Suudelmia

kolmefemma

Osaatko suudella ja minkälaisista suudelmista pidät - pidätkö pikkupusuttelusta vai kiihkeistä pitkistä kielisuudelmista, vai jostakin siltä väliltä?

Oletko suudellut monenkin kanssa ja missä iässä suutelit tai pussasit ekan kerran?

35

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula-neiti

      Ei ole vielä tullut pussattua kertaakaan tähän ikään mennessä.

      • 12+14

        Ja mikä olikaan ikäsi?


      • tuula-neiti
        12+14 kirjoitti:

        Ja mikä olikaan ikäsi?

        46


      • 18+6
        tuula-neiti kirjoitti:

        46

        46 ja ei suudelmia lainkaan, oletko ollut miehen kanssa " sillai" ?


      • tuula-neiti
        18+6 kirjoitti:

        46 ja ei suudelmia lainkaan, oletko ollut miehen kanssa " sillai" ?

        Kyllä, yhden kerran.


      • panoeinot alas!
        tuula-neiti kirjoitti:

        Kyllä, yhden kerran.

        Miksi mies ei pussannut sinua ollenkaan? Annoitko sikamiehelle? :(


      • tuula-neiti
        panoeinot alas! kirjoitti:

        Miksi mies ei pussannut sinua ollenkaan? Annoitko sikamiehelle? :(

        Ehkä olin vaan niin ruma ettei hän halunnut pussata.


      • panoeinot alas!
        tuula-neiti kirjoitti:

        Ehkä olin vaan niin ruma ettei hän halunnut pussata.

        En usko. En minä ainakaan ikinä tekisi tuollaista enkä ole tehnyt. Valitsit ilkeän sikamiehen :(


    • Jonkun kerran on joskus tullut tehtyä joo. Ei mulla oo mitään erityistä mieltymystä sen suhteen, et kaikki käy. Mutta että osaanko vielä niin kaippa tosin taitaa olla se taito vähän ruosteessa.

      Aika monen kanssa on tullut tehtyä sitä, ala-asteella eka kerran oisko ollut 4:s luokalla? Muistan kun muut kehoittivat tuolloin menemään pussauskoppiin.

    • Mies1985

      Pikkupusuttelusta. Tykkäisin siitä kun kasvojani suudeltaisiin ja päinvastoin. Suun suuteleminen ei ole niin tärkeää ja tuntuu jopa vähän kömpelöltä vaikka sillä on paikkansa.

      Toivoisin myös suudelmia intiimialueisiin.

      Eka kerran 22-vuotiaana ja vika kerran myös.

    • Märkäpusu

      Pikkupusut on outoa ja lapsellista söpöilyä. Kyllä vähintäänkin pitää huulten lomittua eikä mitään pikkukalojen törmäilyjä tyynyvuorta vasten. Jos on kieltä mukana niin se on tietysti eroottisempaa, mutta ei ehkä ihan heti ensituttavuuden kanssa, riippuu tietysti tapauksesta.

    • Yli 40

      Osaan. Kaikenlaisista. Olen. 20.

      Enpäs tykkääkään kaikenlaisista - kieltä en halua suuhuni enkä tunge omaanikaan muiden suihin.

    • En ole koskaan suudellut ketään. Pikkupusuja olen antanut kavereiden kanssa ja lemmikeille. Mutta niitä nyt ei varmaan lasketa...

      • Pusumaisteri

        Eiks kannattais joskus vähän pussaillakin?


      • Pusumaisteri kirjoitti:

        Eiks kannattais joskus vähän pussaillakin?

        Kenen kanssa? Tyynyn?


      • entinen ihailijasi
        shamans_blues kirjoitti:

        Kenen kanssa? Tyynyn?

        Jos ihastuisit muihinkin kuin panoeinoihin niin voi olla että pääsisit helpommin suutelemaan jotain miestä tyynyn sijaan ( ja ihan vakituisesti eikä pelkästään yhdeksi illaksi kuten panoeinojen kanssa).


      • entinen ihailijasi kirjoitti:

        Jos ihastuisit muihinkin kuin panoeinoihin niin voi olla että pääsisit helpommin suutelemaan jotain miestä tyynyn sijaan ( ja ihan vakituisesti eikä pelkästään yhdeksi illaksi kuten panoeinojen kanssa).

        Taas tämä alkaa! En tietääkseni ole missään sanonut että ihastun "panoeinoihin". Ellet sitten tarkoita sitä äärimmäisen typerää keskustelua missä piti tehdä lista palstan kivoimmista miehistä... voi herranen aika! Eikö se ole jo HIUKAN vanha juttu? Alkaa jo kyllästyttää.
        Ja mitä muuten olen huomannut, niin ei minusta ne epäpanoeinotkaan pidä. Siis ihan live-elämässä.
        Tyynylinjalla siis jatketaan.


      • entinen ihailijasi
        shamans_blues kirjoitti:

        Taas tämä alkaa! En tietääkseni ole missään sanonut että ihastun "panoeinoihin". Ellet sitten tarkoita sitä äärimmäisen typerää keskustelua missä piti tehdä lista palstan kivoimmista miehistä... voi herranen aika! Eikö se ole jo HIUKAN vanha juttu? Alkaa jo kyllästyttää.
        Ja mitä muuten olen huomannut, niin ei minusta ne epäpanoeinotkaan pidä. Siis ihan live-elämässä.
        Tyynylinjalla siis jatketaan.

        Moni olisi lähtenyt kanssasi treffeille täältä jos vaan haluaisit.


      • entinen ihailijasi kirjoitti:

        Moni olisi lähtenyt kanssasi treffeille täältä jos vaan haluaisit.

        Joo, mutta ilmeisesti ei enää kun laitoin panoeinon ekaksi siihen vammaiseen listaan? :')
        Hehheh, jotenkin tosi huvittavaa.


      • entinen ihailijasi
        shamans_blues kirjoitti:

        Joo, mutta ilmeisesti ei enää kun laitoin panoeinon ekaksi siihen vammaiseen listaan? :')
        Hehheh, jotenkin tosi huvittavaa.

        Kyllä moni lähtisi kanssasi treffeille varmasti edelleen.


      • l'amour
        shamans_blues kirjoitti:

        Kenen kanssa? Tyynyn?

        eATMe:n kanssa.


    • mjgjfh

      Kaikenlaiset pusut ja suudelmat on kivoja. En tiedä osaanko suudella. Varmaan ainakin perushyvin. Se jonka kanssa ekan kerran suutelin kehui paljon suutelutaitojani ja vasta myöhemmin sai tietää että se oli ensisuudelmani.
      Sen lisäksi olen suudellut vain kahta. Toinen niistä oli oikein kielikikkailija. Välillä tuntui kuin olisi pistänyt kielensä imuriin. Mutta tavallaan tykkäsin siitäkin.
      Olen kaikkiruokainen.

      mies 26v

    • #Kymppisonni

      Tietääkseni osaan, tai ei ole kukaan valittanut? Tykkään kosketella kielen kärjellä naisen kieltä (ei liian syvälle suuhun) ja näykkäistä ehkä vähän huulesta. En muista kuinka monen kanssa olen suudellut, mutta eka kerran lienee olen suudellut joskus kun olin 18v?

    • nöösi_poika

      Olen 32. En ole eläissäni suudellut.

    • m 34

      On kyllä jäännyt pusuttelut ja suutelut ihan vain haave ja uni asteelle

    • Naisasialooseri.

      Suutelin ekan kerran 22 vuotiaana kamunaisen kanssa baari-illan jälkeen. Olen suudellut kymmenen naisen kanssa pidin kiihkeistä suudelmista heidän kanssaan, yksi tosin puraisi vahingossa huuleeni. Pidän kyllä enemmän jostain siltä väliltä kuin kielisuudelmat ja pikkupusut.

      • nöösi_poika

        Olisin valmis vaikka maksamaan, että joku nätti nainen purisi huuleeni!


      • Naisasialooseri.
        nöösi_poika kirjoitti:

        Olisin valmis vaikka maksamaan, että joku nätti nainen purisi huuleeni!

        Joo, kyllähän se kivaa oli koska nainen oli parikymppinen nätti blondi. Hän vielä istui sylissäni kasvot minuun päin ja oli kiihkeä.


      • Poppa, poppa
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Joo, kyllähän se kivaa oli koska nainen oli parikymppinen nätti blondi. Hän vielä istui sylissäni kasvot minuun päin ja oli kiihkeä.

        Kai muistit laittaa hänet polttolasisi alle?


      • Naisasialooseri.
        Poppa, poppa kirjoitti:

        Kai muistit laittaa hänet polttolasisi alle?

        Ei tarvinnut koska hän oli yhteistyökykyinen ja kysyi minulta"lähetääks mun luo" sain jopa avata hänen rintsikatkin.


    • justjoooooooooo

      No tuota minäkin harrastelin siinä kaksikymppiseksi asti ihan hyvän näköisten pimujen kanssa. Ei ollut sillion vielä itsestään selvä asia että nussitaan vaikka öitä pimun kanssa sängyssä oltiin ja siitäkin juttua tuli. Minä en kyllä mitään kielijuttuja harrastellut, vaan se oli tärkeintä että pimu oli hyvän näköinen ja piti myös minusta.

      • Etttää näiiin

        Jooo, nykyisin naiset ja tytöt taitavat pitää itsestään selvyytenä että nussitaan jos yö vietetään yhdessä.
        Minä olen jo 40 vuotias mies, enkä ole koskaan pitänyt naista kädestä, en pussannut, en suudellut, enkä nussinut.

        Ainoat kanssakäymiset ovat olleet virallisia kättelytilanteita, joissa olen naiseen koskenut.


    • sillitrooli

      Mitä se pikkupusuttelu nyt sitten on? Tykkään enemmän sellaisesta pusuttelusta, joka keskittyy huuliin eikä kieleen, oli sitten pikkupusuttelua tai kiihkeämpää. Lisäksi tykkään tosi paljon, jos nainen suutelee kaulaani. Ei tarvitse olla mitään vampyyri-imutusta, vaan ihan tavallisia suukkoja. Jostain syystä vaikuttaisi, että naisille kuitenkin suutelukin on asia, jossa vain miehen kuuluu olla aktiivinen ja naisen ei tarvitse tehdä mitään (jos jotain tekevät, niin yrittävät ehkä tunkea sitä kieltä liikaa).

    • Kertis

      Suutelu voi olla melkoinen jalatalta-kokemus, jos kohteen suhteen on kunnolla latausta pelissä...
      Ekan kerran siihen tyyliin joskus teininä, ja viimeinen pikkujoulutunnelmissa vuodenvaihteessa. Siitä kirjoitin fiiliksissäni tännekin jonkun pitkähkön tunnelmoinnin millä lie random-nimimerkillä.

      • ENFP-nainen

        Samaa mieltä, pussaaminen voi olla melkein tajunnan vievää, ei enää näe eikä kuule ja aika häviää ympäriltä ;-) Latausta se vaatii, eikä silti ei ole samanlaista kaikkien kanssa.

        Pussailla voisi vaikka kuinka paljon, ei tietysti ihan kenen tahansa kanssa, mutta kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      94
      2578
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      186
      1661
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      79
      1608
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1350
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      1002
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      837
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      810
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      749
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      690
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      688
    Aihe