Kysymys suhteellisille.

Kuin arvokkaana pidätte parisuhdettane?

90

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tikru..

Sano säää.

• *Kröhöm*

Kysymys on tarkoitettu suhteellisille...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

*Kröhöm*

Niin, eli myös mulle.

• tikru.. kirjoitti:

Niin, eli myös mulle.

Noh. Jos sulla nyt on se väitetty parisuhde, niin tiedän sen parisuhteesi arvon sinulle ilman että sinun täytyy sitä täällä erikseen kertoa. Ja niin tietää kai kaikki muutkin...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Noh. Jos sulla nyt on se väitetty parisuhde, niin tiedän sen parisuhteesi arvon sinulle ilman että sinun täytyy sitä täällä erikseen kertoa. Ja niin tietää kai kaikki muutkin...

Eli?

• :)
        Genio.Mente kirjoitti:

*Kröhöm*

Tikru kokee sen suhteeksi että mesettää jonkun ukon kanssa, joka kirjoitti joskus täällä palstalla. Jokaisella on omat määritelmänsä suhteelle ja varattuna olemiselle. Arvosta sitä.

• tikru..
        :) kirjoitti:

Tikru kokee sen suhteeksi että mesettää jonkun ukon kanssa, joka kirjoitti joskus täällä palstalla. Jokaisella on omat määritelmänsä suhteelle ja varattuna olemiselle. Arvosta sitä.

Niin ja sä kuvittelet, että ihmiset ei palstalta pääse toisiaan tapaamaan? Ootko oikeesti noi daiju? x) Mites muut on päässeet täältä tapaamaan toisiaan?

• tikru.. kirjoitti:

Eli?

Noh... Sanotaan nyt niin, että minä annan omille entisille arvottomillekin suhteille enemmän arvoa(jopa yhdenyön jutuillekin), kuin sinä omallesi.

Mutjoo. Ihan oikeasti. En jaksa, en halua, eikä huvita keskustella kanssasi yhtään mistään. En ole sitä koskaan salanut. Olet yksi palstahistorian suurimpia spedejä(sori, herra Pasanen. ei ole tarkoitus loukata sinua, rauha sielullesi). Jos sinusta ei kuulisi mitään vaikkapa vuoteen, niin senkin jälkeen muutaman viestin vaihto sinun kanssa saisi aikaan saman reaktion, minkä nytkin. Joten pliis, älä kommentoi minulle mihinkään äläkä vastaa aloituksiini. Eikö se riitä, että spämmäät kaiken muun täyteen paskaasi? Jättäisit edes jotain jazulivapaaksi...

• Genio.Mente kirjoitti:

Noh... Sanotaan nyt niin, että minä annan omille entisille arvottomillekin suhteille enemmän arvoa(jopa yhdenyön jutuillekin), kuin sinä omallesi.

Mutjoo. Ihan oikeasti. En jaksa, en halua, eikä huvita keskustella kanssasi yhtään mistään. En ole sitä koskaan salanut. Olet yksi palstahistorian suurimpia spedejä(sori, herra Pasanen. ei ole tarkoitus loukata sinua, rauha sielullesi). Jos sinusta ei kuulisi mitään vaikkapa vuoteen, niin senkin jälkeen muutaman viestin vaihto sinun kanssa saisi aikaan saman reaktion, minkä nytkin. Joten pliis, älä kommentoi minulle mihinkään äläkä vastaa aloituksiini. Eikö se riitä, että spämmäät kaiken muun täyteen paskaasi? Jättäisit edes jotain jazulivapaaksi...

Yleensä se ketä noin paljon inhotaan, sanotaan että se toinen inhoittava osapuoli muistuttaa itseään.
        Ristus sentään!

• weawery kirjoitti:

Yleensä se ketä noin paljon inhotaan, sanotaan että se toinen inhoittava osapuoli muistuttaa itseään.
        Ristus sentään!

Emmä tiedä... Keskustelkaa keskenäänne, jos teitä se kiinnostaa. Mua ei kiinnosta...

Ristus sentään! En minäkään kommentoi sellaisille, joiden kanssa en halua keskustella. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Menikö hermot? Oot aika helppo saada suttumaan. x')

• homojen homoa
        tikru.. kirjoitti:

geniö pimahti kun veit gm saaliin;)))

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Emmä tiedä... Keskustelkaa keskenäänne, jos teitä se kiinnostaa. Mua ei kiinnosta...

Ristus sentään! En minäkään kommentoi sellaisille, joiden kanssa en halua keskustella. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla...

Sithän sun pitäis olla ihan hiljaa palstalla.

• tikru..
        homojen homoa kirjoitti:

geniö pimahti kun veit gm saaliin;)))

Näköjäänsä pinna kireellä.

• tikru.. kirjoitti:

Niinhän sä luulet ja moni muukin...

Totean vielä kerran hyvin rauhallisella sävyllä, että ole hyvä ja pani vittuun aloituksestani. Eiku hevonvittuun. Se on riittävän väljä...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Niinhän sä luulet ja moni muukin...

Totean vielä kerran hyvin rauhallisella sävyllä, että ole hyvä ja pani vittuun aloituksestani. Eiku hevonvittuun. Se on riittävän väljä...

En muuten painu. Tää ei ole sun yksityisaluetta ja sun palsta. Et painu ite sinne vittuun vaan. Jos et kestä kattella. :-)

• tikru.. kirjoitti:

En muuten painu. Tää ei ole sun yksityisaluetta ja sun palsta. Et painu ite sinne vittuun vaan. Jos et kestä kattella. :-)

Noh.. Älä sitten. Totean tässä vielä hyvin rauhallisella sävyllä, että palsta ei ole ollut hyväksi sinun mielenterveydelle. Suosittelisin lääkärillä käyntiä ja jonkinlaisen lääkityksen aloittamista...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Noh.. Älä sitten. Totean tässä vielä hyvin rauhallisella sävyllä, että palsta ei ole ollut hyväksi sinun mielenterveydelle. Suosittelisin lääkärillä käyntiä ja jonkinlaisen lääkityksen aloittamista...

Ootko sä nyt sykiatri dazzu?

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Sun juttuja lukiessa sulla ei muuta ole ollutkaan, kun arvottomia suhteita.

• Genio.Mente kirjoitti:

Tyyppi on lätkässä jazulii mut ei vaan itse tiedä sitä, vielä.

• tikru..
        modelli kirjoitti:

Tyyppi on lätkässä jazulii mut ei vaan itse tiedä sitä, vielä.

Hehee, tietää mut kieltää sen. x') Joka kerta menee kalsari pyykille juteltuaan mun kanssa.

• on muuten
        Genio.Mente kirjoitti:

sama tullut mullekin mieleen....

• Vastaan että erityisen paljon, ja siksi vietän sinkkuelämää.

• Entä jakaisitko parisuhde-onneasi(jos sinulla sellainen olisi) täällä kaikkien kanssa?

• Genio.Mente kirjoitti:

Entä jakaisitko parisuhde-onneasi(jos sinulla sellainen olisi) täällä kaikkien kanssa?

Sanohan olenko koskaan kertonut mitään suhdeasioitani täällä?
        Vai olenko ollut "nunnana" nämä 3-vuotta?

• weawery kirjoitti:

Kysymys oli retorinen...

• Genio.Mente kirjoitti:

Entä jakaisitko parisuhde-onneasi(jos sinulla sellainen olisi) täällä kaikkien kanssa?

"Entä jakaisitko parisuhde-onneasi(jos sinulla sellainen olisi) täällä kaikkien kanssa?"

Mitä muuten tuolla haet takaa? Jos tuollaiset ärsyttää, niin mikset ignooraisi asiaa kokonaan?

"Ristus sentään! En minäkään kommentoi sellaisille, joiden kanssa en halua keskustella. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla..."

• dazu kirjoitti:

"Entä jakaisitko parisuhde-onneasi(jos sinulla sellainen olisi) täällä kaikkien kanssa?"

Mitä muuten tuolla haet takaa? Jos tuollaiset ärsyttää, niin mikset ignooraisi asiaa kokonaan?

"Ristus sentään! En minäkään kommentoi sellaisille, joiden kanssa en halua keskustella. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla..."

Nojaa... Ei se taida olla täällä mahdollista muulla tavalla kuin häippästä paikalta. Kun täällä hengailee, niin ne parisuhdeonnet- ja onnettuumdet hyökkää väkisinkin silmille joka suunnasta.

Mut mua oikeastikin kiinnostaa muiden vastaukset. Jännä juttu, että tänne hyökkäs vastaamaan juuri ne, joiden vastaukset tietää kysymättäkin...

• pst..
        dazu kirjoitti:

Se oli vittuilua Jazulille, joka hehkuttaa etämiehestään.

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Nojaa... Ei se taida olla täällä mahdollista muulla tavalla kuin häippästä paikalta. Kun täällä hengailee, niin ne parisuhdeonnet- ja onnettuumdet hyökkää väkisinkin silmille joka suunnasta.

Mut mua oikeastikin kiinnostaa muiden vastaukset. Jännä juttu, että tänne hyökkäs vastaamaan juuri ne, joiden vastaukset tietää kysymättäkin...

Mitä jos menisit hengailee niiden nerojen kanssa kaikessa rauhassa vaan. :-) Miten me voidaan häiritä sua noin paljon? Tehdään geniot ja ollaan ylpeitä ittestämme nyt. Jee! Niinhän säkin ainat alat elvisteleen, kun joku käräyttää suhun käämit.

• tikru..
        pst.. kirjoitti:

Se oli vittuilua Jazulille, joka hehkuttaa etämiehestään.

Ime sä etämiehes munaa. :-)

• Niin muuten,
        weawery kirjoitti:

mulle on jäänyt epäselväksi, miten kävi sen miehen kanssa ravintolatreffeillä, kun kädet ihan tärisi ja muutenkin oli sähköä ilmassa? Siis miten jatkot meni? Miksei siitä tullut sitten sen enempää? Kaikki tällaiset tulisi kertoa palstalla.

• Mitenkähän sitä voisi arvottaa? Mihin sitä voisi verrata? Minusta olisi omituista vertailla parisuhdetta vaikkapa ystävyys- tai sukulaissuhteisiin. Nehän täydentävät toisiaan. Puhumattakaan, että sen voisi verrastaa johonkin materiaan.

Vähän asian vierestä: Minä aina ihmettelen, kun joku saa korvauksia henkisestä kärsimyksestä. Miten vaikkapa jonkun läheisen menetys voidaan määritellä euroissa? Ja niin oikeudessa kuitenkin jatkuvasti tehdään.

Eli voiko tuohon vastata muuta kuin yhdellä sanalla: Arvokkaana.

• Minusta aivan tuntuu nyt siltä, että vaimosi arvostaa sinua :)

• Sxthsense kirjoitti:

Minusta aivan tuntuu nyt siltä, että vaimosi arvostaa sinua :)

Toivottavasti, että tunne olisi molemminpuolinen. ;-)

• Heh, genio

sai ketjuunsa kolme rakkainta palstalaistaan :)

• Hähä!

Kenenköhän se odotti vastaavan? Yb:n? ;)

• Heh... Tuli mieleen yks baari-ilta. Meitä oli isompi lössi siinä useassa vierekkäisessä pöydässä ja yhden kanssa siinä pöydässä missä istuin tuli sitten erimmielisyyksiä. Aikamme väännettyä vasihdoin pöytää. Se mulkku seuras perässä. Vaihdoin uudestaan pöytää, ja taas se seuras...

Deja vu...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Tuli mieleen yks baari-ilta. Meitä oli isompi lössi siinä useassa vierekkäisessä pöydässä ja yhden kanssa siinä pöydässä missä istuin tuli sitten erimmielisyyksiä. Aikamme väännettyä vasihdoin pöytää. Se mulkku seuras perässä. Vaihdoin uudestaan pöytää, ja taas se seuras...

Deja vu...

Nouseeko pippeli pystyyn riemusta, että me sua kyylätään? :-) että sä ootkin upea heppu jee. Luomakunnan kruunu.

• =)
        Hähä! kirjoitti:

Kenenköhän se odotti vastaavan? Yb:n? ;)

Ei tällaisiin vastaa muut kuin ne, jotka haluavat omia suhteitaan palstalla puida.

keu keu..

• tikru.. kirjoitti:

Nouseeko pippeli pystyyn riemusta, että me sua kyylätään? :-) että sä ootkin upea heppu jee. Luomakunnan kruunu.

Itseasiassa ei. Siihen tarvitaan Nainen eikä mitään navettamatamia lehmänpaskassa uitetuissa nokian kumisaappaissa...

Mutjoo... Aika noloa, sanoisin. Aika noloa...

Siis sinä ja sun esiintyminen täällä, jazuli-gazuli...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Itseasiassa ei. Siihen tarvitaan Nainen eikä mitään navettamatamia lehmänpaskassa uitetuissa nokian kumisaappaissa...

Ei mut siitä kyyläämisestä oli kyse eikä sukupuolesta. Mutjoo sähän se nolostumisen tunteet paremmin tiiät. ;-)

Gentsuli mentsuli..

• tikru..
        =) kirjoitti:

Ei tällaisiin vastaa muut kuin ne, jotka haluavat omia suhteitaan palstalla puida.

keu keu..

Kui sää sit siihi parkkeerasit? Tulit sit kertoon ittestään selvyyksiä.

• tikru.. kirjoitti:

Ei mut siitä kyyläämisestä oli kyse eikä sukupuolesta. Mutjoo sähän se nolostumisen tunteet paremmin tiiät. ;-)

Gentsuli mentsuli..

Nojaa... Tiedä nyt siitäkään... Kerroinhan, ettei ole mitenkään epätavallista et jotkut umpiheterotkin(?) miehet kiinnostuu minusta sillee. Tuskin toi sun mielikuvitusmurus on ainoa sellainen...

• y.b..
        Genio.Mente kirjoitti:

"eikä mitään navettamatamia lehmänpaskassa uitetuissa nokian kumisaappaissa..."

Heh, toi on muuten ihan just kun mä tänään..Tosin kananpaskassa.

Joo sori sivuhuomatus, tuli vähän selailtua näitä ketjuja viel iltapuhteeks..

nyt nukkumaan :)

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Nojaa... Tiedä nyt siitäkään... Kerroinhan, ettei ole mitenkään epätavallista et jotkut umpiheterotkin(?) miehet kiinnostuu minusta sillee. Tuskin toi sun mielikuvitusmurus on ainoa sellainen...

Ai sä olet tulkinnut sen kiinnostuneen susta? Mut oothan sä ennekin esittänyt asioita ikään kuin I wish muodossa. :-) Mut siis ootko sä sitten jotenkin nätti, et susta miehet kiinnostuu?

• tikru..
        tikru.. kirjoitti:

Ai sä olet tulkinnut sen kiinnostuneen susta? Mut oothan sä ennekin esittänyt asioita ikään kuin I wish muodossa. :-) Mut siis ootko sä sitten jotenkin nätti, et susta miehet kiinnostuu?

Mut öitä. :-) Soot aika hauska kyllä.

• tikru.. kirjoitti:

Mut öitä. :-) Soot aika hauska kyllä.

Seliseli ja blääblää...

Tiedätkö mitä? Minä kaavoja välttelevänä ihmisenä en ole vielä onnistunut välttämään yhtä kaavaa. Sitä omaa henkilökohtaista Pythagoraan teoreemaa. Nimittäin sitä, että minä en koskaan kiinnostu kenestäkään, vaan aina se kiinnostus on tullut ensiksi toisaalta ja mun mielenkiinto on sillä sitten herätetty. Aina näin...

Niin ja se mun hauskuus. Olenhan minä. Tiedän sen itsekin. Tiedän myös senkin, että sinä et ole. Sinä olet vain ja ainostaan nolo, kun yrität olla täällä jotain mitä et ole.

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Seliseli ja blääblää...

Tiedätkö mitä? Minä kaavoja välttelevänä ihmisenä en ole vielä onnistunut välttämään yhtä kaavaa. Sitä omaa henkilökohtaista Pythagoraan teoreemaa. Nimittäin sitä, että minä en koskaan kiinnostu kenestäkään, vaan aina se kiinnostus on tullut ensiksi toisaalta ja mun mielenkiinto on sillä sitten herätetty. Aina näin...

Niin ja se mun hauskuus. Olenhan minä. Tiedän sen itsekin. Tiedän myös senkin, että sinä et ole. Sinä olet vain ja ainostaan nolo, kun yrität olla täällä jotain mitä et ole.

Huomenta Ärripurri..muurr. :-) Sinä kuitenkin kaavoja välttelevänä ihmisenä elät keskellä omia kaavojasi. Kaava yksi, en kerro suhteistani mitään, koska mun (siis sun) kaavan mukaan se on suhteen arvostamista. Mikään muu ei ole.

Kaava kaksi, esitän neroa, vaikka lainaankin vain muiden nerojen kommentteja ja filosofioita ominani esitellen.

Kaava kolme, olen jämätänyt kasariin kiinni, en tiedä mihin sitä olis tarkoitus käyttää mutta päähän se on juuttunut ja tuubiin. Ja miehen logiikka palstaan.

Kaava neljä, palaan aina takaisin kieli pitkällä miehen logiikalle uhoamaan, vaikka kaiken aikaa manaan (siis sä manaat) miten sairaassa seurassa täällä tarvii olla.

Kaava viisi, arvostan kaikkia entisiä suhteitani, vaikka en suhteessa ollessani arvostanut sen vertaa että olisin saanut suhteen toimimaan. Niinpä naisissa on aina vika, kun sun suhteista on kyse.

Jatkanko listaa?

Mun mielenkiinto sua kohtaan perustuu vain ja ainoastaan siihin, että sä olet omien tapojesi orja. Mielenkiintoinen wannabe ja karikatyyri..that's all. :-) Sun roolisuoritus tässä teatterissa on vaan plussaa, mun hauskuuttamiselle. Ja ns. ylitylyys repii nauruhermoja kaakkoon. :-D Joten ärise lisää ja make my day.

• tikru..
        tikru.. kirjoitti:

Huomenta Ärripurri..muurr. :-) Sinä kuitenkin kaavoja välttelevänä ihmisenä elät keskellä omia kaavojasi. Kaava yksi, en kerro suhteistani mitään, koska mun (siis sun) kaavan mukaan se on suhteen arvostamista. Mikään muu ei ole.

Kaava kaksi, esitän neroa, vaikka lainaankin vain muiden nerojen kommentteja ja filosofioita ominani esitellen.

Kaava kolme, olen jämätänyt kasariin kiinni, en tiedä mihin sitä olis tarkoitus käyttää mutta päähän se on juuttunut ja tuubiin. Ja miehen logiikka palstaan.

Kaava neljä, palaan aina takaisin kieli pitkällä miehen logiikalle uhoamaan, vaikka kaiken aikaa manaan (siis sä manaat) miten sairaassa seurassa täällä tarvii olla.

Kaava viisi, arvostan kaikkia entisiä suhteitani, vaikka en suhteessa ollessani arvostanut sen vertaa että olisin saanut suhteen toimimaan. Niinpä naisissa on aina vika, kun sun suhteista on kyse.

Jatkanko listaa?

Mun mielenkiinto sua kohtaan perustuu vain ja ainoastaan siihin, että sä olet omien tapojesi orja. Mielenkiintoinen wannabe ja karikatyyri..that's all. :-) Sun roolisuoritus tässä teatterissa on vaan plussaa, mun hauskuuttamiselle. Ja ns. ylitylyys repii nauruhermoja kaakkoon. :-D Joten ärise lisää ja make my day.

Ainiin ja ärrimurrille biisi. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=KyK9YDYyhLY

Pompi pompi..hakkaan tahtia. :-P

• Käytän mittarina itseäni.

Parisuhteeni ovat aina minun arvoisiani.

• Parisuhde on kuin sukkamehu kun sitä ei ole ei ole parisudettakaan.

• Aika suhteellinen kysymys. Arvon mittaaminen (tai sen stabiliteetti) on toistuvasti helpointa kullassa.

• bravo bravi

Jos sellanen tällä hetkellä olis niin arvokkaana pitäisin. Tällä elämänkokemuksella voi jo sanoa, että huonossa suhteessa ei tod. kannata olla ja hyvä on äärimmäisen arvokas.

• Itse en aina ole ollenkaan varma siitä parisuhteen arvosta ja arvostamisesta, mutta niitä joiden kanssa olen parisuhteeseen tässä lyhyen elämäni aikana ajautunut arvostan kyllä. Siis arvostan ihmisinä. Kunnioitan heitä ja heidän yksityisyyttä. Parisuhteessa heidän kanssa ollessani ja myös senkin jälkeen.

• 13+19

Äärimmäisen tärkeänä. Se on turvani, rauhani, kotini. Uskomaton voimavara arjessa, jota ei hetkauta työpaineet, syysmyrskyt tai huonot uutiset. Tuntuu kuin kävelisi 10cm maanpinnan yläpuolella ja olisi voima siirtää vuoria.

Parisuhde on parhammillaan sielunkumppanuutta - täysin valinnaista sellaista. Synnyt perheeseen, etkä pääse valitsemaan vanhempiasi tai sisaruksiasi, mutta kumppanisi valitset ja yhdessä rakennatte suhteen. Toisille se on riippuvuutta, kontrollointia tai kevyttä hengailua, toisille rakkauden täyttämä, elämän mittainen seikkailu.

En osaisi laittaa parisuhteelleni hintalappua, mutta sellaista summaa ei ole, johon sen vaihtaisin. En tiedä monesta raajasta luopuisin tai vaihtaisinko sen maailmanrauhaan, nälänhädän kukistamiseen tai taivaspaikkaan.

• Mietin vaan nyt palstaa ja palstaelämää. Kyllä mua vituttais, jos nainen kenen kanssa olisin suhteess, kailottaisi sitä täällä vuodesta toiseen ja selittelisi meidän suhteen olemassaoloa joka käänteessä. Vituttais niin paljon, että se olis aika äkkiä entinen akka...

Ps. Jotkut ämmät on kyllä ihme hölösuita...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Mietin vaan nyt palstaa ja palstaelämää. Kyllä mua vituttais, jos nainen kenen kanssa olisin suhteess, kailottaisi sitä täällä vuodesta toiseen ja selittelisi meidän suhteen olemassaoloa joka käänteessä. Vituttais niin paljon, että se olis aika äkkiä entinen akka...

Ps. Jotkut ämmät on kyllä ihme hölösuita...

Arvaa mitä mä kohta teen? Meen MUN murun kaissuun nukkuun iihanaa. :-D

• tikru.. kirjoitti:

Arvaa mitä mä kohta teen? Meen MUN murun kaissuun nukkuun iihanaa. :-D

Kuis sä pystyt poistumaan palstalta? En mä vaan tajua...

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Noku sä oot noin kylmä olevinas. :-)

• tikru.. kirjoitti:

Noku sä oot noin kylmä olevinas. :-)

Helposti.

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Helposti.

Kerro jotain mitä mä en viel tiedä. :-) uuu miten kutkuttavaa kiukkupussin kanssa jänkää.

• Genio.Mente kirjoitti:

Sinä vastasit tuossa että "Mut mua oikeastikin kiinnostaa muiden vastaukset. Jännä juttu, että tänne hyökkäs vastaamaan juuri ne, joiden vastaukset tietää kysymättäkin... "

Sinä et tiedä yhtään mitään minun suhteistani, ja oikeesti sinä kerrot kuinka katselet jossakin bussissa naisia kun he tekstaa, kun tulet baarista kotiin.
        Olet juuri niitä tyyppejä, jotka kulkee tuolla baareissa ja nro 65 yöllä yksin kotiin, säälittävää...;(

• tikru.. kirjoitti:

Kerro jotain mitä mä en viel tiedä. :-) uuu miten kutkuttavaa kiukkupussin kanssa jänkää.

Heh... Jostain syystä luulen, että se kiukkuisuus löytyy juuri nyt aivan jostain muualta kuin tästä päästä. Mut saatan mä toki taas kerran erehtyä. Niin kuin aina ennenkin...

• weawery kirjoitti:

Sinä vastasit tuossa että "Mut mua oikeastikin kiinnostaa muiden vastaukset. Jännä juttu, että tänne hyökkäs vastaamaan juuri ne, joiden vastaukset tietää kysymättäkin... "

Sinä et tiedä yhtään mitään minun suhteistani, ja oikeesti sinä kerrot kuinka katselet jossakin bussissa naisia kun he tekstaa, kun tulet baarista kotiin.
        Olet juuri niitä tyyppejä, jotka kulkee tuolla baareissa ja nro 65 yöllä yksin kotiin, säälittävää...;(

Heh... Mua ei edes kiinnosta sinä ja sun suhteet eikä sinun mielipiteet niistä. Pidä hyvänäs...

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Mua ei edes kiinnosta sinä ja sun suhteet eikä sinun mielipiteet niistä. Pidä hyvänäs...

Katsohan gentsu, on joitakin asioita joita mä en täällä revitä ja sua ottaa kupoliin, kun et pääse mun pyhästä elämästäni repii vitsejä puskista.

Ps. Suhde ja ne asiat ovat mulle pyhiä, jotka ei tänne kuulu.

• weawery kirjoitti:

Katsohan gentsu, on joitakin asioita joita mä en täällä revitä ja sua ottaa kupoliin, kun et pääse mun pyhästä elämästäni repii vitsejä puskista.

Ps. Suhde ja ne asiat ovat mulle pyhiä, jotka ei tänne kuulu.

Mikä saa sut oikeasti luulemaan, että minua kiinnostaa? Mikä saa sut luulemaan, että ylipäätään ketään kiinnostaa?

Ei tajua, ei...

• Genio.Mente kirjoitti:

Mikä saa sut oikeasti luulemaan, että minua kiinnostaa? Mikä saa sut luulemaan, että ylipäätään ketään kiinnostaa?

Ei tajua, ei...

Miksi teet tälläisiä kyselyjä??? luuletko että saat rekatuilta ihan asiallisia vastauksia ja mä uskon sitä paitsi että harva täällä on edes missään parisuhteessa.
        Yksinäisiä tai muuten sinkkuja me ollaan täällä kaikki.

Minäkin olen yksinäinen ihminen tällä hetkellä, mutta en kärsi siitä.

• weawery kirjoitti:

Miksi teet tälläisiä kyselyjä??? luuletko että saat rekatuilta ihan asiallisia vastauksia ja mä uskon sitä paitsi että harva täällä on edes missään parisuhteessa.
        Yksinäisiä tai muuten sinkkuja me ollaan täällä kaikki.

Minäkin olen yksinäinen ihminen tällä hetkellä, mutta en kärsi siitä.

Katosku aihe on oikeastaan aika hyvä, mistä voisi käydä ihan hyvää ja asiallistakin keskustelua. Ja varmaan aika monia kiinnostaisikin keskustella siitä. Mutta miten täällä aina käykään? Aina se kääntyy genio vs. palstan pipipäät ketjuksi. Mitä iloa se teille antaa? Sitä en tajua. Tai noh.. Onhan toki sekin tapa tulla huomatuksi. Tai tuntea olevan olemassa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Katosku aihe on oikeastaan aika hyvä, mistä voisi käydä ihan hyvää ja asiallistakin keskustelua. Ja varmaan aika monia kiinnostaisikin keskustella siitä. Mutta miten täällä aina käykään? Aina se kääntyy genio vs. palstan pipipäät ketjuksi. Mitä iloa se teille antaa? Sitä en tajua. Tai noh.. Onhan toki sekin tapa tulla huomatuksi. Tai tuntea olevan olemassa...

Älä viitsi olla noin saamarin ylpeä, tyyppi istuu jossakin baareissa ja juo pullotolkulla jotakin viiniä yksi ( ja luulee olevansa parempi kuin muut ) ja tekee näitä pipipää alotuksia.
        Sory, mutta mulle noi viininlipittäjät ja baareissa istujat ovat luusereita.

• Genio.Mente kirjoitti:

Ps. Yksi palstan ongelmista on se, että eniten äänessä ovat ne, joiden pitäisi oikeasti olla sitä vähemmän ja kenties lukea enemmän. Lukea ja miettiäkin vähän lukemaansa...

Mutjoo. Hyvää yötä sinulle ja kaikille muillekin, jotka nyt tätä ovat seuranneet...

http://www.youtube.com/watch?v=RruvZr_dbao

• ,
        weawery kirjoitti:

Älä viitsi olla noin saamarin ylpeä, tyyppi istuu jossakin baareissa ja juo pullotolkulla jotakin viiniä yksi ( ja luulee olevansa parempi kuin muut ) ja tekee näitä pipipää alotuksia.
        Sory, mutta mulle noi viininlipittäjät ja baareissa istujat ovat luusereita.

"They fight, and bite, and fight and bite, and fight.
        Fight, fight, fight. Bite, bite, bite.
        The Weawy & Gentsu Show!“

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Jostain syystä luulen, että se kiukkuisuus löytyy juuri nyt aivan jostain muualta kuin tästä päästä. Mut saatan mä toki taas kerran erehtyä. Niin kuin aina ennenkin...

Hehhhee, sä et tiedä musta ja mun kiukusta mitään jo leave it. :-)

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

Ps. Yksi palstan ongelmista on se, että eniten äänessä ovat ne, joiden pitäisi oikeasti olla sitä vähemmän ja kenties lukea enemmän. Lukea ja miettiäkin vähän lukemaansa...

Mutjoo. Hyvää yötä sinulle ja kaikille muillekin, jotka nyt tätä ovat seuranneet...

http://www.youtube.com/watch?v=RruvZr_dbao

Yksi palstan ongelmista on, että kaikista täyspäisemmistä yritetään tehdä ääliöitä, noin niin kun teoriassa. Oppisit nyt ite ensin lukemaan, mitä muilla on sanottavaa ja neuvomaan sitten.

• tikru.. kirjoitti:

Yksi palstan ongelmista on, että kaikista täyspäisemmistä yritetään tehdä ääliöitä, noin niin kun teoriassa. Oppisit nyt ite ensin lukemaan, mitä muilla on sanottavaa ja neuvomaan sitten.

???

Oletko ikinä epäillyt täysipäisyyttäsi tai mielenterveyttäsi?

Ps. Onko sulla aamuisin kello soimassa, ettet myöhästyisi aamun avauksestasi palstalla?

• tikru..
        Genio.Mente kirjoitti:

???

Oletko ikinä epäillyt täysipäisyyttäsi tai mielenterveyttäsi?

Ps. Onko sulla aamuisin kello soimassa, ettet myöhästyisi aamun avauksestasi palstalla?

Olen ja on sitä tutkittukin ja kunnossa on. Entäs ite?

• tikru..
        tikru.. kirjoitti:

Olen ja on sitä tutkittukin ja kunnossa on. Entäs ite?

Ja ei ole soimassa, mä ent tee aloituksia kovinkaan usein. Toisin kun sä teet.

• Erkki Tuomio&

Parisuhteeni tänään on yhtä arvokas kuin vähän parempi parisuhde vasta huomenna tai paljon parempi parisuhde vuoden päästä.

• Ei olemassaolevaa osaa oikein arvostaa ennen kuin on menettänyt tai on menettämäisilleen sen. Joskus on joitakin asioita niin helppoa pitää itsestäänselvyytenä, vaikka ainoa itsestäänselvyys on se, ettei mikään ole itsestäänselvää.

• ö

Mikähän suakin oikein vaivaa?

• jazun leikkiä seuran
        ö kirjoitti:

Mikähän suakin oikein vaivaa?

se tykkää ärsyttää herkkiksiä.

• tikru..
        jazun leikkiä seuran kirjoitti:

se tykkää ärsyttää herkkiksiä.

Joo, niitä on paljon. Aukomassa pätänsä, mut ei kestä jos saa takas.

• zisel

Mutta täällähän on ollut mielenkiintoinen tilanne eilen jazuli-gazulilla ja Gentsuli mentsulilla XD Sori mutta kyllä toi naurattaa väkisinkin - lällällällälieru :´D

• Parisuhde on itselleni kolmanneksi tärkein asia elämässäni. =) Eli erittäin tärkeä asia on kyllä.

• kirp-su

Pohjanmaan kautta, eli osaa arvostaa kun on ensin kadottanut, ja sitten löytänyt.

• parisuhteessa !

Maailman arvokkain suhde. Vietämme rubiinihäitä.

• parisuhteessa!

• No sillee että sijoitetun pääoman tuotto on ollut kohtuullisen hyvä ja tällä hetkellä parisuhteeni on korvaamattoman arvokas.

• On se vaan niin...

Riippuu parisuhteesta. Muutama viikko sitten olin suhteessa, jota en voi hyvällä tahdollakaan arvostaa korkealle. Suhde oli kamala pettymys. Huomenissa taas on odotettavissa parisuhde, joka saattaa lukeutua top kymppiin. Näin ainakin uskon. Mutta useinmiten pidän parisuhdetta arvokkaana. Enhän muuten siihen ryhtyisikään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      894
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      254
      760
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      570
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      556
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      550
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    Aihe