Olin metsässä miinaharavoimassa, luulin löytäväni aarteen kun kone alkoi piipputtamaan kiven vierellä. Otin turvetta syrjään ja kokeilin piipparilla ja se piippas, kaivon sitä kiven reunaa ja mitään ei löytynyt. Siirsin sen perseen kokoisen kiven syrjään, se oli raskas, niin piippari vaikeni, sitten nostin piipparin sen kiven yli ja taas hälytti, se kivi antoi singnaalin joka puolelta.
Mitähän se kivi sisälsi ?
Olen myös pellolta löytänyt pieniä kivenmurikoita jotka antaa singnaalin.
En viitsinyt viedä sitä aarretta kotiin koska se painoi enempi kuin itse :)
Kivi
etsiväelluriina
4
191
Vastaukset
- taiteeiliia,elo
Kokeile magneetilla, ja lyö palanen irti sitten gsf.fi sivuilta etsimään osviittaa
- henrik721
tuhoa se kivi polttamalla heti siinä voi olla radioaktiviisuutta.
muotioon s ekivi- henrik721
rosswellin kiven olet löytäny
- riinaellu etsi
Joo poltin sen kiven, ei paukkunut vaan rätisi. Soitin myös rosvellin kännyyn ja kerroin ettei tarvitse olla huolissaan siitä kivestä enään .
Tuhka siitä kivestä laitoin uurnaan (hernekeittopurkkiin) ja upotin sen järven pohjaan.
Oletko tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213