http://imgur.com/gallery/Mj2UI Tiedän, että tää ei liity evoluutioon, mut noilla uskontopalstoilla ei liiku tarpeeks älykästä väkee ymmärtämään pointtia.
Miksi uskovaiset
5
159
Vastaukset
- hauskasti tehty
No, joo, eihän se liittynyt asiaan, mutta hienosti kiteytetty eri uskontokunnat, vaikkakin ehkä stereotypisesti. Budhismi ei ole varsinainen uskonto, se on kai enemmänkin hienoja elämänohjeita. Siksi budhalaiset tietysti ovatkin "happy" ;D
- hlkkjhiy87y787878657
Buddhalaisuutta on hyvin montaa sorttia, joku koulukunta niistäkin on keksinyt helvetin, itsenäisesti kristinuskosta. Ja suvaitsemattomiakin osaavat olla.
- Urpo-Petteri
hlkkjhiy87y787878657 kirjoitti:
Buddhalaisuutta on hyvin montaa sorttia, joku koulukunta niistäkin on keksinyt helvetin, itsenäisesti kristinuskosta. Ja suvaitsemattomiakin osaavat olla.
Voi jukrat näitä vastauksia.. Eiköhän tuo juttu ole vitsi, vaikka siinä lähellä totuutta liikutaankin. Ootte tyhmiä tosikoita.
Olen kristitty ja olen siksi "intolerant" koska tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. "crazy" olen siksi koska tunnen Jumalan ja ja mitä hän on tehnyt sinun ja minun eteen. "hateful" olen silloin tällöin, mutta se on paheeni ja yritän olla vähemmän ja vähemmän, mutta tunnusta; joskus jotkin asiat suututtavat minua. "stupid" en ole kuin harvoin, mutta joissakin asioissa kylläkin "Ignorant", koska maailmassa on vain niin paljon asioita, että vielä nyt 24 vuotiaanakin minulle tulee elämässäni eteen uusia asioita, ajatella. "judgemental" olen siksi, koska tiedän mikä polku vie kadotukseen ja mikä pelastukseen ja sen kuuleminen, varsinkin jos on matkalla kadotukseen voi kuulostaa "judgemental", mutta teensen koska välitän hestä. "Mean" olen siksi, koska joitain ihmisiä totuuden kuuleminen sattuu ja he eivät halua kuulla sitä, vaan yrittävät vain paeta joihinkin fantasioihinsa, kuten evoluutio, new age, kultti, hinduismi, islam, satanismi ja kun tulen sitten kertomaan heille totuuden ja lyön faktat päytään, niin jotkut vain eivät kestä faktoja, mutta teen sen koska välitän heistä ja tiedän mikä on tulossa. "Annoying" olen varmaan silloin, kun en vaan tiedä vielä mikä jollain henkilöllä on se asia joka pitäisi ensin oikaista, ennen kuin kannattaa kertoa loput. "Narrow minded" olen Saatanaa ja kaikkea hänessä kohtaan, koska tiedän paremmin.
Ja kun annat nyt ymmärtää, että olet itse "älykäs", niin minun ei varmasti tarvitse sanoa sinulle muuta kuin Coelacanth.
Jumlala odottaa sinua, eikä halua sinun joutuvat kadotukseen, joten kadu ja ota hänen sovitustyänsä lahja vastaan, niin myös sinulla on oleva ikuinen elämä."hienosti kiteytetty eri uskontokunnat, vaikkakin ehkä stereotypisesti." -- Mistäs nää stereotypiat sit tulee jos ei kokemusten kautta?
"Olen kristitty ja olen siksi "intolerant" koska tiedän mikä on oikein ja mikä väärin. " -- Virhe nro #1. Väität tietäväsi jotain koska uskot niin olevan.
" "judgemental" olen siksi, koska tiedän mikä polku vie kadotukseen ja mikä pelastukseen ja sen kuuleminen, varsinkin jos on matkalla kadotukseen voi kuulostaa "judgemental", mutta teensen koska välitän hestä." -- Virhe nro. #2. Katso virhe nro. #1.
" joitain ihmisiä totuuden kuuleminen sattuu ja he eivät halua kuulla sitä, vaan yrittävät vain paeta joihinkin fantasioihinsa, kuten evoluutio, new age, kultti, hinduismi, islam, satanismi" -- Tähän listaan voi ihan oikeasti lisätä kristinuskon perään. Saman verran käsinkosketeltavaa todistusaineistoa kussakin. Vaikka toisaalta evoluutio ei ole uskonto vaan tapahtuma(mutaatio), eli sen voisi sieltä ottaa pois.
"lyön faktat päytään" -- Maailmassa jossa absoluuttinen totuus ei ole saatavilla, on hankala lyödä faktoja pöytään. Eli tarkemmin ottaen lyöt uskomuksesi/oman vakaumuksesi pöytään.
""Narrow minded" olen Saatanaa ja kaikkea hänessä kohtaan, koska tiedän paremmin." -- Virhe nro. #1 jälleen.
"Ja kun annat nyt ymmärtää, että olet itse "älykäs", niin minun ei varmasti tarvitse sanoa sinulle muuta kuin Coelacanth." -- Älykkyys ja tietoviisaus ei ole samoja asioita. Ei maailman älykkäin ihminen tiedä mitä Petteri söi tänään aamupalalla. Koska hän ei ole kuullut siitä... saatika koko Petteristä varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1125160Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1292806- 282517
- 2012255
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4422223- 1781677
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1161359Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361182Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?82940