Olen viisikymppinen nainen,joka rakastui keväällä espanjalaiseen mieheen.Olemme olleet yhteydessä ja olen käynyt hänen kotimaassaan nyt kaksi kertaa.Nyt en ole saanut häneen yhteyttä kolmeen viikkoon.Hän oli menossa sairaalaan leikkaukseen ja siksi olen kovin huolestunut,onko jotain sattunut.Olen menossa marraskuun lopulla taas hänen luokseen.Näetkö miten tässä käy,saanko yhteyden?Entä mitä tulevaisuudessa?Selviävätkö asiat ja milloin.Tämä epätietoisuus todella raskasta.Kiitos jos jaksat katsoa minulle.
Hyvä näkijä auttaisitko
1
<50
Vastaukset
Hei ystävä hyvä
tunnen epätietoisuutesi ja tuskasi. olet ollut kauan yksin ja tunnet sisälläsi vihdoinkin sitä riemua, mitä olet jo niin kauan etsinyt.
minun on pakko vetää sinut nyt maan pinnalle, sillä asiat eivät taida olla aivan sillä tavalla, kuin sinulle uskotellaan.
sairaaloissa on puhelimet ja tärkeät viestit saa aina lähetettyä eteenpäin.
vaan onkohan hän edes sairaalassa, sitä tässä mietin.
on ihan hyvä että käyt hänen luonaan marraskuussa, mutta toisaalta, jos et pian kuule hänestä mitään, ehdottaisin että vaihtaisit lentosi johonkin muuhun kohteeseen.
tahdon todellakin kirjoittaa sinulle lohduksen sanan, mutta se ei ole sitä mitä sinä nyt toivot.
sinä nimittäin tapaat toisen miehen, sellaisen joka on rehellinen ja täysin vapaa.
tällaiset jutut ovat niin kamalan inhottavia, on raukkamaista käyttäytyä tuolla tavalla. sinä itket murheesi matalaksi ja nouset sitten pystyyn.
piilota kännykkäsi, jottet enää soittaisi hänelle. anna olla. hän on sinulle velkaa enemmän, kuin vain yhden puhelinsoiton.
jos sinä tahdot, voimme tehdä pitemmänkin katsannon asioistasi. löydät yhteystietoni profiilistani ja kerron sitten sähköpostitse miten toimitaan.
kyllä sinä selviät ja hyvin selviätkin!
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522