Mihin ryhmään kuulut...

...mielestäsi...

1. Härdellistä ( yhteiskunnasta) syrjäytynyt
2. Tietoisesti härdellistä vetäytynyt
3. Härdellin rattaassa rasvana pakosta
4. Tietoisesti härdellin rattaassa rasvana

5. Olet härdellin pikkuratas
6. Olet härdellin isoratas
7. Olet härdelliä yllä pitävä vauhtipyörä

....ei sen enempää.... =)

47

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

(mutta muiden härdellin ylläpitäjä)

• * rekattu puska *

Aika hyvä aloitus, harvoin täällä asiallista keskustelua. Kiitos siitä. Olen ryhmässä 6, ja vapaasta tahdostani.

• Ill

• Semmonen pikkuratas. Kun tykkään olla semmoinen.

• ..pikkuratas joutuu joskus pyörimään aika vinhasti...varsinkin jos on tykö ison piittaamattoman rattaan kupeessa... =)

• iivar-runoilija kirjoitti:

..pikkuratas joutuu joskus pyörimään aika vinhasti...varsinkin jos on tykö ison piittaamattoman rattaan kupeessa... =)

Pieni ratas voi uhmata ja hidastaa. Ihan vaan huvikseen.. jos ei muuten ole aiheellista. Pois heittäytymällä ei voi nauraa..

• keu keu :)

Vastaa myös itse?

• iivar-runoilija

...eikös minut puliveivariksi täällä ole jo ristitty, mitäpä sitä muuttamaan.... =)

• En ole ikinä osallistunut härdelliin ennemmän kuin tarvis. Minkä se tekee minusta?

• Sinut?

• maniamaria kirjoitti:

Sinut?

Niinkai, mikä lie se sitten onkaan...

Mutta yritän tässä silti kuumeisesti miettiä, että mihinköhän lokeroon näistä tajolla olevista mahtuisin.

• Genio.Mente kirjoitti:

Niinkai, mikä lie se sitten onkaan...

Mutta yritän tässä silti kuumeisesti miettiä, että mihinköhän lokeroon näistä tajolla olevista mahtuisin.

Lisää siihen sopiva?

• maniamaria kirjoitti:

Lisää siihen sopiva?

Heh... Pitipä sattua...

8) Härdellissä vieraileva.

• ...olisiko se sitten 2,5 ..... =)

...olisiko se sitten 2,5 ..... =)

Härdellistä vetäytymiseen tarttis tässä urbaanissa ympäristössä aika paljon pätäkkää. Tosin kohta ei se pätäkkäkään ole enää varmaan minkään arvoinen. Ei kelpaa edes vessapaperiksi.

Enkä minusta yksin olisi härdellin rattaiden voitelijaksi. Härdellin rattaiden voiteluun tarvitaan aika paljon minunkaltaisia, jotka sitten yhdessä muodostavat sen voiteluun tarvittavan rasvan.

• Genio.Mente kirjoitti:

Härdellistä vetäytymiseen tarttis tässä urbaanissa ympäristössä aika paljon pätäkkää. Tosin kohta ei se pätäkkäkään ole enää varmaan minkään arvoinen. Ei kelpaa edes vessapaperiksi.

Enkä minusta yksin olisi härdellin rattaiden voitelijaksi. Härdellin rattaiden voiteluun tarvitaan aika paljon minunkaltaisia, jotka sitten yhdessä muodostavat sen voiteluun tarvittavan rasvan.

...Toni Virtanen laulaa lähälle liipaten.... joskus voi kääntää myös yhteiskunnalliseksi... rakkaudenkin...

http://www.youtube.com/watch?v=ZEB5Ypqg34A

• iivari...iivari sinä idän kiistaton härdelli, Landolan kesyttäjä ja muikkujen piina.

1 WTF
      2 NFW=no fucking way
      3 joo ratas löytyy
      4 sama kuin edellisessä
      5 täh?
      6 sama kuin edellisessä
      7 vauhtipyörä..........?!

..eikä sen vähempää

• ....idässä kaikki on karumpaa....kivi kovempaa ja vesi viileämpää...kala puhtaampaa, ja siksi kai täällä viihdynkin...mutta mitäpä sinulle muuta? Oletko koskaan nähnyt kun vauhtipyörä kimpoaa ulos koneesta, tulee rumaa jälkeä...niin... olen nähnyt, viritetty Maassey Fergusonni 165 modelli.... kelasi 80 km/ h ja sitten kuului kauhea pamaus, ja taimikko kaatui... =)

• Metka kysymys. Kuten joku jo ilmaisi uteliaisuutensa, niin minäkin haluan lukea sinunkin vastauksesi.

Ja olen omasta mielestäni härdellin pikkuratas, mutta toistaalta härdellin rattaassa rasvana pakosta. Lottovoitto vapauttaisi, mutta niin pitkään kuin joudun olemaan rattaana, pyöritän mieluusti muitakin.

Ps. Kuinka monen päällepäsmäri pitäisi olla, että olisi isoratas tai vauhtipyörä?

• helppoo:

jos vauhtipyörän pysäyttää, niin koko härdelli pysähtyy. Kuka sitten muka olis sellainen?

Roskakuskit aika lähellä....

• ...olin joskus 1... sitten olin, ainakin kuvittelin 6 , ja nyt vihdoin ah onnellinen ja luullakseni 2... =)

...olin joskus 1... sitten olin, ainakin kuvittelin 6 , ja nyt vihdoin ah onnellinen ja luullakseni 2... =)

Hyvä jos noin on. Minulla vissiin menee vielä hetki ennen kuin uskallan heittäytyä muiden kiusaksi. Luonto kun ei anna periksi käydä vanhempien tai rouvan lompakolla. Perinnönninkin odottaminen on perverssiä. Että omia tässä odotellaan...

• Ratikkakuski kirjoitti:

Hyvä jos noin on. Minulla vissiin menee vielä hetki ennen kuin uskallan heittäytyä muiden kiusaksi. Luonto kun ei anna periksi käydä vanhempien tai rouvan lompakolla. Perinnönninkin odottaminen on perverssiä. Että omia tässä odotellaan...

.....rikastua voi kahdella tavalla....helposti ja vaikeasti... =)

• juu,

ykkönen on hyvä selittää kakkoseksi.

• ....suurin ryhmä oletan..... =)

....suurin ryhmä oletan..... =)

Oikeasti uskot ykköseen? :-) Sanonko mitä...

• ykkönen

• oon..

jakopään hihna.

• eiku..

sittenkin ihan vaan tuulettimen hihna: sen kun voi korvata vaikka vanhoilla sukkahousuilla.

• ....eli kuluva osa.... mutta hyvin tärkeä....ikävä kyllä joudutaan
        vaihtamaan aika ajoin... =)

• tikru..

Kakkonen kuulostas sopivalta.

• Mä oon se itse härdelli.

• No doubt! :-)
        Respect!

• ...eli rasvaratas kone vuhtipyörällä.... =)

• bravo bravi

3 ja 5,5. Keskikokoinen pakotettu härdelliratas

• rasvainen mies

4. Tietoisesti härdellin rattaassa rasvana

• sotamies_korsu

olen isänmaan toivo

• Kyllä mä toi 2 olen, olen omia polkuja tallaava ihminen.

• Olin kuusi vuotta 2. Tietoisesti ja antaumuksella. En yhtään mielestäni syrjäytynyt elämästä, vaan ihan keskellä ja lähellä sitä:). Nyt olen ollut muutamia vuosia osittain rattaana. Kokonaan en enää ehkä haluakaan. Minulle riittää ja sopii juuri nyt, että olen aika ajoin se pyörivä ratas, välillä pyörien lujempaa, välilä hiljempaa, välillä pysähtyen.

• ...ratas tarvitsee rasvaa pysäkseen kunnossa.... =)

• ;)

Vauhtipyörä.. Tietäisittepä vaan..........

• uppopumppu

Mä olen kuullut yhteiskunnasta lausuttavan hyvin korkealentoisia ilmaisuja ja nähnyt ja tunnustellut niiden fittiin luotuja ilmiasuja, kuin origameja lottokupongeista, jotka vappuna liitelevät proletariaatin omalle olalle muniakseen siihen kvasi-tavin.

Mutta härdelliksi en ole tätä rumbaa koskaan kuullut lausuttavan.

• 8. Suunnitteluvirhe koneistossa.

• kundi.kundine

tää olis ehkä jonkilaine härdellin vaihdeloota tai sit listallaolleist ehkä toi vauhtipyörä olis niinku lähimpänä

ja tietosesti härdelöimäs, ehkä jossaimiäles vahingos messis mut täysil mukana prkl

• kirp-su

Taidan olla se ratas,joka on vähän vinkkelissä, eikä härdelli pyöri kunnolla. Oisko se sit 9, jos gm oli kasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      450
      1312
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      747
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62
      664
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      27
      663
    Aihe