Mikä uppoaa suhun? Miten toivoisit, että sua lähestyttäis? Oletko mies vai nainen?
Minusta seksikkäin lähestymistapa mieheltä minulle olis jotenkin takaapäin yllättäminen, lähelle tuleminen, "vahingossa" koskeminen.
Mikä on sun mielestä seksikkäin lähestymistapa?
9
189
Vastaukset
- nainennnnnnnnn
Ööö... olemassa olevassa suhteessa joo toi on seksikäs ja kiihottava lähestymistapa... jos taas uusi tuttavuus, niin nej nej nej!
- yks mies
- seksikkäin: lähelle (muttei kiinni) tuleminen riittävän paljastavissa vaatteissa
- toivoisin: mikä vain keskustelunavaus - mmmmmmmmmmmmmm
minusta aloittajan lähestymistapa olisi paras..
- FF
En kai tähän aikaan vuorokaudesta enää ole terävimmilläni kun en oikein ymmärrä kysymystä.
Ventovieraan haluaisin ehdottomasti lähestyvän edestäpäin, muuten lähestyminen ei luultavasti päättyisi hyvin. "Iholle käyminen" takaa päin olisi todella törkeää.
Sitten jos kyse on ihmisestä jonka kanssa on jo suhde/seksiä niin takaapäin lähestyminen ja tiukka, määrätietoinen ote on ehdottomasti kiihottavin. Ja niskan/kaulan suutelemisella saa minulta jalat alta lähes välittömästi.
Taidankin siirtyä sänkyyn moisesta haaveilemaan/odottamaan. - siiderivalas
Panoeino tulee ja kysyy "meille vai teille?"
- Mies1985
Jos nainen olisi 15-17-vuotias niin mielellään kiusoittelevaa baby talkkia kuten pörröiselle eläimelle ja muutenkin saisi tulla iholle ja vatkailla hiuksia ja kutkutella.
Oman ikäiseni nainen saisi tulla vaikka pyytämään karaokeseuraa (baari) tai muuten vain laittaa peruspirtsakan ja muutamalla hymiöllä varustetun vastauksen treffi-ilmoon.- vihaiset kakskutoset
Miksei me saada kiusoitella babytalkilla ja vatkailla Mies1985:tä?! Epistä.
- 6+6
Se kun nainen tulee kansio kainalossa kysymään, että kiinnostaako mua ihmisoikeusasiat. Silloin multa tulee aina heti, ettäs tiedätte.
Itte olen tuon toteuttanut muutamalle naiselle eli yllättänyt takaa päin... yksi ei lämmennyt lainkaan ja sanoi "hui kun säikähdin". Mut mä tykkään tuolla ap:n tavalla yllättää joskus sopivan tilaisuuden tullen.
Hmm, mun mielestä naisen seksikkäin lähestymistapa mua kohtaan on iho kontaktin ottaminen... sitten vielä tuhmien puhuminen samaan aikaan ja sen lisäksi jos on sexyt vaatteet päällä niin se on todella seksikästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611