Tosi moni smoothien ohje mitä olen nähnyt, sisältää ananasta. Itse olen allerginen ananakselle, omenalle ja pähkinöille (noin alkuun lueteltuna), joten olisi kiva tietää smoothie-ohjeita joihin ei noita tarvi.
Lisäksi, voiko punaherukoita käyttää smoothieen, ja millaiset lisukkeet niiden kanssa sopii? Pakkasessa ihan sikana kyseisiä marjoja, kun oman pihan pensaat tuottaa... Muita marjoja ei sitten juurikaan ole eikä ulkomaalaisia marjoja uskalla ostaakaan.
Ohjeita rajoitteiseen smoothieen
3
127
Vastaukset
- ||||||||||
Smoothieen voi käyttää mitä vain marjoja ja hedelmiä, itse käytän paljon mustikoita ja yhden banaanin makeudeksi. Joskus herkutellaan ja
vähän vaniljajäätelöä sekaan.
Smoothie on sellainen, että vain mielikuvitus on rajana. - my smoothiea
En ole koskaan laittanut ananasta smoothieen, vakioreseptini on jogurttia, maitoa, appelsiinimehua ja mansikkasosetta, sokeria tarvittaessa maun mukaan - mieluummin vaniljasokeria. Banaani sopisi hyvin omaanikin.
Punaherukkasmoothieen laittaisin esim. vadelmia tai vaikka banaania makeuttamaan ja pehmentämään kirpeyttä. - Onnelasta
Smoothien kanssahan tosiaan on makuvaihtoehtoja yhtä paljon kuin maailmassa on makuja - tai ainakin lähes ;) Itellä pohjana usein on vaniljajogurtti ja kotimaiset marjat - myös punaherukoita olen käyttänyt, tosin yhdessä muiden marjojen ja sokerin kanssa. =)
Mulla on muutama smoothie-ohje blogissani, ks. http://onnelasta.blogspot.com/search/label/Smoothiet
Kokeilepas tuolta =) Noissa ei ole edellä mainitsemiasi ainesosia. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303871Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1711165Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251958- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲104923Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764