Samat mieltymykset kuin lapsena?

pohdiskelija69

Onko teillä niin, että jos olette vaikka ala-aste ikäisinä ihastuneet johonkin niin mitä ajattelette heistä nykyään(lähinnä ulkoinen olemus)?

Itse ihastuin moniinkin tyttöihin ala-asteella ja pidän heidän ulkonäöstään edelleen paitsi yhden joka on mielestäni miesmäinen kropaltaan (ei leveää lannetta, ei rintoja ollenkaan ja leveät hartiat), mutta tämäkin on kasvoistaan sievä.

Onko ylipäätänsä mahdollista muuttaa mieltään esim että nuoruuden ihastus onkin nykyään ällötys?

17

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi muuttua, koska ihminenkin muuttuu. Mun ala-aste ajoista on hömhöm... köhköh... muutama... vuosi... ja sen aikaiset ihastukset on tässä ajassa ehtineet muuttua ja itsekin on muuttunut. Jostain ihmeellisestä syystä rullalautailun osaaminen, ei esimerkiksi ole mun mielestäni riittävän ihkua kompensoidakseen luonnetta, joka on sittemmin osoittautunut melko epämiellyttäväksi. 11-vuotiaan itsensä näkövinkkeli herättää kyllä huvittuneisuutta, mutta herramunjee pitkä tikku ei riitä, tarvitsen halkoa ja reipasta ojentajalihasten käyttöä.

    • Miss Fury

      Tykkäsin nörteistä......mikään ei ole muuttunut.

    • Hawk_

      Olin ala-asteen 6:lla ihastunut yhteen tyttöön ja tämä minuun ja lähetteli jopa rakkauskirjeitä, mut olin niin ujo, etten saanut vastatuksi. Sittemmin näin häntä ohimennen 15vuotta myöhemmin ja kiitin luojaani ujoudestani, nimittäin tämä ihminen oli "hiukan" muuttunut.

      • 13+9

        Turhaan kiittelet luojaasi. Tuskin olisit kuitenkaan 6. luokan tyttöystävän kanssa ollut yhdessä vielä 15 vuotta myöhemmin.


    • Fran-zen

      "Onko ylipäätänsä mahdollista muuttaa mieltään esim että nuoruuden ihastus onkin nykyään ällötys? "

      No on.
      Nuorempana saatoin pitää jopa rehevistä pyöreämmistä naisista sekä esimerkiksi leveistä omppu poskista.

      Nykyään moiset eivät kiinnosta sitten millään ja vähänkin pyöreämmät naiset eivät vetoa.

      Lisäksi naisessa pitää olla jotain erikoista tai aitoa ja herkkää. Nuorempana ihastukset olivat yksioikoisempia.
      Tosin ihannenainen on edelleen lyhythiuksinen ehkä hieman poikamainen, liikunnallisen kehon omaava jollaiseen kuitenkaan en ole koskaan ihastunut kun ei ole sopivaa tullut vastaan.

      • Fran-zen

        Lisäänpä vielä että ihastukseni joita näin myöhemin olivatpa he ala-asteelta, ylä-asteelta tai lukiosta eivät kiinnostaneet enää lainkaan parikymppisenä.


    • Eipä ole mikään muuttunut ulkonäöllisen mieltymyksen mukaan. Aina oon tykännyt isommista bbw-tyylisistä naisista, varsinkin isoista rinnoista.

      • ,,,

        "Aina oon tykännyt isommista bbw-tyylisistä naisista, varsinkin isoista rinnoista."

        Teillä olikin kehittyneitä tyttöjä jo ala-asteella..Muistaakseni meidän koulussa tytöillä rinnat alkoivat kasvamaan vasta aikaisintaan 5. luokalla...


      • ,,, kirjoitti:

        "Aina oon tykännyt isommista bbw-tyylisistä naisista, varsinkin isoista rinnoista."

        Teillä olikin kehittyneitä tyttöjä jo ala-asteella..Muistaakseni meidän koulussa tytöillä rinnat alkoivat kasvamaan vasta aikaisintaan 5. luokalla...

        No mä en peruskoulua laskenut tuohon. Vaan amiksesta lähtien.


      • ,,,
        itmies kirjoitti:

        No mä en peruskoulua laskenut tuohon. Vaan amiksesta lähtien.

        Eli olet ollut lapsena amiksessa? Teilläpäin kehitytään todella vauhdikkaasti...


      • ,,, kirjoitti:

        Eli olet ollut lapsena amiksessa? Teilläpäin kehitytään todella vauhdikkaasti...

        Eikö lapsi ole jos on alle 18? Mun mielestä on.


    • FF

      Ala-asteikäisenä? Minulla ei ole mitään tietoa edes entisten lukioystävieni nykyisestä ulkonäöstä tai kuulumisista, saati ala-asteen luokkakavereista.

      Outoa joka tapauksessa olisi edelleen tykätä samanlaisista asioista.

      • Kun on lähtöisin pieneltä paikkakunnalta ja sinne on edelleen paljon läheisiä siteitä, niin väistämättä tulee välillä kuulleeksi, mitä vanhoille tutuille kuuluu.


    • Ala-asteellako

      täällä haahuillaan vielä?

      Ei ihme että tekstitkin ovat sen mukaisia.

      Entiset ala-astelaiset ovat jo maailmalla, kuka missäkin, enkä ole sen koommin heitä nähnyt. Varsinkaan tyttöjä.

      Ennen ala-astetta muistan kuitenkin erään tytön, Kathy nimeltään, jonka kanssa pussasin sängyllä (toistaiseksi) ensimmäisen (ja ehkä viimeisen) kerran.

      Muistan myös sellaisen jännän havainnon, että jo pikkutyttö tietää mikä on kullan (ja piilottamisen) arvoista pissillä ollessaan.

    • Naisasialooseri.

      Itseäni eivät ala-asteella tykkäämäni tytöt todellakaan sytytä enää, eivät ole sytyttäneet sen ala-asteen jälkeen. Eivät he rumia ole, mutta eivät todellakaan minun makuuni.

    • Vanhus00000

      Näin jälkeenpäin ajatellen ne ala ja ylä-asteen tytöt joihin olin ihastunut salaa olivat aika rumia ja mitäänsanomattomia, vaikka edustivatkin luokkani/kouluni parhaimmistoa. Tyttöjen taso oli koulussani jotenkin heikko. Tuntuu, että nämä nykyteinit ovat paremman näköisiä.

    • Kertis

      Minulla ei ole aavistustakaan, miltä varhaiset teini-ihastukseni tänä päivänä mahtavat näyttää. Lukion luokkakokouksessa tapasin jotain entisiä luokkalaisia, ja yllättäen vetävimpiä olivat pari sellaista naista, jotka vielä kouluaikoina eivät mitenkään erottuneet joukosta. Toinen suorastaan harvinaisen luonnonkaunis, mutta valitettavasti yhä yhtä hiljainen kuin silloin ennen, ei paljon kuulumisista irronnut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2578
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1661
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1608
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1350
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      837
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      690
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    Aihe