkösenä listallani, mutta jos mies painaa alle 70 kiloa, nostan hänet riidan tullen seinälle. Haen miehestä 'turvaa' jollakin emotionaalisella tasolla, ei semmoinen voi minua 'puolustaa', jonka kykenen itsekin rökittämään. Siksi haluan, että mies on tarpeeksi iso, no ehkä 80-kiloinenkin kelpaa, mutta silloin täytyy pituutta olla riittävästi. Muistutan, että ketjussa kysyttiin mielipidettä ihannemitoiksi, ja nämä ovat niitä, joihin oma silmäni tarttuu. En näe enkä noteeraa kapeahartiaisia, lysyjä, pälyileviä hoikkapoikia, jotka heiluvat pienessäkin tuulessa. Pienellä miehellä ei tee mitään.

        Ihan toinen asia on, millaisten miesten kanssa päädyn suhteisiin, yksikään pitempiaikainen miesystäväni ei ole täyttänyt kaikkia fyysisiä kriteereitäni, eiväthän ne ole mikään parisuhteen peruste. Ja Tapsa makaa haudassa, nyyh.


      • m36-INTJ
        n42-INTJ kirjoitti:

        Urheilijat ja keharit eivät ole ykkösenä listallani, mutta jos mies painaa alle 70 kiloa, nostan hänet riidan tullen seinälle. Haen miehestä 'turvaa' jollakin emotionaalisella tasolla, ei semmoinen voi minua 'puolustaa', jonka kykenen itsekin rökittämään. Siksi haluan, että mies on tarpeeksi iso, no ehkä 80-kiloinenkin kelpaa, mutta silloin täytyy pituutta olla riittävästi. Muistutan, että ketjussa kysyttiin mielipidettä ihannemitoiksi, ja nämä ovat niitä, joihin oma silmäni tarttuu. En näe enkä noteeraa kapeahartiaisia, lysyjä, pälyileviä hoikkapoikia, jotka heiluvat pienessäkin tuulessa. Pienellä miehellä ei tee mitään.

        Ihan toinen asia on, millaisten miesten kanssa päädyn suhteisiin, yksikään pitempiaikainen miesystäväni ei ole täyttänyt kaikkia fyysisiä kriteereitäni, eiväthän ne ole mikään parisuhteen peruste. Ja Tapsa makaa haudassa, nyyh.

        "Ja Tapsa makaa haudassa, nyyh. "

        Tapsa löi ikävä kyllä päänsä lattiaan uimahallissa.

        "Muusikko Veikko Tuomen väitteen mukaan Rautavaara olisi ollut 4,2 promillen humalassa ja otettuaan ensin kuumat löylyt ja sen jälkeen kylmän suihkun saanut tajuttomuuskohtauksen.[8]

        Terveyskeskuksessa Rautavaaran päässä olleeseen haavaan ommeltiin tikit ja ohjeistettiin olemaan vuorokauden verran liikkumatta. Häntä ei otettu tarkkailuun terveyskeskukseen vaan lähetettiin kotiin, vaikka hän oli niin huonossa kunnossa ettei pystynyt omin jaloin kävelemään ulos. Hänet vietiin kotiin Pekkalan autolla.[7]

        Hän menehtyi seuraavana yönä aivoverenvuotoon kotonaan Oulunkylässä. Hänet on haudattu Malmin hautausmaalle"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tapio_Rautavaara

        Tämä on lääketieteellistä osaamista parhaimmillaan, ettei edes akuutteja vammoja osata hoitaa. Olisi siinä ollut paikka tehdä jotakin paljon aikaisemminkin.


    • eiole!

      eräs on alle 170cm ja n80kg, täyttä lihasta, ihana.
      toinen n 178cm ja 64kg, todellakin täyttä lihasta, ihana.

      ei ole olemassa valmiita ihannemittoja tai määreitä, kokonaisuus ratkaisee.

      • ...

        178/64 on luuviulu oli lihasta tai ei.


      • voi luulla
        ... kirjoitti:

        178/64 on luuviulu oli lihasta tai ei.

        mutta ei ole.


      • ...
        voi luulla kirjoitti:

        mutta ei ole.

        on.


      • nvxvxvxvxv
        voi luulla kirjoitti:

        mutta ei ole.

        Eli toisin sanoen on täyttä lihasta, mutta sitä on tosi vähän?


    • 20+17

      Pituus 185-190cm, paino n. 90-100kg. Niin ja rasva% alle 15.

      • rasvaprosenttimies

        Kerrotko läski horo vielä omat mittasi?


      • 20+17
        rasvaprosenttimies kirjoitti:

        Kerrotko läski horo vielä omat mittasi?

        164/50, rasvaprosentti 18 :)


    • Mä tykkään melko isoista miehistä yleensä. Siis semmoiset 175-185cm ja painoa saa olla 100-120kg luulen olevan sellaisten mun silmää miellyttävien mitat, kai vähän huono arvioimaan. Ei tartte olla lihasta vaan ihan vatsassa saa olla se paino. Enemmän sellainen mahakas miellyttää kuitenkin silmää. Vähän naisesta varmaan riippuu nämä ihanteet. Mulle ei ulkonäöllä ihan kauheasti merkitystä, enemmän se ajattelun ja arvojen yhteensopivuus merkitsee. Jutuilla mut myös kuitenkin hurmataan niin kuin muutkin naiset.

      • deft

        Mitä ihmettä?!
        Jutuilla...hurmataan...jopas nyt. Supliikki ja ulkonäkö samassa kotelossa...?

        Yhdenkään naisen unelmamies ei ole tavanomaisen näköinen. Pitää olla joko se niin sanotusti miehen kokoinen mies tai sitten joulupukin näköinen (ja oloinen).
        Tai atleetti.
        Miesten unelmien nainen taasen voi olla ihan taviskin. Naiset ei vaan sitä tajua. Ja siksi on syömishäiriöt.
        Harmillista...


      • 516
        deft kirjoitti:

        Mitä ihmettä?!
        Jutuilla...hurmataan...jopas nyt. Supliikki ja ulkonäkö samassa kotelossa...?

        Yhdenkään naisen unelmamies ei ole tavanomaisen näköinen. Pitää olla joko se niin sanotusti miehen kokoinen mies tai sitten joulupukin näköinen (ja oloinen).
        Tai atleetti.
        Miesten unelmien nainen taasen voi olla ihan taviskin. Naiset ei vaan sitä tajua. Ja siksi on syömishäiriöt.
        Harmillista...

        Miehen unelmien nainen on tavisnainen!! Sallihan mun nauraa xD

        Ai niin, mut tavishan tarkoittaa nykyään sitä botoksilla kohotettua Hollywoodtähti -look a likea... Olitkin siis oikeassa, sorry :)


      • deft
        516 kirjoitti:

        Miehen unelmien nainen on tavisnainen!! Sallihan mun nauraa xD

        Ai niin, mut tavishan tarkoittaa nykyään sitä botoksilla kohotettua Hollywoodtähti -look a likea... Olitkin siis oikeassa, sorry :)

        Jotakuinkin :D

        Tai vaikkapa paino- ja massaindekseissä solakkaa (ja sitä myöten tavismuotoista) naista.
        Jotain sellaista kuin 167cm ja 50kg...? Muodoiltaan...hmm...naisellista.
        Ei botoksilla tai tähtilookilla saada aikaan mitään muuta kuin ihmetystä jokainen aamu sille, että miten voikaan nainen olla NIIN erinäköinen kuin eilen kun oli kivaa.


      • deft kirjoitti:

        Mitä ihmettä?!
        Jutuilla...hurmataan...jopas nyt. Supliikki ja ulkonäkö samassa kotelossa...?

        Yhdenkään naisen unelmamies ei ole tavanomaisen näköinen. Pitää olla joko se niin sanotusti miehen kokoinen mies tai sitten joulupukin näköinen (ja oloinen).
        Tai atleetti.
        Miesten unelmien nainen taasen voi olla ihan taviskin. Naiset ei vaan sitä tajua. Ja siksi on syömishäiriöt.
        Harmillista...

        :D
        Se mikä silmää miellyttää ei välttämättä tule samassa paketissa sen kanssa, mikä itselle sopii ja se mihin sitten lopulta huomionsa kiinnittää. Jos se ketään kiinnostaa, ainut mies, johon olen elämässäni koskaan rakastunut siinä määrin, että yhteistä tulevaisuutta haaveilin oli 173cm ja normaalipainoinen. Kaikki 2cm hänellä oli enemmän pituutta kuin mulla, eikä haitannut tippaakaan, olisin sen ottanut sillä hekellä elämässäni, vaikka se mies olisi ollut minkä muotoinen.

        Enkä mäkään muuten ollut sen miehen mieleen noin ulkonäöllisesti, mutta kevyesti teimme 5 tunnin mittaisia puheluja, joissa keskustelu virtasi kuin jokin mikä nyt virtaa... sanotaan nyt vaikka joki. Se mitä miehet ei tunnu tajuavan, että osalle naisista sillä sisimmällä on enemmän merkitystä kuin sillä paketilla, jolla se sitä itseään paikasta toiseen kuljettaa.


      • äklöäjuu

        Onko sulla jotain erityisiä funktioita sille miehen mahakummulle, tykkäätkö alustaa sitä kuin taikinaa tms.?


      • deft
        mablab kirjoitti:

        :D
        Se mikä silmää miellyttää ei välttämättä tule samassa paketissa sen kanssa, mikä itselle sopii ja se mihin sitten lopulta huomionsa kiinnittää. Jos se ketään kiinnostaa, ainut mies, johon olen elämässäni koskaan rakastunut siinä määrin, että yhteistä tulevaisuutta haaveilin oli 173cm ja normaalipainoinen. Kaikki 2cm hänellä oli enemmän pituutta kuin mulla, eikä haitannut tippaakaan, olisin sen ottanut sillä hekellä elämässäni, vaikka se mies olisi ollut minkä muotoinen.

        Enkä mäkään muuten ollut sen miehen mieleen noin ulkonäöllisesti, mutta kevyesti teimme 5 tunnin mittaisia puheluja, joissa keskustelu virtasi kuin jokin mikä nyt virtaa... sanotaan nyt vaikka joki. Se mitä miehet ei tunnu tajuavan, että osalle naisista sillä sisimmällä on enemmän merkitystä kuin sillä paketilla, jolla se sitä itseään paikasta toiseen kuljettaa.

        "Kaikki 2cm hänellä oli enemmän pituutta kuin mulla, eikä haitannut tippaakaan, olisin sen ottanut sillä hekellä elämässäni, vaikka se mies olisi ollut minkä muotoinen."
        Näinpä! On mullekin sanottu, että mä olen hyvännäköinen ja jos voitaisiin valita, niin valittaisiin mut heti koko loppuelämäksi. Ja mä vaan tahtoisin että musta tykättäisiin mun henkisten, sosiaalisten ja luonteenomaisten atribuuttien takia.
        Mutta ei...moon vain pelkkä lihaklöntti joidenkin nuorten...hmm...tyttöjen mielestä.

        Naisten itsekriittisyyttä mä en siltikään ymmärrä. Sitä kaikkea, mistä muodostuu epävarmuustekijä itselle. Noin niin kuin ulkonäöllisesti.


      • deft kirjoitti:

        "Kaikki 2cm hänellä oli enemmän pituutta kuin mulla, eikä haitannut tippaakaan, olisin sen ottanut sillä hekellä elämässäni, vaikka se mies olisi ollut minkä muotoinen."
        Näinpä! On mullekin sanottu, että mä olen hyvännäköinen ja jos voitaisiin valita, niin valittaisiin mut heti koko loppuelämäksi. Ja mä vaan tahtoisin että musta tykättäisiin mun henkisten, sosiaalisten ja luonteenomaisten atribuuttien takia.
        Mutta ei...moon vain pelkkä lihaklöntti joidenkin nuorten...hmm...tyttöjen mielestä.

        Naisten itsekriittisyyttä mä en siltikään ymmärrä. Sitä kaikkea, mistä muodostuu epävarmuustekijä itselle. Noin niin kuin ulkonäöllisesti.

        Sä olet jonkinlainen objekti siis, jätämme määrittelemättä millainen. Henkiset, sosiaaliset ja luonteenomaiset atribuutit... kuullostaa erinomaiselta. Mä luulen tuon kolmikon olevan sellainen, joihin ihastumalla tai jopa rakastumalla voi olla aika hyvillä mielin siitä, että suhde alkaa hyvältä pohjalta. Kukapa sellaista ei toivoisi.

        Naisten epävarmuus... omani tiedän, muiden omia ihmettelen yhtä paljon kuin säkin. Muuten kaikki mitä tähän voisi sanoa on sellaista, minkä varmasti tiedät itsekin ja äklöäjuu tuossa sopivasti kommentillaan todistaa kaikki stereotypiat eläviksi ja hyvinvoiviksi, joten vaikenen tässä kohtaa.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Sä olet jonkinlainen objekti siis, jätämme määrittelemättä millainen. Henkiset, sosiaaliset ja luonteenomaiset atribuutit... kuullostaa erinomaiselta. Mä luulen tuon kolmikon olevan sellainen, joihin ihastumalla tai jopa rakastumalla voi olla aika hyvillä mielin siitä, että suhde alkaa hyvältä pohjalta. Kukapa sellaista ei toivoisi.

        Naisten epävarmuus... omani tiedän, muiden omia ihmettelen yhtä paljon kuin säkin. Muuten kaikki mitä tähän voisi sanoa on sellaista, minkä varmasti tiedät itsekin ja äklöäjuu tuossa sopivasti kommentillaan todistaa kaikki stereotypiat eläviksi ja hyvinvoiviksi, joten vaikenen tässä kohtaa.

        Uskomatonta, mutta kyllä...mä olen (jonkun onnettoman, ehh) mielestä objekti. Monta vuotta piti elää että semmoista kuulee.

        Ihastuahan muhun ainakin voi, helpostikin.
        Rakastuminen onkin sitten jo jotain minkä vuoksi tuntuu olevan tarve tapella. Kun siihen kuitenkin tulee ennemmin-tai-myöhemmin mukaan arki. Ja silloin henkiset (tai henkisesti vajaavaiset), sosiaaliset (tai introvertit) ja luonteenomaiset (lue: raskaasti vakavaa ihmissuhdetta hamuavat) atribuutit voivat näyttäytyä tahattomasti vääriltä. Kaikki hyvä kasvaa pimeässä, jesh, ja siellä ei haittaa vaikka silmissä sumenee.

        Mä en tiedä mitään varmaksi. Kunhan vain kuvittelen. Mielelläni :D
        Ei vaineskaan...stereotypiat ei oo koskaan rakentavasti hyvästä. Sitä epävarmuutta en vain tajua. Auttakaa ymmärtämään, naiset.


      • deft kirjoitti:

        Uskomatonta, mutta kyllä...mä olen (jonkun onnettoman, ehh) mielestä objekti. Monta vuotta piti elää että semmoista kuulee.

        Ihastuahan muhun ainakin voi, helpostikin.
        Rakastuminen onkin sitten jo jotain minkä vuoksi tuntuu olevan tarve tapella. Kun siihen kuitenkin tulee ennemmin-tai-myöhemmin mukaan arki. Ja silloin henkiset (tai henkisesti vajaavaiset), sosiaaliset (tai introvertit) ja luonteenomaiset (lue: raskaasti vakavaa ihmissuhdetta hamuavat) atribuutit voivat näyttäytyä tahattomasti vääriltä. Kaikki hyvä kasvaa pimeässä, jesh, ja siellä ei haittaa vaikka silmissä sumenee.

        Mä en tiedä mitään varmaksi. Kunhan vain kuvittelen. Mielelläni :D
        Ei vaineskaan...stereotypiat ei oo koskaan rakentavasti hyvästä. Sitä epävarmuutta en vain tajua. Auttakaa ymmärtämään, naiset.

        Ei se mitään uskomatonta ole.

        Rakastuminenkin on vielä helppoa. Arki tulee kuitenkin aina ja kaikille. Rakastaminen on se vaikein juttu.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Ei se mitään uskomatonta ole.

        Rakastuminenkin on vielä helppoa. Arki tulee kuitenkin aina ja kaikille. Rakastaminen on se vaikein juttu.

        Ähäkutti...jos yrität sanoa kohteliaisuuden.

        Rakastuminen vaikeutuu kerta kerraltaan. Olettaen että oppii menneistä suhteistaan mitään.
        Arki tappaa rakkauden, mutta mikään ei ole sen hienompaa kuin duo joka taistelee sitä vastaan; me kaksi vastaan maailma.
        Ah, rappioromanttista...!

        Rakastaminen on verbi...?
        Se on siis jotain...tekemistä...?


      • deft kirjoitti:

        Ähäkutti...jos yrität sanoa kohteliaisuuden.

        Rakastuminen vaikeutuu kerta kerraltaan. Olettaen että oppii menneistä suhteistaan mitään.
        Arki tappaa rakkauden, mutta mikään ei ole sen hienompaa kuin duo joka taistelee sitä vastaan; me kaksi vastaan maailma.
        Ah, rappioromanttista...!

        Rakastaminen on verbi...?
        Se on siis jotain...tekemistä...?

        Tiimityötä. Vähän kuin Batman ja Robin.... tai ei ollenkaan kuin Batman ja Robin tai sitten juuri niinkuin Batman ja Robin...

        Rakastaminen on verbi. Se on tekemistä. Miten tehdään rakkautta?
        Rappiolla jos täytyy olla, olkoon edes romanttista.


      • deft
        mablab kirjoitti:

        Tiimityötä. Vähän kuin Batman ja Robin.... tai ei ollenkaan kuin Batman ja Robin tai sitten juuri niinkuin Batman ja Robin...

        Rakastaminen on verbi. Se on tekemistä. Miten tehdään rakkautta?
        Rappiolla jos täytyy olla, olkoon edes romanttista.

        Dynaamisen duon aseksuaaliset seikkailut. Hmm...ei mikään ihme että Bruce Wayne on playboy ilman tulevaisuutta. Batman sen sijaan saa enemmän kuin on pyytänyt. Tarvikevyö tekee miehen.

        Mä uskoisin että rakkautta tehdään samalla tavalla kuin pallogrilliä sytytetään. Paitsi että hiilloksesta ei saada parhainta lämpöä.
        Mutta jos sä oisit mun kroketti ja mä oisin sun sytytysneste, niin jokin voisi leimahtaa. Ja niitä leimahduksia pitäisi vain saada aikaan useita.
        Joskus olen miettinyt, että miltä tuntuisi olla oikeasti hauska ja osaava symboliikalla puhuja.
        Joka tapauksessa...tuu käymään Lahdessa, tarjoan sulle suurimman mahdollisen palan porkkanakakkua. Se vois olla rappioromanttista.


      • ++++++++++++++

        Oletko itse läski kanssa kun tykkäät läskeistä äijistä? 120 kg on järkyttävä paino miehelle.


      • deft kirjoitti:

        Dynaamisen duon aseksuaaliset seikkailut. Hmm...ei mikään ihme että Bruce Wayne on playboy ilman tulevaisuutta. Batman sen sijaan saa enemmän kuin on pyytänyt. Tarvikevyö tekee miehen.

        Mä uskoisin että rakkautta tehdään samalla tavalla kuin pallogrilliä sytytetään. Paitsi että hiilloksesta ei saada parhainta lämpöä.
        Mutta jos sä oisit mun kroketti ja mä oisin sun sytytysneste, niin jokin voisi leimahtaa. Ja niitä leimahduksia pitäisi vain saada aikaan useita.
        Joskus olen miettinyt, että miltä tuntuisi olla oikeasti hauska ja osaava symboliikalla puhuja.
        Joka tapauksessa...tuu käymään Lahdessa, tarjoan sulle suurimman mahdollisen palan porkkanakakkua. Se vois olla rappioromanttista.

        Pallogrilli... ajatus jättää miettimään.
        Kiitos kutsusta. :)


    • leeatuulia

      Edelleen sitä mieltä, ettei oo mitään yhtä oikeeta muottia. Kaikki lähtee ihmisen olemuksesta, elämänasenteesta, siitä miten suhtautuu itteensä, muihin, maailmaan. Oon ollu ihastunut hyvin erinäköisiin ja -kokoisiin miehiin, joille on ollu yhteistä vaan se, että ne on ollu omia ittejään.

    • poiuytdfg

      Sorry paksut, täydellinen 72kg ja 189cm lihasta makaa hyvin tyydytettynä punkassa, todellakaan mistään korstoista lämpene. Ihanaa kun luut kalisee yhteen.

    • Kunhan painaa

      19 cm, siis kun seisoo, en ole sitä punnita yrittänyt, ei kai sen painolla niin välä ole, pääasia, että jaksaa painaa.

    • Jo kypsempi nainen

      Mieluiten minua pidempi (yli 170cm). Paino ja ruumiinrakenne aika se ja se sama kunhan nyt ei aivan joku ääripään tapaus ole kummastakaan päästä. Mittaan miestä enemmän luonteella kuin mittanauhalla tai vaa'alla.

      Ihanteita nyt toki on kaikilla, mutta tosipaikan tullen ne lentävät romukoppaan ja ihminen itsessään kokonaisuutena on se tärkein. Voisin tietysti luetella tässä liudan ominaisuuksia, jotka ihanteellisia leveästä selästä ja hartijoista timmiin lihaksikkaaseen kroppaan, mutta millään näillä ominaisuuksilla ei merkitystä sen suhteen kenet kokee itselleen sopivaksi sitten kuitenkaan ja olen kaikkea muuta kuin täydellinen itsekään, joten en lähtisi vaatimaan moisia muiltakaan.
      Ihastuessa tai rakastuessa näkee komeutta toisessa riippumatta siitä minkä kokoinen toinen on ja pelkän ulkonäön kanssa ei yhteistä elämää rakenneta.

      Se ei tietenkään tarkoita sitä, että toisen ulkonäöllä ei olisi mitään merkitystä. Tietysti toisessa tarvitsee olla jotakin mikä omaa silmää viehättää, mutta itseni kohdalla huomannut ainakin sen, ettei se ole toisen koosta riippuvaista ja hyvinkin eri näköiset miehet miellyttävät jollain tavalla silmääni. Olen myös huomannut, että sellaisetkin miehet joiden ulkonäkö ei aluksi ole mitenkään erityisesti viehättänyt, alkavat näyttää omissa silmissä miellyttäviltä, jos jokin tunneside pääsee muodostumaan ja toisen luonne hurmaa. Toisaalta komeimmissakin raameissa oleva alkaa näyttää vastenmieliseltä, jos luonne on epämiellyttävä.

      Rakastuessa kiinnittää huomiotaan toisessa oleviin hyviin puoliin ja sivuuttaa vähemmän hyvät, eli vaaleanpunaisten lasien läpi katseleminen ei ole täysin tuulesta tempaistu juttu. Vastaavasti mitä vähemmän toista kohtaan tuntee, sitä tärkeämmäksi ulkonäkö usein muodostuu. Näin ainakin minulla. Eihän kukaan rakasta omia vanhempiaankaan sen mukaan minkä näköisiä tai kokoisia he ovat. Sama pätee tässäkin eikä seksuaalinen vetovoima ole kiinni siitä onko miehellä lihaksikkaat käsivarret vai vatsakumpua.

    • Miss Fury

      Riippuu ruumiinrakenteesta. Mielellään alle 170 cm mutta ei ole nuukaa.

    • tikru..

      Pituus, pitkä ja pidempi kun minä. Painoa sen verran minkä jaksaa kunnialla kantaa puuskuttamatta.

    • N 169/58

      Miehen pituus yli 178 cm ja max. 190 cm. Paino pituuteen nähden sopiva eli pituus miinus 105 on aika hyvä. En tykkää löysä mahaisista enkä myöskään luuviuluista.

      • Mies 40 vee

        Minulla on juuri tuo pituus miinus 105.

        Olen 185 ja painoa on 80, mutta tarkoitukseni on talvenaikana lisätä sitäpunttitreenillä noin 5 kiloa.


      • T4rpp4
        Mies 40 vee kirjoitti:

        Minulla on juuri tuo pituus miinus 105.

        Olen 185 ja painoa on 80, mutta tarkoitukseni on talvenaikana lisätä sitäpunttitreenillä noin 5 kiloa.

        Ilman järjetöntä bulkkaamista tuota viittä kiloa tuskin tulee talven aikana kuin unissa :D Ja sehän on aina selvä, että se bulkkaamisella saavutettu massa ei ole todellakaan oitis lihasta ;) Ja jos oot bulkkaamisesta myös lukenut, niin ei se kovin terveellistäkään ole.

        Mieluummin vedät rasvatonta ruokaa ja paljon, so. kanaa ja muuta proteiinirikasta valiota, ja otat sen max 2kg per VUOSI lisää massaa saamalla jatkuvasti hieman enemmän kuin kulutat. Tällöin se paino on jossain muualla ku vyötäröllä ja sisäelimetkään ei lillu rasvassa.


      • N 169/58
        Mies 40 vee kirjoitti:

        Minulla on juuri tuo pituus miinus 105.

        Olen 185 ja painoa on 80, mutta tarkoitukseni on talvenaikana lisätä sitäpunttitreenillä noin 5 kiloa.

        Hyvältä kuullostaa. Varsinkin kun pidät treenin kovana ja saat tuon 5kg oikeasti lihasmaksaksi. Itselläni on juuri nyt tiukin kausi menossa ja siksi paino 58 kg. Massan hankinta jaksolla painan parhaimillani noin 65 kg. Stemppiä talven treeneihin.


    • näkkileiviskä

      Tärkeämpää kuin miehen pituus on se, millainen hän muuten on. Jos nyt ihannepituutta pitäisi miettiä, niin sanotaan n. 177-183 cm. Olen itse lyhyt, joten en edes haluaisi jotain 190 cm pituista miestä, joten jätän pitkät suosiolla pitkille naisille. Olen treffaillut ja asunutkin 170 cm pituisen miehen kanssa.

      Mahaa saa olla vähän. Lihasta sais olla enemmän kuin minulla. Painon suhteen en ole tarkka, mutta kovin laiha ei kauheasti jostain syystä sytytä. Reippaampikaan ylipaino (esim. 20 kg) ei ole katastrofi, jos mies muuten on liikunnallinen ja jaksaa tehdä kotitöitä esim. leikata nurmikkoa ja luoda lumia (tämä siksi, koska edellinen mies jaksoi maata sohvalla, mutta kyllästyin, kun minä työpäiväni jälkeen löysin miehen aina sohvalta ja sain itse tehdä lumityöt jne).

      • m36-INTJ

        "tämä siksi, koska edellinen mies jaksoi maata sohvalla, mutta kyllästyin, kun minä työpäiväni jälkeen löysin miehen aina sohvalta ja sain itse tehdä lumityöt jne"
        =)


    • tuula-neiti

      Pitää katsoa mitä jää jäljelle vakan pohjalle kun kaikki kauniit ja nuoret naiset ovat ensin valkanneet parhaat päältä. Kaino toive on vain ettei olisi sitä vatsakumpua miehellä, menee heti halut kun sellaisen näkee.

    • itsekin pyöreä

      180 cm ja vähintään 90 kg :) Ylipainoa saa olla reippaastikin. Ei tarvitse jaksaa juoksulenkkejä, mutta kävellä pitää pystyä puuskuttamatta!

      • Täytän muuten tuon reippaasti ;)


    • Parhaat markkinat tuntuis olevan normaalin/urheilullisen kropan omistajilla.
      Itse vähän vatsakkaana en juuri sellaisia profiileja ole löytänyt, jossa suvaittais miehellä pyöreys, vaikka neidillä itsellään olisi vartalona pyöreä.

      • sporttia_mimmi

        Jos kerran olet asian huomioinut miksi et tee mitään? Lenkkipolulle vaan mars. Harvemmin plösö mies on haluttava.


      • sporttia_mimmi kirjoitti:

        Jos kerran olet asian huomioinut miksi et tee mitään? Lenkkipolulle vaan mars. Harvemmin plösö mies on haluttava.

        Tarkoitus olis, kunhan syksy koittaa, ja "joutuu" liikkumaan huomattavasti enemmän.


    • n160cm50kg

      170- 200cm, 70-150kg. Tämä siis ihanne. Muukin käy toki. Yleisesti ottaen tykkään isokokoisista miehistä, vahvoista ja myös läskeistä.

    • WrappedInPlastic

      Ihanteita on varmasti ihan yhtä paljon kuin on ihmisiäkin, kaikilla on omansa.

      Sanoisko, että ihannepituus max. 180 cm (koska itse olen alle 160 cm) ja ruumiinrakeenne normaali/urheilullinen (tai joku tän tyyppinen, mitä niitä termejä nyt on), ei mikään hirmunen lihaskimppu ei tarvitse olla. Noi mitat nyt on vähän tommosia asioita, että vaikea mennä niitä sanelemaan. Eikä ne nyt ole niin justiinsa.

      Sen oloinen kaveri, että siitä näkee, että se jaksaa liikkua / harrastaa liikuntaa ja elää suht terveellisesti. Eli siis ihanne on elintavoiltaan samantyylinen kuin millainen itse olen. Elintavat on loppujen lopuksi tärkeämpi kriteeri kuin ulkomuoto. Elintavatkaan ei välttämättä edes päälle päin näy...

      ...Tää mun viesti ei taida päätyä mihinkään yksiselitteiseen vastaukseen, joten parempi lopettaa tähän :))

    • nainen, 22v.

      Itse tykkään aika lailla kaikenkokoisista, kun johonkuhun ihastuu niin tyyppi alkaa yleensä automaattisesti näyttämään hyvältä.
      Vertailun vuoksi voin kuitenkin laittaa arviolta kolmen edellisen tapailemani miehen mitat:

      1. n.183/95 (ihana pehmonalle)
      2. n.178/70 (luonnostaan hyväkroppainen)
      3.n.180/60 (en tiedä oliko painoa edes sen verran..tuntui elävän lähinnä oluella, tupakalla ja kahvilla)

      ja kukaan näistä ei ollut mitenkään erityisen bodattu, enemmän ehkä sellasta kotona viihtyvää tyyppiä. Kaikkien elämäni miesten pituus on ollu jotain 165-200 cm ja paino 60-100 kg välillä, osa on ollut liikunnallisempia ja toiset sitten eivät.

      Itse olen rehevä 175-senttinen nainen.

    • mmmh...

      Minun pääni kääntää isokokoiset miehet. En tarkoita lihaskimppua tai läskiä, vaan rotevat, miehekkäät joilla paksu niska, isot kädet ja käsivarret jne.. Tällainen on myös oma mieheni. Pituutta hänellä on vajaat 190cm ja painoa 100kg. Sanoo myös minusta, että tykkää kun en ole liian laiha, tai liian pullukka. Peba ja tissit löytyy. :)
      On se kiva katsoa vierestä kun monet naiset katselevat miestäni koska tiedän että hän on MINUN!!

    • lintunen kaunoinen

      Hih, olen itse 165 cm ja 75 kg pitkä rehevä nainen ja tarvitsen vierelleni päätä pidemmän ja mielellään minua n. 40 kg painavamman ja lihaksikkaamman. Haluan tuntea oloni lintuseksi miehen rinnalla ;).

    • N41

      Mies voisi olla minua 5-25 senttiä pidempi ja painaa 10-30 kiloa enemmän, mutta toki kaikki on suhteellista ja lihakset painavat enemmän kuin läski.

      Parin exän mittoja:

      180cm/70kg (pieni kaljamaha, ei haitannut minua vaikka se miestä itseään surettikin)
      182cm/85kg (hyvä kroppa, hieman lihastakin, ihan kiva tapaus kaikinpuolin)
      185cm/80kg (ei lihasta, mutta ei läskiäkään, todella laiska tapaus)
      194cm/102kg (lihaksikas, ehkä jopa liiankin, sillä pää oli tyhjää täynnä)

      Sen olen myös näin vanhemmiten huomannut että noita omasta kunnostaan huolehtivia "ei-läskejä" miehiä on aina vuosi vuodelta vain vähemmän liikkeellä. Ja vaikka sellainen sattuisikin tulemaan vastaa, niin sitten voi olla jo ongelmia jommassakummassa tai kummassakin päässä. ;)

    • Miettiikö joku tälläisiä asioita oikeasti?

    • yuygh

      195cm 100kg

    • yks nainen vaan

      En tiedä miesten painoista mitään.

      IHANNEpituus 185-195 cm ja paino..Pituus miinus sata?

    • >>><<<

      En yleensä tykästy isokokoisiin miehiin, pari poikkeusta on tosin ollut. Ihanne olisi varmaan n.170-178 cm ja 68-80 kg.

      Tärkeimpien exien mitat suurinpiirtein:

      176/62
      168/75
      171/75
      177/70

      Omat mitat 160/58-65

    • täysin nolla

      Mä ooon 166cm ja 78 kg = läski possu

    • ...

      180/75

    • Suosituin koko on varmastikkin se suomalaisen miehen keskipaino/pituus.
      Valta-osa miehistä menee tähän kategoriaan, joten suurimman osan naisista täytynee tyytyä tähän. Loogista...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2568
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1651
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1598
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1343
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      80
      831
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      680
    Aihe