tietäny Finaalipaikkaa (: ... mielestäni pientä venymistä ehkä koska yritys oli hyvä, mutta ei vain onnistanut tällä kertaa, ehkä tulevaisuudessa.
Vaikuttaa myös sopivan rennolta urheilijalta joka ei heti masennu ja vittuunnu liikaa jos ei pääse Finaaliin MM-kisoissa.
se on nähty mm Matti Monosen ja nyt jo Eemeli Salomäen kohdalla että vitutuskäyrät olleet liian korkealla.
Bergius on rennonletkeä Suomenruotsalainen eikää stressaa ja potentiaalia on about 575; n hyppääjäksi ainakin.
Edelleen näen potskua Salomäessäkin mut tuolla menolla hän ei pääse koskaan potentiaalinsa, mies myös tuntuu kirjoittavan lehtiin liikaa juttuja ladaten mm lisää paineita itselleen tyyliin; minä olen nyt huippukunnossa, minä aion hypätä 600 metriä joku päivä.
Ehkä ei kannata noin "kerskua" , en tiedä tekevätkö näin edes maailman parhaat urheilijat.
antaa tekojen puhua puolestaan mitä niitä tarvii uhota ja puhua etukäteen tyyliin Pitkämäki, Salomäki ja Evilä mm.
Bergius melkein ylitti 560 ja se ois
Juha82222
2
172
Vastaukset
- viieras
Jere Bergius on ihan suomenkielinen suomalainen.
- Anonyymi
Jere bergius, "mahtava seiväsura"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875