komeetta Eleniä.
http://thetruthbehindthescenes.wordpress.com/2011/07/22/comet-elenin-matches-deep-impact-events-happing-now/
Deep Impact -elokuva muistuttaa liikaa
24
246
Vastaukset
Ei komeetta Eleninin lento Aurinkokuntamme sisäosien läpi Maapallon siitä korvaa lotkauttamatta tule olemaan salkkareille yhtä suuri pettymys kuin mayojen kalenterin loppumisen aiheuttama elämän jatkuminen kuten ennenkin.
Voi pettymys, Maapallo ei tuhoudukaan ; )- maarukka
Apua. Mä en enää osaa lukea?! En ainakaan ymmärtänyt yllä olevasta MITÄÄN. Ja jotkut plussaa?
Sitä paitsi, Elenin on jo aiheuttanut luonnonmullistuksia. Vai, mnkä sinä kuvittelet nämä äskeiset maanjäristykset saaneen aikaan?
26.9. Suosittelen pitämään hatusta kiinni, silloin viimeistään rytisee, toivottavasti tällä kertaa ei vaan Barentsin merellä, tai, saamme pian jokainen ostaa sukelluspuvun ja räpylät. maarukka kirjoitti:
Apua. Mä en enää osaa lukea?! En ainakaan ymmärtänyt yllä olevasta MITÄÄN. Ja jotkut plussaa?
Sitä paitsi, Elenin on jo aiheuttanut luonnonmullistuksia. Vai, mnkä sinä kuvittelet nämä äskeiset maanjäristykset saaneen aikaan?
26.9. Suosittelen pitämään hatusta kiinni, silloin viimeistään rytisee, toivottavasti tällä kertaa ei vaan Barentsin merellä, tai, saamme pian jokainen ostaa sukelluspuvun ja räpylät.Sorruin muodostamaan liian pitkän virkkeen. Anteeksi. Olin harkitsematon.
Jos kuvittelisin 160 miljoonan kilometrin päässä kulkevan nelikilometrisen loskakasan aiheuttavan Maapallolla maanjäristyksiä, olisin myös idiootti.- mjunttila
Kollimaattori kirjoitti:
Sorruin muodostamaan liian pitkän virkkeen. Anteeksi. Olin harkitsematon.
Jos kuvittelisin 160 miljoonan kilometrin päässä kulkevan nelikilometrisen loskakasan aiheuttavan Maapallolla maanjäristyksiä, olisin myös idiootti.Vaan eihän kukaan edes tiedä, että Elenin on loskakasa. Otappa sinä ensin asioista selvää. Eikä tuo ollut virke. Ota sinä samalla siitäkin selväN.
Se ei ollut myöskään lause.
Satuin muuten googlettamaan Elienin ihan suomenkielellä. Osuin polulle, jossa suomalainen astronomi, Elienin punaiseen väriin perustuen, että komeetalla onkin rautaydin. Eipä kuullosta hyvältä. Osuu, tai, ei osu. Sama se.
Mutta komeetan pyrstössä on myös paljon "romua" ja sen pyrstön lävitse me ajelehdimme lähitulevaisuudessa. mjunttila kirjoitti:
Vaan eihän kukaan edes tiedä, että Elenin on loskakasa. Otappa sinä ensin asioista selvää. Eikä tuo ollut virke. Ota sinä samalla siitäkin selväN.
Se ei ollut myöskään lause.
Satuin muuten googlettamaan Elienin ihan suomenkielellä. Osuin polulle, jossa suomalainen astronomi, Elienin punaiseen väriin perustuen, että komeetalla onkin rautaydin. Eipä kuullosta hyvältä. Osuu, tai, ei osu. Sama se.
Mutta komeetan pyrstössä on myös paljon "romua" ja sen pyrstön lävitse me ajelehdimme lähitulevaisuudessa.Toistaiseksi kaikki komeetat ovat olleet jäätä, jäätyneitä kaasuja, kiveä ja pölyä. Nasan komeetan määritelmäänkin kuuluu, että yli 85 % komeetasta pitää olla vesijäätä ja jäätyneitä kaasuja.
Elenin tulee kaukaa Oortin pilvestä, joten käsittääkseni olisi varsin hämmästyttävää jos sen vähäisestä kovasta aineesta mitenkään huomattavan suuri osa olisi rautaa. Eipä silti, että sillä olisi Maan tuhoutumisen kannalta mitään väliä.
Komeetan pyrstö vähänkään kauempana ytimestä on hyvin harvaa, niin pientä ainetiheyttä ei varmaankaan saada aikaan Maan päällä kuin laboratorioissa. 19. toukokuuta 1910 Maa kulki Halleyn komeetan pyrstön läpi, eivätkä aikalaiset huomanneet maailmanloppua silloinkaan.
Wikipedia:
"Virke on oikeinkirjoituksen perusteella määrittyvä tekstin jakso, joka alkaa isolla kirjaimella ja loppuu niin sanotusti isoon välimerkkiin eli pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin."
Käsittääkseni kirjoitukseni täytti virkkeen tunnusmerkit. Sen koostumuksesta ja selkeydestä voidaan olla tietysti montaa mieltä.
- Pullahippi
Kollimaattorin kirjoitus oli aivan selkeä, syy on sinussa.
Viimeiset maanjäristykset aiheutuivat mannerliikuntojen aiheuttamista jännityksitä, jotka silloin tällöin aina vapautuvat ja tuntuvat maanjäristyksinä. Mannerliikunnat taas aiheutuvat maapallon sisustan konvektiivisista virtauksista.
Rääpälekomeettaa melenkiintoisempi 2012 maailmanloppuhöpisijöiden teoria on Auringon aktiivisuusmuutokset maanjäristysten laukaisijoina.Taikka joidenkin innokkaiden ilmastoalarmistien teoriat maanjäristysten yleisyyden kasvusta globaalin lämpenemisen ja jäätiköisen sulamisen takia.
Joka tapaukessa maanjäristyshommat on enemmänkin kiinni siitä mitä tapahtuu maapallon sisällä kuin avaruudessa ja pidemmän päälle tapahtuvat melko säännöllisesti.- hau-hau
Luulin, että virke on lauseen osa?
Ja jos tuo oli virke, niin millainenhan olisi sitten Kollimaattorin lause? HUH!
Myös sinulle näyttää tuo pilkun käyttäminen tuottavan ongelmia. Joten, eipä ihme, että sinä puollustat toista samanlaista. - mr know
Luulet sinä. Tuo kaikki perustuu vanhanaikaisiin oppeihin.
- lady ZZZZZZZZZZZ
Kollimaattori JA Pullahippi taitavat olla samoja henkilöitä. Kummallekkaan ei ole opetettu pilkun käyttöä.
Totta on, noista pötkölauseista ei ota selvää kukaan. Jos nuo ovat virkkeitä, ihmettelen minä myös. Millainenhan mahtaa olla tämän tyypin lause? - mr. XXXXXXXXXXXX
lady ZZZZZZZZZZZ kirjoitti:
Kollimaattori JA Pullahippi taitavat olla samoja henkilöitä. Kummallekkaan ei ole opetettu pilkun käyttöä.
Totta on, noista pötkölauseista ei ota selvää kukaan. Jos nuo ovat virkkeitä, ihmettelen minä myös. Millainenhan mahtaa olla tämän tyypin lause?Mitä ihmeen ,:n nussijoita täällä oikein on? ;o)
Tämä ei kuitenkaan ole mikään äidinkielen tai kieliopin palsta!
Ps. Sinä ja hau-hau taidatte olla sama henkilö (tai ainakin asutte saman henkilön päässä)!? - litsi, eksynyt
mr. XXXXXXXXXXXX kirjoitti:
Mitä ihmeen ,:n nussijoita täällä oikein on? ;o)
Tämä ei kuitenkaan ole mikään äidinkielen tai kieliopin palsta!
Ps. Sinä ja hau-hau taidatte olla sama henkilö (tai ainakin asutte saman henkilön päässä)!?Tumuuten
Tuskin olevat, mutta Sinä taidat kuulua edellisiin, tällä palstalla ei löntystele paljonkaan keskusteljioita. Muita kuin toistensa teorioita toistelevia. - litsi taas
litsi, eksynyt kirjoitti:
Tumuuten
Tuskin olevat, mutta Sinä taidat kuulua edellisiin, tällä palstalla ei löntystele paljonkaan keskusteljioita. Muita kuin toistensa teorioita toistelevia.Ja, sorry. Unohtui sanoa vaan, että kyllä ne pilkut erottavat virkkeitä.
- mr. XXXXXXXXXXXX
litsi taas kirjoitti:
Ja, sorry. Unohtui sanoa vaan, että kyllä ne pilkut erottavat virkkeitä.
No, miksi et käytä pilkkuja (ja pisteitä) oikeissa paikoissa?
Ps. Sorry, mutta mitä tarkoittaa "Tuskin olevat"? - Rääpälekomeetta
Se taitaa olla odotettua painavanpi.
tainnut nyt erehtyä nasa laskuissaan!
- Olen, mikä olen
Kattelinpa ajan kuluksi tuon Deep Impactin ja tähän ei voi todeta muuta, kun että hyvin outo yhteensattuma monilta osin tän hetkisen tilanteen kanssa. Oikeastaan niitä oli muutama:
- Musta presidentti
- Leo-niminen löytäjähahmo (Leonid Elenin(?))
- Kuva kiertoradasta alussa olevassa observatiossa oli samanlainen
- Viittaukset sukupuutosta (E.L.E extinction level event) Liekö komeettakin saanut nimensä tästä?
Siinä joitakin kohtia viitaten elokuvaan. No, lähdetään purkamaan asiaa hiukan. Voi olla toki sattumaa, että elokuvassa on musta presidentti. Silti se on hyvin hämmästyttävä ilmiö. Ikäänkuin piilotettu ennustus/viesti. (Joo, tiedän, laita foliohattu päähän) Normaaleihin salaliittoteorioihin en sinänsä takerru, mutta tämä oikeasti kiinnostaa. Nimi Leo toki tulee luultavasti Leijonan tähdistöstä, josta käsittääkseni Eleninkin on tulossa tännepäin(?) Tämäkin on sinänsä outo yhteensattuma. Kiertoratakuvio voinee myös olla sattumaa, mutta siltikin hämmästyttävä. Tarinaa on vain muutettu niin, että komeetta osuu maahan. Ovelaa harhaanjohtamista, mikäli kyse on salaliitosta. Elokuva saatiin näyttämään aivan tavalliselta Armageddon elokuvalta. E.L.E.nin?
En sen kummemmin paneudu ajatukseen, onko ko. komeetan löytäjää olemassa vai ei. En tiedä, onko asialla oikeastaan sen kummempaa merkitystä. Jokatapauksessa sieltä on jonkinmoinen murikka tulossa, joka ensimmäistä kertaa herättää myös minun kiinnostukseni asiaan. Aiemmat murikat ovat menneet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Konjuktiotapahtumat ovat myös olleet perin kummallinen yhteensattuma. Kolme kertaa voi olla sattuma, tai sitten ei.
Periaatteessa odotan oikeastaan aikalaisessa jännityksessä (En peloissani), mitä tulee tapahtumaan. Jos ko. kappale aiheuttaa oikeasti niin suurta mullistusta, kuin povataan, saattaa se hyvällä tuurilla tietää tämän jälkeenjääneen syöpäkulttuurin loppua. Kapitalismi ja talouskasvu tuhoavat maailmaa syöpäkasvaimen tapaan. Luonnon resurssit eivät riitä pitkäksi aikaa kannattelemaan meitä, jos jatkamme näin. Maapallo kuolee, kuten ihminen syöpään.
Mikäli kyseinen kappale törmää, se mitä todennäköisimmin aiheuttaa ensin suunnattoman kaaoksen niiden keskuudessa, jotka jäävät henkiin. Lisäpuolena se myös luultavasti herättää ihmisen tästä vuosisataisesta horroksesta. Ihmiset saattavat tajuta elävänsä luontoa ja maapalloa tuhoavaa elämää, jotenka he saattaisivat jälleenrakentaa tuhon jälkeen maailman oikeasti kestävälle pohjalle. Lisäksi tuho romuttaisi täydellisesti ihmismieleen kasautuneet väärät uskomukset ja mielipiteet. Kaikki tämä turhuus lakkaisi olemasta.
En siis ajattele, että kyseinen mahdollinen tapahtuma olisi katastrofi. Ajattelen sitä pikemminkin positiivisena muutoksena ja vanhan maailman loppuna. Oikeastaan toivon sitä. Ihan vain maapallon ja ihmisten itsensä vuoksi. Ihan vain siksi, että rakastan elämää ja kaikkia olentoja ihmistä myöten elämän luomuksina. :)
25-27.9 selviää tämäkin juttu. Enkä ota siitä mitään henkilökohtaisia paineita, vaikkei tämä toteutuisikaan. Sitten vain jatkamme normaalisti ja that's it. Ei minun tarvitse olla oikeassa.- Sama olen
Korjaus edelliseen postaukseen, elikkä siis kappalehan ei törmää, vaan sivuaa maata ja on 26.9 linjassa maan ja auringon kanssa(ko)? Korjatkaa toki, jos kirjoitin väärin. Lokakuussa mennäänkin sitten kaikkein lähimmäs kappaletta ja marraskuussa pyrstön läpi. Oli se sitten harvaa, taikka ei.
Sittenpähän nähdään, mitä tapahtunee. - Taas Kuolataan
Totta!
Leffassa on ihan liikaa yhteneväisyyksiä.
että se voisi olla sattumaa. - Roskaa....
Nämä jutut kuuluvat salaliittopalstalle.
- se on 18.9
Sama olen kirjoitti:
Korjaus edelliseen postaukseen, elikkä siis kappalehan ei törmää, vaan sivuaa maata ja on 26.9 linjassa maan ja auringon kanssa(ko)? Korjatkaa toki, jos kirjoitin väärin. Lokakuussa mennäänkin sitten kaikkein lähimmäs kappaletta ja marraskuussa pyrstön läpi. Oli se sitten harvaa, taikka ei.
Sittenpähän nähdään, mitä tapahtunee.18.9
- SE IITTÄ SITTEN...
Kyllä!
On vain yksi ongelma!!!
Brus Wilis on jo eläkkeellä, samoin sukkulat, joten!!!!
EI OLE KETÄÄN KUKA PELASTAISI :) Eipä taida komeetta Elenin näkyä paljain silmin, ja lähimmillään meitä se on vasta 16. lokakuuta, jolloin se on noin 35 miljoonan kilometrin etäisyydellä meistä.
Eleninin perihelion, eli asema, jolloin se on lähimpänä Aurinkoa on muuten jo ylihuomenna 10.9., jolloin se ainakin teoriassa olisi absoluuttisesti kirkkaimmillaan.
- Kanstsii katsoa
Sekatkaa elokuva! itse nyt uudestaan.
Vaikuttaisi että siihen on siselletytty salainen koodi,
Huom se hullu radiotoimittaja....- Kusi sukassa
Komeetta hajoaa ja sen rata muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965