Aloitan arkaluontoisen aiheen, elikkäs ystäväni jota kutsun tässä yhteydessä Herra Jiiksi syö subwayssä säännöllisesti, olen havainnut hänen käytöksessään useita muutoksia, kuten hikoilun, omituiset fetissit(mast*rboi hiekkapaperilla) ja olen miettinyt onko kyseessä HALLITUKSEN SALAINEN JUONI?
olen kuullut luotettavista lähteistä(yksi kaveri kertoi ja katosi yöllä)
että subway kapitalistipullan syöminen altistaa sinut mm.
PSYKOOSILLE,MIKROSIRUILLE,JYRKI KATAISELLE, ja saatat liittyä KOKOOMUS NUORIIN(vaik oisit aikuine) !!!!1
TÄMÄ OLKOON TESTAMENTTINI JOS KATOAN YÖLLÄ
TOTUUS ON TUOTAVA JULKI
minä tiedän, ja nyt tekin tiedätte½
Subway ja kapitalismi
KATAISEN JYKÖ
3
263
Vastaukset
- xenna--
voi helkkari :D
- vwillic
Rankkaa!!
- Renni555
Reps
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996